-
σκεφτομουν υγρο σαπουνι πλυντηριου, που δεν εχει την ταση να γλιστραει όταν στεγνωσει
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
σκεφτομουν υγρο σαπουνι πλυντηριου, που δεν εχει την ταση να γλιστραει όταν στεγνωσειΥποτίθεται ότι χρησιμοποιείς το υγρό σε πολύ μεγάλη αραίωση με το νερό.
Επίσης υποτίθεται ότι με τη σπάτουλα σπρώχνεις το ομοιογενές διάλυμα του σαπουνόνερου
και δε μένει υπόλειμμα κάτω από τη μεμβράνη.Για να μην πω πως το υγρό πιάτων όταν στεγνώσει
δεν το λες ότι γλιστράει
αλλά αντιθέτως γίνεται ελαφρώς κολλώδες. -
λετε να βαλω καλυτερα υγρο πιατων;
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
λετε να βαλω καλυτερα υγρο πιατων;Αυτό που εγραψα παραπανω και το αραιώνεις με νερακι + το βαζεις σε ένα ψεκαστηρι αζαξ....Ριχνεις αφθονο και οπωσδήποτε να μην στεγνωσει.
Παρε καλη σπατουλα γτ το ολο εγχείρημα αλλιως θα είναι αποτυχια.
Τα τζαμιαπολυ καλο καθαρισμα ΚΑΙ να μην σου μεινουν πανω χνουδια κτλ. -
Να ρωτήσω εγω κάτι αλλο....
Ειναι πιο καλα να βγαίνουν τζαμια-ταμπλαδες
η οχι ? Μαστορας μου ειπε οταν αν δεν βγουν
τα τζάμια..και μου ανοιξουν τους ταμπλαδες
ωστε να τοποθετησουν την μεμβρανη στο
κατω μερος του παραθυρου...θα παθουν ζημια.
Ισχυει ? -
Ο χρήστης manos0013 έγραψε:
Να ρωτήσω εγω κάτι αλλο....
Ειναι πιο καλα να βγαίνουν τζαμια-ταμπλαδες
η οχι ? Μαστορας μου ειπε οταν αν δεν βγουν
τα τζάμια..και μου ανοιξουν τους ταμπλαδες
ωστε να τοποθετησουν την μεμβρανη στο
κατω μερος του παραθυρου...θα παθουν ζημια.
Ισχυει ?Οχι δε χρειαζεται να βγουν. Εμενα δε μου εβγαλαν τιποτα και κοντα 10 χρονια δεν εχω κανενα προβλημα
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Ο χρήστης manos0013 έγραψε:
Να ρωτήσω εγω κάτι αλλο....
Ειναι πιο καλα να βγαίνουν τζαμια-ταμπλαδες
η οχι ? Μαστορας μου ειπε οταν αν δεν βγουν
τα τζάμια..και μου ανοιξουν τους ταμπλαδες
ωστε να τοποθετησουν την μεμβρανη στο
κατω μερος του παραθυρου...θα παθουν ζημια.
Ισχυει ?Ταμπλάδες εννοεις τις ταπετσαριες στις πορτες?Αν ναι για να παθουν ζημια πρεπει να είναι κανίβαλος ο άλλος και να βιαζεται.
-
Ο χρήστης manos0013 έγραψε:
Να ρωτήσω εγω κάτι αλλο....
Ειναι πιο καλα να βγαίνουν τζαμια-ταμπλαδες
η οχι ? Μαστορας μου ειπε οταν αν δεν βγουν
τα τζάμια..και μου ανοιξουν τους ταμπλαδες
ωστε να τοποθετησουν την μεμβρανη στο
κατω μερος του παραθυρου...θα παθουν ζημια.
Ισχυει ?H πιο σωστή δουλειά είναι να απλωθεί η μεμβράνη από άκρη σε άκρη.
Αυτοκίνητο από αυτοκίνητο διαφέρει ως προς την εφαρμογή.
Μεμβράνη από μεμβράνη διαφέρει επίσης.
Πρακτικά βέβαια πρέπει να γίνει κάτι χοντρό
ώστε ο επαγγελματίας να μην δώσει ένα σωστό αποτέλεσμα.Από την μια δε μπορεί πάντα αυτή η δουλειά να γίνεται σε όλα τα τζάμια
και να βγαίνουν τα πανελ των πλαστικών και της ταπετσαρίας.
Οπότε ούτως ή άλλως θα μεινουν κάποιες επιφάνειες μισές στο τελείωμα του τζαμιού
αν λέμε ότι είσαι λεπτολόγος και τα προσέχεις αυτά.Τώρα για αυτούς που βγάζουν τα πάνελ
ποτέ δεν είσαι σίγουρος ότι δε θα χαλάσει κάτι, δε θα ανοίξεις δουλειές.
Από την άλλη και εκείνοι που δε βγάζουν τα πάνελ
πάλι δεν είσαι σίγουρος πως δε γίνει ζημιά σε πλαστικά-ταπετσαρίες-χρώμα-τσιμούχες κλπ.Με λίγα λόγια
ποτέ δε γίνεται να τα έχεις όλα. -
Ευχαριστώ για τις απαντησεις.
Ταμπλαδες εννοω την ταπετσαρια της πορτας.
Οι μισοι λενε οτι αν την βγαλεις για να βγουν τα
τζαμια μετα ισως έχεις τριξιματα και οι αλλοι
μισοι λενε οτι για να να ντυσεις το τζαμι χωρίς
να βγαλεις την ταπετσαρια θα πρεπει με καποιο
τροπο να μεγαλωσεις λιγο το κενο μεταξυ τζαμιου -ταπετσαριας ωστε να ντυσεις το τζαμι χαμηλα
και αυτο γινεται αν βαλεις κατι (καποιο αντικειμενο)
αναμεσα στο κενο. Και καλα αυτη η πιεση της ταπετσαριας προς τα έξω...μπορεί να δημιουργησει
προβλημα. -
Υπάρχουν ειδικές πλαστικές σπάτουλες για να απλώνουν τη μεμβράνη.
Σε ένα βαθμό τα καταφέρνουν στις άκρες.
Απλά δεν είναι σκοπός τους να καλύψουν απολύτως την επιφάνεια στο χείλος του τζαμιού. -
Ο χρήστης manos0013 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντησεις.
Ταμπλαδες εννοω την ταπετσαρια της πορτας.
Οι μισοι λενε οτι αν την βγαλεις για να βγουν τα
τζαμια μετα ισως έχεις τριξιματα και οι αλλοι
μισοι λενε οτι για να να ντυσεις το τζαμι χωρίς
να βγαλεις την ταπετσαρια θα πρεπει με καποιο
τροπο να μεγαλωσεις λιγο το κενο μεταξυ τζαμιου -ταπετσαριας ωστε να ντυσεις το τζαμι χαμηλα
και αυτο γινεται αν βαλεις κατι (καποιο αντικειμενο)
αναμεσα στο κενο. Και καλα αυτη η πιεση της ταπετσαριας προς τα έξω...μπορεί να δημιουργησει
προβλημα.Πρωτον το να βγουν οι ταπετσαριες από τις πορτες είναι πολύ ευκολο....απλως θελει τροπο....και όχι μας εμεινε μια βιδα βιδωμενη και εμεις τραβαμε οσο περισσοτερο μπορούμε.....
Δευτερον ταπετσαρια πορτας δυσκολο εως αδυνατον να τριξει...
Τριτον ξεκουμπώνεις την μιση ταπετσαρια αν ντε και καλα δεν θελεις όλη και στο σημειο επαφης με το τζαμι υπαρχει ένα λαστιχο.....απλως το ξεκουμπώνεις από τα πιαστρακια του και εχει τον χωρο πλεον για να κατεβασεις την μεμβρανη πιο κατω.Αντικειμενα σαν σφηνες και λοιπες εξυπνάδες αστα καλυτερα... -
Δυστυχώς τα πάνελ στις πόρτες έχουν διαφορετική διαδικασία να βγουν αναλόγως του αυτοκινήτου.
Βίδες πίσω από πόμολα, κάτω από καλύμματα,
βίδες που δεν ξέρεις αν ποτέ τις έβγαλες όλες,
ξεκρέμασμα προς τα έξω, προς τα πάνω,
καλώδια που θα ξεκουμπώσουν ένα προς ένα, αντιτριβικά που θα προσεχθούν,
πλαστικά μιας σχεδόν χρήσης,που σπάζουν, που χαλαρώνουν, που ξεφτίζουν κλπ κλπ.
Ο άλλος ο τεχνίτης που μαθαίνει πάνω σε αυτοκίνητο που δεν ξέρει
θα κάνει οπωσδήποτε ζημιές ή τουλάχιστον δε θα παραδώσει την κατάσταση που παρέλαβε.Άσε που τα πάνελ στις πόρτες είναι μια υπόθεση,
υπάρχουν και τα τζάμια στα πλαϊνά της πίσω εταζέρας και τα παρμπρίζ μπρος πίσω
και εκεί δε μπορείς ποτέ να βγάλεις τα πάντα..Ταπετσαρία πόρτας είναι πολύ εύκολο να τρίξει.
Μάρκα από μάρκα διαφέρει στη συναρμογή.
Πιαστράκια που σπάζουν, αντιτριβικά που διαλύονται, πλαστικά που καταστρέφονται,
πάνελ που λυγίζουν, πάνελ που αποτελούνται από κομμάτια και χάνουν τη στιβαρότητα κλπ.Το να ξεκουμπώσεις την ταπετσαρία της πόρτας κατά το ήμισυ πολλές φορές δεν γίνεται.
Ίσως γιατί η ταπετσαρία ξεκουμπώνει και εν συνεχεία ξεκρεμάει προς τα πάνω,
οπότε για να τη βγάλεις προϋπόθεση θα είναι να την έχεις πρώτα ξεκουμπώσει παντού.
Άσε που το να την τραβήξεις, θα σημαίνει πως τη ζορίζεις.Και τελευταίο
η εξαγωγή των πάνελ δε γίνεται μόνο προκειμένου να απλωθεί από άκρη σε άκρη η μεμβράνη.
Η εξαγωγή των πάνελ προϋποθέτει την καλή εφαρμογή της μεμβράνης.
Σκόνες, σκουπιδάκια κλπ υπάρχει φόβος να κολλήσουν κατά την τελική φάση της εφαρμογής της μεμβράνης.
Με άλλα λόγια
ο τεχνίτης δε μπορεί να εφαρμόζει μεμβράνη τη στιγμή που ταυτοχρόνως θα τραβάει το μισοβγαλμένο πάνελ.
Στο σημείο εκείνο θέλει να έχει καθαρό περιβάλλον και να εφαρμόζει με γρήγορες κινήσεις τη μεμβράνη. -
inertia καλα τα λες αλλα διαφωνω στο ότι ΠΑΝΤΑ κατι θα πρεπει να χαλασει...Αυτό συμβαινει μονο στην Ελλαδα...
Αμα τον μαστορα κατι τον ζοριζει...αντι να βρει τον ΣΩΣΤΟ τροπο να το βγαλει απλα το τραβαει...Μου εχουν σπασει επανηλημενα κατω από το ταμπλο ένα πλαστικο -πανελ που πρεπει να βγει για να αλλαξεις φιλτρο καμπινας...
Και γιατι το εσπαγαν???Επειδή επρεπε να γυρισεις ειτε δεξιόστροφα ειτε αριστερόστροφα κατά 90 μοιρες μια βιδα-κλιψακι...Δλδ τοσο δυσκολο είναι ενας μηχανικος που είναι η καθημερινη του ενασχοληση να μαθει τα ειδη των κλιψ?
Τελικα είναι τοσο δυσκολο και καπως ετσι οπως πολύ σωστα αναφέρεις στην Ελλαδα θεωρούμε και το βγαλσιμο του ταμπλο ότι θα προκαλεσει τριξιματα όπως και των ταπετσαριών. -
Κοίτα, ένα παράδειγμα
υπάρχουν πχ κλιπσάκια, αντιτριβικά και βίδες μιας χρήσης.
Αυτά κανεις ποτέ δε μπαίνει στη λογική, μέχρι και σε αντιπροσωπεία να πας.
Σωστά σφιξίματα δε θα βρεις πουθενά, αν και οδηγίες υπάρχουν.Πόσες ζημιές να 'ξερες έχω ανακαλύψει από μαστόρια ακόμα και σε εξουσιοδοτημένο.
Σπασμένα πλαστικά στο πρόγραμμα.
Το δε άλλο που ό,τι δεν τους κάνει ή τους καθυστερεί στην επανασυναρμολόγηση, απλά το πετάνε.
Από ηχομόνωση μέχρι πλαστικά καλύμματα.Κατά τα λοιπά δε διαφωνώ στη διαπίστωση πως ο χώρος του αυτοκινήτου έχει μεγαλειώδη ανευθυνότητα και επαγγελματική αμέλεια.
-
Να κάνω μια αφελή ερώτηση;
Αφου στα μπροστα παράθυρα όλες οι μεμβράνες, πλην των τελείως διάφανων, ειναι παράνομες πως κυκλοφορεί τόσος κόσμος με φιμέ;
Ειναι γιατι τροχονόμοι και ΚΤΕΟ στα απαυτα τους; Παίρνουν μαϊμού βεβαιώσεις νομιμότητας απο αυτόν που τις τοποθετεί;
Οι ασφαλιστικές σε περιπτωςη ατυχήματος δεν παίζει να ασκήσουν βέτο; -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Να κάνω μια αφελή ερώτηση;
Αφου στα μπροστα παράθυρα όλες οι μεμβράνες, πλην των τελείως διάφανων, ειναι παράνομες πως κυκλοφορεί τόσος κόσμος με φιμέ;
Ειναι γιατι τροχονόμοι και ΚΤΕΟ στα απαυτα τους; Παίρνουν μαϊμού βεβαιώσεις νομιμότητας απο αυτόν που τις τοποθετεί;
Οι ασφαλιστικές σε περιπτωςη ατυχήματος δεν παίζει να ασκήσουν βέτο;Θα απαντησω μιας και εχω βαλει φιμε τζαμια, πολυ σκουρα και μπρος και πισω στο αυτοκινητο, οχι για λογους εμφανισης οσο περιεργο κι αν ακουγεται αλλα λογω αναγκης χρησης.
Λογω επαγγελματος (ειμαι ελευθερος επαγγελματιας) μεταφερω ηλεκτρονικο εξοπλισμο και αναγκαζομαι να αφησω το αυτοκινητο με πραγματα αξιας μεσα. Ειδικο επαγγελματικο βανακι δεν εχω την ανεση να αγορασω, οποτε μετακινουμαι με το προσωπικο μου αμαξι.
Παρκαροντας το αυτοκινητο με πραγματα μεσα, ειχα παντοτε την ανησυχια οτι καποιος θα προσπαθησει να το παραβιασει, μεχρι που επιβεβαιωθηκα οταν μου εσπασαν τζαμι . ΕΥΤΥΧΩΣ δεν προλαβαν να κλεψουν τιποτα γιατι ακουστηκε δυνατα ο ηχος και βγηκα τρεχοντας, αλλα εκει επιασα το σημα οτι θα γινει η στραβη σιγουρα αν το αφησω ετσι.
Εβαλα κατραμια φιμε Llumar πισω (παρεπιμπτοντως εξαιρετικος ο Κινδιρογλου στη Βουλιαγμενης) μιας και πισω αφηνω συνηθως εξοπλισμο της δουλειας, και ενα κλικ λιγοτερο μαυρα μπροστα, μηπως και τη γλιτωσω απ να με σταματησει η τροχαια, αλλα αρκετα σκουρα ωστε να μη διακρινεις τι υπαρχει στα πισω καθισματα κοιτωντας απο μπροστα.
Πιθανοτητα να φαω προστιμο αν με σταματησουν; Τεραστια ως βεβαιη. Στο ΚΤΕΟ δεν εχω ιδεα ακομα τι θα κανω αν δε με περνανε, πιθανως θα βγαλω τα μπροστα φιμε για να περασω τον ελεγχο και μετα θα παω να περασω ξανα (κανενα 100αρι κοστιζει). Αλλα τουλαχιστον οι επιτηδειοι δεν βλεπουν αν υπαρχουν πραγματα πισω για να προσπαθησουν να μου το ανοιξουν.
Που εχουμε φτασει ε.
-
Με καταμαυρο πισω φιμε και μετρια των πισω επιβατων και των εμπρος δεν ειχα θεμα με ΚΤΕΟ ουτε με την Τροχαια....η οποια με εχει σταματησει αρκετες φορες βραδυ εξαιτιας της εμφανισης τους αυτοκινητου αλλα ποτε δεν μου πεταξαν μπιχτη για τα φιμε.Στο ΚΤΕΟ ανοίγεις τερμα τα δυο μπροστινα και εισαι ΟΚ.
-
Llumar Alu Light σε όλα τα τζάμια εκτός του παρμπρίζ. 6 φορές έλεγχος απο αστυνομία κανένας δεν είπε τίποτα. Επίσης σε Κτεο ιδιωτικό 5 φορές που εχω πάει ποτέ δεν ανέφεραν κάτι περι νομιμότητας των φυμέ.
Πιστευω σίγουρα παίζει ρόλο και ο οδηγός ή αν έχεις προηγουμένως κάνει τροχαία παράβαση και κατά πόσο θέλει ο αστυνόμος να εφαρμόσει το γράμμα του νόμου.
π.χ. αν τρέχεις σαν μανιακός ή κάνεις κόντρες μέχρι και για το φαρμακείο θα σε γράψει. -
Οσες φορες με σταματησαν για ελεγχο απλα τα κατεβασα τερμα κατω τα μπροστινα πριν ερθουν στο παραθυρο ΚΤΕΟ δε μου εχει δημιουργησει προβλημα. Global window films ,δευτερο σταδιο φωτεινοτητας, τοποθετημενα προ 4ετιας, σε καινουργια κατασταση ακομα και τιμη προκληση τοτε 120e...
-
Στο σκέλος της ερώτησης με τις ασφαλιστικές, εχει ακούσει κανεις ποτε άρνηση αποζημίωσης απο ασφαλιστική με την πρόφαση παράνομης μετατροπής που μειώνει την ορατότητα του οδηγού; Η εχει κανεις αντίθετη εμπειρία, να τον εχει αποζημιώσει κανονικά η ασφαλιστική αδιαφορώντας των φιμέ μεμβρανών;
ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ