Το ζητούμενο είναι η 'κατάντια' για οικονομικούς λόγους να πας από το καινούριο στο μτχ. Το αν το μτχ είναι Citroen ή Audi που χαλάει, Toyota ή Ford που δεν χαλάει, Mercedes ή BMW που μεγαλώνει το πέος κατά 10cm είναι αδιάφορο ...
Με τίποτα δεν θεωρώ ότι ένα μτχ Hyundai, Citroen ή ... Maybach είναι εξίσου αξιόπιστα με οποιοδήποτε γαλλικό, ιταλικό, ιαπωνικό ή ινδικό καινούριο.
Και είναι πίκρα η αντικατάσταση καινούριου με το καλυτερο μτχ του κόσμου όταν πρόκειται για αναγκαστική μείωση του κόστους κατοχής ενός αυτοκινήτου ...
Από εκεί και πέρα αυτά που γράφηκαν ότι τον παρέσυραν τον ξεγελασαν κλπ σε φόρουμ με διάφορες γνώμες και απόψεις είμαστε, με εμπειρίες ή παρωπιδες και ας μην θεωρούμε τους συνομιλητές μας ηλιθιους ή αφελείς.
Και κάτι τελευταίο. Για όλους το αμάξι δεν είναι ο ανθρωπομεταφορεας που δεν χαλάει. Ας δεχόμαστε και περιπτώσεις με πιο ειδικές ανησυχίες και απαιτήσεις. Γι αυτό υπάρχουν και πολλές εταιρίες που προσφέρουν διάφορα ή διαφορετικά προϊόντα όπως και υπάρχει και το 4TF, το πλέξιμο-οδηγηση φόρουμ ή το παρεαγρήγορων forum κλπ.