-
Ο χρήστης Giwrgos7 έγραψε:
Αν το στρώνεις και είσαι γενικά στο χαλαρό, είναι πολλά για τον 1.5lt (εκτός αν περνάς όλη τη μέρα κολλημένος στην κίνηση).
Αν το πατάς λιγάκι είναι μια χαρά...Τόσο και λιγότερο (9,2) είχα με τη 228 στα πρώτα 1500χλμ με ρυθμούς 'στρωσίματος'.
(τώρα που στρώθηκε βέβαια χέστηκα για την κατανάλωση )Βορεια προαστεια -Γλυφαδα- Βαρκιζα σε γρηγορους ρυθμους εχω 7.6 πηγαινε-ελα και με αρκετη κινηση. Πιθανο να μην εχουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση το 1.5 με το 2.0 γιατι το βαρος που εχουν να κινησουν ειναι παρομοιο.
Καθε γκαζια ποναει στον 1.5 πιθανολογω γιατι εχει μεγαλο μπουστ σε σχεση με αλλα τουρμπο.
Ούτε σε ταξίδι δεν έχω δει αυτά τα νούμερα και γενικά πηγαίνω με πολύ χαλαρούς ρυθμούς στρωσίματος. Επίσης, η 2αρα η κουπέ ίδια σχεδόν κιλά με τον άσσο δεν είναι;
Eιναι 35 κιλα βαρυτερο. Βασικα σε ταξιδι θα πρεπει να εισαι στο 6.5 περιπου. Φιλος με 118 1.5 κανει το Αθηνα-Πατρα και επιστροφη με αρκετη κινηση στην Αθηνα μεχρι να βγει Αττικη με 5.7 λτ/100. Προσεχε λιγο να αλλαζεις ταχύτητες σε χαμηλες στροφες (κατω από 3000).
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Βορεια προαστεια -Γλυφαδα- Βαρκιζα σε γρηγορους ρυθμους εχω 7.6 πηγαινε-ελα και με αρκετη κινηση. Πιθανο να μην εχουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση το 1.5 με το 2.0 γιατι το βαρος που εχουν να κινησουν ειναι παρομοιο.
Καθε γκαζια ποναει στον 1.5 πιθανολογω γιατι εχει μεγαλο μπουστ σε σχεση με αλλα τουρμπο.
Μεγάλο μπούστ ο 1,5lt με τα 135hp (90hp/lt) σε σχέση με άλλα τούρμπο...?
Και που τα πάει τα υπόλοιπα άλογα...?Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα...
Για να έχει αυτή την απόδοση δουλεύει πάρα πολύ χαλαρά.
Χωρίς να γνωρίζω το ακριβές νούμερο είμαι σίγουρος πως ούτε καν πλησιάζει το 1bar.Παντως εδώ λεει ότι εχει αρκετα μεγαλυτερο μπουστ από το Β48:
The Stage1 BETA has finally arrived for the new MINI B38, MINI B46 and MINI S B48 twin-power motors! For the B48 the Stage1 safely increases boost pressure from 8psi up to 11psi producing up to an additional 30whp and 40wtq. The B38 is improved from 17psi to 20psi producing up to an additional 20whp and 30wtq. In our track testing 0-60 times were improved .3ths (traction limited) and 1/4 mile traps increased 4mph. Installation takes less than 5 minutes and is completely reversible.
http://burgertuning.com/mini_cooper_B48 ... tuner.html
Μπορει να είναι λαθος όμως ή το τούρμπο είναι πολύ μικρο.Αυτο που ειναι σιγουρο, -μυριζε ηδη οταν εκανα πρωτη βολτα το 1,500αρη / 136ps βενζινη Cooper- ποσο μαλλον απο τα αποτελεσματα μετρησης που εβγαλαν οι 4τροχοι σε 136αρες σειρας 1 F20 με αυτοματο και ιδιους τροχους-εξοπλισμο και οι δυο, ειναι οτι η πραγματικη-ρεαλιστικη καταναλωση του B38 ΔΕΝ ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ χαμηλοτερη απο αυτη του Ν13, οπως αρχικα ισχυριζοντουσαν και διαφημιζαν στην Bmw.
Απλως σε χαμηλα και αρκετα συγκεκριμενου ευρους στροφων φορτια κινητηρα που μετρουν στις τυποποιημενες μετρησεις καταναλωσης, και λογω των λιγοτερων κινουμενων μερων, βγαζει χαμηλοτερες εκπομπες ρυπου.
Δεν ξερω για την τυχον διαφορα σε πιεση του τουρμπο μεταξυ Β48 και Β38, αν ισχυει οπως τα λεει το παραπανω link, πιστευω παντως οτι μαλλον στον Β38 θα ειναι λιγο υψηλοτερη η πιεση -λαμβανοντας υποψιν οτι θα προκειται για ιδιας διαστασης τουρμπινα- απ' οτι στον απερχομενο Ν13 1,600αρη / 136ps.Θεωρω παραυτα οτι με βαση και τις χαρτογραφησεις που εχει βγαλει η -πλεον αξιολογη imo σε μηχανολογικες βελτιωσεις της Bmw- schnitzer για τον Ν13 πχ, αντιστοιχα ο Β38 θα μπορει να φτασει με ενα αξιοπιστο προγραμμα σχεδον τα 200αλογα (με χρηση 98αρας) χωρις να τιθεται θεμα ασφαλειας.
Εξαλλου μονο μυστικο δεν ειναι πλεον οτι σε αρκετες 'βασικες' εκδοσεις ιπποδυναμης, σε καμποσα μοντελα της Bmw και οχι μονο, το τελικο αποτελεσμα εχει προκυψει με detuned ρυθμισεις χαρτογραφησης, ωστε να προκυπτουν περισσοτερες απο μια εκδοσεις, απο πλευρας ισχυος, απο τον ιδιο ακριβως κινητηρα
(πχ ο Ν13 στις pre fl F20 με 136/170 ps με την ιδια τουρμπινα, αλλα και ο 2λιτρος Ν20 με 184/218/245ps πριν το fl της 3αρας) -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εξαλλου μονο μυστικο δεν ειναι πλεον οτι σε αρκετες 'βασικες' εκδοσεις ιπποδυναμης, σε καμποσα μοντελα της Bmw και οχι μονο, το τελικο αποτελεσμα εχει προκυψει με detuned ρυθμισεις χαρτογραφησης, ωστε να προκυπτουν περισσοτερες απο μια εκδοσεις, απο πλευρας ισχυος, απο τον ιδιο ακριβως κινητηρα
(πχ ο Ν13 στις pre fl F20 με 136/170 ps με την ιδια τουρμπινα, αλλα και ο 2λιτρος Ν20 με 184/218/245ps πριν το fl της 3αρας)Για τον Ν13 δεν ξέρω, αλλά για τον Ν20 δεν είναι ακριβώς έτσι
Είναι κοινοί σαν βάση αλλά έχουν διαφορές (άλλη συμπίεση, διαφορετικά πιστόνια) οπότε σίγουρα δεν είναι ακριβώς ίδιοι...
Προφανώς αυτός είναι και ο λόγος που οι 'safe' βελτιωτές πάνε τον 185άρη στα 230-240 και όχι 300+ που πάνε τον 245. -
Ο N20 με τα 218 και τα 245 είναι ιδιος κινητήρας με διαφορετικο πρόγραμμα. Η ιδια η BMW μπορει να αναβαθμισει την 125 με τα 218 σε 245 όπως εχει η 228 αν την πληρωσεις 1400 ευρωπουλα. Απλα αναβαθμιζει το λογισμικο και αυτό ηταν.
Σημερινη βολτα στα νοτια εκαψα 7 λτ/100:
Καλη επιδοση αν λαβεις υποψιν σε ποσα φαναρια σταματησα.
-
Παραπάνω αναφέρομαι στον Ν20 της 220 (185).
Οι 125 και 228 όντως είναι το ίδιο μοτέρ με διαφορετική χαρτογράφηση. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Εξαλλου μονο μυστικο δεν ειναι πλεον οτι σε αρκετες 'βασικες' εκδοσεις ιπποδυναμης, σε καμποσα μοντελα της Bmw και οχι μονο, το τελικο αποτελεσμα εχει προκυψει με detuned ρυθμισεις χαρτογραφησης, ωστε να προκυπτουν περισσοτερες απο μια εκδοσεις, απο πλευρας ισχυος, απο τον ιδιο ακριβως κινητηρα
(πχ ο Ν13 στις pre fl F20 με 136/170 ps με την ιδια τουρμπινα, αλλα και ο 2λιτρος Ν20 με 184/218/245ps πριν το fl της 3αρας)Για τον Ν13 δεν ξέρω, αλλά για τον Ν20 δεν είναι ακριβώς έτσι
Είναι κοινοί σαν βάση αλλά έχουν διαφορές (άλλη συμπίεση, διαφορετικά πιστόνια) οπότε σίγουρα δεν είναι ακριβώς ίδιοι...
Προφανώς αυτός είναι και ο λόγος που οι 'safe' βελτιωτές πάνε τον 185άρη στα 230-240 και όχι 300+ που πάνε τον 245.Α, οκ δεν το ηξερα αυτο για τον Ν20...Παντως για τις πιεσεις που λεγατε, καπου πηρε το ματι μου για τον 136αρη Ν13 οτι δουλευει στα 10psi/0.7bar
Για τον Β38 δεν βρηκα κατι, παρα μονο οταν στην φαση της εξελιξης ειχε τοποθετηθει στην pre fl F20...
Λεγεται οτι απεδιδε 175ps με πιεση 14,5psi/1bar...P.S ...τελευταιο update για την 228i? Καμμια βολτα σε καλη διαδρομη, πρωτα 'στραμπουληγματα'?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S ...τελευταιο update για την 228i? Καμμια βολτα σε καλη διαδρομη, πρωτα 'στραμπουληγματα'?
Πολλές βόλτες σε γαμάτες διαδρομές...
Σκέψου μόνο ότι σε ένα μήνα ακριβώς έγραψε πάνω από 3.500χλμ...
Θα κάνω ένα review με την πρώτη ευκαιρία... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
P.S ...τελευταιο update για την 228i? Καμμια βολτα σε καλη διαδρομη, πρωτα 'στραμπουληγματα'?
Πολλές βόλτες σε γαμάτες διαδρομές...
Σκέψου μόνο ότι σε ένα μήνα ακριβώς έγραψε πάνω από 3.500χλμ...
Θα κάνω ένα review με την πρώτη ευκαιρία...Αυτα ειναι! Αναμενουμε εντυπωσεις.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S ...τελευταιο update για την 228i? Καμμια βολτα σε καλη διαδρομη, πρωτα 'στραμπουληγματα'?
Πολλές βόλτες σε γαμάτες διαδρομές...
Σκέψου μόνο ότι σε ένα μήνα ακριβώς έγραψε πάνω από 3.500χλμ...
Θα κάνω ένα review με την πρώτη ευκαιρία...Αυτα ειναι! Αναμενουμε -λεπτομερεις ελπιζω -εντυπωσεις.
-
H BMW θα καταργήσει πρώτη τους καθρέπτες…
http://www.newsauto.gr/ces-2016-h-bmw-tha-katargisi-proti-tous-kathreptes/
-
http://www.gocar.gr/news/feed/17317,BMW ... _afhs.html
Η BMW Σειρά 7 ήταν το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας που χρησιμοποίησε –μεταξύ άλλων- και οθόνη αφής. Όπως φαίνεται όμως, η εταιρεία πρόκειται να το καθιερώσει και να εξοπλίσει σταδιακά τα νέα της μοντέλα με touchscreen οθόνες. Η αρχή θα γίνει με τα νέα X5 και X6, κάτι που θα εφαρμοστεί σχετικά άμεσα, μιας και δημοσιεύματα θέλουν την αναβαθμισμένη πλοήγηση και την οθόνη από την νέα 7άρα (χωρίς όμως τη δυνατότητα αναγνώρισης κινήσεων) να εφαρμόζονται μέχρι το καλοκαίρι. Παρόλο που θα μπορεί κανείς να ελέγχει την οθόνη αφής με το χέρι του, η BMW θα συνεχίσει να εξοπλίζει τα μοντέλα της με το iDrive περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.
-
Εβγαινε η m3 e46 κιτρινη με κιτρινο εσωτερικο?!
http://karellis-group.car.gr/cars/view/7048593/ -
...αν λες ενα...μουσταρδι μεταλλικο, yeap υπηρχε στο χρωματολογιο μονο για την Μ3 σε οτι αφορα τις Ε46 γενιες...Νομιζω το ιδιο ισχυει και για τα καθισματα...
P.S ...οχι ομως οπως φαινεται σε αυτο της αγγελιας...
-
Μπλιάχ!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...αν λες ενα...μουσταρδι μεταλλικο, yeap υπηρχε στο χρωματολογιο μονο για την Μ3 σε οτι αφορα τις Ε46 γενιες...Νομιζω το ιδιο ισχυει και για τα καθισματα...Γι αυτο που παρεθεσα λεω...
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
...αν λες ενα...μουσταρδι μεταλλικο, yeap υπηρχε στο χρωματολογιο μονο για την Μ3 σε οτι αφορα τις Ε46 γενιες...Νομιζω το ιδιο ισχυει και για τα καθισματα...
Γι αυτο που παρεθεσα λεω...
...δεν μου φαινονται για εργοστασιακα, ουτε το εξωτερικο χρωμα (δειχνει σαν παστελ) , ουτε και τα καθισματα, αφου τα original δεν ειχαν διχρωμια, ηταν εξολοκληρου κιτρινα...
-
Παντως αυτο που παρεθεσες ειναι εξαιρετικο
-
Μπορει να θελησε να την βαψει σαν την M3 που εβγαινε το 1985. Εκεινης της πηγαινε ομως το κιτρινο
-
Η e36 το '91 παρουσιαστηκε..
BMW FORUM