-
Και η καημένη η Ελένη.... Σνιφ.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Και η καημένη η Ελένη.... Σνιφ.Εκει πηγε και εσενα το μυαλο σου; Που καταδεχοταν να παιρνει επιδομα για πολυτεκνους. Θα μου πεις αφου δινοταν χωρις εισοδηματικα κριτηρια γιατι να μην το κανει;
-
Μην λαικιζετε ρε.. Ντροπή. Οι κανόνες δικαίου δεν έχουν εφαρμογή αν είσαι πλούσιος η όχι. Αν το δικαιούται θα το πάρει. Το ότι το κρατάει και δεν το χαρίζει όπου υπάρχει ανάγκη είναι το κατακριτεο.
-
Ναι σωστά
τώρα το χαρίζει η κυβέρνηση στην ΕΡΤ -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μην λαικιζετε ρε.. Ντροπή. Οι κανόνες δικαίου δεν έχουν εφαρμογή αν είσαι πλούσιος η όχι. Αν το δικαιούται θα το πάρει. Το ότι το κρατάει και δεν το χαρίζει όπου υπάρχει ανάγκη είναι το κατακριτεο.Ναι ρε παιδι μου και αυτο. Να το χαρισει. Δλδ τοσο αναγκη το εχει το επιδομα;
-
*Το θολό τοπίο για την απόσυρση των ΙΧ αυτοκινήτων θα ξεκαθαρίσει άμεσα, με την Κυβέρνηση να καταθέτει προς ψήφιση στην Βουλή την παράτασή της στις αρχές Φεβρουαρίου, πιθανότατα με το νέο σχέδιο Νόμου για την φορολόγηση των ΙΧ.
Αυτό αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές μας, όπως και ότι το πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούνιο!
Αναμφισβήτητα είναι μια θετική έκβαση για την αγορά και μάλιστα θα διαρκέσει σε μια hot season καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε την περίοδο της Άνοιξης υπάρχουν πολλές παραγγελίες στα RAC (Rent a Car) λόγω εκκίνησης της τουριστικής περιόδου.
Οι ίδιες πηγές μας επιβεβαίωσαν και τις πληροφορίες μας σχετικά με τις αλλαγές που θα γίνουν στην φορολόγηση των ΙΧ και οι οποίες ως «σκεπτικό» έχουν να κάνουν με τη διασύνδεση κυρίως των έμμεσων φόρων (π.χ. πολυτελείας, τεκμηρίων διαβίωσης), αλλά και τέλους ταξινόμησης με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου (λιανική τιμή) και όχι με τον κυβισμό του κινητήρα, όπως ισχύει σήμερα. Πιθανότητα δεν θα προβλέπεται πρόγραμμα απόσυρσης με το πέρας της παράτασης, αλλά με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα ευνοηθούν φορολογικά τα μικρού κυβισμού αλλά και χαμηλής εμπορικής αξίας (έως 15.000-17.000 ευρώ) αυτοκίνητα, καθώς εκεί θα υπάρξει μείωση των τελών ταξινόμησης.*
Πηγή -
Αυτοκίνητο ή αλλιώς η κότα με τα χρυσά αυγά...
*Όπως δείχνουν τα πράγματα, η Κυβέρνηση δε θα αφήσει σε ησυχία το αυτοκίνητο, αφού διαπιστώνει οτι η ανάγκη ,αλλά και η επιθυμία των Ελλήνων να έχουν στην κατοχή τους ένα όχημα, γεμίζει τα κρατικά ταμεία…
Αυτό αποδείχτηκε και απο την πορεία των πληρωμών των τελών κυκλοφορίας η οποία κρίθηκε ως ιδιαίτερα ικανοποιητική. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λοιπόν, η Κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού, το οποίο θα το βαφτίσουν με τον εύηχο… περιβαντολογικό τίτλο: πράσινο τέλος.
Πρόκειται για ένα πράσινο σήμα, στα πρότυπα κάποιων χωρών της EE, οι οποίες σημειώστε πως δε φορολογούν το αυτοκίνητο τόσο βαριά, κατα την αγορά του, αλλά κατα τη χρήση του. Στην Ελλάδα οι Κυβερνήσεις το φορολογούν βαρέως τόσο κατα την αγορά, όσο και κατα τη χρήση του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας απο EURO 4 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
**Το χαράτσι εκτιμάται ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100€ και πάνω**), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…*
Πηγή -
Είναι καιρός πια να διαμαρτυρηθουμε στο Συνταγμα και η μεση ταξη να πλακώσει τους αναρχικο κουμουνιστες που χαλανε καθε διαμαρτυρια
-
Κανένα νέο με την απόσυρση? Δεν έχει ακόμα υπογραφεί η παράταση και τα ΙΧ περιμένουνε στις μάντρες..
-
εχει παρει κανεις χαρινες πινακίδες 'Μ' απο την εφορια;
να μας πει λιγο τη διαδικασία;ψαχνοντας βρηκα μια παλια δικη μου δημοσιευση (πριν 2 χρονια)
Ισχύει ακόμα;λεω να παω να ζητήσω πινακιδες 'Μ' να κανω καμια βολτιτσα
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Κινήστε το ΙΧ σας νόμιμα χωρίς πινακίδες!
Εκατοντάδες χιλιάδες είναι οι ιδιοκτήτες
αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους για να γλιτώσουν τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας... τα υπέρογκα τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα οποία και διατηρούν κλειστά στα γκαράζ και τις πυλωτές των σπιτιών τους. Ωστόσο σύμφωνα με τη νομοθεσία οι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων μπορούν να κινήσουν νόμιμα τα οχήματά τους 2ημέρες το μήνα καταβάλλοντας μόλις 4 ευρώ για κάθε ημέρα!
Ειδικότερα το μέτρο της ακινησίας είχε θεσπιστεί με το άρθρο 22 του νόμου 2367/1953 με τίτλο «Περί τίτλων κυριότητος, ταξινόμησεως, αδειών κυκλοφορίας και φορολογίας αυτοκινήτων» και στο άρθρο 7 αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέττας με προσωρινή άδεια και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Οικονομικό Έφορο και αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας τετρακόσιες (400) δραχμές για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέττας.»Στις 3/12/2003 αριθμός ΠΟΛ. 1132 το υπουργείο Οικονομικών ορίζει για την διαδικασία Προσωρινής χορήγησης Αδειας Κυκλοφορίας χαρακτηριστικά:
«Με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας σχετικά με το ανωτέρω θέμα σας γνωρίζουμε τα εξής:- Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 22 του Ν.2367/1953 , όπως ισχύει, σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας με προσωρινή άδεια κυκλοφορίας και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 Ευρώ για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.
Μέχρι τώρα η κατά τα ανωτέρω χορηγούμενη από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. προσωρινή άδεια θεωρείται από τις κατά τόπους Υπηρεσίες Τροχαίας, οι οποίες εκδίδουν Ειδική πινακίδα από χαρτόνι «Μ». - Για την απλοποίηση της διαδικασίας χορήγησης των ανωτέρω προσωρινών αδειών και την αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των ενδιαφερομένων κρίνεται αναγκαίο η διαδικασία χορήγησης των αδειών αυτών να ολοκληρώνεται σε μια υπηρεσία του Δημοσίου στη Δ.Ο.Υ., η οποία σύμφωνα με ης ανωτέρω διατάξεις είναι αρμόδια για τη χορήγησή της.
Για το λόγο αυτό, από 1ης Μαρτίου 2004 οι Δ.Ο.Υ. οι οποίες χορηγούν τις προσωρινές άδειες θα χορηγούν και ης ειδικές πινακίδες από χαρτόνι «Μ», χωρίς καμία ανάμιξη των Υπηρεσιών της Τροχαίας για θεώρηση ή άλλη ενέργεια. - Με την ευκαιρία αυτή υπενθυμίζουμε ότι:
α) Με τα έγγραφά μας Μ 739/122/ ΠΟΛ.33/25.2.1982 , Μ 794/248/ ΠΟΛ.87/6.3.1986 , Α 8302/387/ ΠΟΛ.245/17.8.1987 , 1108539/1276/Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1238/25.9.1998 και 1012746/29Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1055/7.2.2002 , έχει διευκρινισθεί, από τη Διοίκηση ότι εξαιρετικές περιπτώσεις για τη χορήγηση της προσωρινής άδειας είναι:
Για τα ανάριθμα αυτοκίνητα μόνο για τη μεταφορά τους:
- Από τον τόπο αγοράς ή τελωνισμού στον τόπο ταξινόμησης.
- Για έλεγχο από το K.T.E.Ο. και
- Για μετάβαση σε ειδικά συνεργεία για μετατροπή προσθήκη αμαξωμάτων ή άλλων τεχνικών στοιχείων.
Για τα ενάριθμα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία. - Για δοκιμή, επισκευή ή πώληση αυτών.
β) Η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας .θα χορηγείται αποκλειστικά και μόνο για μεν τα ανάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται η επιχείρηση του πωλητή ή ο τελωνειακός χώρος εκτελωνισμού ή ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος, για δε τα ενάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στον οποίο έχει κατατεθεί δήλωση ακινησίας.
γ) Το χρονικό διάστημα για το οποίο χορηγείται η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας (δύο μέρες το ανώτερο το μήνα) αρχίζει να μετρά από την έναρξη της ημερολογιακής ημέρας για την οποία χορηγείται η άδεια και λήγει με τη συμπλήρωση μίας ή δύο ημερολογιακών ημερών, κατά περίπτωση.
δ) Με την επιφύλαξη τυχόν άλλων διατάξεων αρμοδιότητας Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών η οδήγηση του οχήματος, για το οποίο χορηγήθηκε προσωρινή άδεια κυκλοφορίας, επειδή από το νόμο, ( παρ. 7 άρθρο 22 του ν.2367/1953 ) δε γίνεται διάκριση, είναι δυνατή όχι μόνο από τον κύριο του οχήματος αλλά και από τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση βέβαια ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί αποκλειστικά για τους λόγους τους οποίους εκδόθηκε η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας.
- Από την έκδοση της παρούσας παύει να ισχύει κάθε προηγούμενη αντιθέτου περιεχομένου.
Πινακίδα «Μ» 24 ημέρες το χρόνο
Οι πινακίδες «Μ» μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για 2 ημέρες κάθε μήνα με μόλις 8 ευρώ.
Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του οχήματος μπορεί να διατηρεί σε καλή κατάσταση τον κινητήρα του οχήματος αλλά και όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη καθώς είναι γνωστό σε όλους πως η παρατεταμένη ακινησία δημιουργεί πολλά προβλήματα. Ειδικότερα οι ελαστικοί σωλήνες ξεραίνονται και κόβονται πολύ εύκολα, τα λάδια κυκλοφορούν στον κινητήρα, οι αναρτήσεις δουλεύουν και δεν κολλάνε μέχρι και τα ελαστικά διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
Παράλληλα κατά την κυκλοφορία του οχήματος και πάλι στο δρόμο μπορεί να βρεθεί και κανένας αγοραστής...
Πάντως αν κάποιος κινήσει το όχημά του για 24 ημέρες το χρόνο, δηλαδή 2 ημέρες κάθε μήνα, τότε συνολικά θα έχει καταβάλλει 96 ευρώ αλλά θα έχει γλιτώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης!Αντίγραφο της Αδειας Κυκλοφορίας
Η κίνηση οχήματος έστω και με τη χρήση πινακίδας «Μ» από την εφορία για 2 ημέρες κάθε μήνα είναι απολύτως νόμιμη. Ωστόσο οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με τις πινακίδες κυκλοφορίας κατατεθημένες θα πρέπει να έχουν κρατήσει Αντίγραφο της Αδεια Κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει μαζί με τις πινακίδες ώστε να μπορέσουν να ασφαλίσουν το όχημά τους.
Σύμφωνα με στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου η ασφάλιση ΙΧ έστω και 2 ημέρες πραγματοποιείται μόνο με την αποστολή του Αντίγραφου της Αδειας Κυκλοφορίας του οχήματος. Σε διαφορετική περίπτωση η ασφάλιση του οχήματος χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας δεν είναι εφικτή... - Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 22 του Ν.2367/1953 , όπως ισχύει, σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας με προσωρινή άδεια κυκλοφορίας και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 Ευρώ για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.
-
Δεν είχε σταματήσει η ισχύς του ανωτέρω άρθρου, ή κάνω λάθος;....
-
Γνωστο το κολπακι,προωθουν ντιζελ που δεν πληρωνουν τελη και εχουν πιο φτηνο καυσιμο,μετα οταν μαζευτουν πολλοι βαζουν φορο και τα αρπαζουν εφαπαξ.Καποια στιγμη το ιδιο θα κανουν με το αεριο κοκ.
Σε καθε περιπτωση γαμιωσαντε
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Γνωστο το κολπακι,προωθουν ντιζελ που δεν πληρωνουν τελη και εχουν πιο φτηνο καυσιμο,μετα οταν μαζευτουν πολλοι βαζουν φορο και τα αρπαζουν εφαπαξ.Καποια στιγμη το ιδιο θα κανουν με το αεριο κοκ.Σε καθε περιπτωση γαμιωσαντε
Μια ζωή τα ίδια κάνουν και γιατι αφήνουν εξαρχής τα παράθυρα και γιατι εμείς ειμαςτε πρόβατα και πέφτουμε στις παγίδες.
-
http://www.protothema.gr/economy/articl ... konomikon/
Τρία σενάρια επεξεργάζεται η κυβέρνηση: Στο πιο ακραίο προβλέπεται αύξηση 39% στο ντίζελ
Αύξηση φωτιά της τάξης των 10 λεπτών στον ειδικό φόρο κατανάλωσης στη βενζίνη εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών ως ένα από τα μέτρα που έχουν προταθεί στη διαπραγμάτευση με την τρόικα. Σε αυτή την περίπτωση η τελική τιμή της αμόλυβδης θα εκτοξευθεί στα 1,477 ευρώ από 1,347 σήμερα - αύξηση 13 ολόκληρων λεπτών του ευρώ.
Το δεύτερο σενάριο που εξετάζεται από το επιτελείο του Τρύφων Αλεξιάδη προβλέπει αντικατάσταση των σημερινών τελών κυκλοφορίας και αντικατάστασής του από ένα πάγιο τέλος στο μισό και παρακάτω σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα με την διαφορά να καλύπτεται από μια αύξηση του φόρου στις τιμές των καυσίμων από βενζίνη και ντίζελ κίνησης έως υγραέριο.
Στόχος του υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με τα ΝΕΑ είναι οι χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους να κάνουν άρση της ακινησίας τους.
Υπάρχει, όμως, και ένα τρίτο ακόμα πιο ακραίο σενάριο το οποίο προβλέπει εξίσωση του ΕΦΚ στο ντίζελ κίνησης με τη βενζίνη, αυξάνοντας την τιμή του πρώτου κατά 39%.
Το τελευταίο από τα σενάρια που εξετάζονται θέλει μαζί με τα καύσιμα να αυξάνεται και το φυσικό αέριο, όπου ο ελληνικός συντελεστής είναι ήδη ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη.
-
το χειρότερο είναι κι αυτό με το φυσικό αέριο...
-
Παιδια καλησπερα, μια ερωτηση για οποιον γνωριζει, τα τελη κυκλοφοριας με τον μηνα ισχυουν? Εχω κατεθεσει πινακιδες τον Δεκεμβρη, αν παω αυριο να τις παρω θα πληρωσω αναλογικα τα τελη για τους μηνες που μενουν?
-
Ο χρήστης Spiros77 έγραψε:
Παιδια καλησπερα, μια ερωτηση για οποιον γνωριζει, τα τελη κυκλοφοριας με τον μηνα ισχυουν? Εχω κατεθεσει πινακιδες τον Δεκεμβρη, αν παω αυριο να τις παρω θα πληρωσω αναλογικα τα τελη για τους μηνες που μενουν?δυστυχώς ΟΧΙ
Σημερα πηγα στην εφορια να ρωτησω για πινακιδες 'Μ' και ρωτησα και γι'αυτοδεν το ψηφισαν ακομα για φετος
-
Μ3?
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Παιδια καλησπερα, μια ερωτηση για οποιον γνωριζει, τα τελη κυκλοφοριας με τον μηνα ισχυουν? Εχω κατεθεσει πινακιδες τον Δεκεμβρη, αν παω αυριο να τις παρω θα πληρωσω αναλογικα τα τελη για τους μηνες που μενουν?
δυστυχώς ΟΧΙ
Σημερα πηγα στην εφορια να ρωτησω για πινακιδες 'Μ' και ρωτησα και γι'αυτοδεν το ψηφισαν ακομα για φετος
Ας ελπισουμε να το ψηφισουν πριν το πασχα. Οι πινακιδες Μ ειναι ευκολο να βγουν η θα μας τρελανουν στις ερωτησεις?
-
Μακάρι να το ψηφίσουν μεχρι το Πάσχα, αλλά δεν το βλεπω...
εδω ψήφισαν τωρα την παράταση της απόσυρσης που ήταν να την ψηφίσουν τον Δεκέμβρη του '15
Οι χάρτινες πινακίδες 'Μ' ειναι εύκολο να τις πάρεις συμφωνα με τα λεγόμενα τους.
Φτιάχνεις ενα ασφαλιστήριο και πηγαίνεις να σου τις δώσουν.
Τις δινουν για 2 ημέρες το μηνα, μόνο καθημερινές και κοστίζει 10€ τη μερα
Τέλη κυκλοφορίας