καλησπέρα σας,
Είμαι καινούριο μέλος και βρήκα το φορουμ σε τυχαίο googlaρισμα ψάχνοντας πληροφορίες για το service του spark μου. Σκέφτηκα να γραφτώ ώστε να πάρω και μια τρίτη τέταρτη κτλ γνώμη. Γνώριζα οτι ο καθένας κάνει ο,τι θέλει αλλά σεβασμός και όρια μηδέν.
Πήρα το αμάξι Σεπτέμβρη του 2011 και τον Ιούνη του 2012 άρχισε να τρίζει(;) ο συμπλέκτης από τη ζέστη. Επίσης καμιά φορά κολάει και το κυβώτιο στην 1η και στην 2η ταχύτητα.
Στο πρώτο service, πάνω στον χρόνο πήγα εκεί που το αγόρασα. Τους ανέφερα το θέμα με το συμπέκτη,έβαλαν γράσο (διορθώστε με αν το λέω λάθος) 2 3 φορές αλλά το πρόβλημα συνεχιστηκε.
Φέτος, στα 21.600 χλμ πήρα τηλέφωνο στις κοντινές μου αντιπροσωπείες, ο περσινός μου είπε 180ευρω και ο άλλος 70ευρω και 120ευρω αν(;) αλλαχτούν και φίλτρα καμπίνας και air condition. Έτσι λοιπόν πήγα στον 2ο.
Με το που το βλέπουν, είδαν οτι ο περσινός μου είχε βάλει κινέζικο φίλτρο λαδιού το οποίο έσταζε και άρχισαν το θέατρο, πω πω πόσο μάυρο είναι το φίλτρα καμπίνας κτλ. Μου έδειξε τα original λάδια και φίλτρα και τα έβαλαν μπροστά μου. Μέχρι εδώ όλα τέλεια
Μετά μου είπε οτι θέλουν άλλαγμα οι βαλβολίνες μιας και είχε έρθει ανακοίνωση από τα κεντρικά για ανάκληση και θα πρέπει να πληρώσω 80 ευρώ. Ακολουθεί ο εξής διάλογος:
εγώ:Αφού είναι πρόβλημα από το εργοστάσιο γιατί να πληρώσω;
εκείνος: Οι βαλβολίνες είναι αναλώσιμα, εντάξει αν δε θέλετε να τις αλλάξετε δε πειράζει, απλά ανα χαλάσει το σαζμαν, δεν θα σας καλύπτει η εγγύηση!
εγώ: σε φάση : οκ κάντε οτι θέλετε αρκεί να φτιαχτεί και ο συμπλέκτης και το κυβώτιο.
Να προσθέσω οτι πέρισυ μου είχαν βγάλει κάρτα καυσαερίων και μόλις του είπα να μου βγάλει καινούρια, μου άνέφερε πως για τα 5 πρώτα χρόνια δεν χρειάζεται να τη βγάλω αλλά αφού το ξεκίνησα πρέπει να την συνεχίσω.
Οκ λέω οτι πείτε και έτσι από 120 έφτασα στα 200 και χωρίς απόδειξη βέβαια γιατί αλλιώς έφτανα στα 240+-.
Ο συμπλέκτης φυσίκά ακόμα κάνει πανηγύρι κάθες φορά που το πατάω και από τα κεντρικά μου είπαν οτι ουδεποτε υπήρξε ανάκληση βαλβολινων. Ο 'κυριος΄ δεν παραδέχτηκε οτι μου είπε κάτι τέτοιο και όλα καλά όλα ωραία
Από τη στιγμή που δε ρώτησα αμέσως την εταιρεία ή δε ζήτησα να μου δείξει την οδηγία καλά να πάθω. Αλλά το πάθημα έγινε μάθημα και φυσικά ο τύπος έχασε από πελάτες εμένα και την κουνιάδα μου που είχε σκοπό να πάρει απο αυτόν το αμάξι.
Είχε κάνείς θέμα με τον συμπλέκτη; Αν ναι διορθώθηκε;
Υ.Γ.1 δεν αναφέρω ονόματα αντιπροσώπων για παν ενδεχόμενο, οποιος θέλει με πμ
Υ.Γ.2 συγνώμη για το σενόνι