-
Πολλα μου ακουγονται. Εγω δεν εχω κανει ακομα..... για να δουμε...
-
καλησπέρα σας,
Είμαι καινούριο μέλος και βρήκα το φορουμ σε τυχαίο googlaρισμα ψάχνοντας πληροφορίες για το service του spark μου. Σκέφτηκα να γραφτώ ώστε να πάρω και μια τρίτη τέταρτη κτλ γνώμη. Γνώριζα οτι ο καθένας κάνει ο,τι θέλει αλλά σεβασμός και όρια μηδέν.
Πήρα το αμάξι Σεπτέμβρη του 2011 και τον Ιούνη του 2012 άρχισε να τρίζει(;) ο συμπλέκτης από τη ζέστη. Επίσης καμιά φορά κολάει και το κυβώτιο στην 1η και στην 2η ταχύτητα.
Στο πρώτο service, πάνω στον χρόνο πήγα εκεί που το αγόρασα. Τους ανέφερα το θέμα με το συμπέκτη,έβαλαν γράσο (διορθώστε με αν το λέω λάθος) 2 3 φορές αλλά το πρόβλημα συνεχιστηκε.
Φέτος, στα 21.600 χλμ πήρα τηλέφωνο στις κοντινές μου αντιπροσωπείες, ο περσινός μου είπε 180ευρω και ο άλλος 70ευρω και 120ευρω αν(;) αλλαχτούν και φίλτρα καμπίνας και air condition. Έτσι λοιπόν πήγα στον 2ο.Με το που το βλέπουν, είδαν οτι ο περσινός μου είχε βάλει κινέζικο φίλτρο λαδιού το οποίο έσταζε και άρχισαν το θέατρο, πω πω πόσο μάυρο είναι το φίλτρα καμπίνας κτλ. Μου έδειξε τα original λάδια και φίλτρα και τα έβαλαν μπροστά μου. Μέχρι εδώ όλα τέλεια
Μετά μου είπε οτι θέλουν άλλαγμα οι βαλβολίνες μιας και είχε έρθει ανακοίνωση από τα κεντρικά για ανάκληση και θα πρέπει να πληρώσω 80 ευρώ. Ακολουθεί ο εξής διάλογος:
εγώ:Αφού είναι πρόβλημα από το εργοστάσιο γιατί να πληρώσω;
εκείνος: Οι βαλβολίνες είναι αναλώσιμα, εντάξει αν δε θέλετε να τις αλλάξετε δε πειράζει, απλά ανα χαλάσει το σαζμαν, δεν θα σας καλύπτει η εγγύηση!
εγώ: σε φάση : οκ κάντε οτι θέλετε αρκεί να φτιαχτεί και ο συμπλέκτης και το κυβώτιο.Να προσθέσω οτι πέρισυ μου είχαν βγάλει κάρτα καυσαερίων και μόλις του είπα να μου βγάλει καινούρια, μου άνέφερε πως για τα 5 πρώτα χρόνια δεν χρειάζεται να τη βγάλω αλλά αφού το ξεκίνησα πρέπει να την συνεχίσω.
Οκ λέω οτι πείτε και έτσι από 120 έφτασα στα 200 και χωρίς απόδειξη βέβαια γιατί αλλιώς έφτανα στα 240+-.
Ο συμπλέκτης φυσίκά ακόμα κάνει πανηγύρι κάθες φορά που το πατάω και από τα κεντρικά μου είπαν οτι ουδεποτε υπήρξε ανάκληση βαλβολινων. Ο 'κυριος΄ δεν παραδέχτηκε οτι μου είπε κάτι τέτοιο και όλα καλά όλα ωραία
Από τη στιγμή που δε ρώτησα αμέσως την εταιρεία ή δε ζήτησα να μου δείξει την οδηγία καλά να πάθω. Αλλά το πάθημα έγινε μάθημα και φυσικά ο τύπος έχασε από πελάτες εμένα και την κουνιάδα μου που είχε σκοπό να πάρει απο αυτόν το αμάξι.
Είχε κάνείς θέμα με τον συμπλέκτη; Αν ναι διορθώθηκε;
Υ.Γ.1 δεν αναφέρω ονόματα αντιπροσώπων για παν ενδεχόμενο, οποιος θέλει με πμ
Υ.Γ.2 συγνώμη για το σενόνι
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Πρώτο σέρβις (15.000 χλμ) 250 ευρώ.Πολλά δεν είναι?nai οντως ειναι παρα πολλα φιλε μου.. σε πιασανε κοτσο π λενε στο χωριο μου μαλλον....
εγω εχω το καινουργιο αβεο πετρελαιο και οπως φανταζεσαι φοραει και κατι πανακριβα λαδια 5-40 full synthetic παρολ αυτα εχω κανει 2 σερβισ ενα στις 10000 και αλλο στις 20000 μαζι με αλλαγη φιλτρου παντα και εκει μπροστα να τα βλεπω ολα οσα γινονται πληρωσα και τις 2 φορες 79 ευρω σε αντιπροσωπεια στα πλαισια της εγγυησηςκαι μια συμβουλη απο εμενα.....αλλαζε λαδια παντα καθε 10000 με φιλτρο μαζι παντα!!!
-
και κατι αλλο ....στην αθηνα γενικως πιανοθνε κωλο στα σερβις.....
ειχα παρει το ιγκνισ το σπορ καινουργιο και αν και εκανα παντα σερβις στη λαμια σε τιμες απολυτα λογικες...παω σε αντιπροσωπεια της σουζουκι στο ποταμι για το σερβις τον 30000 επειδη δεν μπορουσα να ανεβω λαμια....και μ λεει 350 ευρω...κοιταζομασταν στα ματια κανα λεπτο ...του λεω τι λες ρε φιλε μιπως εισαι αρρωστος η γραφω στο μετωπο μαλακας?????
-
Ο χρήστης anna88 έγραψε:
Ο 'κυριος΄ δεν παραδέχτηκε οτι μου είπε κάτι τέτοιο και όλα καλά όλα ωραίαγιατί λες 'κύριος' κ δεν λες ξεκαθαρα ποιος μαλάκας είναι? Σε πιανουν κοροιδο κ αντί να βγείς να τους ξεφτιλισεις δε λες τίποτα.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ο 'κυριος΄ δεν παραδέχτηκε οτι μου είπε κάτι τέτοιο και όλα καλά όλα ωραία
γιατί λες 'κύριος' κ δεν λες ξεκαθαρα ποιος μ@λ@κ@ς είναι? Σε πιανουν κοροιδο κ αντί να βγείς να τους ξεφτιλισεις δε λες τίποτα.
και λίγα λες Φέρθηκα και γω επιπολαια αλλά ο τύπος έδωσε ρέστα!!! Αντί να μου πει οτι επρεπε να αλλαχτούν και να μου έδειχνε το βιβλιαράκι άρχισε το θέατρο!!!!
Ούτε μπουζί δεν μου άλλαξε. ωραίο service έκαναΟ Δ@#$%^ου στην Μεταμόρφωση και η έκθεση στην Κηφισιά.
-
Καλησπερα σε ολους !
Εχω απο τον 06/2010 το πολυ καλο ι10 1.2 στην καλυτερη τοτε εκδοση με ζαντες ηλ.παραθυρα μπρος πισω...abs + 2airbags....αυτα .
Σκεφτομαι να το αλλαξω εχοντας κανει μονον 37 χιλ. χλμ . και κοιταξα το Σπαρκ 1.2 στην πιο γεματη εκδοση του με : 6 ! airbags, esp, aux , usb , alloy wheels ...γενικοτερα τα παντα συν μια δεξαμενη 50 λιτρων γκαζι ...συνολο περι τα 11200 τελικη τιμη με πινακιδες εξοδα μεταβιβασης κλπ.
Ο ενδοιασμος μου γενικοτερα ειναι αν αυτα τα λιγα αλογακια απο 78 σε 85 θα ειναι οντως ορατα στο δρομο και αν ειναι πιο θορυβωδες στον ανοιχτο δρομο ή δυσανασχετει να κρατησει τα χυτητα ( μιλαμε για 120-140 αντε 150 ) καθως το δικο μου με 5η και 120 αν ανοιξεις το αιρ κοντισιον πας χαλαρα στα 9 λιτρα καταναλωση και ζοριζεται απιστευτα... Γενικοτερα εσωτερικα μου φανηκε πολυ καλυτερο ποιοτικα με πιο μαλακα πλαστικα και καλυτερη συναρμογη καθως το δικο μου ειναι αρκετα πλαστικουρα και κουδουνιστρα μεσα παροτι εχει μονο τοσα λιγα χλμ.
Το εχει κανεις? Γνωριζετε αν αξιζει η αλλαγη , το μοτερ κλπ?
Ευχαριστω !υ.γ : Εκτος απο το Σπαρκ , υποψηφια ειναι το ασχημο και φτηνο Μικρα , ενα Πουντο στοκ αντιπροσωπειας απο τον 1/12 με τον Μουλτιαιρ με 105 αλογα και καλο εξοπλισμο στα 9500, και καποιο Φιατ Τουιν αιρ , λογικα Παντα το οποιο και οδηγησα και συγκλονιστικα με το μοτερακι αν και φοβαμαι τις ιταλικες παιδικες ασθενειες.
-
Σαν κατοχος του 1.2 LT(η φωτο ειναι τη μερα της παραλαβης)
Uploaded with ImageShack.us
θα ελεγα οτι δεν εχει νοημα η αλλαγη του i10 με το Spark αφου για μενα παιρνεις το ιδιο αυτοκινητο.Και εξηγουμαι.
Χωροταξικα ειναι το ιδιο εχοντας ικανοποιητικους χωρους για τους επιβατες αλλα μικρο πορτμπαγκαζ(μολις 170lt)ενω τα 7 επιπλεον αλογα δεν θα τα καταλαβεις πουθενα,αφου νομιζω το Spark ειναι πιο αργο overall απο το i10.
Το μοτερ ειναι αρκετα τραχυ στην λειτουργια του(Εcotec γαρ...)ιδιως κατα την επιταχυνση και ηρεμει αρκετα στην εθνικη με 5η.
Μη περιμενεις κατι το ιδιαιτερο αφου ουτε πολλη ροπη εχει χαμηλα ουτε ιδιαιτερη δυναμη ψηλα.Το Micra πχ ειναι πολυ ταχυτερο παντου και πολυ πιο ροπατο στην πολη.Απο κει και περα εχει πολυ καλη κυλιση θυμιζοντας μεγαλυτερο αυτοκινητο ενω και η ανεση ειναι εξαιρετικη με τιμημα ομως τις κλισεις και την ασαφεια στις στροφες.Κοινως δεν σε εμπνεει να το στριψεις.
Η καταναλωση που εχω ειναι γυρω στα 7 μικτα με αρκετα ηρεμη οδηγηση.
Απο ποιοτητα επισης ειναι μια χαρα αφου στα 30.000χλμ μεχρι τωρα δεν κανει τσικ.
Δεν ξερω τι ειναι αυτο που σε ωθει να αλλαξεις το σχετικα καινουριο αυτοκινητο σου αλλα για μενα θα ειχε νοημα μονο το Punto(κι ας ειναι στοκ)αφου ειναι μια κατηγορια επανω σε χωρους,επιδοσεις,οδικη συμεριφορα,ηχομονωση και με κοντινη καταναλωση στα μικρα. -
Με βοηθησες
Θενκιου!
-
Το καινουριο Mirage της MItsubishi Να μη το δω επισης?
Μου φαινεται πολυ πλαστικο...και ασχημο ... αλλα καλο μοτερακι . -
γεια σας ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με το τη στικακι μπορω να βαλω στο spark μου αν εχει καποιος και ειναι δοκιμασμενο και παιζει ας μου πει και εμενα παρακαλω να παρω και εγω το ιδιο εχω δοκιμασει στικακια και στικακια και δεν τα διαβαζει
-
Trascend δοκίμασε, πάντα μου παίζανε εκεί που αλλά δεν τα έβλεπες
-
Ο χρήστης panos314 έγραψε:
γεια σας ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με το τη στικακι μπορω να βαλω στο spark μου αν εχει καποιος και ειναι δοκιμασμενο και παιζει ας μου πει και εμενα παρακαλω να παρω και εγω το ιδιο εχω δοκιμασει στικακια και στικακια και δεν τα διαβαζειΜηπως το προβλημα ειναι στην διαμορφωση; fat 32 το εχεις;
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
-
ναι το εχω fat 32 εχω δοκιμασει πολλα στικακια
-
Εχει κανεις απο τους κατοχους τιποτα προβληματα,μιας και το σκέφτομαι για αγορα?
Επισης,εχει καδενα το χιλιαρι?
Το υγραεριο αξιζει? -
Εγώ το έχω 5 χρόνια έχω κάνει 35000 χιλιάδες χιλιόμετρα. Chevrolet spark 1 200cc lt esp δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα ως τώρα. Ούτε τριγμους στο εσωτερικό. Services στην αντιπροσωπεια τα οποία το ποιο ακριβω ήταν 80 ευρώ.
-
flame bait [mod]
-
Θα ηθελα την βοηθεια απο κατοχους του Chevrolet Spark γιατι σκεφτομαι την αγορα μεταχειρισμενου σαν 2ο αμαξι.Θα το οδηγαει η συζυγος και θα κινειτε στην Θεσσαλονικη.Εχω βρει απο την Chevrolet Σουβλέρης ενα LS FULL EXTRA '10 με 76,0000χλμ και τιμη 5,850€ και το αλλο απο εμπορο C i t y ' s C a r του Μαιος 2010 με 100.000χλμ 1200cc δεν ξερω εκδοση απλα λεει εσωτερικο διχρωμο τιμη 5950€.Ειναι αξιοπιστα σαν αυτοκινητα? οικονομικα? αξιζει ή να παω προς Nissan Pixo 1000cc που και αυτο μας αρεσει?
-
μια χαρα αυτοκινητο ειναι, την κανει την δουλεια του
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Θα ηθελα την βοηθεια απο κατοχους του Chevrolet Spark γιατι σκεφτομαι την αγορα μεταχειρισμενου σαν 2ο αμαξι.Θα το οδηγαει η συζυγος και θα κινειτε στην Θεσσαλονικη.Εχω βρει απο την Chevrolet Σουβλέρης ενα LS FULL EXTRA '10 με 76,0000χλμ και τιμη 5,850€ και το αλλο απο εμπορο C i t y ' s C a r του Μαιος 2010 με 100.000χλμ 1200cc δεν ξερω εκδοση απλα λεει εσωτερικο διχρωμο τιμη 5950€.Ειναι αξιοπιστα σαν αυτοκινητα? οικονομικα? αξιζει ή να παω προς Nissan Pixo 1000cc που και αυτο μας αρεσει?Αν το αυτοκίνητο έχει όντως τόσα χλμ και με αυτή την τιμή, σιγούρεψε τουλάχιστο πως έχει κάνει μεγάλο service, πως έχει καινούργια λάστιχα ενώ τσέκαρε την εξάτμιση για σκουριές και το κύκλωμα ψύξης εάν είναι οκ . Με αυτά οκ η τιμή του μια χαρά θα είναι για τις ανάγκες σας. Φιλικά.
Chevrolet Spark