-
Δεν μιλάμε για το τι θεωρεί καθήκον ο κάθε οδηγός αλλά για το τι προτείνει η εταιρεία στους χρήστες των οχημάτων της. Θα μου φαινόταν περίεργο αν το βιβλίο οδηγού της BMW δεν συνιστά περιοδικό οπτικό έλεγχο υγρών-κινητήρα από τον οδηγό.
Και αν υπάρχει τέτοια οδηγία ο μόνος κερδισμένος της υπόθεσης θα είναι ο δικηγόρος. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν μιλάμε για το τι θεωρεί καθήκον ο κάθε οδηγός αλλά για το τι προτείνει η εταιρεία στους χρήστες των οχημάτων της. Θα μου φαινόταν περίεργο αν το βιβλίο οδηγού της BMW δεν συνιστά περιοδικό οπτικό έλεγχο υγρών-κινητήρα από τον οδηγό.
Και αν υπάρχει τέτοια οδηγία ο μόνος κερδισμένος της υπόθεσης θα είναι ο δικηγόρος.Δεν υπαρχει περιπτωση να μην γραφει κατι τετοιο. Οι περισσοτεροι οδηγοι οταν τους ρωτησεις τι λεει το βιβλιο απαντουν ''ποιο βιβλιο''?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν μιλάμε για το τι θεωρεί καθήκον ο κάθε οδηγός αλλά για το τι προτείνει η εταιρεία στους χρήστες των οχημάτων της. Θα μου φαινόταν περίεργο αν το βιβλίο οδηγού της BMW δεν συνιστά περιοδικό οπτικό έλεγχο υγρών-κινητήρα από τον οδηγό.
Και αν υπάρχει τέτοια οδηγία ο μόνος κερδισμένος της υπόθεσης θα είναι ο δικηγόρος.Δεν υπαρχει περιπτωση να μην γραφει κατι τετοιο. Οι περισσοτεροι οδηγοι οταν τους ρωτησεις τι λεει το βιβλιο απαντουν ''ποιο βιβλιο''?
Ακριβώς. Μπορεί να απαντήσει έτσι όμως στο δικαστήριο; Εκεί μπαίνει η ευθύνη του κάθε οδηγού.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
αν σημείο αναφοράς είναι το εγχειρίδιο χρήσης
τότε όλες οι αναφορές σε τεχνικές λεπτομέρειες αναθέτουν την ευθύνη σε επισκευαστές
και στους επισκευαστές κατευθύνουν τον οδηγό-χρήστητο δε workshop manual σε καμία περίπτωση δεν απευθύνεται στον οδηγό
Για το workshop manual ειμαστε σιγουροι, προϋποθετει να εχεις workshop...
To USER manual ομως, περιεχει ενα κεφαλαιο που μπορει να λεγεται 'Συντηρηση Σαββατοκυριακου', 'Περιοδικος ελεγχος χρηστη', Τι ελεγχους να κανετε στο οχημα σας' κλπ
Εκει περιεχεται συνηθως το πως τσεκαρουμε αερα στα ελαστικα, ποσο αερα πρεπει να βαζουμε, πως ελεγχουμε τα διαφορα υγρα του αυτοκινητου: λαδια, αντιψυκτικο, υγρα φρενων, υγρα υδρ. τιμονιου (αν εχει), υγρα πλυσιματος παρμπριζ κλπ. Αυτο που καλειται να κανει ο οδηγος, (και νομιζω ειναι ευθυνη του) ειναι να τσεκαρει τακτικα την κατασταση, (δεν χρειαζεται γνωσεις, ενα απλο High - Low εχει), και σε ποιες συνθηκες (κρυο, ζεστο) και με διαγραμματα. Απο εκει και περα, δεν μπαινει στη διαδικασια να περιγραψει ως γινεται εξαερωση στο κυκλωμα ψυξης, αν βρεθει το πραγμα να ξεπερνα τα ορια, τελειωνει εκει το 'φιλε οδηγε' και πλεον παει κανεις στον επισκευαστη.
Το δικο σας αυτοκινητο δεν εχει τετοιο?
Βέβαια και έχει.
Ο Γερμανός που έγραψε το εγχειρίδιο λέει σε κάθε κεφάλαιο κάθε τρεις και λίγο
πως κάθε φορά ΠΡΕΠΕΙ να πηγαίνω ΜΟΝΟ (κυριολεκτικά ) σε Κέντρο Τεχνικής Εξυπηρέτησης της εταιρείας,
πως ΜΟΝΟ το Κέντρο Τεχνικής Εξυπηρέτησης της εταιρείας ξέρει το πώς και το γιατί,
πως η τάδε εργασία συνιστάται να γίνεται ΜΟΝΟ στα Κέντρα Τεχνικής Εξυπηρέτησης,
πως η άλλη εργασία ΜΟΝΟ στα πλαίσια τακτικής επιθεώρησης και συντήρησης κλπ.ΠΟΥΘΕΝΑ ο Γερμανός δε γραφε στο user manual πως μου συνιστά ή ακόμα και με υποχρεώνει στην τάδε εργασία εκτός του πλαισίου της τακτικής συντήρησης που κατά προτίμηση μου προτείνει εντός του δικτύου του.
Είναι άλλο πράγμα να έχω την ευχέρεια και άλλο πράγμα να δεσμεύομαι να προβαίνω σε ελέγχους πέραν της τακτικής συντήρησης.
Είναι αυτό που θα χρειαζόμασταν workshop για κάτι τέτοιο.Και το ασανσέρ ξέρετε στην είσοδο δίπλα στην πόρτα δίνει κάποιες οδηγίες χρήσης.
Αλοίμονο όμως αν ο χρήστης φέρει την ευθύνη που αναλογεί στο συντηρητη.Κάποια στιγμή πρέπει και οι επισκευαστές να μάθουν να δυλεύουν σε συνθήκες ευθύνης
και η αμέλεια να καταλογίζεται και να χρεώνεται κατά τον τρόπο που επιβαρύνει τον πελάτη, -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
αν σημείο αναφοράς είναι το εγχειρίδιο χρήσης
τότε όλες οι αναφορές σε τεχνικές λεπτομέρειες αναθέτουν την ευθύνη σε επισκευαστές
και στους επισκευαστές κατευθύνουν τον οδηγό-χρήστητο δε workshop manual σε καμία περίπτωση δεν απευθύνεται στον οδηγό
Για το workshop manual ειμαστε σιγουροι, προϋποθετει να εχεις workshop...
To USER manual ομως, περιεχει ενα κεφαλαιο που μπορει να λεγεται 'Συντηρηση Σαββατοκυριακου', 'Περιοδικος ελεγχος χρηστη', Τι ελεγχους να κανετε στο οχημα σας' κλπ
Εκει περιεχεται συνηθως το πως τσεκαρουμε αερα στα ελαστικα, ποσο αερα πρεπει να βαζουμε, πως ελεγχουμε τα διαφορα υγρα του αυτοκινητου: λαδια, αντιψυκτικο, υγρα φρενων, υγρα υδρ. τιμονιου (αν εχει), υγρα πλυσιματος παρμπριζ κλπ. Αυτο που καλειται να κανει ο οδηγος, (και νομιζω ειναι ευθυνη του) ειναι να τσεκαρει τακτικα την κατασταση, (δεν χρειαζεται γνωσεις, ενα απλο High - Low εχει), και σε ποιες συνθηκες (κρυο, ζεστο) και με διαγραμματα. Απο εκει και περα, δεν μπαινει στη διαδικασια να περιγραψει ως γινεται εξαερωση στο κυκλωμα ψυξης, αν βρεθει το πραγμα να ξεπερνα τα ορια, τελειωνει εκει το 'φιλε οδηγε' και πλεον παει κανεις στον επισκευαστη.
Το δικο σας αυτοκινητο δεν εχει τετοιο?
Βέβαια και έχει.
Ο Γερμανός που έγραψε το εγχειρίδιο λέει σε κάθε κεφάλαιο κάθε τρεις και λίγο
πως κάθε φορά ΠΡΕΠΕΙ να πηγαίνω ΜΟΝΟ (κυριολεκτικά ) σε Κέντρο Τεχνικής Εξυπηρέτησης της εταιρείας,
πως ΜΟΝΟ το Κέντρο Τεχνικής Εξυπηρέτησης της εταιρείας ξέρει το πώς και το γιατί,
πως η τάδε εργασία συνιστάται να γίνεται ΜΟΝΟ στα Κέντρα Τεχνικής Εξυπηρέτησης,
πως η άλλη εργασία ΜΟΝΟ στα πλαίσια τακτικής επιθεώρησης και συντήρησης κλπ.ΠΟΥΘΕΝΑ ο Γερμανός δε γραφε στο user manual πως μου συνιστά ή ακόμα και με υποχρεώνει στην τάδε εργασία εκτός του πλαισίου της τακτικής συντήρησης που κατά προτίμηση μου προτείνει εντός του δικτύου του.
Είναι άλλο πράγμα να έχω την ευχέρεια και άλλο πράγμα να δεσμεύομαι να προβαίνω σε ελέγχους πέραν της τακτικής συντήρησης.
Είναι αυτό που θα χρειαζόμασταν workshop για κάτι τέτοιο.Και το ασανσέρ ξέρετε στην είσοδο δίπλα στην πόρτα δίνει κάποιες οδηγίες χρήσης.
Αλοίμονο όμως αν ο χρήστης φέρει την ευθύνη που αναλογεί στο συντηρητη.Κάποια στιγμή πρέπει και οι επισκευαστές να μάθουν να δυλεύουν σε συνθήκες ευθύνης
και η αμέλεια να καταλογίζεται και να χρεώνεται κατά τον τρόπο που επιβαρύνει τον πελάτη,Για πες λιγο αν θες τι μαρκα μοντελο χρονολογια αυτοκινητο εχεις, γιατι η ερωτηση ειναι συγκεκριμενη.
Δεν μας αφορα τοσο η αγωνιωδης και αναμενομενη προσπάθειά του κατασκευαστη να βρει πελατες στα εξουσιοδοτημενα του... αυτο που θελουμε ειναι αν αναφερει ελεγχους που πρεπει να γινονται απο τον οδηγο:
Αναφερει τετοιους? Αν ναι ποιους? καθε ποτε? -
Επειδή είμαι από τους ανθρώπους που διαβάζουν τα εγχειρίδια
δε θυμάμαι να λέει κάπου πως μου συνιστά ή με δεσμεύει (και πώς θα μπορούσε...) να προβαίνω ως κάτοχος του οχήματος σε τακτικούς ελέγχους εκτός της τεχνικής συντήρησης.
Σε ένα σημείο μου συνιστά να έχω μαζί μου πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι καβάτζα από λάδι.
Αυτό είναι όλο.Οι έλεγχοι του οχήματος είναι στην ευχέρεια του οδηγού, χωρίς να είναι απαλλακτικοί για τις ευθύνες του συντηρητή.
Κατά αναλόγια:
Στο ασανσέρ πριν μπούμε μας προτρέπουν οι οδηγίες να ελέγχουμε πως η καμπίνα είναι στη θέση της.
Δεν απαλλάσσεται όμως ο συντηρητής από τις ευθύνες του σε περίπτωση ατυχήματος. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Επειδή είμαι από τους ανθρώπους που διαβάζουν τα εγχειρίδια
δε θυμάμαι να λέει κάπου πως μου συνιστά ή με δεσμεύει (και πώς θα μπορούσε...) να προβαίνω ως κάτοχος του οχήματος σε τακτικούς ελέγχους εκτός της τεχνικής συντήρησης.
Σε ένα σημείο μου συνιστά να έχω μαζί μου πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι καβάτζα από λάδι.
Αυτό είναι όλο.Οι έλεγχοι του οχήματος είναι στην ευχέρεια του οδηγού, χωρίς να είναι απαλλακτικοί για τις ευθύνες του συντηρητή.
Κατά αναλόγια:
Στο ασανσέρ πριν μπούμε μας προτρέπουν οι οδηγίες να ελέγχουμε πως η καμπίνα είναι στη θέση της.
Δεν απαλλάσσεται όμως ο συντηρητής από τις ευθύνες του σε περίπτωση ατυχήματος.δηλαδη ουτε την πιεση των ελαστικων δεν θα κοιταξεις για ενα ετος?
το ιδιο και για τις λαμπες των φαναριων, φλας, κλπ?
μεγαλη κουβεντα θα ανοιξουμε. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Επειδή είμαι από τους ανθρώπους που διαβάζουν τα εγχειρίδια
δε θυμάμαι να λέει κάπου πως μου συνιστά ή με δεσμεύει (και πώς θα μπορούσε...) να προβαίνω ως κάτοχος του οχήματος σε τακτικούς ελέγχους εκτός της τεχνικής συντήρησης.
Σε ένα σημείο μου συνιστά να έχω μαζί μου πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι καβάτζα από λάδι.
Αυτό είναι όλο.Οι έλεγχοι του οχήματος είναι στην ευχέρεια του οδηγού, χωρίς να είναι απαλλακτικοί για τις ευθύνες του συντηρητή.
Κατά αναλόγια:
Στο ασανσέρ πριν μπούμε μας προτρέπουν οι οδηγίες να ελέγχουμε πως η καμπίνα είναι στη θέση της.
Δεν απαλλάσσεται όμως ο συντηρητής από τις ευθύνες του σε περίπτωση ατυχήματος.δηλαδη ουτε την πιεση των ελαστικων δεν θα κοιταξεις για ενα ετος?
το ιδιο και για τις λαμπες των φαναριων, φλας, κλπ?
μεγαλη κουβεντα θα ανοιξουμε.η συζήτηση δεν αφορά τις τυπικές υποχρεώσεις προς τον ΚΟΚ,
ούτε το τμήμα της ευθύνης που αναλογεί στον ιδιοκτήτηόταν ο ιδιοκτήτης αναθέτει μια εξειδικευμένη εργασία σε ένα επαγγελματία
αυτή η εργασία συνδοεύεται από ανάληψη ευθύνης από μέρους του επαγγελματία στο κομμάτι που του αναλογεί
για την ορθή άσκηση του επαγγέλματός τουτο ότι δεν έχουμε στην κοινωνία την κουλτούρα να αναζητούμε ως καταναλωτές νομικά τα δικαιώματά μας
και ειδικότερα στο χώρο της τεχνικης συντήρησης των οχημάτων που πολλές φορές αφορούν και θέματα δημόσιας ασφάλειας,
δεν σημαίνει πως ευθύνες για διαπραχθείσα αμέλεια του επαγγελματία δεν υπάρχουν ή δε μπορούν να αναζητηθούν -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Επειδή είμαι από τους ανθρώπους που διαβάζουν τα εγχειρίδια
δε θυμάμαι να λέει κάπου πως μου συνιστά ή με δεσμεύει (και πώς θα μπορούσε...) να προβαίνω ως κάτοχος του οχήματος σε τακτικούς ελέγχους εκτός της τεχνικής συντήρησης.
Σε ένα σημείο μου συνιστά να έχω μαζί μου πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι καβάτζα από λάδι.
Αυτό είναι όλο.Οι έλεγχοι του οχήματος είναι στην ευχέρεια του οδηγού, χωρίς να είναι απαλλακτικοί για τις ευθύνες του συντηρητή.
Κατά αναλόγια:
Στο ασανσέρ πριν μπούμε μας προτρέπουν οι οδηγίες να ελέγχουμε πως η καμπίνα είναι στη θέση της.
Δεν απαλλάσσεται όμως ο συντηρητής από τις ευθύνες του σε περίπτωση ατυχήματος.Η συζητηση δεν εχει ως θεμα (και φυσικα ουτε σκοπο) την απαλλαγη του συντηρητη απο τις δεδομενες (τουλαχιστον οπως εξιστορηθηκε) ευθυνες του. Επειδη ομως το ανθρωπινο λαθος δεν μπορει να εξαλειφθει, η συζητηση (φιλολογικα πλεον) αφορα το μεριδιο ευθυνης του οδηγου του οχηματος και κατα ποσο 'μια ματια' στα πραγματα ποτε-πότε θα μπορουσε να ακυρωσει ολες τις σελιδες που γραφτηκαν ως τωρα στο συγκεκριμενο τοπικο, μαζι με το αρχικο παραπονο.
Η κατασκευαστης δεν μπορει να 'υποχρεωσει' τον καθε οδηγο να ριχνει μια ματια, μπορει ομως να τον προτρεψει, για το καλο της επενδυσης του. Ο οδηγος για εμενα, ευθυνεται για την καλη λειτουργια του οχηματος του.
-
το ανθρώπινο λάθος του επαγγελματία όταν λέγεται αμέλεια
πρέπει να αποζημιώνεται προς τον πελάτηαυτό λέμε
και ο καταναλωτής να μάθει να αναζητά το δίκιο τουαπό εκεί και μετά η ευθύνη της αμέλειας αφορά τον επαγγελματία
και όχι τον πελάτη
που με τη σειρά του θα μπορούσε να προκαταβάλλει την πιθανότητα αμέλειας του επαγγελματία -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
το ανθρώπινο λάθος του επαγγελματία όταν λέγεται αμέλεια
πρέπει να αποζημιώνεται προς τον πελάτηαυτό λέμε
και ο καταναλωτής να μάθει να αναζητά το δίκιο τουαπό εκεί και μετά η ευθύνη της αμέλειας αφορά τον επαγγελματία
και όχι τον πελάτη
που με τη σειρά του θα μπορούσε να προκαταβάλλει την πιθανότητα αμέλειας του επαγγελματίαMπλέκεις τα πράγματα χωρίς να χρειάζεται.Ο επαγγελματίας φταίει μέχρι το σημείο που ξέχασε την βέργα,αν την ξέχασε αυτός.
Ο ιδιοκτήτης ευθύνεται απο τότε μέχρι σήμερα γιατί δεν έκανε ένα έστω τυπικό έλεγχο στο όχημα του.
Αν δεν ξέρει/θέλει/βαριέται να το κάνει μόνος του να πάει σε συνεργείο να το ελέγξουν.Μην διαμαρτυρηθεί όμως όταν θα πρέπει να πληρώσει.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει μάνουαλ που να μην αναφέρει περιοδικούς ελέγχους που μπορούν να γίνουν απο τον ιδιοκτήτη. -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
το ανθρώπινο λάθος του επαγγελματία όταν λέγεται αμέλεια
πρέπει να αποζημιώνεται προς τον πελάτηαυτό λέμε
και ο καταναλωτής να μάθει να αναζητά το δίκιο τουαπό εκεί και μετά η ευθύνη της αμέλειας αφορά τον επαγγελματία
και όχι τον πελάτη
που με τη σειρά του θα μπορούσε να προκαταβάλλει την πιθανότητα αμέλειας του επαγγελματίαMπλέκεις τα πράγματα χωρίς να χρειάζεται.Ο επαγγελματίας φταίει μέχρι το σημείο που ξέχασε την βέργα,αν την ξέχασε αυτός.
Ο ιδιοκτήτης ευθύνεται απο τότε μέχρι σήμερα γιατί δεν έκανε ένα έστω τυπικό έλεγχο στο όχημα του.
Αν δεν ξέρει/θέλει/βαριέται να το κάνει μόνος του να πάει σε συνεργείο να το ελέγξουν.Μην διαμαρτυρηθεί όμως όταν θα πρέπει να πληρώσει.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει μάνουαλ που να μην αναφέρει περιοδικούς ελέγχους που μπορούν να γίνουν απο τον ιδιοκτήτη.οχι παιδια, σωστα η ευθυνη ειναι καθαρα του επαγγελματια, αλλα θα πρεπει να το αποδειξεις ετσι ωστε καποια στιγμη να αποζημιωθεις (πιας το αυγο και κουρευτο δηλαδη) ευκολοτερο μια ματια ανα τακτικα διαστηματα.
ολα τα εγχειριδια αναφερουν τακτικο ελεγχο λαδιου, οπως και ολα δικαιολογουν καποια καμμενη ποσοτητα λαδιου. -
ΆΡΑ το ηθικό δίδαγμα που βγαίνει από το συγκεκριμένο thread είναι τι;
Είναι δυνατόν αμάξι να κυκλοφορεί χωρίς λάδι και να μην ανάβει κάποια προειδοποίηση; Ολοκαίνουργιο αμάξι;
Άσε τον έλεγχο των λαδιών, που πάλι 40000χλμ έχει ΓΙΑΤΙ να χάσει λάδι ο πετρελαιοκινητήρας (Αν είναι σαβούρα μπορεί...αλλά είναι άλλο θέμα).
Πες ότι πήγες σε χωματόδρομο ή είχε κάτι ο δρόμος και έσπαγες κάρτερ και σιγά σιγά έχανες λάδι... Είναι βράδυ, δεν μπορείς να δεις τίποτα και ελπίζεις ότι δεν έγινε και τίποτα γιατί είσαι στην μέση του πουθενά και πρέπει να γυρίσεις πίσω. Δεν βλέπεις λαμπάκι να ανάβει και λες όλα καλά συνεχίζω. Έτσι σπάει το μοτέρ; Κατα τα άλλα η συγκεκρινένη μάρκα μας πρίζει τα ..... με τα λαμπάκια για service που πολλές φορές δεν σβήνουν και με τίποτα. Αλλάζεις τακάκια μαζί με τα καλώδια και αγανακτάς μέχρι να σβήσεις το κίτρινο για τα φρένα. Εκεί που πρέπει όμως να σε προστατέψει σιωπά.... σαβούρες....Τελικά Ιωάννα τι έκανες με το όχημα; Ποιες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση;
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
ΆΡΑ το ηθικό δίδαγμα που βγαίνει από το συγκεκριμένο thread είναι τι;
Είναι δυνατόν αμάξι να κυκλοφορεί χωρίς λάδι και να μην ανάβει κάποια προειδοποίηση; Ολοκαίνουργιο αμάξι;
Άσε τον έλεγχο των λαδιών, που πάλι 40000χλμ έχει ΓΙΑΤΙ να χάσει λάδι ο πετρελαιοκινητήρας (Αν είναι σαβούρα μπορεί...αλλά είναι άλλο θέμα).
Πες ότι πήγες σε χωματόδρομο ή είχε κάτι ο δρόμος και έσπαγες κάρτερ και σιγά σιγά έχανες λάδι... Είναι βράδυ, δεν μπορείς να δεις τίποτα και ελπίζεις ότι δεν έγινε και τίποτα γιατί είσαι στην μέση του πουθενά και πρέπει να γυρίσεις πίσω. Δεν βλέπεις λαμπάκι να ανάβει και λες όλα καλά συνεχίζω. Έτσι σπάει το μοτέρ; Κατα τα άλλα η συγκεκρινένη μάρκα μας πρίζει τα ..... με τα λαμπάκια για service που πολλές φορές δεν σβήνουν και με τίποτα. Αλλάζεις τακάκια μαζί με τα καλώδια και αγανακτάς μέχρι να σβήσεις το κίτρινο για τα φρένα. Εκεί που πρέπει όμως να σε προστατέψει σιωπά.... σαβούρες....
Τελικά Ιωάννα τι έκανες με το όχημα; Ποιες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση;Είναι δυνατόν οδηγός να κυκλοφορεί ένα χρόνο χωρίς να έχει ελέγξει το λάδι, το νερό, ή τον αέρα στα λάστιχα?
Και αν ναι, υπάρχει περίπτωση να μην έδωσε σημασία σε λαμπάκι λόγω άγνοιας? -
ΝΑΙ είναι. Καινούργιο αμάξι πήρε. Τι τις έχει τόσες προειδοποιήσεις; Άλλωστε η κοπέλα λέει ότι δεν άναψε κανένα λαμπάκι....
Αλλά και να τα έβλεπε. Το διάβασες το παράδειγμά μου;Παραθέτω:
Πες ότι πήγες σε χωματόδρομο ή είχε κάτι ο δρόμος και έσπαγες κάρτερ και σιγά σιγά έχανες λάδι... Είναι βράδυ, δεν μπορείς να δεις τίποτα και ελπίζεις ότι δεν έγινε και τίποτα γιατί είσαι στην μέση του πουθενά και πρέπει να γυρίσεις πίσω. Δεν βλέπεις λαμπάκι να ανάβει και λες όλα καλά συνεχίζω. Έτσι σπάει το μοτέρ; -
εκτιμώ οτι δεν θα μάθουμε ποτέ τη συνέχεια........
Πρόβλημα στον κινητήρα-BMW 116d-41.000km