Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 54
    • 55
    • 41 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    50095
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      olja last edited by

      Καλημέρα σε όλους.
      Πρόσφατα άλλαξα σετ συμπλέκτη (aisin) στο yaris μου (μοντέλο 2002). Ενώ έχει μαλακώσει πολύ, το πεντάλ συνεχίζει να πιάνει αρκετά ψηλά, σχεδόν όσο ψηλά έπιανε και πριν την αλλαγή του συμπλέκτη.
      Ζήτησα από τον μηχανικό να μου ρεγουλάρει λίγο το πεντάλ ώστε να πιάνει πιο χαμηλά και μου είπε ότι δεν γίνεται, επειδή είναι υδραυλικός ο συμπλέκτης.
      Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να γίνεται αυτό; Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        margm last edited by

        Ο χρήστης Olja έγραψε:
        Καλημέρα σε όλους.
        Πρόσφατα άλλαξα σετ συμπλέκτη (aisin) στο yaris μου (μοντέλο 2002). Ενώ έχει μαλακώσει πολύ, το πεντάλ συνεχίζει να πιάνει αρκετά ψηλά, σχεδόν όσο ψηλά έπιανε και πριν την αλλαγή του συμπλέκτη.
        Ζήτησα από τον μηχανικό να μου ρεγουλάρει λίγο το πεντάλ ώστε να πιάνει πιο χαμηλά και μου είπε ότι δεν γίνεται, επειδή είναι υδραυλικός ο συμπλέκτης.
        Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να γίνεται αυτό; Ευχαριστώ.

        Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει γενικά με το αυτοκίνητο?
        Για ρίξε μια ματιά και στο τρομπάκι συμπλέκτη μήπως θέλει αλλαγή?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • I
          ilias-a last edited by

          Ο χρήστης Olja έγραψε:
          Καλημέρα σε όλους.
          Πρόσφατα άλλαξα σετ συμπλέκτη (aisin) στο yaris μου (μοντέλο 2002). Ενώ έχει μαλακώσει πολύ, το πεντάλ συνεχίζει να πιάνει αρκετά ψηλά, σχεδόν όσο ψηλά έπιανε και πριν την αλλαγή του συμπλέκτη.
          Ζήτησα από τον μηχανικό να μου ρεγουλάρει λίγο το πεντάλ ώστε να πιάνει πιο χαμηλά και μου είπε ότι δεν γίνεται, επειδή είναι υδραυλικός ο συμπλέκτης.
          Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να γίνεται αυτό; Ευχαριστώ.

          ρεγουλαρετε το πεταλι του αμπραγιαζ στο αυτοκινητο σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            olja last edited by

            @meletis: Το κοντέρ γράφει περίπου 85.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο βέβαια το έχω πάρει μεταχειρισμένο, οπότε κανείς δεν ξέρει ακριβώς. Στα χέρια μου έχει κάνει 10.000 χλμ. Θα κοιτάξω και το τρομπάκι, ευχαριστώ.

            @Ηλίας: Όπως έγραψα, ο συμπλέκτης δεν ρεγουλάρεται, είναι υδραυλικός.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              ilias-a last edited by

              Ο χρήστης Olja έγραψε:
              @meletis: Το κοντέρ γράφει περίπου 85.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο βέβαια το έχω πάρει μεταχειρισμένο, οπότε κανείς δεν ξέρει ακριβώς. Στα χέρια μου έχει κάνει 10.000 χλμ. Θα κοιτάξω και το τρομπάκι, ευχαριστώ.

              @Ηλίας: Όπως έγραψα, ο συμπλέκτης δεν ρεγουλάρεται, είναι υδραυλικός.

              ρεγουλαρετε πισω απο το πεταλι του αμπραγιαζ εχει το σημειο που ρυθμιζει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vasvo last edited by

                Ο χρήστης Olja έγραψε:
                @meletis: Το κοντέρ γράφει περίπου 85.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο βέβαια το έχω πάρει μεταχειρισμένο, οπότε κανείς δεν ξέρει ακριβώς. Στα χέρια μου έχει κάνει 10.000 χλμ. Θα κοιτάξω και το τρομπάκι, ευχαριστώ.

                @Ηλίας: Όπως έγραψα, ο συμπλέκτης δεν ρεγουλάρεται, είναι υδραυλικός.

                Μηχανικός Αυτοκινήτων είναι Olja ο Ηλίας και όχι Υδραυλικός!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  olja last edited by

                  Ηλία, επειδή εγώ δεν είμαι μηχανικός και δεν έχω και ιδέα, όταν ρώτησα το μάστορα μου είπε ότι δεν ρυθμίζεται επειδή δεν έχει ντίζα. Σε περίπτωση όμως που μπορεί να ρυθμιστεί και να έρθει πχ στο ύψος του φρένου, δεν θα είναι σαν να το πατάς συνεχώς κάτω με το πόδι; Δεν θα έχει φθορά το ρουλεμάν; (ξαναλέω, είμαι άσχετη και μπορεί να είναι και χαζό αυτό που ρωτάω).
                  Ευχαριστώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    cson last edited by

                    Χμμμ η ερωτηση σου δεν δειχνει και πολυ ασχετοσυνη.

                    Προφανως θα υπαρχει ρεγουλατορος στο ακρο του πενταλ που ρυθμιζει το υψος του. Πιθανον χαμηλη ρυθμιση του να μην αποσυμπλεκει πληρως οταν το πατας και να μην παιρνει τις ταχυτητες ευκολα.

                    Θα μας πει ο Ηλιας στα σιγουρα αφου δεν γνωριζω το συγκεριμενο αμαξι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      η θεση του πεταλιου παραμενει η ιδια, αυτο που αλλαζει ειναι το σημειο της αποσυμπλεξης το οποιο μεταφερετε χαμηλωτερα.
                      η ιδανικη ρυθμιση ειναι να εχει μια νεκρη διαδρομη το πεταλι του αμπραγιαζ 2-3cm, ετσι αποσυμπλεκει σχεδον στα 2/3 της διαδρομης του, χωρις να παταει συνεχεια πανω στο ρουλεμαν (εκτος αν ξεκουραζουμε το αριστερο μας ποδι πανω του) και δινει την απαρετητη διαδρομη στο διχαλο ετσι ωστε να μην γρατζουνανε οι ταχυτητες και ιδικα η οπισθεν οσο αυτο ειναι δυνατο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cson last edited by

                        Απο που ρυθμιζεται αυτο ομως σε εναν υδραυλικο συμπλεκτη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          πισω απο το πεταλι ειναι το αξονακι που δινει κινηση στο τρομπακι, εχει σπειρωμα και το βιδωνεις ή το ξεβιδωνεις μετατοπιζοντας ουσιαστικα το εμβολο απο το τρομπακι και βεβαια εχει και ενα κοντρα παξιμαδι για να μενει στην θεση που του εχεις ορισει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Αυτο να υποθεσω γινεται στο γιαρις για το οποιο μιλαμε και για μερικα αλλα αμαξια, οχι για ολα με υδραυλικο συμπλεκτη ετσι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              μετα το 2008 αρκετα αυτοκινητα και νομιζω ολα πλεον με υδραυλικη μεταδοση κινησης στο συμπλεκτη δεν εχουν αυτη την δυνατοτητα, ο αξονας ειναι χωρις σπειρωμα και οταν φτασει να απομονωνει ψηλα τοτε πατιναρει ο δισκος και σε λιγο καιρο πας για σετ αμπραγιαζ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • O
                                olja last edited by

                                Ευχαριστώ πολύ Ηλία. Θα το ζητήσω από τον μηχανικό μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  razkal last edited by

                                  Καλημέρα και χρόνια πολλά! Σε Polo gti του 2000 μου παρουσιάστηκε πρόβλημα όταν ειμαι με την πέμπτη ταχύτητα. Ο λεβιές έμπαινε στη νεκρά και ξαναγύριζε στη θέση του όταν άφηνα το γκάζι. Δεν το έκανε συνέχεια, σε ταξίδι 2.5 ωρών το έκανε 10-15 φορές, ειδικά προς το τέλος της διαδρομής. Έχει κανείς κάποια ιδέα που μπορεί να οφείλεται? Επίσης είναι ασφαλές να γυρίσω Αθήνα όπως είναι τώρα το σασμαν?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lazarefa last edited by

                                    Καλημέρα. Χτες το απόγευμα σε διαδικασία παρκαρίσματος σε μέτρια ανηφόρα, παρατήρησα ότι το μοτέρ σα να ανέβασε στροφές (πατινάρισε ο συμπλέκτης) και μύρισε ελάχιστα ο τελευταίος. Τα χλμ του αυτοκινήτου είναι 168000 και δεν έχει αλλαχτεί δίσκος-πλατώ. Μέχρι σήμερα δεν είχα κάποιο εμφανές θέμα κατά τη σύμπλεξη-αποσύμπλεξη. Να περιμένω εξελίξεις (δυσλειτουργία συμπλέκτη) από δω και πέρα; Γενικότερα, πόση είναι η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του σετ συμπλέκτη εφόσον γίνεται συνετή χρήση και το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται συχνά σε ανηφόρες, φορτωμένο κλπ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                                      Καλημέρα. Χτες το απόγευμα σε διαδικασία παρκαρίσματος σε μέτρια ανηφόρα, παρατήρησα ότι το μοτέρ σα να ανέβασε στροφές (πατινάρισε ο συμπλέκτης) και μύρισε ελάχιστα ο τελευταίος. Τα χλμ του αυτοκινήτου είναι 168000 και δεν έχει αλλαχτεί δίσκος-πλατώ. Μέχρι σήμερα δεν είχα κάποιο εμφανές θέμα κατά τη σύμπλεξη-αποσύμπλεξη. Να περιμένω εξελίξεις (δυσλειτουργία συμπλέκτη) από δω και πέρα; Γενικότερα, πόση είναι η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του σετ συμπλέκτη εφόσον γίνεται συνετή χρήση και το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται συχνά σε ανηφόρες, φορτωμένο κλπ;

                                      Μπορει να ηταν και τυχαιο.
                                      Δυσλειτουργια (με την εννοια δεν μπαινουν οι σχεσεις) οχι αμεσα, αλλα αμα με ξαφνικα τσιτωματα γκαζιου με καμμια 30αρια χλμ ταχυτητα ή σε ανηφορες δεις τις στροφες να ανεβαινουν χωρις να επιταχυνει αναλογα και το αυτοκινητο, αρχισε να ψαχνεις τους κουμπαραδες για ψιλα.

                                      168.000 ειναι μια χαρα, εγω τους τελειωνω στα 85Κ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • E
                                        edmond last edited by

                                        Αλλαγή συμπλέκτη σήμερα ύστερα από 172.350 km. Ο παλιός ήταν ο εργοστασιακός βέβαια και είχε αρκετό ψωμί ακόμα αν δεν έμπαινε στην μέση το ρουλεμάν, το οποίο έκανε ένα σφύριγμα όταν ήταν κρύο. Αυτό το έκανε εδώ κι 2-3 χρόνια τουλάχιστον. Δεν επιδεινώθηκε κάτι αλλά ήταν το Momentum τώρα μαζί με λάδια-φίλτρα. Φυσικά μπορεί και να μην πάθαινε τίποτα ποτέ αλλά κα μπορεί αύριο να με άφηνε.
                                        Κόστος 350 ευρώ (σετ συμπλέκτη, ρουλεμάν, τρόμπα) κομπλέ με εργασία σε εξειδικευμένο.

                                        Η φάση είναι ότι μεσ' την εβδομάδα που πέρασε, με άφησε το sprinter που οδηγώ από ρουλεμάν! Εκεί που περίμενα στο φανάρι με την πρώτη κουμπωμένη, ξαφνικά ξεκίνησε να τσουλάει! Τρόμος... Η -σατανική- σύμπτωση όμως ήταν ότι συνεργείο της Mercedes ήταν στα 20m!!!! Κουτσά στραβά το έβαλα μέσα (μιζάρωντας με πρώτη) και όλα καλά.
                                        Καλά όμως δεν ήταν ο εργοδότης όταν του ήρθε ο λογαριασμός. 1300 ευρώ, 1100 μόνο το ανταλλακτικό... Και πάλι είχε αρκετό ψωμί, όμως το ρουλεμάν ήταν κυριολεκτικά διαλυμένο! Άντεξε για 240.000 km.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Πρόσφατα αλλαξα συμπλέκτη ο οποίος ειναι μηχανικός. Όλα ωραια όλα καλά πουπουλο, ο μάστορας τον ρυθμισε κάπως χαμηλά , 3-4 εκατοστά πιο χαμηλά απο το φρενο, οι ταχύτητες μπαίνουν αέρας και η διαδρομή του πολύ βολική ώντας μικρή.
                                          Έχει κάποιο θέμα αυτή η ρύθμιση(μηπως τρωει ρουλεμαν) ή να τον ανεβασω απο τον ρεγουλατορο πιο ψηλά στο υψος του φρένου?
                                          Εκεί κάτω που ειναι τωρα ρυθμισμένος δεν ειναι σαν να τον έχω πατημένο εκεί πέρα με οτι αρνητικά συνεπάγονται?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            η σωστοτερη ρυθμιση ειναι αυτη για να δωσει την μεγιστη μακροζωια στο σετ αμπραγιαζ, αρκει να μην ειναι τοσο χαμηλα που θα χτυπουν οι ταχυτητες και ειδικα η οπισθεν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 41 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr