-
Όντως θα συμφωνήσω ότι η τιμή είναι σχετικά λογική και νομίζω ότι η Toyota δίνει 10 έτη εγγύηση στις μπαταρίες.
Θα ήθελα κάποια στιγμή να πιάσω κουβέντα με ένα οδηγό ταξί με prius, νομίζω η άποψη του μετράει και για την κατανάλωση και για την αξιοπιστία. -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Όντως θα συμφωνήσω ότι η τιμή είναι σχετικά λογική και νομίζω ότι η Toyota δίνει 10 έτη εγγύηση στις μπαταρίες.
Θα ήθελα κάποια στιγμή να πιάσω κουβέντα με ένα οδηγό ταξί με prius, νομίζω η άποψη του μετράει και για την κατανάλωση και για την αξιοπιστία.Το έχω κάνει παλιότερα με οδηγό παλιότερου prius...ήταν ευχαριστημένος, αλλά τα τελευταία plug in prius είναι σαφώς καλύτερα και οικονομικότερα! Το ερώτημα είναι και αν σου αρέσει ένα τέτοιο αμάξι...
Σιγά σιγά πάντως οι περισσότερες εταιρίες ανακοινώνουν υβριδικά μοντέλα, δείχνοντας τον προσανατολισμό.
Η toyota μέχρι στιγμής, βέβαια, φαίνεται να ηγείται των εξελίξεων στην υβριδική τεχνολογία και με την αξιοπιστία που τη συνοδεύει πιθανότατα θα προσελκύσει πρώτη το αγοραστικό κοινό -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το ερώτημα είναι και αν σου αρέσει ένα τέτοιο αμάξι...Το prius όχι δεν θα μου άρεσε αλλά το αντίστοιχο RAV ναι θα το διάλεγα!!
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Το ερώτημα είναι και αν σου αρέσει ένα τέτοιο αμάξι...
Το prius όχι δεν θα μου άρεσε αλλά το αντίστοιχο RAV ναι θα το διάλεγα!!
Συμφωνώ! Αλλά σε τούτη τη χώρα με κινητήρα το πολύ 2.000cc, plug in και με αυτονομία τουλάχιστον 40-50 χλμ με τον ηλεκτροκινητήρα. Άλλωστε ο ανταγωνισμός ήδη ετοιμάζεται να προσφέρει αυτά ή και ακόμη περισσότερα. Π.χ. η Bmw έχει ήδη σύνολο με 1500άρη υβριδικό κινητήρα με τέτοια αυτονομία, τον οποίο φοράει η σειρά 2 και θα φορέσει και η Χ1 συντομότατα...Και παρόμοια έχουν ανακοινωθεί από VW και ακολουθούν και άλλοι!
-
Το σίγουρο είναι ότι η μεγαλύτερη έμφαση από τους μηχανικούς της Toyota είναι στον τομέα της άνεσης με τη βελτίωση του NVH (ηχομόνωση, κραδασμοί, κύλιση) να είναι σαφέστατη. Αξίζει να σημειώσουμε πως η ηχομονωτική επίστρωση στο δάπεδο του αυτοκινήτου είναι αυξημένη κατά 55%, ενώ μεγάλη βελτίωση υπάρχει στο κλείσιμο των θυρών και επιπλέον ηχομόνωση υπάρχει σε όλο το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων.
Ειναι απο το πρωτο site που εχεις βαλει Λεωνιδα. Τετοια μου αρεσει να διαβαζω πως εχουν βελτιωσει στα Ιαπωνεζικα (ενταξει ειναι και το σχεδιαστικο). Να μπαινεις στο αμαξι και να αισθανεσαι ανετα. Να εχεις ας πουμε την ησυχια σου, να κυλαει το αμαξι και να το χαιρεσαι χωρις να σε κουραζει, να κλεινεις την πορτα και να αισθανεσαι οτι ειναι ας πουμε βαρια. Απο τα λιγα που ξερω, το ηχομωνοτικο υλικο δεν ειναι μικρο κοστος. Ισως στις ποσοστητες που το αγοραζουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες να θεωρειται μικρη. Δεν ειναι παντα λογω των α υλων που χρησιμοποιει και μπορει να ειναι ακριβες. Τεσπα, πισω απο το πλαστικο στις πορτες, ταμπλο, κατω απο την μοκετα να εχουν υλικα ηχομωνοτικα. Ειναι μεγαλη υποθεση. -
Βγάλτο γαμωτο έστω με τον 1,8 που μπαίνει στο υπόλοιπα υβριδικά της γκάμας να μην πλήρωναμε και θα πέταγα στη θάλασσα το Qq να πάω να το πάρω ....... Α ρε τογιοτααααααρααααααααααα
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Βγάλτο γαμωτο έστω με τον 1,8 που μπαίνει στο υπόλοιπα υβριδικά της γκάμας να μην πλήρωναμε και θα πέταγα στη θάλασσα το Qq να πάω να το πάρω ....... Α ρε τογιοτααααααραααααααααααΣτέφανε θα το γράψω, επειδή φαντάζομαι ότι πλέον έχει καταλάβει ότι δεν έχω κανένα σκοπό να σε θίξω, αντίθετα προσπαθώ να σου βρω και λύση, για να είσαι ικανοποιημένος :
Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σου, όταν από τη μια γράφεις ότι δίνεις 10-15.000 ευρώ ανά 5-6 χρόνια για να αλλάζεις αυτοκίνητο και από την άλλη κάνεις τεράστιο θέμα τα 440 ευρώ φόρο πολυτελείας που θα πληρώνεις τον χρόνο, εάν μάλιστα πάρεις το αγαπημένο σου RAV4!
Τι είναι τα 440 σε 6 χρόνια (2.640 ευρώ...) μπροστά στα 15.000 που θα δώσεις για την αλλαγή του αυτοκινήτου;
Πούλα το QQ λοιπόν, πάρε το RAV δίνοντας τη διαφορά και είσαι χαρούμενος! -
Δεν μου αρέσει να δίνω κοροιδιστικα λεφτά.... Πληρώνω ευχαρίστως το προϊόν αλλά όχι τους άχρηστους που έχουν ποινικοποιησει την κατοχή ενός αξιοπρεπους οχήματος και απαλλοτριωσαν την περιουσία μου επιβαρυνοντας τη χρήση της κατά 250 τοις εκατό
Είναι θέμα αρχής!
Επιπλέον, είπα μεν οτι μπορώ να δίνω 10-15 χιλιάδες για αλλαγή αυτοκινήτου αλλα καθε 6 περίπου χρονια όχι καθε χρόνο. Δυστυχώς με το Qq δεν έκανα καλή επιλογή αλλα δεν μπορώ να ξαναδωσω 10000 -15.000 για να το αλλάξω αμέσως ... ποσο μαλλον για να πάρω ένα 2,5 λίτρων έστω και υβριδικό παρότι θα το γούσταρα. Ακόμα και την X1 να κοίταζα θα έβλεπα τον 1,5 και μόνο και όχι το δίλιτρο. Μια φορά την πατήσαμε ... Βέβαια σε καθε περίπτωση δύσκολα θα αγόραζα και αμάξι με μόνο διετή εγγύηση. Στα χρονια αυτά εγω συνήθως κάνω 15.000 και δεν εξυπηρετεί .. -
To RAV4 σε μπροστοκίνητη έκδοση με τον υβριδικό κινητήρα του Prius θα ήταν τρομερό εργαλείο για Ελλάδα..
-
Η ίδια η toyota θεωρεί ότι ο αμάξι αυτό μόνο από 2λιτρο και πάνω μπορεί να 'σταθεί'...
όχι τυχαία... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Η ίδια η toyota θεωρεί ότι ο αμάξι αυτό μόνο από 2λιτρο και πάνω μπορεί να 'σταθεί'...
όχι τυχαία...Εχουν τα κολληματα τους και αυτοί δυστυχώς!
Μια χαρά θα πήγαινε και με τον 1,8 ..... αλλά δεν έχουν λογο να αλλαζουν τις γκάμες τους για να ικανοποιήσουν τους κανίβαλους στο Ελλαδιστάν -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Η ίδια η toyota θεωρεί ότι ο αμάξι αυτό μόνο από 2λιτρο και πάνω μπορεί να 'σταθεί'...
όχι τυχαία...Εχουν τα κολληματα τους και αυτοί δυστυχώς!
Μια χαρά θα πήγαινε και με τον 1,8 ..... αλλά δεν έχουν λογο να αλλαζουν τις γκάμες τους για να ικανοποιήσουν τους κανίβαλους στο ΕλλαδιστάνΑκριβώς αυτό. Μια χαρά θα ήταν με 130+ άλογα και το CVT, πιο γρήγορο από τυπικό 1600άρι. Η αγορά της Ελλάδας και γενικά οι τόσο μίζερες αγορές παγκοσμίως έχουν υπερβολικά μικρό μερίδιο οπότε τα κριτήρια των κατασκευαστών είναι άλλα, αμερικάνικοι highways με 4 λωρίδες κλπ.
Btw, είχα την ευκαιρία να με πάνε βόλτα με το καινούριο Prius 2016. Καταναλώσεις της τάξης των 3λτ/100χλμ είναι εύκολα εφικτές, το αμάξι έχει σχετικά καλούς χώρους πλέον και είναι σαφώς πιο καλοφτιαγμένο και άνετο από το τωρινό. Με έχει βάλει σε σκέψεις!
-
Το αμάξωμα είναι βαρύ κ ο ογκος μεγάλος. Εδω με 150 άλογα κ κινείται στον μέσο όρο της κατηγορίας...που να κατέβει και παρακάτω...
-
Βασίλη μια χαρά ήταν ο διλιτρος με τα 152 άλογα. Μόνο η έκτη έλειπε για να ταξιδεύεις σαν σε μαγικό χαλί με 180.
Είπαμε ας το έβγαζε σε οτιδήποτε φορολογικά συμφέρον και θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια κυριολεκτικά μιας και ολα τα τογιοτα τα έχω αγοράσει χωρίς καν test drive.... -
Προσωπική γνώμη δεν έχω αλλά τα σχόλια των ειδικών χαρακτηρίζουν την οδηγική του συμπεριφορά μέτρια. Βελτιωμενη σε σχέση με το παρελθόν αλλά παλι μέτρια. Το να δίνεις 30k για κάτι μέτριο δεν αποτελεί συμφέρουσα επιλογή εκτός εάν δεν σε ενδιαφέρει αυτό το σκέλος...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
μιας και ολα τα τογιοτα τα έχω αγοράσει χωρίς καν test drive....Φαίνεται...
-
Αλέξανδρε έχει πέσει κανένα RAV4 στα χέρια σου;
Αν ναι, θέλεις να μας πεις εντυπώσεις; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μιας και ολα τα τογιοτα τα έχω αγοράσει χωρίς καν test drive....
Φαίνεται... [emoji38]
Ήμουνα σίγουρος οτι θα έγραφες κάτι τέτοιο. .....
Πέρα απο την πλάκα πάντως ... Οδηγικά ξέρω τι θα βρω στην Τογιότα όποτε κοιτάω εμφάνιση, τιμή, εξοπλισμό , φορολογικό και δίνω παραγγελία -
Σαν οδηγος για λίγο και συνοδηγός για πολλά χλμ νομίζω ότι οδηγικά ίσως είναι το χειρότερο της κατηγορίας.
Και τα τεστ του εξωτερικού το επιβεβαιώνουν.
http://www.caradvice.com.au/406686/hyun ... on-review/ -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Σαν οδηγος για λίγο και συνοδηγός για πολλά χλμ νομίζω ότι οδηγικά ίσως είναι το χειρότερο της κατηγορίας.
Και τα τεστ του εξωτερικού το επιβεβαιώνουν.
http://www.caradvice.com.au/406686/hyun ... on-review/παρόμοιες κριτικές υπάρχουν πολλές στο διαδίκτυο
Από την άλλη η toyota εστιάζει συνήθως στον μέσο οδηγό που ενδιαφέρεται περισσότερο για ασφάλεια και αξιοπιστία, δίχως - τις περισσότερες φορές - ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες...Και καλύπτοντας αυτές τις ανάγκες κατορθώνει να είναι η νούμερο 1 εταιρία σε πωλήσεις παγκοσμίως.
Toyota RAV4 (2014)