-
Να είσαι καλά!
Θα σου πω κάτι που εσύ σαν γαλλόφιλος θα το καταλάβεις και εκτιμήσεις. Έχει παθητική τετραδιεύθυνση (όπως είχε και το Xedos)! Πάμε δυνατά ρε με κωλιές!!!
-
Για το xedos το ξερω.. υστερουντες δεν εχει πισω?! για το saab δε το ξερα.. και γενικα δεν εχω ακουσει και ποτε οτι ηταν στριφτερο
-
Ναι, υστερούντες το Xedos. Το 9-3 έχει πολλαπλούς.
Όσο για το στρίψιμο, δεν είναι και 159, αλλά δεν είναι καθόλου κακό! Ορίστε και η γνώμη των 4Τ:
τα καλά νέα είναι πως το καινούργιο αμάξωμα είναι περισσότερο από δύο φορές πιο άκαμπτο σε σχέση με την
προγενέστερη έκδοση. Mε 22.000 Nm ανά μοίρα παραμόρφωσης, οι Σουηδοί ―που, κακά τα
ψέματα, στο παρελθόν ποτέ δεν τα κατάφεραν ιδιαίτερα ικανοποιητικά σε αυτό τον τομέα―,
μπόρεσαν αφενός να κοιτάξουν κατάματα τους αντιπάλους και αφετέρου να «κτίσουν» και να
εξελίξουν πάνω σ? ένα σύγχρονο δάπεδο όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά που θα ήθελαν. Γιατί
το στήσιμο των αναρτήσεων ή η αύξηση του μήκους του μεταξονίου και των μετατροχίων
μπορούν πραγματικά να θεωρηθούν? λεπτομέρειες όταν υφίσταται η σωστή βάση, που δεν είναι
άλλη από τη στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος.
Tι κέρδισε το 9-3 από όλα αυτά; Aπό την πρώτη κιόλας επαφή με το αυτοκίνητο, γίνεται
εμφανής η βελτίωση στους τομείς της ελκτικής και πλευρικής πρόσφυσης. O δυνατός κινητήρας
―στην περίπτωσή μας, ο μεσαίος από την γκάμα των τριών πανομοιότυπων δίλιτρων συνόλων με
απόδοση 150, 175 και 210 ίππων― βγάζει επιτέλους άνετα την ισχύ του στο δρόμο, χωρίς
άσκοπο ή υπέρμετρο σπινάρισμα των εμπρόσθιων, κινητήριων τροχών. Στις στροφές, το
αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν ένα συμπαγές κομμάτι που χρειάζεται ελάχιστη «υποβοήθηση»
από το διακριτικότατο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Aπό εκεί και πέρα αναλαμβάνει η
ανάρτηση, η οποία στις εγκάρσιες ανωμαλίες μπορεί να αντιδρά λίγο ξερά, καταφέρνει πάντως
να ελέγξει δραστικά τις κινήσεις του αμαξώματος κατά τη μεταφορά βάρους. H τάση προς
υποστροφή βέβαια, ως απάντηση στην όποια οδηγική υπερβολή, δε λείπει, χαρακτηρίζεται όμως
από την προοδευτικότητα, με σημαντικές παραμέτρους για την επίτευξή της τη βελτιωμένη
κατανομή βάρους (60% εμπρός - 40% πίσω) και τα χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης
που προσφέρει η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Kι αν όλα αυτά παραπέμπουν σε ένα
αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο, ε, τότε σωστά καταλάβατε. Προσθέστε στα δυναμικά
χαρακτηριστικά την αναβαθμισμένη θέση οδήγησης (επιτέλους, το τιμόνι ρυθμίζεται κατά δύο
έννοιες), το σύστημα διεύθυνσης που μεταφέρει μεγάλο όγκο πληροφοριών και αίσθησης στον
οδηγό και το βελτιωμένο επιλογέα ―που απέχει από το τέλειο, αλλά κάνει τη δουλειά του―,
και έχετε ένα σύνολο που οδηγείται ευχάριστα είτε σε ρυθμούς GT είτε στους πιο
απαιτητικούς ενός GTi. Kαι για να γκρινιάξουμε και για κάτι, θα πούμε πως θα προτιμούσαμε
ένα ολίγον πιο βαρύ τιμόνι που θα συμπλήρωνε ιδανικά τον όλο συνδυασμό.Και για να είμαστε on topic:
-
Εκει μενεις;
-
Και τρέχεις να κλείσεις γιατί έρχεται βροχή... [emoji38]
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Εκει μενεις;Ναι, γιατί;
Και τρέχεις να κλείσεις γιατί έρχεται βροχή...
Να μην το παίζεις playboy σε αμερικάνικες ταινίες που αφήνει το κάμπριο ανοικτό...
-
Lol! Όχι βρε! Να μην επιβαρύνω τον μηχανισμό άνοιξε κλείσε!!!!
-
realzeus καλοτάξιδο.
cosneo κουράγιο και περαστικά.Υ.Γ. Έρχεται φώτο και από το δικό μου μόλις πάει για πλύσιμο. Δεν είναι και το πιο όμορφο (έως άσχημο το λες) μη βγει και μες την μπίχλα
-
-
Thanks nickthetrib.
Διαχρονικό σχέδιο η Xantia!
-
Ειναι η ατιμη
-
-
Κούκλα η Xantia!
[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] το QQ!
Την Κυριακή που μας έκανε καλό καιρό:
-
Ιδανικό το Cabrio Micra για αυτόν τον καιρό!!
Το ζηλεύω!!
Τα καθίσματα είναι δερμάτινα??
Ο συνδυασμός τους με το χρώμα του αμαξώματος είναι άψογος -
Υφασματινα είναι. Έχουν μία γυαλιστερή όψη σαν δέρμα και καθαρίζονται εύκολα με ενα νοτισμένο πανί. (Νομίζω και το QQ σου έχει τέτοια ταπετσαρία).
Χρωματικά και εγώ το βρίσκω ωραίο. Καφέ ταμπλό, τιμόνι (και όλα τα μέσα πλαστικά του) με τα μπεζ καθίσματα και το σκ@τουλι εξωτερικά είναι ωραίος συνδυασμός. Lol! -
Ελπιζω να το εχεις ανοιχτο οσο πιο συχνα μπορεις..! αγορασε ενας φιλος στη Πατρα ενα 206 cc το οποιο συνεχεια το χε κλειστο.. ε λες και το ξερε που καλοκαιριατικα μετακομιζει σε νησι
-
Αυτή είναι η αξία του νονε μου! Ανοικτό σε κάθε ευκαιρία και κάθε εποχή όταν δεν βρέχει ή χιονίζει.
Μέχρι να μου βγει off ο μηχανισμός του ... [emoji38]
Γενικά πάντως, εξαιρώντας την κοινωνική κατακραυγή για την εμφάνιση του, σαν καινούριο δεν ... Δεν θα έπαιρνα καινούριο κάμπριο για πολλούς λόγους.
Αλλά σαν μτχ το συγκεκριμένο προσφέρει πολλά. Ανοικτό, οικονομικό, αξιόπιστο και βολταδικο αμαξάκι. -
Οντως συνδυαζεις και μια καποια πρακτικοτητα με το συγκεκριμενο μαζι με χαμηλα κοστη.
Απλα εγω θα πηγαινα σε roadster για διαφορους λογους αν μπορουσα.. αλλες τιμες βεβαια.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απλα εγω θα πηγαινα σε roadster για διαφορους λογους αν μπορουσα.. αλλες τιμες βεβαια..
Και εγώ θα ήθελα αλλά δεν... Τεσπα.
-
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!