-
Επιβαρύνσεις «φωτιά» εως και 5.000 ευρώ για τους ιδιοκτήτες ΙΧ
http://www.toxrima.gr/epivarynseis-fotia-eos-kai-5-000-eyro-gia/ -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.
Το ακουσα στο Μεγκα το ΣΚ (δε θέλω σχόλια...)
σ'αρεσε... έ;
κι μενα...
αλλά μάλλον δε βγαίνει ο λογαριασμός μ'αυτα τα νουμερα, οποτε:
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Προϋπολογισμού 2016 για να επιτευχθούν οι στόχοι για έσοδα 550 εκατ. ευρώ που θέτει το οικονομικό επιτελείο από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα σε συνδυασμό με μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50% τότε θα πρέπει η αμόλυβδη να αυξηθεί κατά 0,23 ευρώ και το πετρέλαιο κίνησης κατά 0,17.
Ειδικότερα το 2014 διατέθηκαν πάνω από 1,5 δισ. λίτρα αμόλυβδης βενζίνης και περίπου 1,1 δισ. λίτρα πετρελαίου. Για το 2015 όπως και το 2016 η κατανάλωση καυσίμων εκτιμούν πως θα ανέλθει στα ίδια επίπεδα οπότε μόνο με αύξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων.
σύμφωνα με το παραπανω, αν ισχυουν τα 2,6 δισ λιτρων καυσιμου, με 5 λεπτα αυξηση μπαινουν στα ταμεία 'μολις'... 130 εκατομμυρια €
μας λειπουν άλλα 420Και επειδή ακριβώς αυτό, δεν θα τους βγουν τα νούμερα, θα ακούσουμε αμέτρητες εναλλακτικές, έως το τελικό... 'τίποτα'
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άρα καλά τα γράφω εγώ στη ζωή χωρίς αυτοκίνητο και κάποιοι νομίζουν ότι τα γράφω μόνο επειδή με ξενέρωσε το qashqai...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Άρα καλά τα γράφω εγώ στη ζωή χωρίς αυτοκίνητο και κάποιοι νομίζουν ότι τα γράφω μόνο επειδή με ξενέρωσε το qashqai...Σας εχω πρηξει με τα 3 δις που βγαλανε νεο κρυφο χρεος που ανακαλυψανε και θα ζητησουν επιπλεον μετρα. Τι να κανω; Ice οπως παμε, το αμαξι θα αποτελει πολυτελεια. Και επηδει θα πανε πινακιδες πολλοι θα πεσει βαρυς ο πελεκις στις μηχανες και και. Γενικα, αν υπαρχει νεο ελλειμα 3 δις, τα τελη θα ειναι το λιγοτερο που θα μας τσουξει. Θα βλεπουμε το ψυγειο και θα λυπομαστε το ρευμα που καιμε. Για κανενα τυρι και λιγο κρεας θα δουλευει. Τι μετρα πρεπει να παρθουν για 3 δις; Δεν θελω να το σκεφτομαι.
-
Ναι αλλά είδες τους ποντεμος χτες στην ΕΡΤ
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ναι αλλά είδες τους ποντεμος χτες στην ΕΡΤTo θεμα ειναι οτι δεν βλεπω πλεον πολυ ΕΡΤ. Σε κανενα ζαπινγκ αν τπτ σκαλωσω. Τι κανανε; 4οι ακουσα στις ειδησεις οτι ειναι.
**Η 'τραγωδία' των τελών κυκλοφορίας **
Για να αυξήσει τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της πλήρους απαξίωσης των ΙΧ υψηλού κυβισμού που έχουν στην κατοχή τους οι φορολογούμενοι, το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει ριζικές αλλαγές στη φορολόγηση. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται να μειωθούν δραστικά τα τέλη κυκλοφορίας και να αντισταθμιστούν οι δημοσιονομικές απώλειες με αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα κίνησης κατά 5 έως 10 λεπτά του ευρώ.
http://www.capital.gr/tax/3089778/i-tragodia-ton-telon-kukloforias
Oi υπολογισμοι του Υπ.Οικονομικων με τρομοκρατουν. Ποτε δεν υπολογιζουν με βαση τα πραγματικα δεδομενα. Ειναι ασχετοι; ανικανοι; υπουλοι; Για να μην στεναχωρησουν αλλους, βαρανε στο κεφαλι τους πολλους με μικομεσαια κυβικα. Το μεγαλα τα εχουν εξοντωσει. Τωρα πανε να βγαλουν οτι μπορουν απο τα μικρα γιατι δεν θελουν να παρουν λεφτα απο αλλου. Φοροδιαφυγη, μεγαλοι φορο οφειλετες και αλλα μπουμπουκια που ειναι κοληταρια τους και οσοι ειναι κυβερνηση απο το 1974 και μετα, δεν τους τον ακουμπανε. Ομως πανε τα διποδα κατα δεκαδες χιλιαδες να βγαλουν τον επομενο αρχηγο της ΝΔ (αυριο στο ΠΑΣΟΚ κλπ) που οταν γινει πρωθυπουργος θα τον βριζουν. Μαζοχισμος. -
200 εκατ. ευρώ ανείσπρακτα τέλη «κυκλοφορούν» στους δρόμους
Ανείσπρακτα παραμένουν τέλη κυκλοφορίας τα οποία δεν καταβλήθηκαν από τους ιδιοκτήτες ΙΧ για τα έτη από το 2009 έως το 2013 λόγω γραφειοκρατίας αφού απαιτείται μία εγκύκλιος από το υπουργείο Οικονομικών η οποία όμως δεν έχει ακόμα υπογραφεί.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις το ύψος των μη καταβληθέντων τελών κυκλοφορίας για την πενταετία 2009-2013 μπορεί να ξεπερνάει και τα 200 εκατ. ευρώ.
Χιλιάδες αυτοκίνητα κυκλοφορούν χωρίς να έχουν καταβάλει οι ιδιοκτήτες τους τέλη κυκλοφορίας και η απουσία της εγκυκλίου μπλοκάρει τις υπηρεσίες οι οποίες αδυνατούν να βεβαιώσουν τις οφειλές. Η υπόθεση αυτή χρονολογείται από το 2001 και τα γραφειοκρατικά κολλήματα αναδείχτηκαν από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή ο οποίος με έγγραφά του ζητούσε να ληφθούν μέτρα για την είσπραξη των μη καταβαλλόμενων τελών κυκλοφορίας.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64305347&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Ξεφτυλα. Ο παρανομος τελικα στην Ελλαδα καλοπερναει. -
Ναι αλλα δεν μπορει να το πουλησει/σκοτωσει ομως...το εξυπνο πουλι απ τη μυτη πιανεται στο τελος
-
Σημερα σε εφορια της Λαρισας, στο τμημα αυτοκινητων, η ουρα ηταν τεραστια (για καταθεση) και υπηρχε λιστα για να γραφεις το ονομα και να παιρνεις σειρα.
νωρις ξεκινησαμε...
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Ναι αλλα δεν μπορει να το πουλησει/σκοτωσει ομως...το εξυπνο πουλι απ τη μυτη πιανεται στο τελοςΕννοεις hera που αν δεν εχεις πληρωμενα τα τελη δεν μπορεις να κανεις μεταβιβαση; Μακαρι να φαινεται πως δεν εχει πληρωσει τα τελη. Γιατι αν δεν φαινεται και γινει η μεταβιβαση, οταν υπογραφει η αποφαση κλπ σε ποιον θα πανε τα απληρωτα τελη + το προστιμο; Στο παλιο ή στον νεο ιδιοκτητη;
Σημερα σε εφορια της Λαρισας, στο τμημα αυτοκινητων, η ουρα ηταν τεραστια (για καταθεση) και υπηρχε λιστα για να γραφεις το ονομα και να παιρνεις σειρα.
νωρις ξεκινησαμε...
Τι να πω bebe. Αναμεσα τους υπαρχουν ανθρωποι που το εχουν αναγκη το αυτοκινητο. Ανθρωποι που μπορει οικονομιες με κοπους, να τις εδωσαν για ενα αμαξι και τωρα 'χανουν' και το αμαξι και την μεταπωλητικη του αξια. Εμενα αυτοι οι ανθρωποι με στεναχωρουν. Αλλα στην Ελλαδα δεκαετιες τωρα το αμαξι δεν ειναι ειδος αναγκης. Ειναι ειδος πολυτελειας. Οι ιδιοκτητες τους, ντε φακτο ειναι ματσο.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Εννοεις hera που αν δεν εχεις πληρωμενα τα τελη δεν μπορεις να κανεις μεταβιβαση; Μακαρι να φαινεται πως δεν εχει πληρωσει τα τελη. Γιατι αν δεν φαινεται και γινει η μεταβιβαση, οταν υπογραφει η αποφαση κλπ σε ποιον θα πανε τα απληρωτα τελη + το προστιμο; Στο παλιο ή στον νεο ιδιοκτητη;
για τη μεταβιβαση ενα απο τα δικαιολογητικα ειναι μια βεβαιωση της εφοριας οτι δεν 'χρωστάει' το μεταβιβαζομενο οχημα τελη κυκλοφορίας
-
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τα στατιστικά από τις κατά τόπους ΔΟΥ στα τέλη του χρόνου ώστε να συγκρίνουμε καταθέσεις πινακίδων φέτος με προηγούμενα έτη.Δε νομίζω πάντως πως θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τα στατιστικά από τις κατά τόπους ΔΟΥ στα τέλη του χρόνου ώστε να συγκρίνουμε καταθέσεις πινακίδων φέτος με προηγούμενα έτη.Δε νομίζω πάντως πως θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές.φετος θα καταθέσουν καποιοι τελευταιοι που περίμεναν τις εξαγγελθείσες 'μειώσεις'
ξερω αρκετα ατομα απο τον κυκλο μου που θα καταθεσουν, οχι γιατι δεν εχουν, αλλα γιατι θεωρουν οτι δεν παει αλλο η κοροϊδια.
Ενας φιλος εφτιαξε εταιρια στη Βουλγαρια και θα το μεταφερει εκει (250€ τα εξοδα για την δημιουργια της εταιριας, τα εξοδα του αυτοκινητου θα τα ξερω αυριο)
Προσωπικα θα καταθεσω τις πινακιδες του 'μεγαλου', πηρα, απο εναν φιλο που εφυγε στο εξωτερικο, ενα δευτερο μικρο για να κανω τη δουλεια μου στην πολη. Το μικρο κοστισε μαζι με την μεταβιβαση λιγοτερο απο τα τελη του Σουμπαρου.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εννοεις hera που αν δεν εχεις πληρωμενα τα τελη δεν μπορεις να κανεις μεταβιβαση; Μακαρι να φαινεται πως δεν εχει πληρωσει τα τελη. Γιατι αν δεν φαινεται και γινει η μεταβιβαση, οταν υπογραφει η αποφαση κλπ σε ποιον θα πανε τα απληρωτα τελη + το προστιμο; Στο παλιο ή στον νεο ιδιοκτητη;
για τη μεταβιβαση ενα απο τα δικαιολογητικα ειναι μια βεβαιωση της εφοριας οτι δεν 'χρωστάει' το μεταβιβαζομενο οχημα τελη κυκλοφορίας
Σωστα. Το αρθρο ομως λεει το παρακατω. Πως θα σου βεβαιωσει η εφορια πως δεν χρωστας;
Χιλιάδες αυτοκίνητα κυκλοφορούν χωρίς να έχουν καταβάλει οι ιδιοκτήτες τους τέλη κυκλοφορίας και η απουσία της εγκυκλίου μπλοκάρει τις υπηρεσίες οι οποίες αδυνατούν να βεβαιώσουν τις οφειλές -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Εννοεις hera που αν δεν εχεις πληρωμενα τα τελη δεν μπορεις να κανεις μεταβιβαση; Μακαρι να φαινεται πως δεν εχει πληρωσει τα τελη. Γιατι αν δεν φαινεται και γινει η μεταβιβαση, οταν υπογραφει η αποφαση κλπ σε ποιον θα πανε τα απληρωτα τελη + το προστιμο; Στο παλιο ή στον νεο ιδιοκτητη;
για τη μεταβιβαση ενα απο τα δικαιολογητικα ειναι μια βεβαιωση της εφοριας οτι δεν 'χρωστάει' το μεταβιβαζομενο οχημα τελη κυκλοφορίας
Σωστα. Το αρθρο ομως λεει το παρακατω. Πως θα σου βεβαιωσει η εφορια πως δεν χρωστας;
Χιλιάδες αυτοκίνητα κυκλοφορούν χωρίς να έχουν καταβάλει οι ιδιοκτήτες τους τέλη κυκλοφορίας και η απουσία της εγκυκλίου μπλοκάρει τις υπηρεσίες οι οποίες αδυνατούν να βεβαιώσουν τις οφειλέςη εγκύκλιος που αναφερεις αφορα την είσπραξη των χρωστουμενων, πχ να τα κατασχεσουν απο λογαριασμο σου ή να βεβαιωθουν σαν οφειλη
αυτο που ζητανε για τη μεταβιβαση ειναι μια βεβαιωση οτι τα τελη ειναι πληρωμενα.
κοινως, ξερουν αν χρωστας ή οχι, αλλα δεν μπορουν να στα παρουν με το ζορι
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τα στατιστικά από τις κατά τόπους ΔΟΥ στα τέλη του χρόνου ώστε να συγκρίνουμε καταθέσεις πινακίδων φέτος με προηγούμενα έτη.Δε νομίζω πάντως πως θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
φετος θα καταθέσουν καποιοι τελευταιοι που περίμεναν τις εξαγγελθείσες 'μειώσεις'
ξερω αρκετα ατομα απο τον κυκλο μου που θα καταθεσουν, οχι γιατι δεν εχουν, αλλα γιατι θεωρουν οτι δεν παει αλλο η κοροϊδια.
Ενας φιλος εφτιαξε εταιρια στη Βουλγαρια και θα το μεταφερει εκει (250€ τα εξοδα για την δημιουργια της εταιριας, τα εξοδα του αυτοκινητου θα τα ξερω αυριο)
Προσωπικα θα καταθεσω τις πινακιδες του 'μεγαλου', πηρα, απο εναν φιλο που εφυγε στο εξωτερικο, ενα δευτερο μικρο για να κανω τη δουλεια μου στην πολη. Το μικρο κοστισε μαζι με την μεταβιβαση λιγοτερο απο τα τελη του Σουμπαρου.
Ενταξει τοτε bebe. Οταν ειναι να κανεις μεταβιβαση να τα πληρωσεις τα τελη για να μαθεις να κανεις εξυπναδες. Ειναι το τελευταιο 3χιλιαρο που πηρωνω στο κρατος. Μπορω να κανω κανονικα και με το νομο εταιρια συνεργαζομενη με αυτην που εχω εγω και συνεταιρικα ακομη μια με τον θειο μου. Χαλαρα δλδ οτι ελεγχο και να μου κανουν δεν θα ειναι μαιμουδες. Θελω να πληρωνω για τον τοπο μου, αλλα οχι να με πιανουν κοροιδο. Ουτως ή αλλως θα καναμε εταιρια στην Βουλγαρια εισαγωγης και διανομης προιοντων στον χωρο της αλιειας που θα της τα εξαγαμε εμεις.
-
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΔΕΙΤΕ τι κάνουν στην Κρήτη για να γλιτώσουν τα τέλη κυκλοφορίας!
Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, καθημερινά κατατίθενται πάνω από 50 πινακίδες.Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που οι πολίτες στέκονται στην ουρά και για πάνω από δύο ώρες με τις πινακίδες στα χέρια τους για να προλάβουν να τις καταθέσουν.
http://www.toxwni.gr/ellada/item/86915-apistefto-deite-ti-kanoun-stin-kriti-gia-na-glitosoun-ta-teli-kykloforias -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΔΕΙΤΕ τι κάνουν στην Κρήτη για να γλιτώσουν τα τέλη κυκλοφορίας!
Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, καθημερινά κατατίθενται πάνω από 50 πινακίδες.Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που οι πολίτες στέκονται στην ουρά και για πάνω από δύο ώρες με τις πινακίδες στα χέρια τους για να προλάβουν να τις καταθέσουν.
http://www.toxwni.gr/ellada/item/86915-apistefto-deite-ti-kanoun-stin-kriti-gia-na-glitosoun-ta-teli-kykloforiasΣαμπως θα τους σταματήσει κανείς μετά για έλεγχο αν κυκλοφορούν έτσι;
Εχουμε γεμίσει μάγκες σε αυτή τη χώρα ποσο μάλλον εκει κάτω που έχουν κουβαλάνε και κουμπούρια ... -
ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ για ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΙΧ Παράταση στην απόσυρση αυτοκινήτων μέχρι τα τέλη Απριλίου
Η απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και η αντικατάσταση τους με καινούργιο όχημα, επεκτείνεται μέχρι τις 20 Απριλίου 2016.
Σημειώνεται ότι το μέτρο έληξε στις 20 Δεκεμβρίου. Αυτή η σημαντική απόφαση αυξάνει την δυναμική της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων και ενισχύει την αγοραστική ικανότητα των καταναλωτών.
http://olympia.gr/2015/12/24/κινηση-ματ-για-να-τονωθει-και-η-αγορα-ι/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΔΕΙΤΕ τι κάνουν στην Κρήτη για να γλιτώσουν τα τέλη κυκλοφορίας!
Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, καθημερινά κατατίθενται πάνω από 50 πινακίδες.Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που οι πολίτες στέκονται στην ουρά και για πάνω από δύο ώρες με τις πινακίδες στα χέρια τους για να προλάβουν να τις καταθέσουν.
http://www.toxwni.gr/ellada/item/86915-apistefto-deite-ti-kanoun-stin-kriti-gia-na-glitosoun-ta-teli-kykloforiasΣαμπως θα τους σταματήσει κανείς μετά για έλεγχο αν κυκλοφορούν έτσι;
Εχουμε γεμίσει μάγκες σε αυτή τη χώρα ποσο μάλλον εκει κάτω που έχουν κουβαλάνε και κουμπούρια ...μια γρατσουνιά να κάνουν σε κάποιον άλλον -όχι κάτι σοβαρότερο- και να χρειαστεί ανταλλαγή στοιχείων, και να δω μετά πόσο μάγκες είναι.
παρεμπιπτόντως το απίστευτο που είναι σύμφωνα με το δημοσίευμα? πρώτη φορά το συναντάνε?
Τέλη κυκλοφορίας