-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εχω μια απορια, τι διαφορα εχει το GM 10-40semi με κοστος 18 ευρω τα 5 λιτρα σε σχεση με το Castrol Magnatec 10-40semi με κοστος 32 ευρω τα 4 λιτρα? Οι προδιαγραφες τους βλεπω ειναι ιδιες!
προφανες......14ευρώ+1λίτρο!!!
σε πόσα πράγματα πληρώνουμε brandname και δεν το ξερουμε;;;απο που τα πηρατε τα castrol 32€ το 4λιτρο;
απο αντιπροσωπια;πριν μερικους μηνες που αλλαξα στο μικρο, μου τα χρεωσαν 5€ το λιτρο και τωρα με μια προχειρη ματια τα βρισκω στα 22€ το 4λιτρο
επειδή πάντα υπάρχουν @@@κες κ κορόιδα από εδώ praktiker.gr 48 euro το 4λιτρο δηλ. 12euro το 1 λιτρο ....κ γιά νά τά πουλάνε
τόσο πάει νά πεί οτι τά αγοράζουν .... τά κορόιδα ...
εδώ ειμαστε http://www.praktiker.gr/p/ladi-castrol- ... 0-4lt-7565 -
θέλω να πιστεύω οτι τα έχουν στο ράφι απο τότε που έκαναν εγκαίνια στο μαγαζί!!!!
άλλο να τα ακριβοπληρώσεις πχ αντί 25ε στα 32ε και άλλο να τα διπλοπληρώσεις.....άκου εκεί 48ε! -
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Παιδια εχει κανεις εμπειρια απο τα λιπαντικα kroon oil; Πρωτη φορα βλεπω αυτη την εταιρεια και σε σερβις συγγενικου αυτοκινητου χρησιμοποιηθηκαν απο τον μηχανικο! Ειναι ελληνικο λαδι;Τωρα το ειδα. Τα βαζω εγω στο golf. Ειναι εταιρια 100 χρονων. Μεχρι τωρα ολα καλα
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
@ 'ohristou'1)Δες, σε προηγούμενες σελίδες, όπου έχω ποστάρει τι λέει η AMSOIL και η REDLINE. Στην δική τους την γνώση δεν επιτρέπεται να προσθέσω 'άποψη' ούτε σε εμβαδόν τελείας.
2)Πράγματι δεν ήξερα την μάρκα 'gm'. Μήπως όμως σημαίνει, απλά, 'General Motors';
3)Aπό διάφορες πηγές, εμφανίζεται η θέση πως η Mobil γύρισε στα g III λάδια και μάλιστα τα λέει 'συνθετικά', αφού η νομοθεσία, ελαστικότερη στις Η.Π.Α. απ΄ότι στην Ευρώπη, το επιτρέπει. Μα γι αυτό δεν κατέκρινε, (και συγκρούστηκε με σφοδρότητα), την Castrol?
4)Red line 5w 30 χρησιμοποιώ. *
(Eπειδή έχει δύο εκδόσεις, μία για Η.Π.Α. και μία για Ευρώπη, αυτό που είναι για Η.Π.Α.).*- Σεβαστη η αποψη των amsoil και redline αλλα οχι και πανακια. Δεν φτιαχνουν μονο αυτες λιπαντικα ουτε και ανακαλυψαν τον τροχο. Επιπλεον αναφερουν οτι τα group III λιπαντικα δεν ειναι συνθετικα και το τεκμηριωνουν;
- Ναι το gm ειναι general motors και ειναι μαρκα. Η ειρωνια σου δεν μπορω να καταλαβω που απευθυνεται.
- ΑΚΡΙΒΩΣ. Ξεκινας με την αποψη οτι τα group III δεν ειναι συνθεντικα λαδια και επικαλεισε την διαμαχη της mobil με την καστρολ. Και τωρα που η mobil μια πραγματικα σεβαστη εταιρεια στο χωρο των λιπαντικων, χρησιμοποιει group 3 ως συνθετικα λαδια το κανουμε γαργαρα. Ποτε ειχε δικιο πριν η τωρα; Και αυτοαναιρει η εταιρεια τον ιδιο της τον εαυτο καθως τα group 3 ειναι συνθετικα λαδια. Πολυ πιο ευκολο να παρασκευαστουν και με απιδοση ισαξια πλεον αν οχι καλυτερη σε πολλες περιπτωσεις, σε σχεση με τα group 4/5.
- Δικαιωμα σου να βαζεις οτι θες. Δικαιωμα μου και εμενα να μην πληρωνω 2πλασια και 3πλασια τιμη την 'μοναδικοτητα' μιας εταιρειας επειδη χρησιμοποιει group 4 η 5 χωρις προφανες μεγαλο πλεονεκτημα.
Ενα ειναι το σιγουρο οτι τα group 3 ειναι και παραειναι συνθετικα λαδια και η ολη κουβεντα περιτη.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
@ 'ohristou'
1)Δες, σε προηγούμενες σελίδες, όπου έχω ποστάρει τι λέει η AMSOIL και η REDLINE. Στην δική τους την γνώση δεν επιτρέπεται να προσθέσω 'άποψη' ούτε σε εμβαδόν τελείας.
2)Πράγματι δεν ήξερα την μάρκα 'gm'. Μήπως όμως σημαίνει, απλά, 'General Motors';
3)Aπό διάφορες πηγές, εμφανίζεται η θέση πως η Mobil γύρισε στα g III λάδια και μάλιστα τα λέει 'συνθετικά', αφού η νομοθεσία, ελαστικότερη στις Η.Π.Α. απ΄ότι στην Ευρώπη, το επιτρέπει. Μα γι αυτό δεν κατέκρινε, (και συγκρούστηκε με σφοδρότητα), την Castrol?
4)Red line 5w 30 χρησιμοποιώ. *
(Eπειδή έχει δύο εκδόσεις, μία για Η.Π.Α. και μία για Ευρώπη, αυτό που είναι για Η.Π.Α.).*- Σεβαστη η αποψη των amsoil και redline αλλα οχι και πανακια. Δεν φτιαχνουν μονο αυτες λιπαντικα ουτε και ανακαλυψαν τον τροχο. Επιπλεον αναφερουν οτι τα group III λιπαντικα δεν ειναι συνθετικα και το τεκμηριωνουν;
- Ναι το gm ειναι general motors και ειναι μαρκα. Η ειρωνια σου δεν μπορω να καταλαβω που απευθυνεται.
- ΑΚΡΙΒΩΣ. Ξεκινας με την αποψη οτι τα group III δεν ειναι συνθεντικα λαδια και επικαλεισε την διαμαχη της mobil με την καστρολ. Και τωρα που η mobil μια πραγματικα σεβαστη εταιρεια στο χωρο των λιπαντικων, χρησιμοποιει group 3 ως συνθετικα λαδια το κανουμε γαργαρα. Ποτε ειχε δικιο πριν η τωρα; Και αυτοαναιρει η εταιρεια τον ιδιο της τον εαυτο καθως τα group 3 ειναι συνθετικα λαδια. Πολυ πιο ευκολο να παρασκευαστουν και με απιδοση ισαξια πλεον αν οχι καλυτερη σε πολλες περιπτωσεις, σε σχεση με τα group 4/5.
- Δικαιωμα σου να βαζεις οτι θες. Δικαιωμα μου και εμενα να μην πληρωνω 2πλασια και 3πλασια τιμη την 'μοναδικοτητα' μιας εταιρειας επειδη χρησιμοποιει group 4 η 5 χωρις προφανες μεγαλο πλεονεκτημα.
Ενα ειναι το σιγουρο οτι τα group 3 ειναι και παραειναι συνθετικα λαδια και η ολη κουβεντα περιτη.
1)Tην ίδια συμπεριφορά, στην χρήση μακράς διάρκειας , έχουν όλα τα συνθετικά, λιγότερο η περισσότερο.
2)Το ότι τα g III δεν είναι συνθετικά το ισχυριζόταν, εκτός των άλλων, η MOBIL και, όπως είπαμε, κυνηγούσε δικαστικά, επί χρόνια, την CASTROL επειδή έλεγε το αντίθετο.
3)Δεν υπάρχει ειρωνεία.
4)Τα πλεονεκτήματα των συνθετικών απέναντι στα ορυκτέλαια είναι πολύ σημαντικά.
-
Μπήκε πάλι η λέξη 'συνθετικό' στο παιχνίδι και έγιναν όλα μύλος... Το θέμα είναι οι προδιαγραφές, δηλαδή τι τεστ έχει περάσει το λάδι. Είναι το μόνο χειροπιαστό πράγμα._
Πάντως έχουν πλάκα όλοι αυτοί που ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή...
Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Ο κατασκευαστής δεν είναι κλασσικός Ελληνάρας να πετάει μπαρούφες δεξιά και αριστερά. Μπορείτε να τον εμπιστευτείτε.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μπήκε πάλι η λέξη 'συνθετικό' στο παιχνίδι και έγιναν όλα μύλος... Το θέμα είναι οι προδιαγραφές, δηλαδή τι τεστ έχει περάσει το λάδι. Είναι το μόνο χειροπιαστό πράγμα._Πάντως έχουν πλάκα όλοι αυτοί που ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή...
Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Ο κατασκευαστής δεν είναι κλασσικός Ελληνάρας να πετάει μπαρούφες δεξιά και αριστερά. Μπορείτε να τον εμπιστευτείτε.
Ακριβώς. Διότι τον συμφέρει να μη χαλάσει ποτέ το αμάξι σου. Α, ξέχασες και την αλλαγή στα 30.000
-
Νικολα επειδη επικαλεισαι την αυθεντια των κατασκευαστων θελω να μου πεις το εξης. Ποτε ειχε την αυθεντια η οπελ; Οταν αγορασα το αυτοκινητο και μου ειπε αλλαγη ανα διετια η 30000 η οταν το εριξε στο μισο μεαλλαγες αναενα χρονο η 15000 χλμ; Μηπως με την πρωτη οδηγια αρχισανε τα παρατραγουδα στουςκινητηρες στην ελλαδα και αρον αρον αλλαξε το διαστημα και τα χιλιομετρα στο μισο για να καλυψει τον κ@λο της; Ποιο το νοημα της αλλαγης στην οδηγια εξηγησε μου σε παρακαλω. Και πως μπορω εγωνα εμπιστευθω μια εταιρεια που αλλα λεει την μια και αλλα την αλλη; Τοτε το λαδι ηταν το dexos 1. Αλλο παραδειγμα. Μηπως ξερεις τι εγινε με τους κινητηρες στις bmw M; Αλλο παραδειγμα. Τους κινητηρες diesel στα οπελ τους φτιαχνει η fiat. Ελα ομως που αλλες προδιαγραφες θετει η οπελ στα μοντελα της και αλλες η fiat. Και το κορυφαιο ειναι οχι μονο στα λαδια αλλα και στην καδενα που η fiat λεει αλλαγη ανα 100000 και η οπελ στον ιδιο κινητηρα λεει ποτε αλλαγη. Αν ακολουθησω δε και στα υπολοιπα το book service πρεπει να αλλαξω τα μπουζι των 3 ευρω εκαστο ανα 4 χρονια η 60000 χλμ το ιδιο και το φιλτρο αερα και βενζινης. Πως μπορω να τα αλλαξω λοιπον ολα αυτα στα τεσσερα χρονια η 60000 χλμ οταν αποτον εναμιση χρονο και μετα η στα 20000 με 25000 χλμυπαρχει εμφανης πτωση της αποδοσης; Για αυτο τα αλλαζω ανα διετια η 30000 χλμ. Και τα λαδια ανα χρονο η 15000 χλμ (συνηθως 10000-11000 κανω το χρονο και τα αλλαζω εκει). Ειπαμε παν μετρον αριστον. Το τι λεει ο κατασκευαστης δεν με αφορα εκτος αμα μου εδινε 20ετη εγγυηση η εγγυηση 250000χλμ. Αφου οι κατασκευαστες λοιπον ειναι επιστημονες και θελουν το καλο της τσεπης μας και μονο αυτοι ξερουν γιατι δεν δινουν τετοιες εγγυησεις τουλαχιστον για τα μηχανικα μερη παρα δινουν μια ξεφτιλισμενη εγγυηση 2 χρονων;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μπήκε πάλι η λέξη 'συνθετικό' στο παιχνίδι και έγιναν όλα μύλος... Το θέμα είναι οι προδιαγραφές, δηλαδή τι τεστ έχει περάσει το λάδι. Είναι το μόνο χειροπιαστό πράγμα._Πάντως έχουν πλάκα όλοι αυτοί που ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή...
Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Ο κατασκευαστής δεν είναι κλασσικός Ελληνάρας να πετάει μπαρούφες δεξιά και αριστερά. Μπορείτε να τον εμπιστευτείτε.
οπως και η vw με το 'ειδικο λογισμικο' για τους ρυπους, σιγα μην ειναι κλασικος Ελληναρας.
ξυπνα επιτελους. -
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
@ 'ohristou'
1)Δες, σε προηγούμενες σελίδες, όπου έχω ποστάρει τι λέει η AMSOIL και η REDLINE. Στην δική τους την γνώση δεν επιτρέπεται να προσθέσω 'άποψη' ούτε σε εμβαδόν τελείας.
2)Πράγματι δεν ήξερα την μάρκα 'gm'. Μήπως όμως σημαίνει, απλά, 'General Motors';
3)Aπό διάφορες πηγές, εμφανίζεται η θέση πως η Mobil γύρισε στα g III λάδια και μάλιστα τα λέει 'συνθετικά', αφού η νομοθεσία, ελαστικότερη στις Η.Π.Α. απ΄ότι στην Ευρώπη, το επιτρέπει. Μα γι αυτό δεν κατέκρινε, (και συγκρούστηκε με σφοδρότητα), την Castrol?
4)Red line 5w 30 χρησιμοποιώ. *
(Eπειδή έχει δύο εκδόσεις, μία για Η.Π.Α. και μία για Ευρώπη, αυτό που είναι για Η.Π.Α.).*- Σεβαστη η αποψη των amsoil και redline αλλα οχι και πανακια. Δεν φτιαχνουν μονο αυτες λιπαντικα ουτε και ανακαλυψαν τον τροχο. Επιπλεον αναφερουν οτι τα group III λιπαντικα δεν ειναι συνθετικα και το τεκμηριωνουν;
- Ναι το gm ειναι general motors και ειναι μαρκα. Η ειρωνια σου δεν μπορω να καταλαβω που απευθυνεται.
- ΑΚΡΙΒΩΣ. Ξεκινας με την αποψη οτι τα group III δεν ειναι συνθεντικα λαδια και επικαλεισε την διαμαχη της mobil με την καστρολ. Και τωρα που η mobil μια πραγματικα σεβαστη εταιρεια στο χωρο των λιπαντικων, χρησιμοποιει group 3 ως συνθετικα λαδια το κανουμε γαργαρα. Ποτε ειχε δικιο πριν η τωρα; Και αυτοαναιρει η εταιρεια τον ιδιο της τον εαυτο καθως τα group 3 ειναι συνθετικα λαδια. Πολυ πιο ευκολο να παρασκευαστουν και με απιδοση ισαξια πλεον αν οχι καλυτερη σε πολλες περιπτωσεις, σε σχεση με τα group 4/5.
- Δικαιωμα σου να βαζεις οτι θες. Δικαιωμα μου και εμενα να μην πληρωνω 2πλασια και 3πλασια τιμη την 'μοναδικοτητα' μιας εταιρειας επειδη χρησιμοποιει group 4 η 5 χωρις προφανες μεγαλο πλεονεκτημα.
Ενα ειναι το σιγουρο οτι τα group 3 ειναι και παραειναι συνθετικα λαδια και η ολη κουβεντα περιτη.
1)Tην ίδια συμπεριφορά, στην χρήση μακράς διάρκειας , έχουν όλα τα συνθετικά, λιγότερο η περισσότερο.
2)Το ότι τα g III δεν είναι συνθετικά το ισχυριζόταν, εκτός των άλλων, η MOBIL και, όπως είπαμε, κυνηγούσε δικαστικά, επί χρόνια, την CASTROL επειδή έλεγε το αντίθετο.
3)Δεν υπάρχει ειρωνεία.
4)Τα πλεονεκτήματα των συνθετικών απέναντι στα ορυκτέλαια είναι πολύ σημαντικά.
Ε, τοτε που διαφωνεις μαζι μου δεν μπορω να καταλαβω;
Η αποψη μου. Τα group III ειναι συνθετικα λαδια οπως και τα 4/5. Τα συνθετικα λαδια δεν τα αλλαζουμε ανα 5000-70000 χλμ αλλα δεν τα αλλαζουμε και ανα διετια η 30000 χλμ. Οσο καλο δυνθετικο λαδι και αν ειναι θελει αλλαγη ανα 15000 χλμ η ενα χρονο. Αυτα πιστευω εγω. Εσυ που συνφωνεις και που διαφωνεις γιατι δεν μπορω να σε πιασω; -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
@ 'ohristou'
1)Δες, σε προηγούμενες σελίδες, όπου έχω ποστάρει τι λέει η AMSOIL και η REDLINE. Στην δική τους την γνώση δεν επιτρέπεται να προσθέσω 'άποψη' ούτε σε εμβαδόν τελείας.
2)Πράγματι δεν ήξερα την μάρκα 'gm'. Μήπως όμως σημαίνει, απλά, 'General Motors';
3)Aπό διάφορες πηγές, εμφανίζεται η θέση πως η Mobil γύρισε στα g III λάδια και μάλιστα τα λέει 'συνθετικά', αφού η νομοθεσία, ελαστικότερη στις Η.Π.Α. απ΄ότι στην Ευρώπη, το επιτρέπει. Μα γι αυτό δεν κατέκρινε, (και συγκρούστηκε με σφοδρότητα), την Castrol?
4)Red line 5w 30 χρησιμοποιώ. *
(Eπειδή έχει δύο εκδόσεις, μία για Η.Π.Α. και μία για Ευρώπη, αυτό που είναι για Η.Π.Α.).*- Σεβαστη η αποψη των amsoil και redline αλλα οχι και πανακια. Δεν φτιαχνουν μονο αυτες λιπαντικα ουτε και ανακαλυψαν τον τροχο. Επιπλεον αναφερουν οτι τα group III λιπαντικα δεν ειναι συνθετικα και το τεκμηριωνουν;
- Ναι το gm ειναι general motors και ειναι μαρκα. Η ειρωνια σου δεν μπορω να καταλαβω που απευθυνεται.
- ΑΚΡΙΒΩΣ. Ξεκινας με την αποψη οτι τα group III δεν ειναι συνθεντικα λαδια και επικαλεισε την διαμαχη της mobil με την καστρολ. Και τωρα που η mobil μια πραγματικα σεβαστη εταιρεια στο χωρο των λιπαντικων, χρησιμοποιει group 3 ως συνθετικα λαδια το κανουμε γαργαρα. Ποτε ειχε δικιο πριν η τωρα; Και αυτοαναιρει η εταιρεια τον ιδιο της τον εαυτο καθως τα group 3 ειναι συνθετικα λαδια. Πολυ πιο ευκολο να παρασκευαστουν και με απιδοση ισαξια πλεον αν οχι καλυτερη σε πολλες περιπτωσεις, σε σχεση με τα group 4/5.
- Δικαιωμα σου να βαζεις οτι θες. Δικαιωμα μου και εμενα να μην πληρωνω 2πλασια και 3πλασια τιμη την 'μοναδικοτητα' μιας εταιρειας επειδη χρησιμοποιει group 4 η 5 χωρις προφανες μεγαλο πλεονεκτημα.
Ενα ειναι το σιγουρο οτι τα group 3 ειναι και παραειναι συνθετικα λαδια και η ολη κουβεντα περιτη.
1)Tην ίδια συμπεριφορά, στην χρήση μακράς διάρκειας , έχουν όλα τα συνθετικά, λιγότερο η περισσότερο.
2)Το ότι τα g III δεν είναι συνθετικά το ισχυριζόταν, εκτός των άλλων, η MOBIL και, όπως είπαμε, κυνηγούσε δικαστικά, επί χρόνια, την CASTROL επειδή έλεγε το αντίθετο.
3)Δεν υπάρχει ειρωνεία.
4)Τα πλεονεκτήματα των συνθετικών απέναντι στα ορυκτέλαια είναι πολύ σημαντικά.
Ε, τοτε που διαφωνεις μαζι μου δεν μπορω να καταλαβω;
Η αποψη μου. Τα group III ειναι συνθετικα λαδια οπως και τα 4/5. Τα συνθετικα λαδια δεν τα αλλαζουμε ανα 5000-70000 χλμ αλλα δεν τα αλλαζουμε και ανα διετια η 30000 χλμ. Οσο καλο δυνθετικο λαδι και αν ειναι θελει αλλαγη ανα 15000 χλμ η ενα χρονο. Αυτα πιστευω εγω. Εσυ που συνφωνεις και που διαφωνεις γιατι δεν μπορω να σε πιασω;Eάν είχες κάνει ένα κόπο να διαβάσεις αυτά που σου πρότεινα, θα είχες καταλάβει:
Τα συνθετικά αντέχουν για 1.000.000 χιλιόμετρα!(Με ειδικό φιλτράρισμα).
519.000 μίλια η 835.000 χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια
'NO OIL CHANGE FOR 519,000 MILES AND COUNTING!
Haywood Gray called me recently and updated me on his 1999 Mack E7480 in regard to oil change status. Haywood is running his third Mack with AMSOIL 15W-40 Heavy Duty Diesel engine oil. He drove a 1984 Mack V-8 with 100K mile oil changes and when torn down with 600K miles it showed almost no wear. (Video available)
Then drove a 1990 Mack six cylinder using an AMSOIL By-Pass system and when torn down at 409K miles without an oil change, it showed virtually no wear.
Haywood is now driving a 1999 Mack E7480 truck. The last oil sample was taken on 1/13/07. The truck had a total of 648,263 miles on engine at this time. The oil had not been changed for 519,230 miles. Haywood is running AMSOIL Synthetic 15W-40 Heavy Duty Diesel Oil. He using the AMSOIL By-Pass filter system with two EaBP110 By-Pass Elements with Donaldson Endurance lube oil filters. The oil is sampled at 50,000 mile intervals, and all filters are changed at the same 50,000 mile interval'.
Όσο παλιώνει...καλυτερεύει:
'Is there such a thing as an oil that improves with age?' According to Howe, there is. 'This is not surprising
because part of the synthetic package and base oil chemistry actually reacts with the [engines'] blow by gasses to
create a more effective anti wear chemistry. The polyolesters and unique anti wear chemistry in Red Line are
designed to improve the wear characteristics after a period of engine operation.' This explains why the performance
of the Red Line shows a small wear diameter after some use'.
(Aπαντάει ο πρόεδρος της Redline).Επί πλέον, πραγματικά συνθετικά, 100%, θεωρούνται τα εξής:
PAO
API Group IV Polyalphaolefins, 100% Synthetic chemical compound.
Poly-alpha-olefin (or poly-α-olefin, abbreviated as PAO), is a polymer made by polymerizing an alpha-olefin. It is a specific type of olefin (organic) that is used as a base stock in the production of some synthetic lubricants. An alpha-olefin (or α-olefin) is an alkene where the carbon-carbon double bond starts at the α-carbon atom, i.e. the double bond is between the #1 and #2 carbons in the molecule.
Ester
API Group V Esters are 100% Synthetic chemical compounds consisting of a carbonyl adjacent to an ether linkage. They are derived by reacting an oxoacid with a hydroxyl compound such as an alcohol or phenol. Esters are usually derived from an inorganic acid or organic acid in which at least one -OH (hydroxyl) group is replaced by an -O-alkyl (alkoxy) group, most commonly from carboxylic acids and alcohols. That is to say, esters are formed by condensing an acid with an alcohol.
Ανώτατος τύπος λιπαντικού, με έγκριση για χρήση σε κινητήρες jet, είναι οι εστέρες.
-
Ο κλωνος του nicola;;;;;;
-
Kαι μάλιστα, όπως όλα, και οι εστέρες έχουν ποιότητες!
Η ανώτατη είναι οι 'POLYOL ESTERS':
'The major application for polyol esters is jet engine lubricants where they have been used exclusively for more than 40 years. In this application, the oil is expected to flow at -65°C, pump readily at -40°C, and withstand sump temperature over 200°C with drain intervals measured in years. Only polyol esters have been found to satisfy this demanding application and incorporating even small amounts of diesters or PAOs will cause the lubricant to fail vital specifications'.
και
'In general, polyol esters represent the highest performance level available for high temperature applications at a reasonable price. Although they cost more than many other types of synthetics, the benefits often combine to make this chemistry the most cost effective in severe environment applications. The primary benefits include extended life, higher temperature operation, reduced maintenance and downtime, lower energy consumption, reduced smoke and disposal, and biodegradability'.
'Bob is the oil guy'
http://www.bobistheoilguy.com/esters-in ... ubricants/ -
Στη Γερμανία η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχει συντήρηση by the book. Τα λάδια δηλαδή θα μείνουν μέσα και 30 και 50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Είδατε να σπάνε κατά χιλιάδες τα αυτοκίνητα στη Γερμανία? Η μήπως εκεί δεν έχουν κρύες εκκινήσεις?
Το ότι στην Ελλάδα ο Μαστρο-μήτσος αυτοβαπτίζεται μηχανολόγος μηχανικός και αλλάζει το πρόγραμμα του σερβις ορίζοντας το 10W-40 και αλλαγή ανά 6μηνο/7.500 χιλιόμετρα, δεν είναι επιχείρημα.
-
Ναι μονο που δεν μας λες νικολα ποσος ειναι ο μεσος χρονος κατοχης ενος αυτοκινητου στην γερμανια και ποσο στην ελλαδα. Τωρα για τον αλλο φιλο μας. Τωρα παιζουμε με τις λέξεις οτι το λαδι αντεχει με 1000000χλμ με ειδικο φιλτραρισμα. Χαιρω πολυ. Μηπως εχεις τετοιο φιλτρο στο αμαξι σου;
Τωρα για τι λιπαντικο που ειναι σαν το παλιο καλο κρασι τι να πω; Ενα redline εσοδειας του 1950 παρακαλω. -
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι 8,7 έτη
Αν υποθέσουμε σταθερές πωλήσεις αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια στη Γερμανία σημαίνει ότι το μέσο Γερμανικό αυτοκίνητο αποσύρεται όταν είναι 17+ ετών. Βάλε και ότι κάθε χρόνο κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα από εμάς...Στην πράξη, στη Γερμανία ανάλογα και την περιοχή θα δεις να κυκλοφορούν Άστρα 1ης γενιάς για παράδειγμα.
Το ότι οι Γερμανοί δεν συντηρούν καλά τα αυτοκίνητά τους είναι ένας ακόμη Ελληνικός μύθος.
-
Τα λάδια θα έπρεπε να χαρακτηρίζονται από τις ώρες λειτουργίας και όχι από τα χλμ αφού στην κίνηση της Αθήνας έχεις ώρες αλλά όχι χλμ
Η αλλαγή με χλμ είναι απλοϊκή προσέγγιση για ευκολία
Στο εξωτερικό δεν χρησιμοποιούν το αυτοκινητο μέσα στην πόλη τόσο όσο εμείς -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Τα λάδια θα έπρεπε να χαρακτηρίζονται από τις ώρες λειτουργίας και όχι από τα χλμ αφού στην κίνηση της Αθήνας έχεις ώρες αλλά όχι χλμ
Η αλλαγή με χλμ είναι απλοϊκή προσέγγιση για ευκολία
Στο εξωτερικό δεν χρησιμοποιούν το αυτοκινητο μέσα στην πόλη τόσο όσο εμείςΓια αυτόν τον λόγο οι κατασκευαστές σου λένε αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε πόλη άλλαζέ τα στα μισά χιλιόμετρα.
Όσοι όμως έχουν service computer δεν έχουν πρόβλημα. Μετράει και ώρες λειτουργίας και στροφές και θερμοκρασίες...εκκινήσεις τα πάντα και σου υπολογίζει την επόμενη αλλαγή. Πλέον πάρα πολλά αυτοκίνητα το έχουν αλλά ελάχιστοι το χρησιμοποιούν (ή ξέρουν την ύπαρξή του!) και είναι πραγματικά κρίμα! -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Ναι μονο που δεν μας λες νικολα ποσος ειναι ο μεσος χρονος κατοχης ενος αυτοκινητου στην γερμανια και ποσο στην ελλαδα. Τωρα για τον αλλο φιλο μας. Τωρα παιζουμε με τις λέξεις οτι το λαδι αντεχει με 1000000χλμ με ειδικο φιλτραρισμα. Χαιρω πολυ. Μηπως εχεις τετοιο φιλτρο στο αμαξι σου;
Τωρα για τι λιπαντικο που ειναι σαν το παλιο καλο κρασι τι να πω; Ενα redline εσοδειας του 1950 παρακαλω.Το τακτοποίησες...
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Τα λάδια θα έπρεπε να χαρακτηρίζονται από τις ώρες λειτουργίας και όχι από τα χλμ αφού στην κίνηση της Αθήνας έχεις ώρες αλλά όχι χλμ
Η αλλαγή με χλμ είναι απλοϊκή προσέγγιση για ευκολία
Στο εξωτερικό δεν χρησιμοποιούν το αυτοκινητο μέσα στην πόλη τόσο όσο εμείςειδικά στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια έχουν χαλαρώσει τα μποτιλιαρίσματα αισθητά!!!
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]