-
Φυσικά. Μετά από λίγο καιρό πρέπει να τα συνηθίζεις όλα. Εδώ είχαμε συνηθίσει να φτιάχνουμε τους καθρέπτες με το χέρι. Όταν ήμουν μικρός δεξιό καθρέπτη είχαν μόνο τα αυτοκίνητα πολυτελείας. Σε κάτι Datsun ακόμη και ο αριστερός καθρέπτης ήταν πολύ μπροστά στο καπώ, έπρεπε να βγεις έξω να τον φτιάξεις τυφλά ή να δίνεις οδηγίες σε κάποιον άλλο να το φτιάξει. Τώρα όλα αυτά θεωρούνται δεδομένα. Εμένα που στο Fiat 127 και στην Cortina έπρεπε να ανοίξω το τσοκ κάμποσα λεπτά για να πάρει εμπρός ο κινητήρας και που για καιρό έπρεπε να χτυπώ τη μίζα του Clio με ένα σφυρί την ώρα που κάποιος γυρνούσε το κλειδί, με εντυπωσίασε η ευκολία του Start Stop και πως ίσα που άκουγα τη μίζα έχοντας αγωνία για κλάσμα του δευτερολέπτου μέχρι να νιώσω τις στροφές του κινητήρα. Βέβαια θα πρέπει να έχεις πάντα γεμάτη μπαταρία. Αν βάλεις εμπρός με τη βοήθεια εξωτερικής μπαταρίας και στο πρώτο φανάρι σταματήσει τι θα κάνεις;
-
Σχεδόν 3 χρόνια και 44000κμ εντοπισα σήμερα καμμένη λυχνία μεσαίας σκάλας! Ωρα για αλλαγη
-
δεν θέλει και πολύ μαεστρία για να δεις τη στάθμη του λαδιού
Το πρώτο συμπλήρωμα έγινε στην αντιπροσωπεία και δεν ρώτησα γιατί δε γνώριζα τη στάθμη που είχε όταν το αγόρασα. -
Μαεστρία δε θέλει αλλά πρέπει να ακολουθήσεις μια διαδικασία για να δείξει σωστά....
Αφού δουλέψεις τον κινητήρα το αφήνεις 10 λεπτά σε ευθεία και μετά κάνεις την μέτρηση. -
Ο χρήστης dusteraki έγραψε:
δεν θέλει και πολύ μαεστρία για να δεις τη στάθμη του λαδιού
Το πρώτο συμπλήρωμα έγινε στην αντιπροσωπεία και δεν ρώτησα γιατί δε γνώριζα τη στάθμη που είχε όταν το αγόρασα.Δεν το ειπα κοροϊδευτικα dusteraki, μην με παρεξηγεις
Απλα δεν πρεπει να συμπληρωνεις λαδι. Δυο service που εχω κανει ανα 10.000 χλμ παντως δεν ελλειπε λαδι. Μην το αφηνεις και πηγαινε στην dacia.. -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Μαεστρία δε θέλει αλλά πρέπει να ακολουθήσεις μια διαδικασία για να δείξει σωστά....
Αφού δουλέψεις τον κινητήρα το αφήνεις 10 λεπτά σε ευθεία και μετά κάνεις την μέτρηση.Αυτο..
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
δεν θέλει και πολύ μαεστρία για να δεις τη στάθμη του λαδιού
Το πρώτο συμπλήρωμα έγινε στην αντιπροσωπεία και δεν ρώτησα γιατί δε γνώριζα τη στάθμη που είχε όταν το αγόρασα.Δεν το ειπα κοροϊδευτικα dusteraki, μην με παρεξηγεις
Απλα δεν πρεπει να συμπληρωνεις λαδι. Δυο service που εχω κανει ανα 10.000 χλμ παντως δεν ελλειπε λαδι. Μην το αφηνεις και πηγαινε στην dacia..Aπ οτι ξερω ο κινητηρας 1.5 dci δεν καιει λαδια.
-
δεν σας έχει στο μενού ένδειξη στάθμης για το λάδι (με κουτάκια)?
-
Οχι,εχει μονο λαμπακι χαμηλης σραθμης.
-
Ούτε στο αρχικό check πριν πάρει μπροστά δεν βγάζει τις γραμμουλες ή τα κουτάκια στην οθόνη του trip?
Στο προηγούμενο Sandero που είχε το καντράν του Clio II που ήταν ίδιο με του Megane/Scenic του 99' το είχε. -
Μόνο το σχετικό εικονίδιο για το λάδι υπάρχει και τίποτε άλλο.
-
Δεν είναι εύκολη η αναμονή σύντροφοι. Επ' ουδενί συχνά όσο τα Qashqai αλλά βλέπω που και που κανένα Duster, ειδικά ένα με μπρούτζινο χρώμα που ο ιδιοκτήτης του πρέπει να μένει κοντά και μου προκαλεί αδημονία.
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Δεν είναι εύκολη η αναμονή σύντροφοι. Επ' ουδενί συχνά όσο τα Qashqai αλλά βλέπω που και που κανένα Duster, ειδικά ένα με μπρούτζινο χρώμα που ο ιδιοκτήτης του πρέπει να μένει κοντά και μου προκαλεί αδημονία.steady!
-
Κι εγώ τα ιδια πέρασα μέχρι να το πάρω. Εβλεπα αλλά στο δρομο και γινόμουν
-
Παιδιά ερώτηση, το Duster έχει ρεζέρβα ή κιτ επισκευής; Επίσης ο χώρος αποσκευών που αναφέρεται (475lt - 408lt για 4x4) είναι μετρημένος με ρεζέρβα ή όχι; Και αν όχι, πόσο μειώνεται λόγω ρεζέρβας;
-
Ή ρεζέρβα είναι κανονική. Στα 2κινητα είναι εξωτερικά κάτω από το αυτοκίνητο και στο 4κινητο μέσα κάτω από τον χώρο αποσκευών. Οι τιμές δεν νομίζω να είναι χωρίς την ρεζέρβα. Απλά το 4κινητο λόγω 4κινησης έχει μικρότερο χώρο (σηκώνεται πιο ψηλά το πάτωμα)
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο πωλητής μου είπε κάτι που με προβλημάτισε. Πως στο 1.2 TCe Style αφενός δεν ρυθμίζεται σε ύψος το κάθισμα του οδηγού και αφετέρου πως ο 5ος τροχός είναι τύπου ανάγκης. Του είπα πως αλλιώς τα γράφουν το σχετικό έντυπο στο site αλλά και το φυλλάδιο και με διαβεβαίωσε πως είναι λάθος. Καλά η ρεζέρβα αλλά είναι δυνατόν το κάθισμα να ρυθμίζεται στο φθηνότερο επίπεδο εξοπλισμού και όχι στο κορυφαίο; Εγώ και ο γιος μου έχουμε μεγάλη διαφορά ύψους από τη γυναίκα μου και την κόρη μου.
-
Στο diesel 4x4 408 είναι ο χώρος αποσκευών με ρεζέρβα κανονική κάτω απο το πάτωμα του χώρου αποσκευων. Στο 4x2 475 αλλά δεν ξέρω με τι ρεζέρβα έρχεται στην Ελλάδα και που είναι. Θα μας πει ο Σπύρος.
-
Στο δικό μου η ρεζέρβα είναι κανονική και κάτω από το αυτοκινητο όπως το περιγράφει και ο Ιάσων. Επίσης στην έκδοση style που το έχω το κάθισμα του οδηγου ρυθμίζεται σε ύψος.
-
Ετσι ακριβως. Το 1.5 dci 4x4 εχει κατω απο το πατωμα του πορτ μπαγκαζ ενα πεμπτο κανονικο λαστιχο 215-65-16 continental cross contact lx. Το καθισμα δεν μπορουν να το αλλαξουν και να βαλουν ενα που να ρυθμιζεται σε υψος;
Dacia Duster