-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Δν παιζει τα 210 να ειναι με εγκατασταση.. Αν ειναι ,ειναι οντος χωμα τιμη.Οι advantage ειναι πιο μισο κλικ πιο σκληρες π τις τουρινγκ.
Τσεκαρε μεσω του ονλινε καταλογου για το αμα
Ξι σου τι κωδικους δινει sachs .αυτο λεω και εγω,χωμα τιμη μην παιζει κανενα μουφα αμορτισερ,το ψιλοφοβαμαι.
στο καταλογο δινει και τα μεν και τα δεν,απλα ενω βρισκω advantage για μπροστα σετ,για πισω βρισκω μονο τουρινγκ.
επισης το κοστος τις advantage,ειναι σχεδον το διπλο.
δεν ξερω αν αξιζει η διαφορα,μαλλον παω για 4αδα τουρινγκ το θελω ανετο το αυτοκινητο λογω παιδιου.
τωρα αν ειναι εντελως σουπα δεν ξερω,λεω να τα παραγγειλω ονλινε και να παω να τα βαλω καπου. -
Ο χρήστης gbak έγραψε:
Δν παιζει τα 210 να ειναι με εγκατασταση.. Αν ειναι ,ειναι οντος χωμα τιμη.
Οι advantage ειναι πιο μισο κλικ πιο σκληρες π τις τουρινγκ.
Τσεκαρε μεσω του ονλινε καταλογου για το αμα
Ξι σου τι κωδικους δινει sachs .αυτο λεω και εγω,χωμα τιμη μην παιζει κανενα μουφα αμορτισερ,το ψιλοφοβαμαι.
στο καταλογο δινει και τα μεν και τα δεν,απλα ενω βρισκω advantage για μπροστα σετ,για πισω βρισκω μονο τουρινγκ.
επισης το κοστος τις advantage,ειναι σχεδον το διπλο.
δεν ξερω αν αξιζει η διαφορα,μαλλον παω για 4αδα τουρινγκ το θελω ανετο το αυτοκινητο λογω παιδιου.
τωρα αν ειναι εντελως σουπα δεν ξερω,λεω να τα παραγγειλω ονλινε και να παω να τα βαλω καπου.Καταρχας τωρα τι αμορτισέρ εχεις....μην το κανεις τερμα βαρκα το αμαξι....και ο χαρακτηρας του αυτοκινητου δεν είναι αυτος.
-
Τα εργοστασιακα εχω,δεν εχω πειραξει τιποτα απο θεμα αναρτησης.
Εχω βαλει 104,000 χλμ,και την τελευταια φορα που το σηκωσα ειδα λαδι περιφερειακα των μπροστα αμορτισερ.βαρκα δεν νομιζω να γινει,απο την στιγμη που στα δινει ο καταλογος της sachs,ως αμορτισερ αντικαταστασης.
-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
Τα εργοστασιακα εχω,δεν εχω πειραξει τιποτα απο θεμα αναρτησης.
Εχω βαλει 104,000 χλμ,και την τελευταια φορα που το σηκωσα ειδα λαδι περιφερειακα των μπροστα αμορτισερ.βαρκα δεν νομιζω να γινει,απο την στιγμη που στα δινει ο καταλογος της sachs,ως αμορτισερ αντικαταστασης.
Καλυτερα να σου πει καποιος που να τα εχει βαλει...γτ αο ότι εχω καταλαβει τα sachs είναι πιο μαλακα από τα αντιστοιχα bilstein κιτρινα.Μην είναι τα απλα της sachs πιο μαλακα από τα μαμα.Βρες καποιον που να τα εχει βαλει.
-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
εχει φορεσει κανεις sachs advantage η super touring,μπας και καταλαβω εν τελη σε τι διαφερουν?πηρα μια τιμη για 4 αμορτισερ σουπερ τουρινγκ με εγκατασταση 210ε,λιγα δεν ειναι? ολα αυτα σε αουντι σ3 τφσι.
το θελω ανετο σε αναρτηση λογω μωρου.Έχω βάλει sachs advantage σε 106 και ήταν ελαφρώς πιο σφικτά από τα μαμά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τα λες σκληρά.
-
ok θενξ μαν,το σιγουρο ειναι ,οτι και να φορεσω ειτε το ενα ειτε το αλλο,η αποσβεση θα ειναι πιο καλη απο αυτη που εχω τωρα,καθως τα παλια εχουν βαλει 105.000χλμ σε ελληνικους δρομους και με 18'' ζαντα.
απλα σκεφτομαι ,οτι περα την ανεση που θελω λογω οικογενειας,οταν ειμαι μονος τα μπασιματακια παραμενουν.
οποτε μην ειμαι και βαρκα γιαλο εντελως. -
Ο χρήστης gbak έγραψε:
ok θενξ μαν,το σιγουρο ειναι ,οτι και να φορεσω ειτε το ενα ειτε το αλλο,η αποσβεση θα ειναι πιο καλη απο αυτη που εχω τωρα,καθως τα παλια εχουν βαλει 105.000χλμ σε ελληνικους δρομους και με 18'' ζαντα.απλα σκεφτομαι ,οτι περα την ανεση που θελω λογω οικογενειας,οταν ειμαι μονος τα μπασιματακια παραμενουν.
οποτε μην ειμαι και βαρκα γιαλο εντελως.Νομιζω και τα μαμα σ3 sachs ειναι, για ψαξε το λιγο.
Οποτε με αυτη τη λογικη οτι θα εχεις ισαξια των μαμα, αξιζει. -
ναι ναι μαμα αναρτηση παντα,οσες φορες επιχειρησα αλλαγες στην αναρτηση των προηγουμενων αυτοκινητων,απο χαμηλωμα με βελτιωτικα ελατηρια,μεχρι coilover φουλ ρυθμιζομενα της tein,το μετανιωσα.
και κοπαναγαν τα αμαξια σαν τρελα,απο κρατημα οκ αλλα πολυ απολυτα για την ελληνικη ασφαλτο.
μεχρι και βασεις μηχανης αλλαξα σε ρχ 8 ,προφανως της υπερβολικα σκληρης ρυθμισης που ειχα σεταρει τα coilover.
και φυσικα πολλοι μα πολλοι τριγμοι στο αμαξωμα,ενω τωρα 9χρονια σχεδον μαμα αμορτισερ κανενα προβλημα. -
Σε ηδη σπορ αμαξι από το εργοστασιο αν προκειται να το κρατησεις βαζεις μονο αντιστρεπτικες eibach h&r και ξενοιαζεις μεχρι να το πεταξεις....18αρα ζαντα+αμορτισερ π.χ. bilstein κιτρινα χωροπηδαει παντου και παντα.....εκει που σε αποζημειωνει είναι οι δρομοι χαλια!
-
Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα!
Είμαι κι εγώ σε αναζήτηση για καινούρια αμορτισέρ το φθινόπωρο για Peugeot 207 1.4 95PS. Μας έχουν πει για KYB 2 μηχανικοί που το έχουμε κουβεντιάσει, όμως ακούω και απόψεις από άλλες πλευρές που λένε 'δεν ξέρω πόσο καλά θα ταιριάξουν σε γαλλικό τα KYB' κλπ... Γενικά στα site ανταλλακτικών βλέπω ότι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παίζουν τα KYB excel G, τα Sachs Super Touring (με το μπλε αυτοκόλλητο) και τα Monroe (δεν θυμάμαι αν είναι τα classic ή τα Reflex).
Ποια μου προτείνετε για το 207; Να πάμε για τα KYB ή θα ήταν πιο ταιριαστό κάποιο από τα άλλα δύο; Αξίζει επίσης να κοιτάξουμε σε πιο ακριβές λύσεις όπως KONI ή Bilstein; Αυτό που θέλουμε είναι κάτι αντίστοιχο με αυτά που είχε από το εργοστάσιο. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Καλησπερα !
Θα ηθελα βοηθεια για επιλογη αμορτισερ για το αυτοκινητο μου. Ειναι ενα Citroen DS3 1.600 ατμοσφαιρα, με 103000χλμ με 17αρες ζαντες με 45αρι προφιλ και μαμα ολα(αμορτισερ και ελατηρια τωρα,...)
Εχω μια-δυο ερωτησεις και θα ηθελα να μου προτεινετε τι πιστευετε οτι θα ειναι καλύτερο. Θελω ενα αυτοκινητο σχετικα ισορροπημενο οχι κουτσουρο αλλα ουτε βαρκα. να ειναι ανετο για καθημερινη χρηση αλλα να κραταει σε καμια στροφη , χωρις κατα αναγκη να ειμαι κανενας καγκουρας.
Εχω συγχυστει με το ποσο λιγες και συγκεχυμενες πληροφοριες υπαρχουν για τα αμορτισερ και για διαφορα αλλα πραγματα σχετικα με το αυτοκινητο αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα...
Στο ψητο τωρα. τα διαθεσιμα αμορτισερ στο budget μου εκτος τα μαμα (που υποψιαζομαι οτι ειναι μια συγκεκριμενη μαρκα αλλα δεν ειμαι σιγουρος.)
ΜΑΜΑ σιτροεν (Τιμη : 280 + 75 οι βασεις + 75 τοποθετηση)
Bilstein Β4 μαυρα(220περιπου+45βασεις)
Sachs τα απλα (230 περιπου+45βασεις)
Monroe Original(240 + 40βασ.)
KYB excel-g μαυρα(205+40βασ.)αυτα εχω βρει αν εχετε υποψιν σας αλλα μου λετε.
Θελω για σιγουρια να αλλαξω και βασεις (top mount). ΜΕ ενδιαφερει ποιο απο αυτα θα ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ και ισορροπημενο ασχετως χρηματων
Οι ερωτησεις ειναι :
- Ποια θεωρειτε καταλληλα για το αυτοκινητο ?
- Αν βαλω νεες βασεις ταιριαζουν ολες με όλες ή πρεπει να παρω μονροε πχ αμορτισερ και μονροε βασεις?
- Εχετε καποιο καταστημα να προτεινετε να παω για τοποθετηση ή δεν εχει σημασια?
-
Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα την βοήθεια όσο αναφορά τους κωδικούς για τα αμορτισερ που φοράει το αυτοκίνητο μου, είναι ένα mercedes c200 του 2005 ψάχνοντας στο ιντερνετ για να παραγγείλω για τα sachs μου βγαζει δύο κωδικούς για τα μπροστά και δύο για πίσω και δεν γνωρίζω ποια ειναι τα κατάλληλα αν μπορει καποιος να βοηθησει ευχαριστω πολυ.
οι μπροστα κωδικοι ειναι 553 871 και 300138
οι πισω κωδικοι ειναι 553870 και 310618επισης μαζι με τα αμορτισερ θα πρεπει να αλλαξω και τα ελατήρια τους?
-
Αναλογα με το site μπορεις να κανεις την αντιστοιχια και με αριθμο πλαισιου ή σου λεει ότι αυτος ο κωδικος του σαξ αντιστοιχει στους παρακατω κωδικούς ΟΕΜ.Παιρνεις ένα τηλ στην μερσεντές και με τον αριθμο πλαισιου ζητας τους κωδικούς ΟΕΜ για να κανεις την αντιστοιχια.
-
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις και στα δύο ποστ που έκανα, αυτί θα κάνω απλά όπως ρώτησα και στην δημοσίευση μου υπάρχει κάποια άλλη πρόταση στα αμορτισέρ πέρα από τα μαμά που φοράει και τα bilstein b6 δηλαδή κάποια σπορ έκδοση των sachs?
-
Ο χρήστης kosmas1991 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις και στα δύο ποστ που έκανα, αυτί θα κάνω απλά όπως ρώτησα και στην δημοσίευση μου υπάρχει κάποια άλλη πρόταση στα αμορτισέρ πέρα από τα μαμά που φοράει και τα bilstein b6 δηλαδή κάποια σπορ έκδοση των sachs?Ναι υπαρχει,απλα εγω δεν γνωρίζω τις διαβαθμίσεις της sachs.Μιας και σε μερσεντές ειχα ΑΛΚΟ κιτρινα και τωρα Bilstein b6 εχω να πω ότι είναι σχεδόν τα ιδια.Τα Αλκο είναι μιση τιμη όμως.
-
Θα κοιτάξω να μάθω τι ακριβώς φοράει, με λίγο ψάξιμο είδα υπάρχουν τα sachs super touring δεν ξέρω αν φοράει αυτά από μαμά, από τα αλκοόλ ήσουν ικανοποιημενος?
-
Μονο ουισκι
-
Για το δικο μου ουισκι(το ds3 ) ξερει καποιος κατι ?
-
Καποιος να βοηθησει ρε παιδια. Ποια ειναι η διαφορα μιας αναρτησης εργοστασιακης b14 bilstein με μια χειροποιητη ; . Γιατι μια εργοστασιακη αναρτηση b14 να εχει 900ε με φπα και η χειροποιητη 1200 χωρις φπα;. Τι την κανει τοσο καλυτερη; Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Ο χρήστης liverpool69 έγραψε:
Καποιος να βοηθησει ρε παιδια. Ποια ειναι η διαφορα μιας αναρτησης εργοστασιακης b14 bilstein με μια χειροποιητη ; . Γιατι μια εργοστασιακη αναρτηση b14 να εχει 900ε με φπα και η χειροποιητη 1200 χωρις φπα;. Τι την κανει τοσο καλυτερη; Ευχαριστω εκ των προτερωνδεν την κανει καλυτερη αλλα μπορει να την κανει ακριβως οπως τη ζηταει ο καθε πελατης, για την υπερδιπλασια τιμη της και μαλιστα χωρις φορους τις περισσοτερες φορες απλα οσο καποιοι την πληρωνουν για ποιο λογο να λογικεψουν τις τιμες τους?
Περί Αναρτήσεων