-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για τους κατασκευαστές είναι εύκολο να δώσουν ακριβή ταχύτητα είτε μέσω του κιβωτίου η των αισθητήρων του ABS. Η απόκλιση είναι ηθελημένη.Όχι πάντοτε.
Είχα υπόψη και την απόκλιση που εμφανίζουν τα δεδομένα μέσω της OBD.Οπωσδήποτε ένα μεγάλο μέρος της απόκλισης είναι ηθελημένο
αλλά και ένα άλλο μέρος είναι από πραγματική αστοχία. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Για τους κατασκευαστές είναι εύκολο να δώσουν ακριβή ταχύτητα είτε μέσω του κιβωτίου η των αισθητήρων του ABS. Η απόκλιση είναι ηθελημένη.
Όχι πάντοτε.
Είχα υπόψη και την απόκλιση που εμφανίζουν τα δεδομένα μέσω της OBD.Οπωσδήποτε ένα μεγάλο μέρος της απόκλισης είναι ηθελημένο
αλλά και ένα άλλο μέρος είναι από πραγματική αστοχία.Η ταχύτητα που εμφανίζει το κρυφό μενού των αυτοκινήτων συμπίπτει πάντα με αυτή του gps σε όσα αυτοκίνητα το έχω δοκιμάσει. Το κοντέρ επίτηδες δείχνει παραπάνω.
Και φωτογραφικό ντοκουμέντο από το Focus μου (ζητώ συγγνώμη για την άθλια ποιότητα):
Το 186.3 που γράφει το display είναι η ταχύτητα σε km/h και είναι από το κρυφό μενού του αυτοκινήτου. Ταυτίζεται δε με την ένδειξη του GPS. Το κοντέρ όμως δείχνει 198 περίπου. Φυσικά και γίνεται επίτηδες αυτό.
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Αν χοντρικά το υπολογίσουμε
το ποσοστό της απόκλισης επί της πραγματικής ταχύτητας παραμένει αναλογικά σταθερό σε κάθε επίπεδο.Οι τιμές των σχεδόν 5χλμ/ώρα για μικρότερες ταχύτητες που φτάνουν ή ξεπερνούν και τα 10 χλμ/ώρα για μεγαλύτερες
είναι αναμενόμενες και απαντούν σε όλους τους κατασκευαστές.Δεν ισχυει ομως για ολα τα μοντελα αυτο.. Το C4 cactus βενζινης σε ταχυτητες 90-100 εχει αποκληση 2km/h ενω σε μεγαλες ταχυτητες εχει μικροτερη εως μηδαμινη αποκλιση.. Στα 140 εχει αποκλιση 0,3Km/h δηλαδη καθολου αποκλιση
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για τους κατασκευαστές είναι εύκολο να δώσουν ακριβή ταχύτητα είτε μέσω του κιβωτίου η των αισθητήρων του ABS. Η απόκλιση είναι ηθελημένη.
Όχι πάντοτε.
Είχα υπόψη και την απόκλιση που εμφανίζουν τα δεδομένα μέσω της OBD.Οπωσδήποτε ένα μεγάλο μέρος της απόκλισης είναι ηθελημένο
αλλά και ένα άλλο μέρος είναι από πραγματική αστοχία.Η ταχύτητα που εμφανίζει το κρυφό μενού των αυτοκινήτων συμπίπτει πάντα με αυτή του gps σε όσα αυτοκίνητα το έχω δοκιμάσει. Το κοντέρ επίτηδες δείχνει παραπάνω.
Είπαμε πως ένα μεγάλο μέρος του σφάλματος του ταχυμέτρου είναι εσκεμμένο.
Το ποιά είναι έπειτα η πραγματική ταχυτητα είναι δύσκολο να το ελέγξεις.
Το GPS το ίδιο έχει σφάλμα πρώτα πρώτα, ειδικά στις εμπορικές χρήσεις του και όχι μόνο.
Έπειτα δεν υπάρχει όργανο που να μην έχει σφάλμα.
Συν το καλιμπράρισμα και την τακτική συντήρηση.
Συν τις μη ελεγχόμενες συνθήκες μέτρησης.
Συν το πλήθος των παραγόντων που διαμεσολαβούν και υπεισέρχονται στη μέτρηση
σε ένα σύνθετο μηχάνημα όπως είναι το αυτοκίνητο.Το αποτέλεσμα είναι μια ένδειξη του ταχυμέτρου/της OBD που αποκλίνει ή που προσεγγίζει την πραγματική τιμή.
Αλλά πάντα απέχει σε ένα ποσοστό.Αν χοντρικά το υπολογίσουμε
το ποσοστό της απόκλισης επί της πραγματικής ταχύτητας παραμένει αναλογικά σταθερό σε κάθε επίπεδο.Οι τιμές των σχεδόν 5χλμ/ώρα για μικρότερες ταχύτητες που φτάνουν ή ξεπερνούν και τα 10 χλμ/ώρα για μεγαλύτερες
είναι αναμενόμενες και απαντούν σε όλους τους κατασκευαστές.Δεν ισχυει ομως για ολα τα μοντελα αυτο.. Το C4 cactus βενζινης σε ταχυτητες 90-100 εχει αποκληση 2km/h ενω σε μεγαλες ταχυτητες εχει μικροτερη εως μηδαμινη αποκλιση.. Στα 140 εχει αποκλιση 0,3Km/h δηλαδη καθολου αποκλιση
Ίσως η πολιτική της Citroen είναι αυτή.
Δεν ξέρω τί να πω άλλο. -
ΟΚ, μιλάς τώρα για απόλυτη μέτρηση ταχύτητας σε εργαστηριακό επίπεδο. Εκεί θέλεις όργανα ακριβείας κλπ. Όμως μια χαρά ακριβής (με απόκλιση ίσως 1-2-3 χ.α.ω) είναι και η μέτρηση του κρυφού μενού και του GPS. Το γεγονός δε ότι στην φωτό που έβαλα παραπάνω, το GPS ταυτίζονταν με το κρυφό μενού (απόκλιση μόνο δεκάτων του χλμ), αλλά αποκλίνει 12 χ.α.ω από το κοντέρ, μου λέει ότι μάλλον ξέρουν τι κάνουν οι κατασκευαστές και ότι οι μετρήσεις ταχύτητας τους έχουν μεγάλη ακρίβεια.
-
Εγώ ο ίδιος το είπα πως ένα μεγάλο μέρος της απόκλισης είναι δεδομένη πρόνοια του κατασκευαστή.
Από την άλλη ναι σε εργαστηριακό και όχι μόνο επίπεδο
η αστοχία του οργάνου-συστήματος-αισθητήρων ευθύνεται για ένα άλλο μέρος της απόκλισης.
Πχ όσο μπορεί να δίνει το OBD τιμές θερμοκρασίας που να απέχουν των πραγματικών
άλλο τόσο μπορεί να υπάρχουν και αποκλίσεις στις τιμές της ταχύτητας.Αντίστοιχα και το GPS εμφανίζει αστοχία
και όσο κι αν η ταύτισή του με τις ενδείξεις του OBD συνηγορεί σε μια σχετική ακρίβεια
η πραγματικότητα μπορεί να απέχει φυσικά. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΟΚ, μιλάς τώρα για απόλυτη μέτρηση ταχύτητας σε εργαστηριακό επίπεδο. Εκεί θέλεις όργανα ακριβείας κλπ. Όμως μια χαρά ακριβής (με απόκλιση ίσως 1-2-3 χ.α.ω) είναι και η μέτρηση του κρυφού μενού και του GPS. Το γεγονός δε ότι στην φωτό που έβαλα παραπάνω, το GPS ταυτίζονταν με το κρυφό μενού (απόκλιση μόνο δεκάτων του χλμ), αλλά αποκλίνει 12 χ.α.ω από το κοντέρ, μου λέει ότι μάλλον ξέρουν τι κάνουν οι κατασκευαστές και ότι οι μετρήσεις ταχύτητας τους έχουν μεγάλη ακρίβεια.Πώς μπορεις να δεις το κρυφο μενου?
-
Προϋπόθεση για να δει κάποιος το κρυφό μενού
είναι να υπάρχει κάποιο display πχ στο clima ή στον πίνακα οργάνων ή στο infotainment.
O χειρισμός είναι διαφορετικός αναλόγως του μοντέλου αυτοκινήτου. -
Τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα συμπληρώθηκαν και μάλιστα με μακρινό ταξίδι.
Από πλευράς οδηγικής συμπεριφοράς είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Συνήθισα και το κοντέρ και κανένα πρόβλημα.
Κατανάλωση 5.8. Αρκετά καλή.
Επίσης ο βενζινοκινητήρας παρ' όλη τη χαμηλότερη ροπή του, δε μου φαίνεται 'βαρύς'.
Στη χώρα που βρίσκομαι δεν είναι δυνατόν να οδηγήσω όπως στην Ελλάδα αλλά και πάλι μια χαρά μου φαίνεται.
Αν αποδειχθεί και αξιόπιστο το αυτοκίνητο θα μαι πολύ ευχαριστημένος. Άλλωστε το πήρα 7000 λιγότερα από ότι θα παιρνα το Qashqai στα ίδια επίπεδα εξοπλισμού.Όπως ανέφερα σε προηγούμενη δημοσίευση, το μόνο που δεν είναι αντίστοιχης ποιότητας είναι το εσωτερικό του, όμως αυτός είναι ένας συμβιβασμός που εξαρχής δε με πείραζε να κάνω. Και για την ακρίβεια το μόνο που με ενοχλεί στο εσωτερικό του είναι όχι τόσο τα πλαστικά αλλά όταν τα τζάμια (κυρίως του οδηγού) ανεβαίνουν, τη στιγμή που κουμπώνουν τραντάζουν ελαφρώς τα πλαστικά της πόρτας.
Το ερχόμενο ΣΚ, το αυτοκίνητο θα κάνει και πάλι αρκετά χιλιόμετρα εκ των οποίων περίπου 100 σε χώμα. Θα χω την ευκαιρία να τεστάρω και την τετρακίνηση.
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
...Στα δομικά στοιχεία του αυτοκινήτου που πρέπει να είναι πλέον σταθερά, είναι οι αναρτήσεις και το μέγεθος της ζάντας (διάμετρος – πλάτος – offset). Με αυτά τα δεδομένα μπορούμε να επιλέξουμε κάποια αλλαγή διάστασης ελαστικού. Όσον αφορά το SX-4 με την ζάντα των 17΄΄ μπορεί να φορέσει ελαστικά από 205/50-17 έως 215/55-17 για να μπορεί να κινηθεί στα πλαίσια που ορίζουν τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. .....Καλησπέρα,
Είμαι σχεδόν έτοιμος να καταλήξω σε αυτό το ελαστικό
σε 215/55ZR17 http://landsailtires.com/tires/ls588/
(διάβασα καλές κριτικές, είναι σε μισή τιμή από άλλα και ολίγον all season)Βγαίνει και σε 215/50ZR17 και 205/50ZR17.
Τι θα χάσω και τι θα κερδίσω σε σύγκριση με τα μανίσια 205/50/17;;;@gipaetos
καλά χιλιόμετρα -
Φιλε μου αν ειναι κινεζικα σκεψου το καλυτερα.....Φιλικα παντα....
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Φιλε μου αν ειναι κινεζικα σκεψου το καλυτερα.....Φιλικα παντα....Το ψάχνω
Έγραψα και στο σχετικό θέμα. -
Δεν υπάρχει κανένα θέμα μεγαλύτερης αστοχίας σε κινέζικα, κορεάτικα ή ταϊβανέζικα ελαστικά.
Πέραν τούτου, δε γνωρίζω ούτε την οδική συμπεριφορά ούτε κατανάλωσή ή το θόρυβο του συγκεκριμένου ελαστικού για να εκφέρω συγκεκριμένη γνώμη. -
Ο χρήστης g_kor06 έγραψε:
Πώς γίνεται να απενεργοποιήσω τα μπροστινά προβολάκια ομίχλης απ'το να ανάβουν αυτόματα
με το ξεκίνημα του κινητήρα ??Αν εννοείς τα LED τότε το μοντέλο σου υποστηρίζει daytime running lights
-
Ο χρήστης gipaetos έγραψε:
Πώς γίνεται να απενεργοποιήσω τα μπροστινά προβολάκια ομίχλης απ'το να ανάβουν αυτόματα
με το ξεκίνημα του κινητήρα ??Αν εννοείς τα LED τότε το μοντέλο σου υποστηρίζει daytime running lights
Εννοώ όντως την λειτουργία των Day Lights την οποια και απενεργοποιησα πηγαίνοντας βόλτα
μέχρι σε ενα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Suzuki.
Ξέρει κάποιος αν το S-Cross διαθέτει αναλογικό ή ψηφιακό σύστημα έλεγχου του συστήματος ελέγχου
των χειριστηρίων του τιμονιού ??
Σκέφτομαι να βάλω ένα Universal 2dim multimedia unit & θελω να δω αν χρειάζεται να πάρω εξτρα αντάπτορα για να λειτουργούν τα χειριστήρια του τιμονιου. -
Αν επιτρέπεται, γιατί ζήτησες από συνεργείο να στα απενεργοποιήσουν;
-
Αρκετοί το ζητούν απ'οτι μου είπαν...
Προσωπικά το θεωρώ ψιλο-περιττό μιας δεδομένου τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας και
του ότι τις περισσότερες φορές που κυκλοφορώ το αυτοκίνητο είναι με το φως της ημέρας , δεν χρειάζονται
τα φώτα ημέρας...
Είναι καθαρά υποκειμενικό... -
Ο χρήστης g_kor06 έγραψε:
Αρκετοί το ζητούν απ'οτι μου είπαν...
Προσωπικά το θεωρώ ψιλο-περιττό μιας δεδομένου τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας και
του ότι τις περισσότερες φορές που κυκλοφορώ το αυτοκίνητο είναι με το φως της ημέρας , δεν χρειάζονται
τα φώτα ημέρας...
Είναι καθαρά υποκειμενικό...Εχει αποδειχθει οτι ετσι σε βλεπουν καλυτερα γι αυτο εχει καθιερωθει και δεν εχει να κανει με τις καιρικες συνθηκες
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Αν δεν κανω λαθος ειναι πλεον νορμα της EU και ολα τα νεα αμαξια ετσι βγαινουν, με φωτα ημερας. Δεν ξερω μηπως ειναι και παρανομο να τα απενεργοποιησεις.. Παντως ειναι σιγουρα πιο ασφαλες καθως σε βλεπουν πιο ευκολα τα αλλα αυτοκινητα, μηχανακια και πεζοι..
-
Στη χώρα που βρίσκομαι είναι υποχρεωτικό να είναι τα φώτα ημέρας ανοιχτά εδω και δύο χρόνια.
Φώτα κλειστά σημαίνει πρόστιμο, οπότε μόνο ένα 20% δεν ανάβει τα φώτα την ημέρα.
SUZUKI SX4 SCROSS