-
Εμ, για αυτό εμένα μου φαίνονται παράξενα όλα αυτά.
Αδυνατώ να καταλάβω την δική σας προσέγγιση και χαίρομαι ιδιαίτερα που έχω αποστασιοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια από τέτοιες ενέργειες και 'φορουμικές παρέες'.Αν και ομολογώ ότι το 2002 που ήμουν η αιτία για να φτιαχτεί το 206Club (νυν PSclub), όταν διαπίστωσα ότι κάποιοι της παρέας είχαν τέτοιες περίεργες ιδέες (ράλι, πίστες, τιμόνια, στησίματα), εγώ άμεσα αποχώρησα. Και αποχώρησα γιατί πρωτίστως με ενδιέφερε να επιλύσω τα χίλια-δυο προβλήματα του 206 για να μπορώ να πηγαινοέρχομαι στην εργασία μου και όχι να τρέχω σε στροφές, βουνά και πίστες.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
ρε χριστιανέ.....θα μας πεις τι είδες στην πόρτα σου;;;;;
Χαλάρωσε ρε συ.
Το Yugo45 μοντέλο 1986.
Οκ.....καταλαβα!!!
Ισως ομως ετσι να ειναι και ο ανταγωνισμος.......ισως. -
Λες οι ηλεκτρικοί γρύλοι των παραθύρων να είναι της δεκαετίας του '80 στον ανταγωνισμό;
Το ATOS του 1998, που είχαμε στην οικογένεια και ήταν και ταλαιπωρημένο το κακόμοιρο ποτέ δεν άλλαξε ηλεκτρικούς γρύλους και μοτέρ παραθύρων.
Το Παντάκι από ότι ζω και από ότι μου λένε στο συνεργείο, σχεδόν κάθε δύο χρόνια θέλει ηλεκτρικούς γρύλους και μοτέρ.
Και φυσικά αυτά δεν είναι τσάμπα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Λες οι ηλεκτρικοί γρύλοι των παραθύρων να είναι της δεκαετίας του '80 στον ανταγωνισμό;Το ATOS του 1998, που είχαμε στην οικογένεια και ήταν και ταλαιπωρημένο το κακόμοιρο ποτέ δεν άλλαξε ηλεκτρικούς γρύλους και μοτέρ παραθύρων.
Το Παντάκι από ότι ζω και από ότι μου λένε στο συνεργείο, σχεδόν κάθε δύο χρόνια θέλει ηλεκτρικούς γρύλους και μοτέρ.
Και φυσικά αυτά δεν είναι τσάμπα.τα έχω ζήσει αυτά με το punto και τώρα δεν μου φαίνεται τίποτα περίεργο.Όπως τα λες ...κάθε 2χρόνια και ενα παράθυρο,ενα τιμόνι,ενα....ενα.....και εσυ μου έλεγες οτι είμαι προκατειλημμένος με τα ΦΙΑΤ και κουράζω.
μη το συγκρίνεις αυτο σε τέτοια θέματα! -
Είπα εγώ ότι είσαι προκατειλημμένος με τα FIAT;
Πραγματικά δεν το θυμάμαι. Αν το είπα, το παίρνω πίσω.Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής. Πως αντέχουν οι Ιταλόφιλοι, να ζουν με αυτοκίνητα που συχνά/πυκνά βγάζουν προβλήματα και προβληματάκια.
Έχω πολλούς φίλους και συναδέλφους με Ιταλικά παλιότερων εποχών (1980-2004). Όλοι τους κάθε τρεις και λίγο είναι στα συνεργεία. Όλοι τους όμως δεν αποχωρίζονται με τίποτα τα αυτοκίνητά τους. Μιλάμε για έρωτα...
Μάλιστα ένα φιλαράκι μου είχε τόσο έρωτα που έφυγε και πήγε μόνιμα Ιταλία να μείνει...Μου θυμίζουν κάτι 'ζευγάρια' που διαρκώς πλακώνονται στα χαστούκια αλλά πάντα μαζί είναι.
Δηλ. 'μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε...'Και θα πω και κάτι που έχω παρατηρήσει.
Επιμελώς κρύβουν τα προβλήματα που εμφανίζονται ή προσπαθούν να τα υποβαθμίσουν.
Το φαινόμενο αυτό υπάρχει πολύ μέσα στο ίντερνετ. -
Storm εγω με την delta 1,2t του 2008 δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο. Καμία ζημιά απολύτως. Και στο panda του γαμπρού μου μόνο η αντλία βενζίνης εχει θέματα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σόρυ φίλε Limited_one αλλά αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν έχει αλλάξει ηλεκτρικούς γρύλους στο αυτοκίνητο.
Και αυτό το λέω γιατί ο ηλεκτρικός γρύλος του Panda έχει ένα σημείο που εκ' των πραγμάτων σπάει.
Αναφέρομαι στο πλαστικό που θα δεις παρακάτω σε κόκκινο κύκλο και στην ουσία συγκρατεί το παράθυρο πάνω στον οδηγό του γρύλου. Αυτό σπάει για την πλάκα του.
Και όταν το πλαστικό σπάσει, το παράθυρο κάνει όταν φθάσει κάτω στο τέρμα ένα φοβερό θόρυβο και αν το αφήσεις, τότε κάποια στιγμή το παράθυρο θα πέσει κάτω και θα σπάσει.
Επίσης αν το πλαστικό αυτό δεν λιπαίνεται τακτικά, τότε το μοτέρ αρχίζει να δυσκολεύεται να ανεβοκατεβάζει το παράθυρο και κάποια στιγμή καίγεται.Το πλαστικό αυτό δεν αλλάζει και πρέπει να αλλάξει όλος ο γρύλος όπως τον βλέπεις παρακάτω.
Γιατί οι φίλοι μας οι Ιταλοί έβαλαν ένα απλό πλαστικό στήριγμα και όχι μεταλλικό;
Και επίσης γιατί τα επίσημα Ελληνικά συνεργεία δεν έχουν καινούριους γρύλους αλλά refurbished;
Και τι σημαίνει γρύλος refurbished;
Παίρνουν τους γρύλους των πελατών και βάζουν πάνω νέο πλαστικό και τους πουλάνε σε τιμές καινούριου;
Και αφού το πρόβλημα είναι γνωστό γιατί δεν διορθώθηκε από το 2002 που κυκλοφόρησε το Panda; -
Αληθεια σου λεω! Στο polo που είχε η γυναίκα μου πριν το αλλάξω με την Lancia αλλάζαμε γρύλλους σαν τα πουκάμισα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αν πράγματι είναι γεγονός σημαίνει ότι υπάρχουν διαφορετικοί εργοστασιακοί γρύλλοι ανάλογα το έτος κατασκευής ή την γραμμή παραγωγής.
Εμένα πάντως σε δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία ήταν απόλυτοι.
Θα βαρεθείς (μου είπαν) να αλλάζεις γρύλλους. Όλα τα Panda 169 πάσχουν σε αυτό το θέμα.Τώρα βλέπω ότι τα δύο αυτά πλαστικά (αριστερός/δεξιός γρύλος) τα πουλάνε και στο ebay. Φαίνεται ότι το πρόβλημα είναι γνωστό...
http://www.ebay.co.uk/itm/272050546856? ... 1438.l2649
http://www.ebay.co.uk/itm/281849346453? ... 1438.l2649Σκέφτομαι να πάρω μερικά κομμάτια να έχω για να μην αλλάζω όλο το γρύλο...
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Αληθεια σου λεω! Στο polo που είχε η γυναίκα μου πριν το αλλάξω με την Lancia αλλάζαμε γρύλλους σαν τα πουκάμισα...Sent from my iPhone using Tapatalk
εντάξει δεν είναι δα και κανόνας,αλλά συμβαίνει πολύ συχνά σε αμφότερα τα αυτοκίνητα που αναφέρεστε.
-
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες, απλά σε δικά μου οχήματα μέχρι στιγμής τα ιταλικά και το smart αποδείχτηκαν τα πιο αξιόπιστα.
-
Αναγνωρίζω πολύ καλά το συστηματακι. Χρειάστηκε να το αντικαταστήσω μια φορά στο sei με συνολικό κόστος 60 ευρωπουλακια γιατί είχε χαλάσει το μοτέρ όμως. Storm φοράμε τα ιδια προφανώς! Το αμαξακι μου μετά από 15 χρόνια το ζητησε μια φορά. Άλλη μια και μοναδική βλάβη ήταν στο ψυγείο του καλοριφέρ με κόστος 70. Συνολικά σε βλάβες 130 και σε 140000.χλμ Μια χαρά είναι. Εσύ τι λες;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Λες οι ηλεκτρικοί γρύλοι των παραθύρων να είναι της δεκαετίας του '80 στον ανταγωνισμό;Το ATOS του 1998, που είχαμε στην οικογένεια και ήταν και ταλαιπωρημένο το κακόμοιρο ποτέ δεν άλλαξε ηλεκτρικούς γρύλους και μοτέρ παραθύρων.
Το Παντάκι από ότι ζω και από ότι μου λένε στο συνεργείο, σχεδόν κάθε δύο χρόνια θέλει ηλεκτρικούς γρύλους και μοτέρ.
Και φυσικά αυτά δεν είναι τσάμπα.Eχεις βρει κάπου να το λένε αυτό;Οτι θέλει κάθε δυο χρόνια αλλαγες κλπ;Απο ιδιοκτήτες όμως.Γιατί στα συνεργεία πολλές φορές είναι σαν να κάθεσαι στο καφενειο σε παρέα με κυνηγούς και ψαράδες.
-
Storm πρεπει να μαι ο μονος υπεργκαντεμης που μου εχει μεινει στο χερι μπρατσο πορτας τη μια φορα και χειροκινητος μαλιστα γρυλλος παραθυρου σε atos και atos prime αντιστοιχα.
Κατα τ αλλα γραφεις τρελες γενικευσεις.. αυτα περι '80 και yugo ειναι γραφικοτητες, σορρυ κιολας. -
Fiat Panda σε εταιρια γνωστου μου που το εχουν οι υπαλληλοι για δουλειες, εχει κανει 300.000χλμ το αμαξι, εχει να λεει τα καλυτερα. Και φιλου η μητερα εχει παρει και σε εκεινον δεν εβγαλε προβλημα. Σχετικα με τα πλαστικα διαβαζω πως γενικα σε διαφορα ανταλλακτικα βαζουν πλαστικα μπλιμπλικια, για λογους κοστους; βαρους; δεν ξερω. Εχουν ομως λιγοτερη διαρκεια ζωης.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αναγνωρίζω πολύ καλά το συστηματακι. Χρειάστηκε να το αντικαταστήσω μια φορά στο sei με συνολικό κόστος 60 ευρωπουλακια γιατί είχε χαλάσει το μοτέρ όμως. Storm φοράμε τα ιδια προφανώς! Το αμαξακι μου μετά από 15 χρόνια το ζητησε μια φορά. Άλλη μια και μοναδική βλάβη ήταν στο ψυγείο του καλοριφέρ με κόστος 70. Συνολικά σε βλάβες 130 και σε 140000.χλμ Μια χαρά είναι. Εσύ τι λες;Ο γρύλος αυτός φοριέται από την εποχή του Cinquecento.
Εμένα (για το παράθυρο του συνοδηγού) μου πήραν στο επίσημο συνεργείο 150euro για refurbished γρύλο (ανακατασκευή λένε).Τώρα από ότι λένε ετοιμάζεται να καεί το μοτέρ του οδηγού.
Και δεν μπήκαν στη διαδικασία να γρασάρουν λίγο τον οδηγό!...
Επίσης παίζει το ενδεχόμενο να έχει αλλάξει ξανά γρύλους.Εγώ σε βλάβες έχω δώσει μέσα σε 4 μήνες πάνω από 200euro. Και μιλάμε για αυτοκίνητο 4,5 ετών.
Που σημαίνει ότι εσύ είσαι μια χαρά. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κατα τ αλλα γραφεις τρελες γενικευσεις.. αυτα περι '80 και yugo ειναι γραφικοτητες, σορρυ κιολας.Εντάξει εγώ θα γράφω γραφικότητες και γκρίνιες και εσείς οι ειδήμονες της αυτοκίνησης θα γράφετε τις αποδεδειγμένες επιστημονικές απόψεις.
Ικανοποιημένος;
-
Σα κακια πεθερα κανεις.
-
Θα σε παρακαλέσω να σταματήσεις να γράφεις επί προσωπικού.
Κάθε φορά το ίδιο κάνεις.
-
Τωρα οκ φυσικα και αναφερομαι σ εσενα αλλα σου χω ξαναπει οτι γενικως παιρνεις τα παντα προσωπικα οταν γραφω ακομα και κατι γενικο.
FIAT FORUM