-
Το αγόρασα από έξω, κατευθείαν από εκεί που έβαλα το λινκ. Η τιμή είμαι με μεταφορικά (χωρίς τελωνείο). Έχει ανεμιστήρα πίσω, και γενικά επειδή το οδηγώ το QQ αυτές τις ημέρες μια που η γυναίκα μου μου 'έφαγε' το Prius βλέπω πως δεν ανεβάζει θερμοκρασίες. Στο Prius έχω παλαιότερο σύστημα(3-ετίας), με Windows λειτουργικό, καμία σχέση...Πολύ πιο αργό και με πολύ λιγότερες δυνατότητες & ρυθμίσεις. Σε Rav του '10 (6-ετίας μηχάνημα) ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Η πρόοδος είναι απίστευτη σε αυτά τα μηχανήματα. Το Connect δεν μου ενδιέφερε και πολύ λόγω περιορισμών στις δυνατότητες συν ότι δεν έβρισκα έτοιμο αυτοκίνητο οπότε πήγα σε Accenta γνωρίζοντας ότι θα προσθέσω κάτι μόνος μου.Έχοντας δοκιμάσει το Tekna φίλου δεν ξετρελάθηκα... Έχω πληρώσει παλαιότερα εργοστασιακά navigation πανάκριβα και μετά από 1-2 χρόνια είχαν ελάχιστη υποστήριξη οπότε δεν με ενδιαφέρουν πια, εκτός αν είναι πιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο και προτιμήσω να είναι όλα εργοστασιακά.
Νίκος
-
Κοζάνη - Θεσσαλονίκη σήμερα, μέση κατανάλωση 3.7lt/100Km (σε χαλαρό ρυθμό προφανώς).
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Κοζάνη - Θεσσαλονίκη σήμερα, μέση κατανάλωση 3.7lt/100Km (σε χαλαρό ρυθμό προφανώς).Καλημέρα.Από καστανιά ή απο Πολύμυλο πήγες ?
-
Αν είχα πάει από Καστανιά και είχε κάψει 3.7, τότε θα έπρεπε να το είχα φέρει σπρώχνοντας
-
Στο αντίστροφο πόσο εκαψές ?
-
Ο χρήστης zEr0c0oL έγραψε:
Σ' ευχαριστώ!
Πήγα σήμερα, υπέγραψα κτλ. , σε 1 εβδομάδα από την Τρίτη που έρχεται, θα το έχω!
Απλά ελπίζω μέχρι τη Δευτέρα 21/03 να είναι το αμάξι ήδη στην αντιπροσωπεία, γιατί βάζουν τα φιμέ μόνο Δευτέρες μου είπε!
Όπως και να 'χει, το 3μερο της 25ης θα πάω την πρώτη εκδρομή!Καλησπέρα & καλορίζικο!!! Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς.
Για το θέμα με τις ράγες οροφής, μήπως να κάνεις μια βόλτα μέχρι την Γαλατσίου που έχει ένα τρακαρισμένο Tekna (http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/7807195/) να του ρίξεις μια ματιά? Αν ξεκλέψω λίγο χρόνο μπορεί να περάσω.
Νίκος
-
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και την εξυπηρέτηση, θα με βόλευε παρα πολυ αν πέρναγες γιατι το πρόγραμμα μου είναι πάρα πάρα πολύ πιεσμένο και αποκλείεται να προλάβω αυτή την εβδομάδα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Για το θέμα με τις ράγες οροφής, μήπως να κάνεις μια βόλτα μέχρι την Γαλατσίου που έχει ένα τρακαρισμένο Tekna (http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/7807195/) να του ρίξεις μια ματιά? Αν ξεκλέψω λίγο χρόνο μπορεί να περάσω.
Νίκος
Οι φωτό πάντως δεν είναι από τη Γαλατσίου.. κάπου αλλου θα το έχει
-
Γεια σας παιδια,
παρελαβα το QQ μου πριν 2 βδομαδες. 1,5 diesel με 16αρα ζαντα. Για την πιεση των ελαστικων λεει 38 μπροστα και 35 πισω. Ειναι λογικο να ηρθε με πιεση 44-45 σε ολα? Γιατι τοση μεγαλη διαφορα;
Ευχαριστω.
-
Ο χρήστης asxetos2016 έγραψε:
Γεια σας παιδια,
παρελαβα το QQ μου πριν 2 βδομαδες. 1,5 diesel με 16αρα ζαντα. Για την πιεση των ελαστικων λεει 38 μπροστα και 35 πισω. Ειναι λογικο να ηρθε με πιεση 44-45 σε ολα? Γιατι τοση μεγαλη διαφορα;
Ευχαριστω.Εϊναι σύνηθες λάθος των εμπόρων ... Βγάλε όσο αέρα δεν χρειάζεται !
-
Ο χρήστης asxetos2016 έγραψε:
Γεια σας παιδια,παρελαβα το QQ μου πριν 2 βδομαδες. 1,5 diesel με 16αρα ζαντα. Για την πιεση των ελαστικων λεει 38 μπροστα και 35 πισω. Ειναι λογικο να ηρθε με πιεση 44-45 σε ολα? Γιατι τοση μεγαλη διαφορα;
Ευχαριστω.
Ετσι κανουν για να μη στραβωσει κανα λαστιχο. Ο εμπορος ομως που στο παρεδωσε θα επρεπε να κανει καλυτερα τη δουλεια του. Κανε εσυ τη δικη του και αφαιρεσε
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Και η παραλαβή συνήθως με παραφουσκωμένα λάστιχα γίνεται. Οπως και το ότι δεν έχει φουλαριστεί με βενζίνη. Πας στο πλησίον βενζινάδικο που συνήθως υπάρχει και βάζεις τον προβλεπόμενο αέρα στα ελαστικά όπως και αρκετή ποσότητα βενζίνης για να μπορεί να κινηθεί το αυτοκίνητο.
-
Αυτό με τα λάστιχα κατά την παραλαβή πράγματι ισχύει, και είναι να απορεί κανείς μιας και είναι 2 λεπτών δουλεία να τα τσεκάρουν πριν την παράδοση.
Σήμερα αρκετός αέρας στην Ε.Ο., παρόλα αυτά το QQ σταθερότατο παρά τον όγκο του. Μου έκανε εντύπωση μιας και το περίμενα πιο ευπαθές
-
Ο χρήστης Manker έγραψε:
Και η παραλαβή συνήθως με παραφουσκωμένα λάστιχα γίνεται. Οπως και το ότι δεν έχει φουλαριστεί με βενζίνη. Πας στο πλησίον βενζινάδικο που συνήθως υπάρχει και βάζεις τον προβλεπόμενο αέρα στα ελαστικά όπως και αρκετή ποσότητα βενζίνης για να μπορεί να κινηθεί το αυτοκίνητο.Αυτο που λες δεν ισχυει. Μιλαμε για σοβαρες εταιριες οχι οτι να ναι. Αλλο ο ελεγχος που γινεται π.χ. ελαστικων,λαδιων,φωτων... και αλλο το γεμισμα του ρεζερβουαρ που κανεις εσυ
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... i-i-nissan
Το μικρομεσαίο crossover της Nissan, από την πρώτη γενιά του ακόμα, αποδείχτηκε εξαιρετικά δημοφιλές και το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως, η κατηγορία των SUV γνωρίζει πρωτόγνωρη αύξηση στη γηραιά ήπειρο και μαζί με αυτή, η ακόμα πιο πετυχημένη δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai.Η ζήτηση αυξάνεται με τέτοιους ρυθμούς, που Nissan σημειώνει ρεκόρ στον όγκο παραγωγής, με 300.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο, στη πρώτη γραμμή των εγκαταστάσεων του εργοστασίου της στο Σάντερλαντ της Βρετανίας. Το οποίο λειτουργεί σε πλήρη δυναμικότητα 24 ωρών και με ρυθμό κατασκευής ενός Qashqai κάθε λεπτό.
Αυτό ωστόσο δεν αρκεί να καλύψει τη ζήτηση και έτσι η Nissan ετοιμάζει και δεύτερη γραμμή παραγωγής για το μοντέλο στο ίδιο εργοστάσιο, με μια επένδυση ύψους 29 εκ. €, προκειμένου να καλύψει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Τα πρώτα Qashqai θα βγουν από την νέα γραμμή παραγωγής πριν από το τέλος του 2016, ενόψει της επόμενης φάσης ανάπτυξης του μοντέλου για το 2017, όπου θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο της Nissan στην Ευρώπη που θα διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Για την ιστορία, το crossover της Nissan ξεπέρασε πρόσφατα το ρεκόρ παραγωγής που κατείχε το Micra, με 2.368.704 αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα το Qashqai με 2.368.705 αυτοκίνητα να έχουν αφήσει τη γραμμή παραγωγής, κατάφερε να υπερκεράσει το δημοφιλές Micra σε λιγότερο από μια δεκαετία. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι κανένα άλλο μοντέλο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου δεν έχει ξεπεράσει σε παραγωγή τα 2 εκατομμύρια μονάδες, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
-
Είμαστε σχεδόν έτοιμοι με τις ράγες οροφής!
χωρίς να εχω δει ακόμα το αμαξι(εχω τον πατέρα μου εκει για επίβλεψη), επιβεβαιωνω για πολυ καλή και προσεγμένη δουλειά απο τον κ.Γεωργουλια..όσοι πιστοί, προσέλθετε!
περισσοτερες φωτό αργότερα!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ανοίγοντας τον χώρο αποσκευών του QQ εχθές, πρόσεξα ότι υπάρχουν κάτι μικρές τρύπες στο μέταλλο, στο κάτω μέρος της πόρτας.
Είναι έτσι σε όλους, ή υπήρχε εκεί κανένα λάστιχο που έφυγε ή ξέχασαν από την αρχή να τοποθετήσουν;
ΥΓ. Ωραίες οι μπάρες οροφής!
-
Αν και βραδινές..είναι οι πρώτες μου!
Είναι παρα παρα πολυ σταθερές πι μπαρες πιστευω..μετα το ταξίδι θα εχω καλύτερη άποψη, όπως και για το αμαξι συνολικά!
Περιττό να πω πως εντυπωσιάστηκα απο την πρώτη βόλτα μέχρι το σπίτι, νομίζω εννοείται!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ανοίγοντας τον χώρο αποσκευών του QQ εχθές, πρόσεξα ότι υπάρχουν κάτι μικρές τρύπες στο μέταλλο, στο κάτω μέρος της πόρτας.Είναι έτσι σε όλους, ή υπήρχε εκεί κανένα λάστιχο που έφυγε ή ξέχασαν από την αρχή να τοποθετήσουν;
Αυτές οι 'τρύπες' υπάρχουν για τη διαφυγή του νερού, σε περίπτωση που για κάποιο λόγο μπει στο εσωτερικό της πόρτας.
-
Thanks! Μου έκαναν εντύπωση γιατί δεν έχω προσέξει αντίστοιχες σε άλλα μοντέλα.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]