-
Συμφορουμιτες καλησπερα.Θα ηθελα ν ακουσω τη γνωμη σας και τις προτασεις σας πανω στην αγορα ενος σουπερμινι.
Ψαχνω με βαση αυτα τα κριτηρια:
Max Μηκος 3,5μετρα
Max Κυβικα 1.200
Ιπποδυναμη 85-110
Φρεναρισμα 100-0 max 40μετρα(ιδανικο ~38)
Οχι Smart-οχι Toyota IQΕπειδη το χω ψαξει ηδη μονος μου και απλα ηθελα να δω μηπως υπαρχει και καποια αλλη προταση που μου διαφευγει,εχω υποψηφια τα κατωθι:
i10 1,2 85hp
Twingo GT 1,2 105hp
500 0,9 90hpΜπατζετ κατα προτιμηση μεχρι 6Κ αλλα και λιγο παραπανω θα καταφερω να τα μαζεψω μεσα στο 2016
-
Συμφορουμιτες καλησπερα.Θα ηθελα ν ακουσω τη γνωμη σας και τις προτασεις σας πανω στην αγορα ενος σουπερμινι.
Ψαχνω με βαση αυτα τα κριτηρια:
Max Μηκος 3,5μετρα
Max Κυβικα 1.200
Ιπποδυναμη 85-110
Φρεναρισμα 100-0 max 40μετρα(ιδανικο ~38)
Οχι Smart-οχι Toyota IQΕπειδη το χω ψαξει ηδη μονος μου και απλα ηθελα να δω μηπως υπαρχει και καποια αλλη προταση που μου διαφευγει,εχω υποψηφια τα κατωθι:
i10 1,2 85hp
Twingo GT 1,2 105hp
500 0,9 90hpΜπατζετ κατα προτιμηση μεχρι 6Κ αλλα και λιγο παραπανω θα καταφερω να τα μαζεψω μεσα στο 2016
-
Συμφορουμιτες καλησπερα.Θα ηθελα ν ακουσω τη γνωμη σας και τις προτασεις σας πανω στην αγορα ενος σουπερμινι.
Ψαχνω με βαση αυτα τα κριτηρια:
Max Μηκος 3,5μετρα
Max Κυβικα 1.200
Ιπποδυναμη 85-110
Φρεναρισμα 100-0 max 40μετρα(ιδανικο ~38)
Οχι Smart-οχι Toyota IQΕπειδη το χω ψαξει ηδη μονος μου και απλα ηθελα να δω μηπως υπαρχει και καποια αλλη προταση που μου διαφευγει,εχω υποψηφια τα κατωθι:
i10 1,2 85hp
Twingo GT 1,2 105hp
500 0,9 90hpΜπατζετ κατα προτιμηση μεχρι 6Κ αλλα και λιγο παραπανω θα καταφερω να τα μαζεψω μεσα στο 2016
-
Καλησπέρα!Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πόλης ε;
Σε αυτήν την τιμή προσεγγίζεις οριακά και aygo.
Αισθητικά θα διάλεγα σαφώς το 500ράκι αλλά ρίχνοντας μια ματιά στο car, βλέπω πως δεν υπάρχουν στην τιμή που ψάχνεις...αν εξαιρέσουμε 2-3,όλα τα υπόλοιπα ανεβαίνουν πάνω από 6800€.
Ως προς τις επιδόσεις νομίζω πως το γαλλικό υπερτερεί.Το i10 είναι μια χαρά αμαξάκι και δε θα σε προβληματίσει.Όπως σε κάθε παρόμοιο δίλημμα μεταχειρισμένου και επειδή υπάρχουν άπειρα supermini στην αγορά,πολλά από τα οποία δεν είναι ποιοτικά,θα έδινα έμφαση κυρίως στην κατάσταση.
-
Νομίζω πως θα πρέπει να δεις και το corsa. Παρόλο που δεν το συμπαθώ ιδιαίτερα πιστεύω εντούτοις αντιπροσωπεύει μια σχολή οδήγησης που έρχεται σε αντίθεση με εκείνες των προαναφερθέντων. Στα 1,2 ο κινητήρας είναι στα 82 άλογα αν θυμάμαι καλά. Σχετικά άνετο στο ταξίδι λόγω μακρυών σχέσεων και μαλακής ανάρτησης, φρένα απλά ικανοποιητικά που δεν πρέπει να κουράζονται πολύ και πολύ καλή συμπεριφορά στο σταμάτα ξεκίνα της πόλης. Το 500 λιγότερο ταξιδιάρικο αλλά με περισσότερο σπορτιφ χαρακτήρα και κορυφαία για τα δεδομένα ενεργητική ασφάλεια. Το i10 αρκετά οικονομικό με βασικό προσανατολισμό την ευελιξία εντός αστικών περιοχών, εντούτοις στον ανοικτό δρόμο σαν ψάρι έξω από τα νερά του. Τέλος η γαλλική πρόταση πιο φινετσάτη με ισορροπημένη οδική συμπεριφορά αλλά με μάλλον μέτρια αξιοπιστία και καταναλωση.
-
Ευχαριστω για την μεχρι τωρα αμεση ανταποκριση.Ταξιδιαδεν θα κανω ποτε μ αυτο οποτε για μεσα στη πολη αντε και 15χλμ αττικη οδο
-
Ο χρήστης bougos08 έγραψε:
Συμφορουμιτες καλησπερα.Θα ηθελα ν ακουσω τη γνωμη σας και τις προτασεις σας πανω στην αγορα ενος σουπερμινι.Ψαχνω με βαση αυτα τα κριτηρια:
Max Μηκος 3,5μετρα
Max Κυβικα 1.200
Ιπποδυναμη 85-110
Φρεναρισμα 100-0 max 40μετρα(ιδανικο ~38)
Οχι Smart-οχι Toyota IQΕπειδη το χω ψαξει ηδη μονος μου και απλα ηθελα να δω μηπως υπαρχει και καποια αλλη προταση που μου διαφευγει,εχω υποψηφια τα κατωθι:
i10 1,2 85hp
Twingo GT 1,2 105hp
500 0,9 90hpΜπατζετ κατα προτιμηση μεχρι 6Κ αλλα και λιγο παραπανω θα καταφερω να τα μαζεψω μεσα στο 2016
Δύσκολα τα πράγματα. Μέχρι 3,5 μέτρα;;;
Και πάνω από 85 άλογα;
Και μέχρι 1200cc
...
Twingo GT 1,2 105hp, αλλά αυτό είναι πάνω από 3,5 μέτρα...
Όπως όλα αυτής της κατηγορίας (εκτός smart/iq). -
Φίλος, έχει twingo 1.2 75hp, δηλώνει πολύ ευχαριστημένος.
-
Οι τρεις αρχικές επιλογές νομίζω είναι και οι καλύτερες. Το i10 αξιόπιστο, το 500 μοδατο, το Twingo ευχάριστο οδηγικά.
Τόσο φτηνό 500 δύσκολο όμως...
Αν βρεθεί καλό Twingo GT χτύπα το! -
Με το suzuki Swift του 2007 το, 1500 με τα 100 άλογα που έχω, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος..
-
Δεν είναι άσχημη πρόταση αλλά απεναντίας πολύ καλή για τη χρήση που το θέλει ο φίλος. Βέβαια ανεβαίνει σε κυβισμό ενώ εκείνος θέλει να 'παίξει' στα 1200 κ.εκ. αν κατάλαβα καλά.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Δεν είναι άσχημη πρόταση αλλά απεναντίας πολύ καλή για τη χρήση που το θέλει ο φίλος. Βέβαια ανεβαίνει σε κυβισμό ενώ εκείνος θέλει να 'παίξει' στα 1200 κ.εκ. αν κατάλαβα καλά.Υπάρχει και σε 1300άρι φυσικά, με 85 ή 90 hp αν θυμάμαι καλά, απλά νομίζω ότι κυμαίνεται στα λεφτά που δίνει. Το αναφέρω σαν αξιόπιστο λόγω προσωπικής εμπειρίας! Δεν ξέρω αν κατατάσσεται στα supermini όμως.
-
Το swift ξεφευγει λιγο στα μετρα που το θελω και ανηγει νεα κατηγορια για μενα αν το κοιτουσα(πχ φιεστα)Το Twingo ναι ειναι μεχρι 3,5 μετρα ασε το χω ψαξει παρα παρα πολυ μερες τωρα.Οντως πιστευω πως αυτα που σκεφτομαι ισως ειναι οι μονες επιλογες μου(δεν ειναι λιγες αλλα καταλαβαινετε πως το λεω).Το δε Aygo διαβασα τα χειροτερα για το φρεναρισμα του και ατομικα σε δοκιμες και σε ομαδικες συγκρισεις στη κατηγορια του.Οπως παντα σας ευχαριστω που διαθεσατε χρονο ν απαντησετε!
-
Να έχεις υπόψη ότι με 10.100, με το κλειδί στο χέρι όσο ισχύει η απόσυρση, παίρνεις κανούργιο 3θυρο Swift, με επαρκέστατο εξοπλισμό στη βασική έκδοση. Κι έχεις ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και με 5 χρόνια εγγύηση.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τέλος η γαλλική πρόταση .... με μάλλον μέτρια αξιοπιστία και καταναλωση.Ιδιως ο 1.2 tce δε βγαζει.. και για τ αντιστοιχα clio δεν εχει ακουστει κατι..καταναλωση ποση να εχει σ ελαφρυ αμαξωμα? σε σχεση με τ αλλα ισως λιγο παραπανω αλλα θες και 105 αλογα... Βεβαια για τη χρηση που λεει οτι το θελει μαλλον προς i10 θα πηγαινα.
Να έχεις υπόψη ότι με 10.100, με το κλειδί στο χέρι όσο ισχύει η απόσυρση, παίρνεις κανούργιο 3θυρο Swift, με επαρκέστατο εξοπλισμό στη βασική έκδοση. Κι έχεις ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και με 5 χρόνια εγγύηση.
Ε ναι μωρε απο τα 6 χιλιαρικα μεχρι τα 10+ τι ειναι...
-
Χαχαχα που να τα μαζεψω ωρε συμφορουμιτη τα 10.000€ [emoji16][emoji16]
-
Τι να σου πω, λόττο παίζεις? καμιά προίκα ... ?
Εσύ ξέρεις τα όρια σου. Έγραψα που κατέληξα ψάχνοντας το ίδιο, αφού έβρισκα γύρω στα 7 χιλιάρικα αυτοκίνητα με 70 χιλιάδες χιλιόμετρα κι από leasing! -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τέλος η γαλλική πρόταση .... με μάλλον μέτρια αξιοπιστία και καταναλωση.
Ιδιως ο 1.2 tce δε βγαζει.. και για τ αντιστοιχα clio δεν εχει ακουστει κατι..καταναλωση ποση να εχει σ ελαφρυ αμαξωμα? σε σχεση με τ αλλα ισως λιγο παραπανω αλλα θες και 105 αλογα... Βεβαια για τη χρηση που λεει οτι το θελει μαλλον προς i10 θα πηγαινα.
Εγώ στο βωμό της αξιοπιστίας και μόνο, αγορά δεν θα εκανα φίλε νονέ. Θέλω να πω πως τη Ρένα την προτιμώ 1000 φορές από τα προαναφερθέντα. Το κορεατικο συνεπώς θα το απέρριπτα εξαρχής. Το ιταλικό επίσης γιατί δίχως να είναι περισσότερο αξιόπιστο έχει μικρότερη ιπποδύναμη και αισθητικά όντας καλό, ο σχεδιασμός του εντούτοις δεν με κερδίζει.
-
Αν δεν είχε το όριο των 1200κυβικών, σε αυτή τη κατηγορία παίζει και το Παντάκι με τα 100hp...
Για μένα από τα ποιο όμορφα αυτοκίνητα σε αυτή τη κατηγορία είναι το Citroen C2...
Με το 1400άρη και τα 80ps είναι μια χαρά αυτοκίνητο και κυρίως κουκλί.
π.χ. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7488991/υ.γ. κακώς, πολύ κακώς που το σταμάτησε η Citroen. Αυτό, το Saxo και το C3 ήταν και είναι από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα.
-
Τι μου θύμισες τωρα... Saxo ειχε η γυναίκα και είχαμε παει και εκδρομές με αυτο. Πήγαινε ωραία στο δρόμο και ηταν άνετο αλλα καθε φορα που πήγαινε συνεργείο μας έφευγε ενας μισθός.... Μετα και την προσωπική εμπειρία με το 205 που το είχα πληρώσει δυο φορές (ευτυχώς το διέλυσε σε σύγκρουση με μπάρες ο αδελφός χωρίς να πάθει κάτι και γλιτώσαμε) μακριά απο τα γαλλικά αν και μας την έκανε η νισσαν που μας έδωσε μπασταρδεμενο κομμάτι.....
Συμβουλη για αγορα μτχ σουπερμινι