Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Βορεια προαστεια -Γλυφαδα- Βαρκιζα σε γρηγορους ρυθμους εχω 7.6 πηγαινε-ελα και με αρκετη κινηση. Πιθανο να μην εχουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση το 1.5 με το 2.0 γιατι το βαρος που εχουν να κινησουν ειναι παρομοιο.
Καθε γκαζια ποναει στον 1.5 πιθανολογω γιατι εχει μεγαλο μπουστ σε σχεση με αλλα τουρμπο.
Μεγάλο μπούστ ο 1,5lt με τα 135hp (90hp/lt) σε σχέση με άλλα τούρμπο...?
Και που τα πάει τα υπόλοιπα άλογα...?
Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα...
Για να έχει αυτή την απόδοση δουλεύει πάρα πολύ χαλαρά.
Χωρίς να γνωρίζω το ακριβές νούμερο είμαι σίγουρος πως ούτε καν πλησιάζει το 1bar.
Παντως εδώ λεει ότι εχει αρκετα μεγαλυτερο μπουστ από το Β48:
The Stage1 BETA has finally arrived for the new MINI B38, MINI B46 and MINI S B48 twin-power motors! For the B48 the Stage1 safely increases boost pressure from 8psi up to 11psi producing up to an additional 30whp and 40wtq. The B38 is improved from 17psi to 20psi producing up to an additional 20whp and 30wtq. In our track testing 0-60 times were improved .3ths (traction limited) and 1/4 mile traps increased 4mph. Installation takes less than 5 minutes and is completely reversible.
http://burgertuning.com/mini_cooper_B48 ... tuner.html
Μπορει να είναι λαθος όμως ή το τούρμπο είναι πολύ μικρο.