-
Σε βενζίνη βρίσκεις πολύ καλά αυτοκίνητα πάντως και με τα καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας αυτών των κινητήρων.
-
όπως;
-
Στην πραγματικότητα ουτε το 4x4 φαίνεται να χρειάζεσαι. Δες καλυτερα τις αναγκες σου μη δώσεις τζάμπα λεφτά. Πχ αν χρειάζεται καλυτερα αυτοκίνητο με αυξημένη απόσταση απο το έδαφος σεβσχεση με τετρακίνηση η και τίποτα απο τα δυο
-
Το Jeep Renegade 1.4 Mair, 170 HP με τετρακίνηση και 9άρι αυτόματο κιβώτιο!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Jeep Renegade 1.4 Mair, 170 HP με τετρακίνηση και 9άρι αυτόματο κιβώτιο!!!Για το συγκεκριμένο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Ελπίζω να ισχύουν γιατί πολύχρονη συμβίωση με Patriot και Compass δεν μου άφησαν καλές εντυπώσεις. Τόσο από αξιοπιστία όσο από ανταλλακτικά!!!
Ισχύει πάντως αυτό που είπε φίλος πιο πάνω. Το 4χ4 μήπως αν το καλοσκεφτείς, δεν το χρειάζεσαι?
-
παιδιά το Renagate μου αρέσει πολύ. Το μόνο αρνητικό είναι το μικρό πορτμπαγκαζ όπως και το vitara.
Θα με κάλυπτε το X-Trail σε χώρους αλλά αφού θα ξεπεράσω τα 30000 να μην είναι 4χ4? -
με 30000 ευρω παιρνεις το renegade και με αρκετα extra πανω .
κανε ενα test drive και θα σε εκπληξει ευχαριστα !
4 χωρανε πολυ ανετα. για το θεμα πορτ-μπαγκαζ εσυ ξερεις τις αναγκες σου. Δεν ειναι μικρα ουτε στο renegade ουτε και στο vitara αλλα δεν ειναι και τεραστια.
Σε αυτη την κατηγορια ειναι και το Opel Mokka.Τσεκαρε επισης και το ford kuga αφου θες μεγαλυτερους χωρους. 1500 κυβικα με αυτοματο κιβωτιο και τετρακινηση.
Τα CRV - Xtrail θα σου κανουν απο χωρους ισως ομως να ανεβαινεις αρκετα πανω απο τα 30 χιλιαδες ευρω. -
Ειναι καλο που ξερεις τι θελεις απο το καινουριο σου αμαξι. Ετσι μειωνεις τις υποψηφιοτητες, οπως ομως σωστα σου ανεφεραν οι παραπανω συμφορουμιτες, αυτα που ζητας κοστιζουν παραπανω απο 30.000 ευρω, εκτος αν αλλαξεις μια απο τις απαιτσεις σου ή ανεβασεις το κασε σου.
Το tivoli της sang yong η το 500χ της fiat (δεν ξερω αν βγαινουν με αυτοματο κιβωτιο) -
Κορυφαία επιλογή το Kuga που αναφέρθηκε.
-
Δεν ειναι ντιζελ αλλά στα χρήματα που θέτεις δε κοιτας και vw golf alltrack / seat leon sw experience? Δεν ειναι τζιπ αλλά έχουν κάποιες δυνατοτητες για τις 1-2 φορες που ισως να τις χρειαστεις.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κορυφαία επιλογή το Kuga που αναφέρθηκε.Όντως δείχνει καλή επιλογή για τον φίλο.Πόσο βγαίνει αυτό;
-
Μιλάμε για βενζίνη βέβαια στην περίπτωση του kuga. Αλλά με ταβάνι τα 30 χιλιάρικα θα πάρει πολύ ολοκληρωμένο πακέτο .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το kuga με τα 150 άλογα δεν ξεπερνά τα 30k ακόμη και στη full έκδοση. Αλλά δεν πρέπει να ειναι 4κινητο. Derby με το renegade?
-
Και το 2λιτρο diesel μια χαρα είναι. Φτανει να μην υπαρχει πρόβλημα με το τεκμηριο.
Ο 1.5 ecoboost εχει 385 ευρω τελη και πολύ παραπανω καταναλωση από τον diesel.
Ασε που για το αυτοματο του δεν εχουν γραφει καλα λογια. Για μενα μεταξυ των 2 καλυτερα το diesel με το κλασσικο εξαρι.
Επισης, αν μπορει να περιμενει λιγο ο φιλος, πολύ καλο φαινεται να είναι και το νέο tiguan! 20mm αποσταση από το εδαφος και τεράστιοι χωρο.! Δεν ξερω μονο εάν τα μικρα μοτερ (1.6tdi,1.4tsi) θα συνδυάζονται με τετρακινηση. Αν εχει καποιος καποια επιπλέον info σχετικα με αυτό ας την καταθεσει.
-
Εγώ ακούω VW και βγάζω αφρούς .
Ο άνθρωπος είπε μέχρι 1800 κυβικά . Προφανώς θέλει να αποφύγει το διλιτρο. Και το kuga βγάζει 182 άλογα στον 1.5 .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Εγώ ακούω VW και βγάζω αφρούς .Ο άνθρωπος είπε μέχρι 1800 κυβικά . Προφανώς θέλει να αποφύγει το διλιτρο. Και το kuga βγάζει 182 άλογα στον 1.5 .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
A ok δεν το προσεξα. Τοτε αναγκαστικα θα πρεπει να παει στον 1.5 με το αυτοματο.
Τωρα για το VW περι ορεξεως...Παντως οι πρωτες πληροφοριες είναι αρκετα ενδιαφέρουσες.
Επισης, μια εναλλακτικη (σε βενζινη παντα) είναι και το Subaru XV, το οποιο είναι μακραν το καλυτερο εκτος δρομου από οσα συζητάμε (ελεω τετρακινησης, απόστασης από το εδαφος και κοντων σχεσεων!). Το οποιο βγαινει και σε αυτοματο CVT που ενδιαφερει τον φιλο χωρις τα κοντα.
-
Subaru ναι δύναμη ! Για την VW δεν είναι θέμα όρεξης . Είναι θέμα σκανδάλου ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Subaru ναι δύναμη ! Για την VW δεν είναι θέμα όρεξης . Είναι θέμα σκανδάλου ...Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πραγματι, το Subaru ειναι ταμαμ. Respect από εμενα και για τα κοντα που εχει! Αν εβγαινε και σε dieselaki θα ηταν τελειο.
Για τη VW θα συμφωνησω μαζι σου αλλα όταν φτανεις να δωσεις τοσα λεφτα τα ζυγιζεις όλα...
-
Η audi πχ έχει πολύ καλή τετρακίνηση και αυτόματο κιβωτιο , τα αυτοκίνητα της έχουν premium εμφάνιση ( άσχετα με τα προβλήματα που μπορεί να ακούγονται κατά καιρούς ) όμως μετά τον Σεπτέμβρη ο όμιλος για μένα είναι στην μαύρη λίστα .
Με όριο τα 30 χιλιάρικα με καλό αυτόματο και καλή τετρακίνηση το renegade είναι ίσως το καλύτερο . Αν όμως οι χώροι του φαίνονται περιορισμένοι θα πρέπει να κοιτάξει και αλλού και ίσως να πρέπει να κάνει και κάποιο συμβιβασμό .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Η audi πχ έχει πολύ καλή τετρακίνηση και αυτόματο κιβωτιο , τα αυτοκίνητα της έχουν premium εμφάνιση ( άσχετα με τα προβλήματα που μπορεί να ακούγονται κατά καιρούς ) όμως μετά τον Σεπτέμβρη ο όμιλος για μένα είναι στην μαύρη λίστα .Με όριο τα 30 χιλιάρικα με καλό αυτόματο και καλή τετρακίνηση το renegade είναι ίσως το καλύτερο . Αν όμως οι χώροι του φαίνονται περιορισμένοι θα πρέπει να κοιτάξει και αλλού και ίσως να πρέπει να κάνει και κάποιο συμβιβασμό .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω παντως χωρις να εχω οδηγησει καποιο από τα 2 (Subaru/renegade) θα προτιμουσα το Subaru για τους λογους που προανεφερα και θα ειχα και ειχα και κοντα 7000 ευρω στην τσεπη.
Αλλιως και το Kuga ειναι δυνατη εναλλακτικη και με πολύ καλυτερους χωρους.
4X4 Diesel Auto?