Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 179
    • 180
    • 142 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96652
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης Sbr έγραψε:

      Όχι μόνος μου! Δυστυχώς δεν κατέχω από μηχανολογικά...
      Ρωτάω για να πω στο συνεργείο. Να ξέρω σε αυτά τα χιλιόμετρα χρειάζεται κάτι?
      Νομίζω τα ταμπούρα τα ανοίγουν και τα καθαρίζουν?
      Φερμουί στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε?

      Εξαρταται Ανδρεα με την χρηση. Αν τα χρησιμοποιεις συχνα τα φρενα μπορεί και στα 40.000, αλλιως μπορει και 60.000 να κανεις, ισως και παραπανω.

      220K εχω, αλλαγη δεν εχω κανει ακομα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andreas-qashqai last edited by

        Οι απόψεις διίστανται...

        Θα τα δει ο μάστορας και θα αποφασίσω. Πιθανόν και ταμπούρο από ταμπούρο να διαφέρει.
        Παίζει ρόλο και σε αυτό και τα υλικά που χρησιμοποιούνται ίσως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          w202-amg last edited by

          Εγω νομιζα πως 2 ή 3 κραματα χρησιμοποιούνται(π.χ. τυπου G3000κτλ.)τα οποια ειτε δεν δεχονται καμια επεξεργασια ειτε ναι δεχονται θερμικη επεξεργασια.Aftermarket TRW BREMBO ATE BENDIX κ.α. ολες εχουν δισκους με θερμικη επεξεργασια-βαμμενους που εχουν υποστεί σκληρυνση.Αυτο εννοω ποια η διαφορα πανω κατω μεταξυ των παραπανω εταιρειων?ή και μιας πιο φθηνης που εχει κανει την ιδια επεξεργασια.Τ α κραματα νομιζω ότι είναι μονο 2ή3 τυποι(Ο G3000 ηταν παλια)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης Sbr έγραψε:

            Όχι μόνος μου! Δυστυχώς δεν κατέχω από μηχανολογικά...
            Ρωτάω για να πω στο συνεργείο. Να ξέρω σε αυτά τα χιλιόμετρα χρειάζεται κάτι?
            Νομίζω τα ταμπούρα τα ανοίγουν και τα καθαρίζουν?
            Φερμουί στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε?

            Εξαρταται Ανδρεα με την χρηση. Αν τα χρησιμοποιεις συχνα τα φρενα μπορεί και στα 40.000, αλλιως μπορει και 60.000 να κανεις, ισως και παραπανω.

            τα θερμουί,βγάζουν τουλάχιστον 100Κ χλμ.....
            θέλουν τακτικό καθαρισμό απο τη σκόνη που αφήνουν στο ταμπούρο και ρύθμιση για να έχεις καλό χειρόφρενο!

            Μου φαινεται καθε 15.000χλμ θελουν καθαρισμα; Ποτε δεν μετρησα τα χλμ για να ειμαι ειλικρηνης για τα φρενα. Ξερω πως τα ταμπουρα κρατανε περισσοτερο αλλα δεν ηξερα για 100.000χλμ+. Στο χειροφρενο φροντιζω να μην το τσιτωνω. Καποιοι το τραβανε οσο παει.

            τα 100 είναι το ελάχιστο που βγάζουν και όταν γενικά ταλαιπωρείς τα φρένα.Το χειρόφρενο και εγώ το πάω με το στανιό....1-2 κλίκ και είμαστε κομπλέ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              trident1971 last edited by

              Το χειροφρενο δεν εχει σχεση με τη συζητηση, οταν τραβας χειροφρενο δεν τριβεται (με την εννοια του 'φθίνει) το υλικο τριβης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimitris23 last edited by

                Καλησπερα σε ολους,

                Εχω το εξης προβλημα με τα φρενα μου..
                Μετα απο αλλαγη τακακια μπρος-πισω παρατηρησα εντονο τρεμουλο σε φρεναρισμα απο 220 στα 140km περιπου.
                Υστερα απο προταση του μηχανικου (μετα απο 300km) αλλαξα τις μπροστα δισκοπλακες καθως φαινοταν οτι τα τακακια δεν πατουσαν ολοκληρα στους δισκους (συμπερασμα στραβωμενοι δισκοι). Μετα και την αλλαγη αυτη το προβλημα παραμενει ακριβως το ιδιο..επισης παρατηρω απο την πρωτη αλλαγη στα τακακια ενα ελαχιστο σφυριγμα των φρενων στα 5-10km.

                Υπαρχει καποια ιδεα για το τι μπορει να συμβαινει καθως εχω ηδη πληρωσει αρκετα χρηματα.

                Ευχαριστω εκ των προτερων

                Δημήτρης

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cson last edited by

                  Οι δισκοπλακες ηθελαν ενα ελαφρυ τορνιρισμα(εαν δεν ειχαν μεγαλη φθορα) να δειτε εαν ειναι στραβια καποια. Επειτα ενα καθαρισμα(τριψιμο) στα τακακια να πατησουν καλα. Γιατι κανετε αλλαγες ανταλλακτικων χωρις λογο?

                  Εννοειται οτι εχεις τσεκαρει απο κατω για τζογους, να εχεις σωστη ζυγοσταθμιση τροχων, και καλη κατασταση ελαστικων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimitris23 last edited by

                    Τζογους,ζυγοσταθμιση,ελαστικα οκ..υπαρχει περιπτωση να θελουν λιγα χιλιομετρα μεχρι να ξαναπατησουν καλα τα τακακια καθως η σειρα των αλλαγων ηταν τακακια και μετα δισκοι;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sbr last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                      Το χειροφρενο δεν εχει σχεση με τη συζητηση, οταν τραβας χειροφρενο δεν τριβεται (με την εννοια του 'φθίνει) το υλικο τριβης.

                      Οταν ειναι το αμαξι σταματημενο. Αν το τραβας το χειροφρενο ενω κινειται για να κανεις κολπακια, τα φερμουιτ τρωγονται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης Sbr έγραψε:

                        Το χειροφρενο δεν εχει σχεση με τη συζητηση, οταν τραβας χειροφρενο δεν τριβεται (με την εννοια του 'φθίνει) το υλικο τριβης.

                        Οταν ειναι το αμαξι σταματημενο. Αν το τραβας το χειροφρενο ενω κινειται για να κανεις κολπακια, τα φερμουιτ τρωγονται.

                        Οσα κολπακια και να κανεις, σε χλμ δεν συγκρινονται με το φρεναρισμα της κανονικης οδηγησης ειναι η γνωμη μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Τα κολπα με χειροφρενο δεν φθειρουν τα πισω φρενα σχεδον καθολου αφου δεν γινεται πεδηση αλλα εξαναγκασμενο μπλοκαρισμα των τροχων, επομενως η φθορα περνα στα πισω λαστιχα και ολοκληρο τον πισω αξονα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sbr last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                            Τα κολπα με χειροφρενο δεν φθειρουν τα πισω φρενα σχεδον καθολου αφου δεν γινεται πεδηση αλλα εξαναγκασμενο μπλοκαρισμα των τροχων, επομενως η φθορα περνα στα πισω λαστιχα και ολοκληρο τον πισω αξονα.

                            Μην το λες. Μεχρι οι σιαγονες να μπλοκαρουν το ταμπουρο που γυρνα εκεινη την ωρα, φθειρονται. Δεν φθειρονται πολυ. Αλλα μεχρι να γινει το μπλοκαρισμα το φερμουτ τρωγεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Ναι αμελητεα φθορα, δεν εχει καμια σχεση με μια φυσιολογικη τριβη πεδησης. Οσα χειροφρενα και να κανεις αν πιασεις τα πισω φρενα θα ειναι κρυα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                Το χειροφρενο δεν εχει σχεση με τη συζητηση, οταν τραβας χειροφρενο δεν τριβεται (με την εννοια του 'φθίνει) το υλικο τριβης.

                                ναι αλλά έχει σχέση με τη ρύθμιση που απαιτείται,για να μην πιάνει ψηλά ή και καθόλου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sbr last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Ναι αμελητεα φθορα, δεν εχει καμια σχεση με μια φυσιολογικη τριβη πεδησης. Οσα χειροφρενα και να κανεις αν πιασεις τα πισω φρενα θα ειναι κρυα.

                                  Δεν αντιλεγω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    downhill last edited by

                                    Έχω παρατηρήσει κάτι στο αμάξι μου peugeot 307 1400cc 75hp mod2001.Ενώ το χειρόφρενο πιάνει κανονικά,το κρατάει σε ανηφόρα/κατηφόρα,ενώ πέρασε ΚΤΕΟ,δοκίμασα να τραβήξω χειρόφρενο με λίγα χλμ σε επίπεδο δρόμο,με πατημένη την καστάνια,και το αμάξι κινούταν...Σε άλλο αμάξι που είχα δοκιμάσει και σε στροφή,με τον ίδιο τρόπο,μπλοκάρισαν οι πίσω τροχοί κανονικά.Τα τακάκια πίσω είναι καινούρια.Δε θα έπρεπε να μπλοκάρουν οι τροχοί;Ξέρει κάποιος τι συμβαίνει;

                                    My website!
                                    https://luz.gr

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tribal81 last edited by

                                      Ο χρήστης downhill έγραψε:
                                      Έχω παρατηρήσει κάτι στο αμάξι μου peugeot 307 1400cc 75hp mod2001.Ενώ το χειρόφρενο πιάνει κανονικά,το κρατάει σε ανηφόρα/κατηφόρα,ενώ πέρασε ΚΤΕΟ,δοκίμασα να τραβήξω χειρόφρενο με λίγα χλμ σε επίπεδο δρόμο,με πατημένη την καστάνια,και το αμάξι κινούταν...Σε άλλο αμάξι που είχα δοκιμάσει και σε στροφή,με τον ίδιο τρόπο,μπλοκάρισαν οι πίσω τροχοί κανονικά.Τα τακάκια πίσω είναι καινούρια.Δε θα έπρεπε να μπλοκάρουν οι τροχοί;Ξέρει κάποιος τι συμβαίνει;

                                      Μπορεί να θέλουν λίγο μάζεμα οι ντίζες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        To χειρόφρενο σαν αναστολέας διαφορικού. * (Μπλοκέ).
                                        (Προσφέρει αυτή την δυνατότητα σε πολλά αλλά όχι σε όλα, απαιτεί κατάλληλη εξάσκηση).*

                                        Youtube Video

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostas-chania last edited by

                                          Ο χρήστης downhill έγραψε:
                                          Έχω παρατηρήσει κάτι στο αμάξι μου peugeot 307 1400cc 75hp mod2001.Ενώ το χειρόφρενο πιάνει κανονικά,το κρατάει σε ανηφόρα/κατηφόρα,ενώ πέρασε ΚΤΕΟ,δοκίμασα να τραβήξω χειρόφρενο με λίγα χλμ σε επίπεδο δρόμο,με πατημένη την καστάνια,και το αμάξι κινούταν...Σε άλλο αμάξι που είχα δοκιμάσει και σε στροφή,με τον ίδιο τρόπο,μπλοκάρισαν οι πίσω τροχοί κανονικά.Τα τακάκια πίσω είναι καινούρια.Δε θα έπρεπε να μπλοκάρουν οι τροχοί;Ξέρει κάποιος τι συμβαίνει;

                                          Έχει ταμπούρα πίσω;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            downhill last edited by

                                            Δίσκους εχει

                                            My website!
                                            https://luz.gr

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 142 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr