Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραφλού στο ψυγείο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραφλού στο ψυγείο
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 36 / 40
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    790
    39712
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tribal81 last edited by

      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

      Νομιζω αν καταλαβα καλα ότι κανεις ένα λαθος!Η ταπα σου αντεχει μεχρι μια πιεση π.χ.1.4μπαρ....μετα προβαινει σε εκτονωση.Εσυ με σβηστο κινητηρα ησουν 4-5χιλιοστα πανω από το ιδανικο.Ανοιγεις την ταπα και κατεβαινει στο ιδανικο.Αρα δεν ειχε αερα μεσα....ειχες υποπιεση ξανα.Εδω επρεπε απλα να ξανακλεισεις την ταπα.
      Τωρα που συμπλήρωσες και ξαναπερασες το ιδανικο όταν ζεσταθεί καλα θα ξανακανει εκτονωση.....όταν όμως κρυωσει δεν θα ξαναπαρει μεσα αερα για να καταλαβει ο αερας τον ογκο του υγρου που χαθηκε ,εξου η υποπιεση.
      Το σωστο είναι να ανοιγουμε την ταπα με παγωμενο κινητηρα...η σταθμη να είναι στο ιδανικο και να ξανακλείνουμε.Τα κυκλώματα ψυξης πρεπει να δουλευουν με πιεση αλλιως το παραφλου βραζει πιο ευκολα.
      Εγω εχω πιστευω ότι το κύκλωμα σου είναι αψογο λειτουργικα απλως ο αισθητήρας σου παθαινει καποιες 'κρισεις' που και που.Η το αφηνεις ετσι αλλα δεν εχεις αξιοπιστο αισθητηρα,Η τον καθαριζεις όπως κανουν τα παιδια με οπελ στο λινκ που σου εστειλα Η τον αλλαζεις με κοστος λογικα 10-20 ευρω.

      Προσυπογράφω ο,τι ειπε ο φίλος amg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lazarefa last edited by

        Ευχαριστώ παιδιά. Θα κοιτάξω και προς αισθητήρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:

          Νομιζω αν καταλαβα καλα ότι κανεις ένα λαθος!Η ταπα σου αντεχει μεχρι μια πιεση π.χ.1.4μπαρ....μετα προβαινει σε εκτονωση.Εσυ με σβηστο κινητηρα ησουν 4-5χιλιοστα πανω από το ιδανικο.Ανοιγεις την ταπα και κατεβαινει στο ιδανικο.Αρα δεν ειχε αερα μεσα....ειχες υποπιεση ξανα.Εδω επρεπε απλα να ξανακλεισεις την ταπα.
          Τωρα που συμπλήρωσες και ξαναπερασες το ιδανικο όταν ζεσταθεί καλα θα ξανακανει εκτονωση.....όταν όμως κρυωσει δεν θα ξαναπαρει μεσα αερα για να καταλαβει ο αερας τον ογκο του υγρου που χαθηκε ,εξου η υποπιεση.
          Το σωστο είναι να ανοιγουμε την ταπα με παγωμενο κινητηρα...η σταθμη να είναι στο ιδανικο και να ξανακλείνουμε.Τα κυκλώματα ψυξης πρεπει να δουλευουν με πιεση αλλιως το παραφλου βραζει πιο ευκολα.
          Εγω εχω πιστευω ότι το κύκλωμα σου είναι αψογο λειτουργικα απλως ο αισθητήρας σου παθαινει καποιες 'κρισεις' που και που.Η το αφηνεις ετσι αλλα δεν εχεις αξιοπιστο αισθητηρα,Η τον καθαριζεις όπως κανουν τα παιδια με οπελ στο λινκ που σου εστειλα Η τον αλλαζεις με κοστος λογικα 10-20 ευρω.

          Προσυπογράφω ο,τι ειπε ο φίλος amg

          ναι αλλά το συμπιεσμένο κολάρο πώς το εξηγείτε;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            GGAB ο φιλος συμπιεσμενο κολαρο εννοουσε με κρυο κινητηρα ότι είναι μαζεμενο προς τα μεσα λες και το ρουφας υγρο από μεσα λογω υποπιεσης στο κύκλωμα.Οταν ζεσταθεί πρήζεται αλλα όχι οσο πρεπει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ναι,το καταλαβα.......αλλα δεν πρεπει να ειναι ετσι,ουτε οταν κρυωνει!
              Στο ατος που ειχα αυτο το φαινομενο ηταν θεμα εξαερωσης.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                Ναι,το καταλαβα.......αλλα δεν πρεπει να ειναι ετσι,ουτε οταν κρυωνει!
                Στο ατος που ειχα αυτο το φαινομενο ηταν θεμα εξαερωσης.....

                Αν δεν εχεις θεμα εξαέρωσης και ανοιξεις κρυο την ταπα και την ξανακλεισεις δεν πρεπει να δεις ποτε συμπιεσμενο κολλαρο(εκτος αν βαλες νερο πανω από το κανονικο).Αν παλι το κανει όπως λες είναι καθαρα θεμα εξαέρωσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kospapad last edited by

                  Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                  ΑΝ όντως διαπιστώνεις υποπίεση , τότε σίγουρα δεν έχεις διαρροή
                  Μετά από τόσα χλμ δεν θα έπρεπε να είχες θέμα εξαέρωσης

                  **Μήπως η τάπα του ψυγείου αφήνει τα υγρά να πάνε στο δοχείο διαστολής αλλά δεν τα παίρνει πίσω όταν κρυώνει;;
                  **
                  ΜΕ κρύο κινητήρα, ποια είναι η στάθμη των υγρών (γιατί όταν ζεσταθούν είναι λογικό να σηκωθούν λίγο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Λιγες μαλαξεις στον συγκεκριμενο σωληνα με σταθερες 2500 στροφες δεν θα βοηθησουν να φυγουν οι μπουρμπουληθρες απο το κυκλωμα?
                    Μηπως ειναι καιρος να τσεκαριστει η ταπα του δοχειου διαστολης?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:

                      ΑΝ όντως διαπιστώνεις υποπίεση , τότε σίγουρα δεν έχεις διαρροή
                      Μετά από τόσα χλμ δεν θα έπρεπε να είχες θέμα εξαέρωσης

                      **Μήπως η τάπα του ψυγείου αφήνει τα υγρά να πάνε στο δοχείο διαστολής αλλά δεν τα παίρνει πίσω όταν κρυώνει;;
                      **
                      ΜΕ κρύο κινητήρα, ποια είναι η στάθμη των υγρών (γιατί όταν ζεσταθούν είναι λογικό να σηκωθούν λίγο

                      Αν εχεις διαστολης εχεις και ταπα στο ψυγειο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kospapad last edited by

                        Τα OPEL έχουνε κατά 99%

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sfak last edited by

                          Καλησπέρα αφησα το αμαξι στο μάστορα για σέρβις και αλλαγή ψυκτικού...του πηγα εγω g12(κόκκινο) ενώ το αυτοκίνητο ειχε πράσινο απο μάμα. Οταν επέστρεψα απο το συνεργειο και κοιταξα την σταθμη ηταν ακομα πρασινο χρώμα!Τον πήρα τηλεφωνο και μου ειπε οτι εχει κρατησει το μπλοκ της μηχανής υγρα απο το παλιο και γι αυτό φαινεται ακομα πρασινο και οτι δεν υπαρχει προβλημα!Ο μαστορας ειναι εμπιστοσύνης και δεν νομίζω να χει κανει καμια βλακεια...τι λετε?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης Sfak έγραψε:
                            Καλησπέρα αφησα το αμαξι στο μάστορα για σέρβις και αλλαγή ψυκτικού...του πηγα εγω g12(κόκκινο) ενώ το αυτοκίνητο ειχε πράσινο απο μάμα. Οταν επέστρεψα απο το συνεργειο και κοιταξα την σταθμη ηταν ακομα πρασινο χρώμα!Τον πήρα τηλεφωνο και μου ειπε οτι εχει κρατησει το μπλοκ της μηχανής υγρα απο το παλιο και γι αυτό φαινεται ακομα πρασινο και οτι δεν υπαρχει προβλημα!Ο μαστορας ειναι εμπιστοσύνης και δεν νομίζω να χει κανει καμια βλακεια...τι λετε?

                            Σαν εξήγηση με βάση τη λογική, στέκει.
                            Όταν κυκλοφορήσεις ,άρα κυκλοφορήσει και το υγρό και δεν αλλάξει προς το κόκκινο, τότε ο μάστορας δεν είναι για εμπιστοσύνη.

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sfak last edited by

                              Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                              Καλησπέρα αφησα το αμαξι στο μάστορα για σέρβις και αλλαγή ψυκτικού...του πηγα εγω g12(κόκκινο) ενώ το αυτοκίνητο ειχε πράσινο απο μάμα. Οταν επέστρεψα απο το συνεργειο και κοιταξα την σταθμη ηταν ακομα πρασινο χρώμα!Τον πήρα τηλεφωνο και μου ειπε οτι εχει κρατησει το μπλοκ της μηχανής υγρα απο το παλιο και γι αυτό φαινεται ακομα πρασινο και οτι δεν υπαρχει προβλημα!Ο μαστορας ειναι εμπιστοσύνης και δεν νομίζω να χει κανει καμια βλακεια...τι λετε?

                              Σαν εξήγηση με βάση τη λογική, στέκει.
                              Όταν κυκλοφορήσεις ,άρα κυκλοφορήσει και το υγρό και δεν αλλάξει προς το κόκκινο, τότε ο μάστορας δεν είναι για εμπιστοσύνη.

                              Λες εε?Να κανω καμια 100 στη χιλιόμετρα και να ξαναδω?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης Sfak έγραψε:

                                Καλησπέρα αφησα το αμαξι στο μάστορα για σέρβις και αλλαγή ψυκτικού...του πηγα εγω g12(κόκκινο) ενώ το αυτοκίνητο ειχε πράσινο απο μάμα. Οταν επέστρεψα απο το συνεργειο και κοιταξα την σταθμη ηταν ακομα πρασινο χρώμα!Τον πήρα τηλεφωνο και μου ειπε οτι εχει κρατησει το μπλοκ της μηχανής υγρα απο το παλιο και γι αυτό φαινεται ακομα πρασινο και οτι δεν υπαρχει προβλημα!Ο μαστορας ειναι εμπιστοσύνης και δεν νομίζω να χει κανει καμια βλακεια...τι λετε?

                                Σαν εξήγηση με βάση τη λογική, στέκει.
                                Όταν κυκλοφορήσεις ,άρα κυκλοφορήσει και το υγρό και δεν αλλάξει προς το κόκκινο, τότε ο μάστορας δεν είναι για εμπιστοσύνη.

                                Λες εε?Να κανω καμια 100 στη χιλιόμετρα και να ξαναδω?

                                Στη χειροτερη δεν σου εχει αλλαξει το παραφλου!!!!!!!!
                                Στη καλυτερη δεν σου αλλαξε την ποσοτητα που εχει στο δοχειο διαστολης............ανοιξε την ταπα του ψυγειου και αν δεις πρασινο,δεν ειναι εμπιστος!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sfak last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                  Καλησπέρα αφησα το αμαξι στο μάστορα για σέρβις και αλλαγή ψυκτικού...του πηγα εγω g12(κόκκινο) ενώ το αυτοκίνητο ειχε πράσινο απο μάμα. Οταν επέστρεψα απο το συνεργειο και κοιταξα την σταθμη ηταν ακομα πρασινο χρώμα!Τον πήρα τηλεφωνο και μου ειπε οτι εχει κρατησει το μπλοκ της μηχανής υγρα απο το παλιο και γι αυτό φαινεται ακομα πρασινο και οτι δεν υπαρχει προβλημα!Ο μαστορας ειναι εμπιστοσύνης και δεν νομίζω να χει κανει καμια βλακεια...τι λετε?

                                  Σαν εξήγηση με βάση τη λογική, στέκει.
                                  Όταν κυκλοφορήσεις ,άρα κυκλοφορήσει και το υγρό και δεν αλλάξει προς το κόκκινο, τότε ο μάστορας δεν είναι για εμπιστοσύνη.

                                  Λες εε?Να κανω καμια 100 στη χιλιόμετρα και να ξαναδω?

                                  Στη χειροτερη δεν σου εχει αλλαξει το παραφλου!!!!!!!!
                                  Στη καλυτερη δεν σου αλλαξε την ποσοτητα που εχει στο δοχειο διαστολης............ανοιξε την ταπα του ψυγειου και αν δεις πρασινο,δεν ειναι εμπιστος!

                                  Τα ανοιξα και τα δυο και είναι πρασινα εντελώς!!Τι να πω ειναι πολυ εμπιστος και σωστος πιστεύω ή δεν εχει γινει η αναμειξη του χρωματος ακομα ή απλα μπερδεύτηκε και το ξέχασε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sfak last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                      :whistlink:

                                      Λες?εε?χαχαχα τι να πω..νταξει δεν θα παθει τιποτα το αμαξι αλλα δεν ειναι ωραιο να δημιουργουνται υπόνοιες..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης Sfak έγραψε:

                                        :whistlink:

                                        Λες?εε?χαχαχα τι να πω..νταξει δεν θα παθει τιποτα το αμαξι αλλα δεν ειναι ωραιο να δημιουργουνται υπόνοιες..

                                        Σαφως και δεν θα παθει τιποτα το αυτοκινητο αμεσα........αν ομως κανει το ιδιο σε οτι δεν μπορεις ευκολα να δεις;;;;(μπουζι,φιλτρα κτλ)
                                        Οπως ειπες ασε λιγες μερες να κυκλοφορισει το παραφλου και αν παραμεινει πρασινο.......βουρρρρ για αλαγμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sfak last edited by

                                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                          :whistlink:

                                          Λες?εε?χαχαχα τι να πω..νταξει δεν θα παθει τιποτα το αμαξι αλλα δεν ειναι ωραιο να δημιουργουνται υπόνοιες..

                                          Σαφως και δεν θα παθει τιποτα το αυτοκινητο αμεσα........αν ομως κανει το ιδιο σε οτι δεν μπορεις ευκολα να δεις;;;;(μπουζι,φιλτρα κτλ)
                                          Οπως ειπες ασε λιγες μερες να κυκλοφορισει το παραφλου και αν παραμεινει πρασινο.......βουρρρρ για αλαγμα

                                          Στα υπολοιπα (μπουζι,φιλτρα) δεν το κανει...ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ.Τωρα θα δω ξανα το χρωμα και θα πραξω αναλογος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimagg last edited by

                                            Σε αμάξι με dex-cool αν δεν βρω dex-cool μπορώ να συμπλήρωσω κάποιο άλλο; Πήγα σε 3 εμπόρους, δεν φέρνουν πια dex-cool και μου δίναν κάτι αραιωμένα που λεγαν ότι κάνουν.Δεν τους εμπιστευτηκα, υπάρχει κάποιο άλλο έκτος από dex-cool που μπορώ να συμπληρωσω;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 36 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr