-
Λαμβάνοντας αφορμή από το ποστ του Adriver θα εκφράσω και εγώ τη ίδια απορία. Τι καθιστά οδηγικα ενδιαφέρον και τι αυτοκίνητο για αναβάτες γαιδουριων ένα αμάξι;
Το να κάνω ασφαλείς προσπερασεις στους κάρο δρόμους είναι ΟΚ θέμα κυρίως ιπποδύναμης που κοστίζει (εγώ αποφεύγω όλη τη δυτική Ελλάδα επί δεκαετίες λόγω των δρόμων της)....
Μπορουν όλοι να κουμάνταρουν τέτοια αμάξια;
Εδώ μέσα που θα μπουν τόσοι και τόσοι να ρωτήσουν και πάρουν συμβουλές πως πρέπει να τους συμβουλευουμε με ευθύνη ;;; -
Δεν ήταν αυτός ο στόχος μου! Αλλά το ότι αρκετά toyota απευθύνονται κυρίως σε οδηγούς που δεν ψάχνουν το κάτι παραπάνω οδηγικά είναι γεγονός. Π.χ. το focus και γενικά τα ford είναι γενικώς αποδεκτό ότι πάνε καλύτερα. Και το γράφω εγώ αυτό που λόγω προηγούμενων 'αμαρτημάτων' της ford με αρκετά (παλιότερα μοντέλα είναι αλήθεια...) αυτοκίνητα συγγενών και φίλων εξακολουθώ να έχω έναν δισταγμό απέναντι στην εταιρία. Όμως, π.χ. έχω μπει σε μερικά από τα πιο νέα μοντέλα που τα έχουν τώρα φίλοι και έχουν αποδειχθεί απόλυτα αξιόπιστα και είδα σημαντικές διαφορές με το δικό μου corolla του 2006. Άρα δεν συγκρίνω το corolla με το Χ1, αλλά το corolla/auris με το focus, το avensis με το mondeo, το yaris με το fiesta. Επίσης οι συγκρίσεις του RAV4 με το Kuga (σε αυτά δεν έχω μπει ομολογώ...) δίνουν ξεκάθαρο προβάδισμα στο 2ο.
Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι σε όλο μου το μήνυμα εστίασα σε ΜΙΑ ΜΟΝΟ εταιρία (FORD) την οποία κιόλας δεν πολυ-'συμπαθώ' και διαπιστώνω ότι υπερτερεί σε τόσα μοντέλα - κατηγορίες από την Toyota οδηγικά...μιας και μιλάμε γι αυτό..
Πού να αναφερθούν άλλες εταιρίες/επιλογές
Η toyota μόνο άχρηστη δεν είναι. Είναι η πιο δημοφιλής (τουλάχιστον με βάση τις πωλήσεις...) εταιρία παγκοσμίως. Αλλά βγάζει συνήθως αξιόπιστα αυτοκίνητα για συγκεκριμένη χρήση και τον μέσο οδηγό. Εάν θέλεις κάτι παραπάνω μάλλον κοιτάζεις για κάτι άλλο -
Μην πιάνεσαι από μια φράση που έγραψα και μόνο. Και πρόσεξε τι έγραψα Στέφανε : ότι εάν είναι να μην μπορείς ή να τρέμεις να προσπεράσεις ένα φορτηγό είτε αυτοκίνητο έχεις είτε γαϊδούρι την ίδια δουλειά θα κάνουν.
Επίσης, δεν είναι λύση να αποκλείσουμε τη μισή Ελλάδα επειδή οι δρόμοι δεν είναι καλοί. Όταν πήγα στην Αμοργό και κατέβαινα τους κατσικόδρομους με το corolla και έτρεμε η ψυχή μου (γι' αυτό πήρα τώρα το Χ1...) σιχτίριζα μεν στη διαδρομή, αλλά όταν έφτανα στην παραλία ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ που με περίμενε στο τέλος, τα ξεχνούσα όλα...Σιγά μην έχανα τη μαγεία να κολυμπήσω σε τέτοιες παραλίες, να χαρώ το βυθό, να απολαύσω την ομορφιά της φύσης επειδή υπήρχε σκατόδρομος...Παρεπιπτόντως, η Δυτική Ελλάδα έχει μερικές από τις πιο όμορφες παραλίες της ηπειρωτικής Ελλάδας...Και να μην ξεχάσω τα απίστευτα Επτάνησα... -
Να φτιάξουν δρόμους να κυκλοφορούμε με ασφάλεια όλοι. Τοσα λεφτά έχουν φάει και ακόμα κάποιες όμορφες περιοχές είναι αποκλεισμενες.
Οτι αυτοκίνητο και να είχα δεν θα οδηγούσα σε τέτοιους δρόμους. Όσο καλα και να οδηγώ εγώ ή ότι όχημα και να έχω οδηγούν και οι άλλοι. Όταν ο δρόμος δεν σε προστατεύει από τη μαλακια του άλλου τότε τι να το κάνεις και το αμάξι και τις οδηγίκες δυνατότητες;
Σε κάθε περίπτωση ότι και να λέμε για τη Ford πχ (έχω οδηγήσει πολύ mondeo που έχει ο πατέρας μου και ναι μεν μια χαρά πήγαινε αλλά του έφαγαν πολλά τα συνεργεία, οπότε τι να το κάνεις; ) το γεγονός ότι τελικά πουλιούνται περισσότερα τογιοτα είναι αυτό που μετράει.... Η αγορά μιλάει!
BTW δεν έχω καταλάβει ακόμα πως είναι δυνατόν να πηγαίνεις με δικό σου αμάξι σε νησί... Και αντε εσύ με το κορολλα (στην Κρήτη το 2004 πήγαμε με το saxo της γυναίκας έκτοτε κομμένα τα νησια) πήγες... Ο κουμπαρος μου με την m4 που έχει τώρα ή τις ακριβές μπεμπες που είχε τόσα χρόνια που τις παίρνει στην Πάρο καθε καλοκαίρι;;; τρελαίνομαι!!!! -
Το ότιι πουλάει περισσότερο δεν είναι απαραίτητα και απόδειξη ότι είναι καλύτερο. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει συνήθως. Δες π.χ. τι σκουπίδια πουλάνε περισσότερο στη μουσική, τον κινηματογραφο...παντού! Τις περισσότερες φορές κάθε άλλο παρά ποιοτικά είναι. Εξαιρέσεις φυσικά παντού υπάρχουν. Για να το κλείσω πάντως το θέμα κάπου εδω θα πω οτι συμφωνώ με την άποψη που διάβασα παραπάνω. Τα toyota εξαργυρώνουν την αξιοπιστία του παρελθόντος αλλά εχουν μείνει πίσω σε πολλά μς εξαίρεση τις υβριδικές τεχνολογίες όπου ηγούνται με διαφορά!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Άρα δεν συγκρίνω το corolla με το Χ1, αλλά το corolla/auris με το focus, ...Έχω οδηγήσει 1.400άρια Corolla και Focus της εποχής γύρω στο 2005 και δεν είδα καμία διαφορά. Το Focus το είχα 3 μέρες νοικιάσει, το Corolla το παίρνω μερικές φορές από συγγενή. Αναρωτιέμαι που έβλεπαν τις 'φοβερές' διαφορές που έγραφαν τα αγγλικά αυτοκινητιστικά sites και αναπαρήγαγαν όλοι οι 'ψαγμένοι'. Και τα δύο εξίσου βολικά και αδιάφορα ήταν!
Δεν μπορεί να είναι ενδιαφέρον ένα βαρύ (1.300 κιλά) αυτοκίνητο με 90 ίππους!BMW οδήγησα για χρόνια, αυτό που κατέστρεψε το Ίμπιζα όταν μετά τις σβούρες σε φρενάρισμα σε γρήγορη καμπή ήρθε με τον πίσω προφυλακτήρα! Πηγαίνοντας σε οτιδήποτε άλλο και μετά από ένα ταπεινό BMW Compact 316 ήταν σοκαριστικό για την γενική αίσθηση που έχεις, την ποιότητα κύλισης περισσότερο κι όχι οδήγησης. Αλλά θεώρησα βλακεία να ξοδέψω ξανά μια περιουσία για ένα 1600άρι.
Αν κάποιος δεν κολλάει στα χρήματα και μπορεί να έχει ένα 325 ή 330 ..., ναι τα τουοτα είναι για πέταμα!Υ.Γ. Θυμάμαι ένα Yugo με 65 ίππους από μηχανή Fiat με διπλό καρμυρατέρ που έτρωγαν τη σκόνη του τα 1.500άρια ΒMW/Mercedes του '80. Τότε που φόροι και εισοδήματα ήταν χειρότερα από σήμερα!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το ότιι πουλάει περισσότερο δεν είναι απαραίτητα και απόδειξη ότι είναι καλύτερο. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει συνήθως. Δες π.χ. τι σκουπίδια πουλάνε περισσότερο στη μουσική, τον κινηματογραφο...παντού! Τις περισσότερες φορές κάθε άλλο παρά ποιοτικά είναι. Εξαιρέσεις φυσικά παντού υπάρχουν. Για να το κλείσω πάντως το θέμα κάπου εδω θα πω οτι συμφωνώ με την άποψη που διάβασα παραπάνω. Τα toyota εξαργυρώνουν την αξιοπιστία του παρελθόντος αλλά εχουν μείνει πίσω σε πολλά μς εξαίρεση τις υβριδικές τεχνολογίες όπου ηγούνται με διαφορά!Και καλύτερα να μην είναι δεν παύει να ικανοποιούν την πλειοψηφία..... Απλά το να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο είναι πιο σημαντικό. Το παράδειγμα μου είναι χαρακτηριστικό. Θα αγοράσω το τογιοτα χωρίς καν test drive ενδεχομένως γιατί εγώ και χιλιάδες άλλοι θα οδηγήσουν με τον ίδιο τρόπο είτε τι τογιοτα είτε την m4.....
Ομοίως οτι απέχει της ευκολίας με την οποία με είχε συνηθίσει η τογιοτα το βρίσκω κακό όπως τώρα το qq, που πολλοί το βρίσκουν καλό αλλά εμένα τον τογιογακια δεν με κερδίζει πουθενά. -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Έχω οδηγήσει 1.400άρια Corolla και Focus της εποχής γύρω στο 2005 και δεν είδα καμία διαφορά. Το Focus το είχα 3 μέρες νοικιάσει, το Corolla το παίρνω μερικές φορές από συγγενή. Αναρωτιέμαι πhttp://www.4troxoi.gr/phpBB3/styles/prosilver/imageset/4tforum.jpgου έβλεπαν τις 'φοβερές' διαφορές που έγραφαν τα αγγλικά αυτοκινητιστικά sites και αναπαρήγαγαν όλοι οι 'ψαγμένοι'. Και τα δύο εξίσου βολικά και αδιάφορα ήταν!
Δεν μπορεί να είναι ενδιαφέρον ένα αυτοκίνητο με 90 ίππους!Παρτο οπως θες αλλα ή ανιωθος ή κουλος ή ψευτης εισαι συγκρινωντας focus με corolla 2005 και μη βρισκοντας διαφορες ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ. Και με 75 αλογα μπορεις να χεις μονιμα χαμογελο οδηγωντας σε καλες διαδρομες.
-
Ψεύτης ή παπαγαλάκι είναι όποιος τα έχει οδηγήσει και βρήκε μεγάλες διαφορές!!!
Όσο για το χαμόγελο, οι χαζοχαρούμενοι μπορεί να χαμογελάνε και σε κηδείες ... -
Νονε εσύ οδηγείς το αυτοκίνητο όχι αυτό εσένα. Εγώ με τον ίδιο συντηρητικο τρόπο θα οδηγουσα και το κορολα και το φοκους και την m4.... Το θέμα για εμένα που οδηγώ με τον τρόπο που θέλω εγώ και όχι με τον τρόπο που μου επιβάλλει το αμάξι είναι αν το αμάξι κάνει θόρυβο, πόσο κοστίζει, πόσο καιει αν θα τρέχω συνεργεία.... Μεταφορεας και μόνο....
Για αλλά κόλπα σε πίστα μόνο.... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το ότιι πουλάει περισσότερο δεν είναι απαραίτητα και απόδειξη ότι είναι καλύτερο. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει συνήθως. Δες π.χ. τι σκουπίδια πουλάνε περισσότερο στη μουσική, τον κινηματογραφο...παντού! Τις περισσότερες φορές κάθε άλλο παρά ποιοτικά είναι. Εξαιρέσεις φυσικά παντού υπάρχουν.+oo
...Αρα επιβεβαιωνεις αυτο ακριβως που λεμε iceman.. οτι τα toyota ειναι γι ανθρωπους σα κι εσενα. Δεν ειναι κακο αυτο αλλα μη βγαλουμε και το ασπρο, μαυρο....
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Ψεύτης ή παπαγαλάκι είναι όποιος τα έχει οδηγήσει και βρήκε μεγάλες διαφορές!!!
Όσο για το χαμόγελο, οι χαζοχαρούμενοι μπορεί να χαμογελάνε και σε κηδείες ...Εγω λοιπον που τα χω οδηγησει σου λεω οτι εισαι μεγαλο παπαγαλακι της τογιοτα...
Ετσι αγορι μου,οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται... -
Εγώ οφείλω να πω πως είμαι 'κουλός' οδηγός. Δεν νομίζω στη ζωή μου να με έχουν φθάσει για προσπέραση πάνω από 10 αυτοκίνητα σε οτιδήποτε δρόμο με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Νονε εσύ οδηγείς το αυτοκίνητο όχι αυτό εσένα. Εγώ με τον ίδιο συντηρητικο τρόπο θα οδηγουσα και το κορολα και το φοκους και την m4.... Το θέμα για εμένα που οδηγώ με τον τρόπο που θέλω εγώ και όχι με τον τρόπο που μου επιβάλλει το αμάξι είναι αν το αμάξι κάνει θόρυβο, πόσο κοστίζει, πόσο καιει αν θα τρέχω συνεργεία.... Μεταφορεας και μόνο....
Για αλλά κόλπα σε πίστα μόνο....Δεν παιζει αυτό που λες. Με το Μ4 θα πηγαίνεις με 120 χμω και θα αισθάνεσαι το ιδιο ανετα πηγαίνοντας με τα αλλα με 60 χμω. Στην πρωτη στροφη με το Κορολα θα τα δεις όλα και μπορει να βγεις στο αντιθετο ρευμα ενώ με το Μ4 θα την παρεις με 80-90 και με το ένα χερι στο τιμονι.
Πηγαινε με βολτα με το σειρα 1 που εχω εγω και θα δεις τις διαφορες στον δρομο σε σχεση με παρομοιων χρηματων αλλα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ψεύτης ή παπαγαλάκι είναι όποιος τα έχει οδηγήσει και βρήκε μεγάλες διαφορές!!!
Όσο για το χαμόγελο, οι χαζοχαρούμενοι μπορεί να χαμογελάνε και σε κηδείες ...Εγω λοιπον που τα χω οδηγησει σου λεω οτι εισαι μεγαλο παπαγαλακι της τογιοτα...
Ετσι αγορι μου,οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται...Δουλεύεις με μπλοκάκι ή το κάνεις από χόμπι ?
Εντάξει μεγάλε, συνέχισε να γράφεις 100 ποστ την ημέρα μήπως αλλάξεις την πορεία της αγοράς! -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Νονε εσύ οδηγείς το αυτοκίνητο όχι αυτό εσένα. Εγώ με τον ίδιο συντηρητικο τρόπο θα οδηγουσα και το κορολα και το φοκους και την m4.... Το θέμα για εμένα που οδηγώ με τον τρόπο που θέλω εγώ και όχι με τον τρόπο που μου επιβάλλει το αμάξι είναι αν το αμάξι κάνει θόρυβο, πόσο κοστίζει, πόσο καιει αν θα τρέχω συνεργεία.... Μεταφορεας και μόνο....
Για αλλά κόλπα σε πίστα μόνο....Δεν παιζει αυτό που λες. Με το Μ4 θα πηγαίνεις με 120 χμω και θα αισθάνεσαι το ιδιο ανετα πηγαίνοντας με τα αλλα με 60 χμω. Στην πρωτη στροφη με το Κορολα θα τα δεις όλα και μπορει να βγεις στο αντιθετο ρευμα ενώ με το Μ4 θα την παρεις με 80-90 και με το ένα χερι στο τιμονι.
Πηγαινε με βολτα με το σειρα 1 που εχω εγω και θα δεις τις διαφορες στον δρομο σε σχεση με παρομοιων χρηματων αλλα αυτοκίνητα.
Ισχύει
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αρα επιβεβαιωνεις αυτο ακριβως που λεμε iceman.. οτι τα toyota ειναι γι ανθρωπους σα κι εσενα. Δεν ειναι κακο αυτο αλλα μη βγαλουμε και το ασπρο, μαυρο....
Ανάλογα του τι ζητάς είναι είτε τα καλύτερα είτε απλά αδιάφορα.
Σε μέσο όρο λοιπόν είναι στο 75% οπότε μια χαρά για τη μεγάλη πλειοψηφία των αγοραστών.....
Σέβομαι τις επιθυμίες σου στην οδήγηση αλλά δεν νομίζω ότι αποτελεί την πλειοψηφία.... -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Εγώ οφείλω να πω πως είμαι 'κουλός' οδηγός. Δεν νομίζω στη ζωή μου να με έχουν φθάσει για προσπέραση πάνω από 10 αυτοκίνητα σε οτιδήποτε δρόμο με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση.Ε ωραια το 1 ημουν εγω..
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αρα επιβεβαιωνεις αυτο ακριβως που λεμε iceman.. οτι τα toyota ειναι γι ανθρωπους σα κι εσενα. Δεν ειναι κακο αυτο αλλα μη βγαλουμε και το ασπρο, μαυρο....
Ανάλογα του τι ζητάς είναι είτε τα καλύτερα είτε απλά αδιάφορα.
Σε μέσο όρο λοιπόν είναι στο 75% οπότε μια χαρά για τη μεγάλη πλειοψηφία των αγοραστών.....
Σέβομαι τις επιθυμίες σου στην οδήγηση αλλά δεν νομίζω ότι αποτελεί την πλειοψηφία....Ξέρουμε τι αμάξι οδηγεί και έχει το έχει πάρει τόσο ψηλά σαν οδηγός! Καμιά Μ3, άντε RX8 ή ΜΧ5?
-
You started it...
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Εγώ οφείλω να πω πως είμαι 'κουλός' οδηγός. Δεν νομίζω στη ζωή μου να με έχουν φθάσει για προσπέραση πάνω από 10 αυτοκίνητα σε οτιδήποτε δρόμο με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση.Μια zx και μια xantia.
Toyota RAV4 (2014)