-
-
-
-
-
Νεο Audi A4 με traffic jam assist. Κρατάει απόσταση από τον μπροστινό και ελέγχει και τιμόνι!
-
-
-
-
http://www.tovima.gr/science/technology ... aid=775605
Αντιγραφή από το δημοσίευμα:
Τα ρομπότ αποκτούν δίπλωμα οδήγησης: σε μια εξέλιξη που χαρακτηρίζεται σημαντικό βήμα για την έγκριση των αυτόνομων οχημάτων, η αμερικανική υπηρεσία οδικής ασφάλειας έκρινε ότι το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που οδηγεί το ρομποτικό αυτοκίνητο της Google μπορεί όντως να θεωρηθεί «οδηγός» σύμφωνα με την ομοσπονδιακή νομοθεσία.Αναρωτιέμαι τι θα κάνει αυτό το αυτοκινητάκι (και οι επιβάτες του) αν το βάλει κανείς να κάνει την διαδρομή Πετρούπολη - Ηλιούπολη μέσω πλατείας Συντάγματος. Μπορώ να φανταστώ τις εξής εκδοχές:
- το πρόγραμμα θα κολλήσει και θα χρειαστεί επανεκίνηση
- οι επιβάτες θα κατέβουν για να πάρουν αστική συγκοινωνία
- θα ξεκινήσει στις 8 το πρωί και θα φτάσει περίπου στις 6 το απόγευμα
- όλα τα παραπάνω μαζί
Εσείς τι πιστεύετε?
-
Ότι εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια
Θέλουν λίγο καλιμπράρισμα ακόμα, ειδικά όταν δεν υπάρχει επαρκής σήμανση στο δρόμο αλλά νομίζω σύντομα θα δούμε στους ανθρώπους να απαγορεύεται η οδήγηση στους περισσότερους δρόμους.
Το μόνο που θα το καθυστερήσει αυτό είναι ο υπάρχων στόλος οχημάτων αλλά και αυτό ακόμα ίσως προσπεραστεί με κοινής χρήσης οχήματα (τύπου ταξί χωρίς οδηγό... ή τιμόνι). -
Από το 2017, στα περίχωρα του Γκέτεμποργκ, θα αρχίσει η «περιπέτεια» της αυτόνομης οδήγησης για τη Volvo. Η σουηδική μάρκα θα δοκιμάσει την τεχνολογία σε 100 XC90, τα οποία θα βρίσκονται στην κατοχή οικογενειών ή εργαζομένων και θα κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση σε επιλεγμένες διαδρομές μήκους 50 km.
Στο κατατοπιστικό video, η Volvo μας δείχνει πώς θα τίθεται σε λειτουργία ο αυτόματος πιλότος που θα αναλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου: επιτάχυνση, επιβράδυνση, αλλαγή λωρίδας. Αρκεί ο οδηγός να πατήσει ταυτόχρονα τα δύο paddles πίσω από το τιμόνι και το XC90 θα περνάει σε φάση αυτόνομης οδήγησης.
Στον πίνακα οργάνων θα υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για το πότε το όχημα θα βρεθεί εκτός ζώνης αυτόνομης οδήγησης. Αν ο οδηγός δεν αναλάβει δράση για οποιονδήποτε λόγο, τότε το XC90 θα ακινητοποιείται σε ασφαλές σημείο. Μετά τις απαραίτητες δοκιμές, γύρω στο 2020, ο αυτόματος πιλότος IntelliSafe θα γίνει διαθέσιμος σε όλους τους πελάτες της Volvo.
-
Υπάρχει ήδη θέμα με τον ίδιο τίτλο. Αν θες βάλε το εκεί viewtopic.php?f=5&t=55553&hilit=%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B7&start=90
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Υπάρχει ήδη θέμα με τον ίδιο τίτλο. Αν θες βάλε το εκεί viewtopic.php?f=5&t=55553&hilit=%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B7&start=90My excuses! Έκανα μια αναζήτηση...αλλά κάτι δεν έκανα σωστά!
-
Χθες έδειχνε στο Traction αυτό το σύστημα στη νεα Ε. Κραταω ως συμπέρασμα αυτό που είπε ο υπεύθυνος της Mercedes οτι εν ολιγοις είναι αρχή ακόμα και θα υπάρξει εξέλιξη ώσπου να πούμε ότι είναι 100% αυτόνομο και ασφαλές.
-
http://www.kathimerini.gr/866154/galler ... ai-gegonos
Ο πρώτος θάνατος της αυτόνομης οδήγησης. -
Το National Highway Traffic Safety Administration έχει καθορίσει πέντε επίπεδα 'αυτονομίας' από το '0' (χωρίς καμία αυτόνομη λειτουργία ) έως το '5' (χωρίς χειριστήρια -τιμόνι ,πεντάλ- για τον επιβάτη ,κυριολεκτικά)
http://www.techrepublic.com/article/aut ... fferences/
Ενδιαφέρων είναι το σημείο που ο μηχανικός της ford λέει ότι η εταιρία πάει κατευθείαν για το επίπεδο ''4'' γιατί δε θεωρεί δίκαιο για τον οδηγό - πελάτη της εταιρείας το επίπεδο '3' .
Άρα λέω εγώ να πληρώνει για αυτονομία και να πρέπει να επεμβαίνει όταν πάει κάτι στραβά και να έχει και τη συνυπευθυνότητα , σωστή η Ford γιατί αργά ή γρήγορα κάποια μεγάλη νομική φίρμα στις ΗΠΑ θα αναγκάσει την Tesla να πληρώσει πολλά , ήδη είχαμε το πρώτο νεκρό όπως ειπώθηκε παραπάνω.
-
Όπως το καταλαβαίνω, στο επίπεδο 4 ο οδηγός δεν έχει καμία ευθύνη (εκτός και αν βέβαια έχει επιλέξει και χειρίζεται εκείνη την ώρα ο ίδιος το όχημα)
Πρέπει να γίνει ένα πράγμα κατανοητό νομίζω: Η απαγόρευση να κυκλοφορεί κανείς ανασφάλιστος σημαίνει ότι κανείς από εμάς (ok το 95%) δεν μπορεί να διαχειριστεί τις συνέπειες ενός πιθανού δυστυχήματος. Τη στραβή, δε θα την πληρώσουμε εμείς, η ασφαλιστική θα πληρώσει για εμάς. Η ασφαλιστική λοιπόν δίνει μπόνους στους καλούς οδηγούς. Θα δώσει μπόνους και στα καλύτερα αυτόνομα συστήματα. Σύντομα, αν θέλεις να οδηγείς μόνος το αυτοκίνητό σου (γιατί έτσι γουστάρεις) θα πληρώνεις επασφάλιστρο όπως πληρώνει τώρα ένας νέος οδηγός.
-
LIDAR (light ή laser detection and ranging ) εναντίον κάμερας ,
http://www.thetruthaboutcars.com/2016/0 ... -supplier/
https://www.theguardian.com/technology/ ... -elon-musk
η άτιμη η ford που λέγαμε παραπάνω κοίτα που θα εμφανιστεί στην αγορά με το καλλίτερο (με την υπάρχουσα τεχνολογία ) σύστημα
https://media.ford.com/content/fordmedi ... cles-.html
-
To Ελσίνκι σχεδιάζει να απαγορεύσει την οδήγηση εντός της πόλης σε 10 χρόνια! Για την ακρίβεια να πάψουν να κυκλοφορούν ιδιωτικά αυτοκίνητα.
http://www.capital.gr/auto/3140062/to-e ... in-odigisi
-
Σχετικά με αυτά που λέγονται για την αυτόνομη οδήγηση, το LIDAR αναμένεται να είναι το βασικό σύστημα αλλά αναμένεται να συνδυάζεται και με άλλες τεχνικές για λόγους ασφαλείας.
Τα LIDAR θα πρέπει να μικρύνουν, να 'βλέπουν' 360 μοίρες και μακριά, να μην 'στραβώνουν' τον κόσμο (δέσμη λέιζερ είναι) δηλ να δουλεύει το σύστημα με μικρή ισχύ, να μην χαλάει με τους κραδασμούς, να είναι γρήγορα και να γίνεται γρήγορα κι η επεξεργασία της πληροφορίας.Μετά θα έχουμε μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Την ώρα που θα μετακινείσαι, θα μπορείς να ρίχνεις έναν υπνάκο!
Aυτόνομη οδήγηση