-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Παιδια δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω θα πω την γνωμη μου και οτι βιωνω...Μολις γυρισα απο Αθηνα στη θηβα μεσω της παλαιας εθνικης οδου (Καζα) και ειχε βροχη (αλλου πολυ, αλλου λιγο αλλου σχεδον καθολου).
Με τα καινουργια Dunlop (θερινα) το αυτοκινητο δε κουνησε ρουπι.. (αυτοκινητο χωρις ABS) ουτε στα φρενα ουτε σε καμια στροφη. Λες και ειχε βεντουζες.. Και δεν πηγαινα με το γραμμα του νομου...
Είναι καινουργια για αυτό !Και εμενα όταν τα μπριτζ ηταν καινουργια ειχαν καλο κρατημα(εχω δει και καλητερο)αλλα τα περισσοτερα λάστιχα τον 3ο χρονο στην βροχη γλυστρανε....
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Δυστυχως REALZEUS δεν φταιει η γρηγορη οδηγηση.Μιλαω για αδειο δρομο που θες να δεις αν σταματάει.....με βροχη και θερμοκρασια κατω από 5 βαθμούς (και κρυα ασφαλτο όχι μεσημερι)απλα το ABS τρελαίνεται και εσυ απλα συνεχιζεις την πορεια σου.Μεσα στην πολη εινα τραγικη η κατασταση που ειχαν στρωσει μια αθλια ασφαλτο καθολου τραχια.....Λογικό δεν είναι; Σε αυτές τις συνθήκες το χειμερινό θα αποδίδει καλύτερα. Το all seasons επίσης (αν και όχι τόσο καλά όσο το χειμερινό). Το πρόβλημα για τα χειμερινά και all seasons είναι όταν πιάσουν οι ζέστες.
Παρά λίγο να σκοτωθώ μια εβδομάδα πριν όταν στρίβοντας σε επαρχιακό δρόμο στη Μεσσηνία βλέπω ένα φορτηγό να έχει πάρει όλο το δρόμο.Φρενάρω.μπαίνει το ABS και στρίβω δεξιά το τιμόνι.Πρόσφυση μηδέν.Δια μαγείας το αμάξι ίσιωσε και δεν καρφώθηκα στα πλαϊνά του φορτηγού.Αν τα ελαστικά είχαν πρόσφυση δε θα συνέβαινε τίποτα απολύτως...
Πρώτα από όλα χαιρόμαστε όλοι που δεν έπαθες κάτι. Οι συνθήκες ποιές ήταν όμως; Τα λάστιχα σε τι κατάσταση;
αλλα τα περισσοτερα λάστιχα τον 3ο χρονο στην βροχη γλυστρανε....
Γενίκευση και ως εκ τούτου λανθασμένη. Εκτός αν εκεί που μένεις έχουν καθρέπτη αντί για άσφαλτο...
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Παιδια δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω θα πω την γνωμη μου και οτι βιωνω...
Μολις γυρισα απο Αθηνα στη θηβα μεσω της παλαιας εθνικης οδου (Καζα) και ειχε βροχη (αλλου πολυ, αλλου λιγο αλλου σχεδον καθολου).
Με τα καινουργια Dunlop (θερινα) το αυτοκινητο δε κουνησε ρουπι.. (αυτοκινητο χωρις ABS) ουτε στα φρενα ουτε σε καμια στροφη. Λες και ειχε βεντουζες.. Και δεν πηγαινα με το γραμμα του νομου...
Είναι καινουργια για αυτό !Και εμενα όταν τα μπριτζ ηταν καινουργια ειχαν καλο κρατημα(εχω δει και καλητερο)αλλα τα περισσοτερα λάστιχα τον 3ο χρονο στην βροχη γλυστρανε....
Και εμενα τα θερινα μου προσφατα σε θεροκρασιες ακομη και κατω του 0 ειχαν αριστη αποδοση!
Προφανως οσοι χαζογλυστρατε με λιγο βροχουλα,δεν θελετε λαστιχα allseason ...........απλα θελετε καινουργια λαστιχα -
Ναι REALZEUS εχω 2 τετράδες μια χειμερινα και μια καλοκαιρινα ένα λαστιχο δεν κανει τα παντα αψογα.(εχουν άλλη φιλοσοφια κατασκευης ακομη και για τον σκελετο).
Από οσα λάστιχα εχω δοκιμασει(Μισελιν,μπριτζ,κοντινενταλ-αλλες δεν δοκιμασα)
1ος χρονος όλα αψογα
2ος χρονος-πανω κατω όλα αψογα
3ος χρονος-μισελιν(ειχαν κοκκαλωσει),μπριτζ(τα ερ300 κοκκαλο απλα,τα τ001 που εχω......όχι κοκκαλο αλλα γλυστρανε)ΜΟΝΟ τα κοντινενταλ και 4ο χρονο και ΤΕΡΜΑ καραφλα το καλοκαιρι....σλικ πως να το πω αλλιως....σε βροχη κρατουσαν σαν καινουργια.
Εχω διαπιστωσει ότι ο ηλιος καιει τα λάστιχα........Οσοι εχετε γκαραζ κρατατε τα λάστιχα σας ολόφρεσκα. -
Είσαι τυχερός που δεν έπεσες σε λακκούβα με λιμνάζοντα ύδατα με τα σλικ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είσαι τυχερός που δεν έπεσες σε λακκούβα με λιμνάζοντα ύδατα με τα σλικ...Τοτε μια φορα θυμαμαι ειχε βρεξει αλλα ηταν άλλες εποχές πριν την κριση χωρις λακουβες
Λακουβα λες δεν βαριεσαι......εχω κανει πατινάζ 15-20 μετρα .....τρομακτικο να στριβεις το τιμονι και η μια μερια να επιπλεει και να μην στριβει......αλλα να σε τραβαει προς τα εξω!!! ευτυχως με λάστιχα του κουτιου -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Πραγματικά δεν μπορω να σκεφτώ σε ποια περιοχή της Ελλάδας μπορεί να συμφέρει να έχεις all season λαστιχα ΟΛΟ τον χρόνο.Β. Ελλάδα σίγουρα.
Επειδή αυτό το διάστημα αλλάζω λάστιχα, ψάχτηκα αρκετά και κατέληξα:
Τα 4ων εποχών εξελίσσονται από τις εταιρίες όλο και περισσότερο.
Στην Ελλάδα δεν τα φέρνουν όλα οι έμποροι αλλά μόνο αυτά που ταιριάζουν στο κλίμα μας.
Το 205/50/17 είναι κωλοδιάσταση και ακριβό.
Είναι προσωπική επιλογή με συμβιβασμούς πχ αν δεν πήγαινα στα χιόνια δεν θα τα έβαζα.
Τα διάφορα reviews είναι γενικά καλά.
Με ψάξιμο οι τοπικοί λαστιχάδες μπορούν να δώσουν καλύτερες τιμές από τα Γερμανικά ιντερνετομάγαζα. -
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Β. Ελλάδα σίγουρα.Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να συμφωνήσω.
Και η γνώμη των Αμερικανών για τα all seasons: http://www.roadandtrack.com/new-cars/vi ... ck-tested/
Το συμπέρασμά τους είναι να έχεις ένα σετ για τον χειμώνα και ένα άλλο για το καλοκαίρι. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πρώτα από όλα χαιρόμαστε όλοι που δεν έπαθες κάτι. Οι συνθήκες ποιές ήταν όμως; Τα λάστιχα σε τι κατάσταση;
Βρεγμένος δρόμος από τη νυχτερινή βροχή,σε πολλά σημεία είχε κατεβάσει χώμα από τα χωράφια.Τα ελαστικά μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση.Σε όσα μαγαζιά έχω πάει,για αέρα κυρίως,μου έχουν πει ότι αντέχουν άνετα και τον τρέχοντα και τον επόμενο χειμώνα.Πριν ένα μήνα πέρασα επιτυχώς και από το ΚΤΕΟ.
Η στροφή είναι αυτή,ερχόμουν από δεξιά.Φαίνεται εύκολη,αλλά δεν είναι.Και φυσικά δεν έτρεχα,αλλά ο νταλικέρης είχε πάρει όλο σχεδόν το δρόμο διότι δε χωρούσε...
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Η Ελλάδα ειναι για καλοκαιρινό και μόνο. Ούτε all season ούτε χειμερινά.
Αυθαίρετο συμπέρασμα.Η Ελλάδα μπορεί να έχει καλό καιρό,αλλά έχει και βροχές.Τα καλοκαιρινά δε συμπεριφέρονται σωστά στο βρεγμένο.Και τα δικά μου,Bridgeston Turanza στο βρεγμένο δρόμο κοσκινάνε.Σε στεγνό είναι καλά,αλλά αν είναι στεγνός και έχει χαμηλή θερμοκρασία,το ABS κάνει υπερωρίες...
Εάν ζεις ξερω γω στο Νευροκοπι ή οδηγείς με τελειωμένο θερινό (αν το αμάξι ΔΕΝ φυλάσσεται σε κλειστό παρκινγκ, στα 3 χρονια θεωρείται τελειωμένο κ ας μην εχει φθαρει πολύ) ή τρέχεις σαν τρελός, τότε ναι είναι λογικό να έχεις πρόβλημα.
Απο εκεί και πέρα δεν βλέπω τον λόγο. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα θερινά, όπως είπαν και άλλα μέλη, στο βρεγμένο κρύο πάντα προσαρμόζω λίγο την οδήγησή μου αλλά τπτ φοβερό. Ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα με θερινό οδηγεί, όχι απο τσιγγουνιά (γιατί και τις καλές εποχές των παχιών αγελάδων έτσι ήταν) αλλά πολύ απλά διότι θεωρείται ακραίο να αλλάζεις ακόμα κι απο τους ίδιους τους λαστιχάδες, με όσους έχει τύχει να συζητήσω το θέμα. Αν φεύγαν έτσι για πλάκα τα αυτοκίνητα στο κρύο θα είμασταν όλοι με δυο τετράδες βάλε βγάλε. Αυτά, φιλικά. -
Ο περισσότερος κόσμος κυκλοφορεί με θερινά από άγνοια και από τσιγκουνιά.Ακόμα και την εποχή των παχέων αγελάδων ο κόσμος έπαιρνε ελαστικά και ζάντες με γνώμονα τη 'μούρη' που έχουν και πώς θα φαίνεται το αυτοκίνητο,όχι πώς θα συμπεριφέρεται.Εγώ το αμάξι το έχω από τον Ιούλιο του 2009.Όταν το πήρα,σε 2 μήνες άλλαξα τα φθαρμένα ελαστικά του με καινούρια Dunlop Fast Response και όσες φορές ανέβηκα στον Χ.Κ.Π χρησιμοποίησα τις αλυσίδες που αγόρασα την ίδια χρονική στιγμή.Πάντα ήθελα ένα σετ χειμερινά αλλά δεν έχω την πολυτέλεια να πληρώσω άλλα 300 ευρώ.Το δεύτερο σετ που φοράω τώρα είναι θερινά Bridgestone turanza t001.Τα ελαστικά είναι μια χαρά,ούτε ξερά από τον ήλιο,ούτε ρωγμές,και το πέλμα μια χαρά.Τα επόμενα θα είναι σίγουρα all season.Έστω και για τη μία φορά που θα συναντήσω 2 πόντους χιόνι,όπως πέρσι,που αναγκάστηκα να βάλω αλυσίδες για 50μ.Κι εγώ είχα αλυσίδες,διότι άλλοι παράτησαν τ'αμάξια τους και το 'έκοψαν' με τα πόδια!!!
Πριν πάρω αυτά που έχω τώρα,έψαχνα τα Dunlop All season.Πήγα σε γνωστό 'λαστιχάδικο' στο Περιστέρι,στο οποίοι η υπεύθυνη κυρία μου πρότεινε για All season ελαστικό το Michelin Saver...Στην απάντησή μου ότι αυτό είναι καλοκαιρινό,μου ανταπάντησε 'εσείς το λέτε αυτό'.Ενώ η ίδια η εταιρεία στο φυλλάδιο που είχε στο γραφείο επάνω τα χαρακτήριζε ως θερινά ελαστικά... -
Σε πισωκινητο αυτοκινητο τα 4 εποχων ,σε χιονι και σε παγωμενο χιονι δεν μιλω για λασποχιονο αλλα για καταλευκο δρομο που εχουν περασει ή μη αυτοκίνητα, ....είναι ένα ΠΑΝΤΕΛΩΣ αχρηστο πραγμα......Του χρονου θελω χειμωνιάτικα....φετος την βγαζω με τα χανκοοκ αν και είναι 5η τους χρονια ......για το χιονι με μικροτερη πιεση είναι μια χαρα....Ειχα 2 νμζω 4ων εποχων......νταξει.....ένα ΜΕΤΡΙΟ λαστιχο παντου και παντα....αλλα σαν χειμερινο......απλα δεν κανει!
Μια τετραδα χειμερινα εχουν 250+ευρω.....αλλα κερδίζεις τα χιλιόμετρα του χειμωνα και μενουν πιο φρεσκα εξου και τα 5 χρονια που τα κραταω αφου δεν υποφερουν το καλοκαιρι!
Εν ολιγοις γινονται μια χαρα αποσβεση....Μια δικαιολογια υπηρχε και για τα χειμερινα ....οι ζαντες.....αλλα βρίσκεις ζαντες με 40-50 ευρω... -
Κατι ακυρο με την ολη συζητηση....Αν βαλω εμπρος 195 65 15 και πισω 205 60 15.....Αλλα λογικα τα μπροστινα θα μου τα φαει στον εξωτερικο ωμο.....Μπορω να βαλω μπροστα μετα τα 205 60 15 και πισω τα 195 65 15 ή θα είναι overkill?
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Ο περισσότερος κόσμος κυκλοφορεί με θερινά από άγνοια και από τσιγκουνιά.Ακόμα και την εποχή των παχέων αγελάδων ο κόσμος έπαιρνε ελαστικά και ζάντες με γνώμονα τη 'μούρη' που έχουν και πώς θα φαίνεται το αυτοκίνητο,όχι πώς θα συμπεριφέρεται.Εγώ το αμάξι το έχω από τον Ιούλιο του 2009.Όταν το πήρα,σε 2 μήνες άλλαξα τα φθαρμένα ελαστικά του με καινούρια Dunlop Fast Response και όσες φορές ανέβηκα στον Χ.Κ.Π χρησιμοποίησα τις αλυσίδες που αγόρασα την ίδια χρονική στιγμή.Πάντα ήθελα ένα σετ χειμερινά αλλά δεν έχω την πολυτέλεια να πληρώσω άλλα 300 ευρώ.Το δεύτερο σετ που φοράω τώρα είναι θερινά Bridgestone turanza t001.Τα ελαστικά είναι μια χαρά,ούτε ξερά από τον ήλιο,ούτε ρωγμές,και το πέλμα μια χαρά.Τα επόμενα θα είναι σίγουρα all season.Έστω και για τη μία φορά που θα συναντήσω 2 πόντους χιόνι,όπως πέρσι,που αναγκάστηκα να βάλω αλυσίδες για 50μ.Κι εγώ είχα αλυσίδες,διότι άλλοι παράτησαν τ'αμάξια τους και το 'έκοψαν' με τα πόδια!!!
Πριν πάρω αυτά που έχω τώρα,έψαχνα τα Dunlop All season.Πήγα σε γνωστό 'λαστιχάδικο' στο Περιστέρι,στο οποίοι η υπεύθυνη κυρία μου πρότεινε για All season ελαστικό το Michelin Saver...Στην απάντησή μου ότι αυτό είναι καλοκαιρινό,μου ανταπάντησε 'εσείς το λέτε αυτό'.Ενώ η ίδια η εταιρεία στο φυλλάδιο που είχε στο γραφείο επάνω τα χαρακτήριζε ως θερινά ελαστικά...Βρίσκω λάθος την λογική. Δεν εχεις λεφτά για χειμερινό στο χιόνι και βάζεις all season. Με τα all season φίλε μου δεν θα είσαι καλός όλο τον χρόνο όπως ίσως να πιστεύεις αλλα ΜΕΤΡΙΟΣ και τις περισσότερες ημέρες του χρόνου κακός, ειδικά όταν αρχίσουν να φθείρονται λίγο. Κι αν θες να πατάς χιόνι μόνο με χειμερινό θα δεις διαφορά. Τέλος πάντων δεν θέλω να μπω σε τέτοιου είδους αντιπαράθεση, δεν νιώθω την ανάγκη να πείσω κανέναν. Προσωπικά είμαι βέβαιος για αυτά που λέω τόσο απο δική μου εμπειρία όσο κι απο γνώμες απο σοβαρούς λαστιχάδες (και όχι την κυρία του ταμίου) αλλά και παλιότερους οδηγούς αγώνων και φίλους του μηχανικίνητου αθλητισμού (κάποιος μάλιστα διατηρεί μαγαζί ελαστικών).
Απο εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Β. Ελλάδα σίγουρα.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να συμφωνήσω.
Και η γνώμη των Αμερικανών για τα all seasons: http://www.roadandtrack.com/new-cars/vi ... ck-tested/
Το συμπέρασμά τους είναι να έχεις ένα σετ για τον χειμώνα και ένα άλλο για το καλοκαίρι.Eγώ πιστεύω τον Διογένη και όχι του Αμερικανούς.
https://disqus.com/home/discussion/tyrereviews/2015_french_all_season_tyre_test/#comment-2451962894 -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Σε πισωκινητο αυτοκινητο τα 4 εποχων ,σε χιονι και σε παγωμενο χιονι δεν μιλω για λασποχιονο αλλα για καταλευκο δρομο που εχουν περασει ή μη αυτοκίνητα, ....είναι ένα ΠΑΝΤΕΛΩΣ αχρηστο πραγμα......Του χρονου θελω χειμωνιάτικα....φετος την βγαζω με τα χανκοοκ αν και είναι 5η τους χρονια ......για το χιονι με μικροτερη πιεση είναι μια χαρα....Ειχα 2 νμζω 4ων εποχων......νταξει.....ένα ΜΕΤΡΙΟ λαστιχο παντου και παντα....αλλα σαν χειμερινο......απλα δεν κανει!
Μια τετραδα χειμερινα εχουν 250+ευρω.....αλλα κερδίζεις τα χιλιόμετρα του χειμωνα και μενουν πιο φρεσκα εξου και τα 5 χρονια που τα κραταω αφου δεν υποφερουν το καλοκαιρι!
Εν ολιγοις γινονται μια χαρα αποσβεση....Μια δικαιολογια υπηρχε και για τα χειμερινα ....οι ζαντες.....αλλα βρίσκεις ζαντες με 40-50 ευρω...Μην εχεις ομως απαιτησεις απο ενα λαστιχο 5ετιας....
-
Καλημέρα
χρειάζομαι βοηθεια για την επιλογή ελαστικων σε BMW F20 116 με διάσταση 195/55/16
Σίγουρα θα επιλέξω συμβατικά (αντι για Run Flat) κυριως λόγω θορύβου.
Η χρήση που κάνω δεν είναι αγωνιστική, αλλά πηγαίνω γρήγορα σε αττική ή εθνική και όποτε μπορώ
έχω ρωτήσει 'λαστιχάδες' και οι περισσότεροι προτείνουν τα Continental Premium Contact 5 και κυριολεκτικά θάβουν τα goodyear efficient grip & τα dunlop Sport Bluresponse που με ενδιέφεραν ως πολύ μαλακά που κόβονται εύκολα.
Κυρίως κοιταγα τα dunlop Sport Bluresponse γιατί έχουν τον χαμηλότερο δείκτη θορύβου 67-68 db και αξιοπρεπή ετικέτα..αλλά έχω κολλήσει.. μπορείτε να βοηθησετε παρακαλώ?- edit: Επίσης τι γνώμη έχετε για τα Pirelli Cinturato P1 Verde τα οποία μου πρότειναν επίσης και έχουν 1 χρονο εγγύηση για σκίσιμο στο πλάι..
-
Καλημερα,
Για τα Dunlop Sport BluResponse μπορω να σου εκφερω την αποψη μου. Τα εβαλα προ διμηνου περιπου σε λιγο μικροτερη διασταση 185/60/14.
Τρομερο ελαστικο. Κραταει πολυ καλα σε στροφες. Σε φρεναρισμα επισης εκπληκτικο. Αθορυβο οπως προειπες ειναι. Καμια σχεση με τα προηγουμενα που ειχα. Επισης ειχαν και εγγυηση για εναν χρονο ή για 20.000 Km.
Πολυ ευχαριστημενος.Μπορεις να διαβασεις και μερικα ποστ πιο πάνω και στις προηγουμενες σελιδες που εχω γραψει την γνωμη μου αναλυτικα.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σε πισωκινητο αυτοκινητο τα 4 εποχων ,σε χιονι και σε παγωμενο χιονι δεν μιλω για λασποχιονο αλλα για καταλευκο δρομο που εχουν περασει ή μη αυτοκίνητα, ....είναι ένα ΠΑΝΤΕΛΩΣ αχρηστο πραγμα......Του χρονου θελω χειμωνιάτικα....φετος την βγαζω με τα χανκοοκ αν και είναι 5η τους χρονια ......για το χιονι με μικροτερη πιεση είναι μια χαρα....Ειχα 2 νμζω 4ων εποχων......νταξει.....ένα ΜΕΤΡΙΟ λαστιχο παντου και παντα....αλλα σαν χειμερινο......απλα δεν κανει!
Μια τετραδα χειμερινα εχουν 250+ευρω.....αλλα κερδίζεις τα χιλιόμετρα του χειμωνα και μενουν πιο φρεσκα εξου και τα 5 χρονια που τα κραταω αφου δεν υποφερουν το καλοκαιρι!
Εν ολιγοις γινονται μια χαρα αποσβεση....Μια δικαιολογια υπηρχε και για τα χειμερινα ....οι ζαντες.....αλλα βρίσκεις ζαντες με 40-50 ευρω...Μην εχεις ομως απαιτησεις απο ενα λαστιχο 5ετιας....
Φυσικα και όχι.Στο στεγνο λες πως είναι ΟΚ ,στο βρεγμενο χαλια και στα χιονια όμως είναι που με εξεπληξαν θετικα!Του χρονου όμως θα βαλω κατι μεταξυ κοντινενταλ-vredestein αφου αυτά τα χανκοοκ ειχαν μεχρι και υποδοχες για καρφια.....οποτε καταλαβαίνεις τι πελμα ειχαν.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Φυσικα και όχι.Στο στεγνο λες πως είναι ΟΚ ,στο βρεγμενο χαλια και στα χιονια όμως είναι που με εξεπληξαν θετικα!Του χρονου όμως θα βαλω κατι μεταξυ κοντινενταλ-vredestein αφου αυτά τα χανκοοκ ειχαν μεχρι και υποδοχες για καρφια.....οποτε καταλαβαίνεις τι πελμα ειχαν.
υποδοχές για καρφιά!!!
αυτό είναι λιγάκι υπερβολικό νομιζω.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]