-
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του forum,
Παρακολουθώ εδώ και αρκετους μήνες το forum και πρόσφατα ( τον Δεκέμβριο) απέκτησα ένα QQ 1.6 Accenta 4x4.Είχα από τον Αυγουστο του 2000 ένα RAV 3θυρο SOL (το τότε καινούργιο μοντέλο που μόλις είχε κυκλοφορήσει – ήμουν από τους πρωτους αγοραστες του) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, είχα πάει και σε δύσκολα μέρη (βουνα, χιόνια κλπ) το είχα χαρεί πραγματικά αλλά δεν αντεχα τα 660 ευρώ τέλη και τα 12,5 (τουλάχιστον) λίτρα στην πολη (14 – 15 το καλοκαίρι με Α/C) και είχε και 250.000 χιλιόμετρα πάνω του και είχε αρχίσει να βγάζει και κάτι ηλεκτρικά παράθυρα και διακόπτες κλπ και είπα να το δώσω, φοβηθηκα μην τελειώσει και η απόσυρση.
Ημουν μεταξυ του νέου VITARA αλλά δεν μου άρεσε ο diesel του Vitara (θόρυβώδης) και προτίμησα το QQ, παρόλο που με προβλημάτισαν πολύ τα σχόλια του ψείρα iceman….
Δε ξέρω αν έκανα καλά, θα δείξει.Εχω κάνει περίπου 1900 χιλιόμετρα και ήθελα να σας ρωτήσω αν ξέρει κανείς, κοίταξα τη στάθμη του λαδιού προχθές και είναι κατάμαυρα !!
Είναι φυσιολογικό ? τι λέτε ? -
Ετσι ειναι στα diesel μην ανησυχείς.
Μακάρι πάντως εσένα να σου βγει το αμάξι μια χαρά και να μην χαλαστεις με τίποτα. Την αξιοπιστία της Τογιότα πάντως και το after sales της βέβαια μην τα περιμένεις ... Επίσης το Qq ακόμα και τετρακίνητο δεν ειναι για τις ίδιες δυσκολίες με το συγκεκριμένο RAV4 που είχες. -
Σε ευχαριστώ πολύ γιά την απάντηση Iceman!
Ναι, το ξέρω ότι το QQ δεν είναι γιά τα δύσκολα, το λυπάμαι κιόλας να το ζορίσω ετσι που είναι και καινουργιο ακόμα..
Είναι και αρκετά μεγάλο (σε σχέση με το 3θυρο RAV και με δυσκολεύει στο parking (ευτυχώς εβαλα τους αισθητήρες - χωρίς αυτους δεν γίνεται), το RAV το μικρό το 'φορούσες' και έφευγες, αυτό είναι ολόκληρη μαουνα...
Είχα οδηγήσει στο παρελθόν μεγαλύτερα αυτοκίνητα ( του πατέρα μου opel record, AUDI 80, Avensis - εγώ είχα πάντα πιό μικρά), δεν περίμενα ότι θα με δυσκόλευε τόσο αυτό το αυτοκίνητο, το Vitara ήταν 20 πόντους μικρότερο, έλεγα σιγά τι είναι 20 πόντοι, αλλά τελικά φαίνεται ότι μετράνε...Μερικές φορές αισθάνομαι ότι κουβαλάω όπως μιά χελώνα ένα σπίτι πίσω μου....
-
Χωρίς διάθεση γκρίνιας ειναι όντως κάπως μεγάλο και άβολο το σχήμα του. Ακόμα και το αμέσως επόμενο απο το δικό σου rav 4θυρο που είχα ηταν λιγο πιο εύκολο σε περιορισμένο χώρο παρότι νομίζω ίδιες διάστασεις με το Qq έχουν. Ωστόσο το Qq μου ειναι αδύνατο να το οδηγήσω σε συνθήκες κίνησης....
-
Ο χρήστης psiras1024 έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ γιά την απάντηση Iceman!Ναι, το ξέρω ότι το QQ δεν είναι γιά τα δύσκολα, το λυπάμαι κιόλας να το ζορίσω ετσι που είναι και καινουργιο ακόμα..
Είναι και αρκετά μεγάλο (σε σχέση με το 3θυρο RAV και με δυσκολεύει στο parking (ευτυχώς εβαλα τους αισθητήρες - χωρίς αυτους δεν γίνεται), το RAV το μικρό το 'φορούσες' και έφευγες, αυτό είναι ολόκληρη μαουνα...
Είχα οδηγήσει στο παρελθόν μεγαλύτερα αυτοκίνητα ( του πατέρα μου opel record, AUDI 80, Avensis - εγώ είχα πάντα πιό μικρά), δεν περίμενα ότι θα με δυσκόλευε τόσο αυτό το αυτοκίνητο, το Vitara ήταν 20 πόντους μικρότερο, έλεγα σιγά τι είναι 20 πόντοι, αλλά τελικά φαίνεται ότι μετράνε...Μερικές φορές αισθάνομαι ότι κουβαλάω όπως μιά χελώνα ένα σπίτι πίσω μου....
Όλα θέμα συνήθειας είναι. Και έτσι ένιωθα στη αρχή και μόλις το συνήθισα είναι οκ. Εμένα βέβαια κακα τα ψέματα βοηθάνε πάρα πολύ και οι μπροστινοι αισθητήρες με την ένδειξη στο ταμπλω
-
Επειδή το ζω και εγώ αρκετά συχνά...όταν πάτε να παρκάρετε και το πίσω αμάξι είναι κανένα 'χαμηλωμένο' - στυλ Πεζό Ραλί, Σάξο, παλιό Σουζούκι Σουίφτ - δεν θεωρείτε απαραίτητη μια κάμερα οπισθοπορείας ή έστω αισθητήρες;; Είναι που είναι ψηλό το Suv, εάν είναι και το άλλο χαμηλό, δεν φαίνεται καθόλου...Παρκάρεις με τη διαίσθηση και μόνο...
Διαφορετικά μας βλέπω να παρκάρουμε με το...αυτί που έλεγε και ο άλλος!! Μόλις ακούσεις 'γκουπ'...σταμάτα μαΚάΛα! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Επειδή το ζω και εγώ αρκετά συχνά...όταν πάτε να παρκάρετε και το πίσω αμάξι είναι κανένα 'χαμηλωμένο' - στυλ Πεζό Ραλί, Σάξο, παλιό Σουζούκι Σουίφτ - δεν θεωρείτε απαραίτητη μια κάμερα οπισθοπορείας ή έστω αισθητήρες;; Είναι που είναι ψηλό το Suv, εάν είναι και το άλλο χαμηλό, δεν φαίνεται καθόλου...Παρκάρεις με τη διαίσθηση και μόνο...
Διαφορετικά μας βλέπω να παρκάρουμε με το...αυτί που έλεγε και ο άλλος!! Μόλις ακούσεις 'γκουπ'...σταμάτα μαΚάΛα!Φίλε emperor, για μια ακόμα φορά θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
Την καλημέρα μου -
Καλημέρα κούκλε! Και τι ωραίες μέρες μας κάνει τελευταία! Καιρός για βόλτα με/ή και χωρίς αμάξι!
Να 'χαμε και λίγο χρόνο! -
Ο χρήστης psiras1024 έγραψε:
Ναι, το ξέρω ότι το QQ δεν είναι γιά τα δύσκολα, το λυπάμαι κιόλας να το ζορίσω ετσι που είναι και καινουργιο ακόμα...
Καλορίζικο!!
Από προσωπική εμπειρία σου λέω μη το φοβάσαι. Έχω πάει σε μέρη που δεν το περίμενα....
Μπορεί να έχει μικρότερες γωνίες προσέγγισης / διαφυγής από το προηγούμενό σου αλλά η τετρακίνησή του είναι πολύ καλύτερη!! -
psiras1024 καλορίζικο! Το αυτοκίνητο αυτό κρατά πολύ καλές ισορροπίες μεταξύ των μετακινήσεων εντός πόλης και εκτός. Δεν είναι σίγουρα η πρώτη επιλογή για σαφάρι στην Αφρική αλλά προς Θεού, δεν θα πεις ότι δεν είναι για δύσκολα... Μεταξύ μας θεωρώ πως η κίνηση εντός αστικών περιοχών είναι πιο ζόρικη. Στον ανοικτό δρόμο απλά το qq ξεδιπλώνει τις περισσότερες αρετές του. Εκεί όντως με εξαίρεση την Χ1 είναι πολύ καλύτερο του ανταγωνισμού. Αν και η Χ1 θεωρώ πως έτσι κι αλλιώς είναι μια κατηγορία πάνω. Στο παρελθόν αρκετοί δοκίμασαν να το καθαιρέσουν από την θέση του βρίσκοντας επιχειρήματα κάτω του μετρίου. Η ισορροπημένη συμπεριφορά, η μοναδικότητα του και η αισθητική του όμως έχουν κερδίσει την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού και αυτό ειναι γεγονός!
-
psiras1024 καλορίζικο και καλοτάξιδο και από εμένα!
Να το χαρείς κάθε στιγμή! Πολλά ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα! -
Σπύρο μου κρίμα να χάνει η διαφήμιση της νισσαν τέτοιο ταλέντο[emoji38]
Πέρα από την πλάκα πάντως το qashqai παίζει στη μικρομεσαία κατηγορία crossover χωρίς αντίπαλο, οπότε κάποιοι θα λέγαμε ότι 'στους τυφλούς ο μονοφθαλμος βασιλεύει'.....
Α και επειδή κάπου πήρε το μάτι μου για καλύτερη τετρακίνηση του qq από το mk2 rav και ακύρωσα το απογευματινο ραντεβού για κούρεμα, αυτό πόθεν προκύπτει;;;;
-
Καλημέρα γκρινιάρη! Μονόφθαλμο ή όχι είναι πρώτο φίλε. Και γιατί να μην είναι άλλωστε; Στη διετία είδα οχήματα, άλλα του συρμού και άλλα όχι, να προσπαθούν να το βγάλουν από την κορυφή. Αν δεν φαίνονταν τόσο ολοκληρωμένο στα μάτια του μέσου αγοραστή πως θα έρχονταν αυτή η επιτυχία; Θυμάμαι φίλους εδώ μέσα που ξεκίνησαν για άλλα αυτοκίνητα και κατέληξαν στο qq. Με εξαίρεση τον Βασίλη που φάνηκε νωρίς πως είχε άλλες βλέψεις όσοι στο δείγμα εδώ εντός του φόρουμ το είδαν, το τεσταραν, στη συνέχεια απλά προβληματίστηκαν ποια έκδοση να αγοράσουν. Ομολογώ ότι κι εγώ το ήθελα αλλά άλλες ανάγκες με απέτρεψαν από το να το πάρω.
-
Ίσως θα έπρεπε να βάζαμε μια ψηφοφορία στο forum για να δούμε πόσοι είναι ικανοποιημένοι από την αγορά του QQ και πόσοι όχι
-
Ναι βρε δεν αμφισβητεί κάνεις την πρωτιά... Το αν είναι όμως πρώτο δεν σημαίνει και αντικείμενικα καλό... Αρκεί το καλύτερο από τα άλλα. .....
Και εγώ που ήθελα τέτοιου είδους αμάξι αυτό πήρα και αυτό έχω παρότι κάνω πολλούς συμβιβασμούς. Δεν βάζω στη σύγκριση βέβαια αμάξια όπως η x1 που είτε ξεφεύγουν σε τιμή είτε δεν υπήρχαν τότε... . -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ίσως θα έπρεπε να βάζαμε μια ψηφοφορία στο forum για να δούμε πόσοι είναι ικανοποιημένοι από την αγορά του QQ και πόσοι όχιΈχουν βάλει στην Αγγλία όπου έχει λιγότερες θετικές από αρνητικές και οι περισσότεροι λένε ότι δεν θα το σύστηναν, αλλά αυτοί είναι ξυνοι αγγλαρες...
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/nissa ... ack/reviewΕδώ οι νεοελ θα ψήφιζαμε υπέρ με τα μπούνια γιατί αποκλείεται να έχουμε κάνει λάθος στην επιλογή μας.... [emoji38]
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ίσως θα έπρεπε να βάζαμε μια ψηφοφορία στο forum για να δούμε πόσοι είναι ικανοποιημένοι από την αγορά του QQ και πόσοι όχι
Έχουν βάλει στην Αγγλία όπου έχει 38% θετικές μόνο και οι περισσότεροι λένε ότι δεν θα το σύστηναν, αλλά αυτοί είναι ξυνοι αγγλαρες...
Εδώ οι νεοελ θα ψήφιζαμε υπέρ με τα μπουνιά γιατί αποκλείεται να έχουμε κάνει λάθος στην επιλογή μας.... [emoji38]Μπα οι περισσότεροι δεν έχουμε κόλλημα με συγκεκριμένες μάρκες, οπότε θα ήμασταν αρκετά αντικειμενικοί στην κρίση μας...
Οι Άγγλοι βγάζουν πρώτο το Skoda Yeti, το οποίο είναι πιθανότατα πολύ καλό αυτοκίνητο. Είχαμε πάει και το είχαμε δει και από κοντά μάλιστα, λόγω αυτών των reviews. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο ταιριάζει στην Ελληνική πραγματικότητα, τόσο λόγω κινητήρα-κιβωτίου (είχε νομίζω 105hp και 5άρι κιβώτιο), όσο και λόγω τιμής (ξεκινούσε από τα 23.000€ περίπου). Οι πωλήσεις του το αποδεικνύουν. Παρόλα αυτά, όποιος θέλει μπορεί να ακούσει τους Άγγλους και να το επιλέξει.
-
Αxel αν θυμηθείς τι αυτοκίνητα προσπάθησαν να πάρουν τη θέση του στη διετία τότε πραγματικά έπαιζε το qq χωρίς αντιπαλο. Τώρα με την εμφάνιση κάποιων νέων προτάσεων κάτι μπορεί να γίνει αλλά πάλι νομίζω όχι και πολλά. Εντωμεταξύ σαν σε κάτι ταινίες μυστηρίου υπαρχουν μαρτυρίες από ιδιοκτήτες για θορύβους, συντονισμούς, έπιπλα που μετακινούνται μόνα τους, ακόμη και φωνές άκουγαν μερικοί... Ολα αυτά τη στιγμή που σε άλλες φίρμες εμφανίστηκαν προβλήματα με συστήματα διεύθυνσης ή πέδησης ή ότι άλλο... Τι να πω εγώ λοιπόν; Οτι κακώς είναι εκει που είναι το qq και πρέπει να μπει σε ψηφοφορία και να προκύψει ετυμηγορία για το μέλλον του; Μόνο αυτό δεν έχω δει ακόμη στο νήμα αυτό!
-
Πώς παίζει χωρίς αντίπαλο, όταν ήδη η κατηγορία έχει γεμίσει από επιλογές; Μιλάμε πια για μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αυτοκινήτων αν όχι την πιο δημοφιλή! Έχει νόημα να καταγράψω μοντέλα εκτός του QQ σε ίδιες ή παρόμοιες διαστάσεις (λίγο μικρότερες/λίγο μεγαλύτερες);
Mitsubishi ASX, Suzuki SX4, Suzuki Vitara, Ford Kuga, Hyundai ix35, Peugeut 3008, Jeep Renegade, Audi Q3, BMW X1, Honda HRV, Renault Kadjar, Skoda Yeti, VW Tiguan - σε παρόμοιες διαστάσεις...
Δεν γράφω για τα πιο μεγάλα (διαστάσεων CRV, CX60, κτλ.) ούτε για λίγο πιο μικρά (διαστάσεων Captur, 500X κτλ.)
Απέναντι σε όλα αυτά το QQ έρχεται πρώτο και με διαφορά σε πωλήσεις με βάση και την εμφάνιση και τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που έχουμε πολλάκις καταγράψει. Τα παραπάνω μοντέλα που κατέγραψα δεν έχουν όλα παρόμοια τιμή (κάποια είναι και ακριβότερα, κάποια και φτηνότερα...) αλλά μέχρι στιγμής - και μάλλον αυτό θα εξακολουθήσει να συμβαίνει - το QQ είναι best seller και αδιαμφισβήτητο φαβορί! -
Για το λογο αυτό έγραψα για την προηγούμενη διετία. Τώρα τα πράγματα δείχνουν να γίνονται πιο σκληρα για το qq αλλά μη ξεχνάμε και το golf για παραδειγμα που στην κατηγορία του ενώ είναι μια χρυσή μετριότητα εντούτοις μια χαρά τα καταφέρνει ως ο ιδρυτής της. Κάτι τέτοιο είναι και το qq. Απο τα προαναφερθέντα κάποια όπως το SX4 ή τα 3008 ή ASX μετρήθηκαν ζυγίστηκαν και βρέθηκαν λίγα. Κάποια άλλα όπως το kuga δεν κατάφεραν τόσα πολλά πράγματα στην Ελληνική αγορά λόγω κυβισμού ή τιμής (υπέρβαρα) ενώ δεν ξέρουμε ακόμη τίποτε σχεδόν για το μέλλον του νέου HRV ή του νέου TUSCON και φυσικά πως θα αντιδράσει η αγορά στην έλευση του kadgar.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]