-
Ζητω από τωρα ένα μεγαλο συγνωμη για το σεντονι αλλα θα ηθελα να γινω οσο το δυνατο πιο σαφης.Σας ευχαριστω για την κατανοηση!
Παιδια αντιμετωπίζω ένα σοβαρο πρόβλημα αν και με μια αναζητηση στο google είναι συχνο.Τυχαινει τα μισα πρωινα του μηνα(30) αρα κρυο το αμαξι να μην παιρνει μπροστα.Το θεμα είναι ότι δεν παιρνει καθολου.Μονο μετα από 10 φορες και παιξιμο του γκαζιού.Συγκεκριμενα χτυπα η μιζα ανεβαζει κατευθείαν στροφες 1000+και σαν φωτοβολιδα σβηνει.Αν πατησω γκαζι και αφηνω και ξανα παταω με το ζορι κρατα 200-300-400 και σβηνει.Συμβαινει ΜΟΝΟ κρυο(ολοι οι κύλινδροι εχουν θεμα δεν τρικυλινδριζει και ακουγονται σκασιματα).Εδω να σημειωσω πως ειχα πλυνει το καλοκαιρι τον κινητηρα και καθαρισα το κλαπετο της πεταλούδας....ειχα θεμα με το ρελαντί...πολύ ψηλο αλλα με πολύ wd 40 παντου εστρωσε και μετα από κανα μηνα αρχισε αυτό με το να μην παιρνει μπροστα.
Τι εχω κανει λοιπον:
1)Τα μπουζι τα ελεγξα και είναι ΟΚ
2)Αντλια βενζίνης πριν βαλω μπροστα τρομπαρει κανονικα 2-3sec και σταματα
3)Η πεταλουδα είναι ντιζατη και δεν νομιζω να τη χαλασα...το θεωρω αδυνατο.
4)Ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ειχε αλλαχτεί παλια γιατι εκανα το ιδιο πραγμα αλλα ζεστο!
5)μπουζοκαλωδια-διανομεα-πολλαπλασιαστη δεν εχω ελεγξει
6)Αλλαξα τον αισθητηρα ψυκτικου
Αν παρει μπροστα μετα από 20-30 sec είναι καλο και διαλεγμενο.Βρωμα όμως από πισω φουλ ακαυτη μολις παρει.
Διαβασα στο ιντερνετ κα σε βιντεο με παρομοιο πρόβλημα με το δικο μου(σε ιδιο αυτοκινητο αλλα 6κυλινδρο) για αισθητηρα στροφαλου,εκκκεντροφορου,μια βαλβιδα αντεπιστροφης καυσιμου,ρελε υπερτασης,ρυθμιστη καυσιμου,πεταλουδα,Κατι στο ρεζερβουάρ που δινει εντολη και χιλια δυο αλλα.Σε μηχανικο το πηγα....δεν το πιασε μονο που ακουσε τι του ειπα λεει πεταλουδα....Μα του λεω αφου παρει όλα αψογα και δεν το κανει παντα αλλα επεμενε...Άλλος μηχανικος μου ειπε ότι ο διανομεας-πολλαπλασιαστης εχει ακομα υγρασία από το πλυσιμο και πρεπει να καθαριστουν αλλα δεν ασχοληθηκε.
Υπαρχει περιπτωση να φτυσε η πεταλουδα?Δεν θα το κανε παντα?Σε βιντεο στο νετ αν είναι πεταλουδα το ρελαντί ανεβοκατεβαινει.
Στο δικο μου αυτοκινητο w202 c 180 pro lifting εχω βαλβδια ψυχρης?Που είναι?καθαριζεται?Γιατι ακουσα ότι ρυθμίζεται με τον ψεκασμο μονο.Θα ηθελα να ακουσω γνωμες.....ταυτόχρονα θα το ξαναπαω σε μηχανικο-ηλεκτρολογο το αυτοκινητο....απλως δεν θελω να αλλαξω το μισο αμαξι για να στρωσει!
-
Μπεκ που κατουρανε?
Επισης δεν καταλαβα πως καταφερνεις και παιρνει μπροστα. Αφου μιζαρεις καποια συγκεκριμενη ωρα? Αφου 'ζεσταθει' με τα αναψε σβησε?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μπεκ που κατουρανε?Επισης δεν καταλαβα πως καταφερνεις και παιρνει μπροστα. Αφου μιζαρεις καποια συγκεκριμενη ωρα? Αφου 'ζεσταθει' με τα αναψε σβησε?
Το σκεφτηκα για μπεκ που κατουραει ή αδειαζει αλλα το απεκλεισα μονος μου αφου η πολλαπλη πρεπει να χωριζει σε αυλους πολυυυ πριν τα μπεκ αρα ενας κύλινδρος θα ειχε θεμα.Επιπλεον εχω βγαλει το κολαρο πρωι και καποιος με σβητο κινητηρα να πατα γκαζι για να ανοιξει η πεταλουδα......δεν υπηρχε ιχνος οσμης βενζίνης ή υγραερίου.Παιρνει μπροστα αφου ζεσταθεί με τα αναψε σβησε!!!
Αν ηταν μπεκ δεν θα αδειαζε παντα? -
τσεκαρε τοτε αισθητηρες στροφαλου και εκκεντροφορου.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
τσεκαρε τοτε αισθητηρες στροφαλου και εκκεντροφορου.Δεν θα το εκανε παντα?Πως τους τσεκαρω?Μνονο αλλαγη ή θα βγαλε σφαλμα ο εγκέφαλος(δεν υπαρχει λαμπακι στο κατραν )
-
Ο χρήστης araxnis έγραψε:
Καλημέρα!!Καβάτζοσα μια κυλινδροκεφαλή για focus(αχρείαστη να είναι) και ρωτάω το εξής..Πως καθαρίζεται και αποθηκεύεται?Τα ανταλακτικα εξαρτήματα που είχαμε στην παλιά μου δουλεια ήταν όλα καλυμένα με μια στρώση γράσου ετσι μένουν για πολά χρόνια κομπλεντάν, καλυμένα παντου, ουτε ιχνος σκουριας η βρομιας, απλά πρέπει οταν το ξεθάψεις για χρήση να το καθαρίσεις καλά με κανα πετρέλαιο πχ, η wd40 δέν βλέπω το λόγο να το γιαλίσεις απο λάδια κτλ για να το αποθηκευσεις κάπου,ισα ισα το λιπαντικό είναι αυτο που θα προκαλέσει μια μονοτική στρώση που δέν θα αφήσει το μέταλο να οξυδοθει-διαφροθε κτλ.
-
Tα λάδια ή τα γράσα αποθήκευσης είναι ειδικά για μακροχρόνια αποθήκευση, τα κοινά λάδια / γράσα είναι ακατάλληλα γιατί περιέχουν πρόσθετα καθαριστικά που είναι επιθετικά ( διαβρωτικά ) στα μέταλλα που αποθηκεύονται για μεγάλο χρονικό διάστημα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Tα λάδια ή τα γράσα αποθήκευσης είναι ειδικά για μακροχρόνια αποθήκευση, τα κοινά λάδια / γράσα είναι ακατάλληλα γιατί περιέχουν πρόσθετα καθαριστικά που είναι επιθετικά ( διαβρωτικά ) στα μέταλλα που αποθηκεύονται για μεγάλο χρονικό διάστημα.Εγω θυμάμαι ανακατευαμε γράσο με λάδι κάποιο συγκεκριμένο και αλοιφαμε με αυτο το μειγμα τα ανταλλακτικα.
πάντος 1η φορά ακουω οτι υπάρχουν γράσα η λάδια επιθετικά ( διαβρωτικά ) σε μέταλα.
Εμεις τα αποθηκευαμε για 1 αντε 2 χρόνια σπάνια 3 τωρα για 40-50 χρόνια δέν ξέρω. -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Tα λάδια ή τα γράσα αποθήκευσης είναι ειδικά για μακροχρόνια αποθήκευση, τα κοινά λάδια / γράσα είναι ακατάλληλα γιατί περιέχουν πρόσθετα καθαριστικά που είναι επιθετικά ( διαβρωτικά ) στα μέταλλα που αποθηκεύονται για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Εγω θυμάμαι ανακατευαμε γράσο με λάδι κάποιο συγκεκριμένο και αλοιφαμε με αυτο το μειγμα τα ανταλλακτικα.
πάντος 1η φορά ακουω οτι υπάρχουν γράσα η λάδια επιθετικά ( διαβρωτικά ) σε μέταλα.
Εμεις τα αποθηκευαμε για 1 αντε 2 χρόνια σπάνια 3 τωρα για 40-50 χρόνια δέν ξέρω.Άφησε 3 χρόνια τα λάδια στο αμάξι σου ακίνητο και τα λέμε μετά.
Τα λάδια αποθήκευσης είναι απλά ορυκτέλεια χωρίς τα πρόσθετα που έχουν τα λάδια, τα γράσα και οι βαλβολίνες των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν.
Anti-corrosion storage oils έχουν όλες οι γνωστές εταιρίες αλλά είναι σε μεγάλες συσκευασίες.
-
καταλαβα. δέν το γνώριζα αυτο.
Οπος και να έχει καλύτερα με ένα γράσο οποιοδήποτε απο το τίποτα.. -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
καταλαβα. δέν το γνώριζα αυτο.
Οπος και να έχει καλύτερα με ένα γράσο οποιοδήποτε απο το τίποτα..Δεν νομιζω κραμα αλουμινιου είναι τι θα παθει τοσο πολύ....το λαδι-γρασσος θα διαβρωσει περισσοτερο+με σκονη μια μπιχλα θα γινει ολο.Τα μεταχειρισμένα ετσι παρατημένα μια χαρα είναι.
-
Σκεφτόμουν να καθαρίσω με βενζίνη τα λάδια της μηχανής που έχουν μείνει,επάλλειψη με γράσσο και μετά τύλιγμα με νάϋλον.Αποθήκευση στο γκαράζ για άγνωστο χρονικό διάστημα..
-
Πέτυχα δύο πολύ ενδιαφέροντα περιοδικά που είναι διαθέσιμα και σε ηλεκτρονική μορφή για SERVICE και ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ.
http://www.infoservice.com.gr/?page_id=1163
http://www.infoservice.com.gr/?page_id=1173Εγώ πάντως βρήκα πολλά ενδιαφέροντα άρθρα και τεχνικές αναλύσεις...
-
Ο χρήστης araxnis έγραψε:
Σκεφτόμουν να καθαρίσω με βενζίνη τα λάδια της μηχανής που έχουν μείνει,επάλλειψη με γράσσο και μετά τύλιγμα με νάϋλον.Αποθήκευση στο γκαράζ για άγνωστο χρονικό διάστημα..Μία χαρά θα είσαι για κάποιοα χρονάκια.
Αχρίαστο να είναι βεβαια.. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Ζητω από τωρα ένα μεγαλο συγνωμη για το σεντονι αλλα θα ηθελα να γινω οσο το δυνατο πιο σαφης.Σας ευχαριστω για την κατανοηση!
Παιδια αντιμετωπίζω ένα σοβαρο πρόβλημα αν και με μια αναζητηση στο google είναι συχνο.Τυχαινει τα μισα πρωινα του μηνα(30) αρα κρυο το αμαξι να μην παιρνει μπροστα.Το θεμα είναι ότι δεν παιρνει καθολου.Μονο μετα από 10 φορες και παιξιμο του γκαζιού.Συγκεκριμενα χτυπα η μιζα ανεβαζει κατευθείαν στροφες 1000+και σαν φωτοβολιδα σβηνει.Αν πατησω γκαζι και αφηνω και ξανα παταω με το ζορι κρατα 200-300-400 και σβηνει.Συμβαινει ΜΟΝΟ κρυο(ολοι οι κύλινδροι εχουν θεμα δεν τρικυλινδριζει και ακουγονται σκασιματα).Εδω να σημειωσω πως ειχα πλυνει το καλοκαιρι τον κινητηρα και καθαρισα το κλαπετο της πεταλούδας....ειχα θεμα με το ρελαντί...πολύ ψηλο αλλα με πολύ wd 40 παντου εστρωσε και μετα από κανα μηνα αρχισε αυτό με το να μην παιρνει μπροστα.
Τι εχω κανει λοιπον:
1)Τα μπουζι τα ελεγξα και είναι ΟΚ
2)Αντλια βενζίνης πριν βαλω μπροστα τρομπαρει κανονικα 2-3sec και σταματα
3)Η πεταλουδα είναι ντιζατη και δεν νομιζω να τη χαλασα...το θεωρω αδυνατο.
4)Ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ειχε αλλαχτεί παλια γιατι εκανα το ιδιο πραγμα αλλα ζεστο!
5)μπουζοκαλωδια-διανομεα-πολλαπλασιαστη δεν εχω ελεγξει
6)Αλλαξα τον αισθητηρα ψυκτικου
Αν παρει μπροστα μετα από 20-30 sec είναι καλο και διαλεγμενο.Βρωμα όμως από πισω φουλ ακαυτη μολις παρει.
Διαβασα στο ιντερνετ κα σε βιντεο με παρομοιο πρόβλημα με το δικο μου(σε ιδιο αυτοκινητο αλλα 6κυλινδρο) για αισθητηρα στροφαλου,εκκκεντροφορου,μια βαλβιδα αντεπιστροφης καυσιμου,ρελε υπερτασης,ρυθμιστη καυσιμου,πεταλουδα,Κατι στο ρεζερβουάρ που δινει εντολη και χιλια δυο αλλα.Σε μηχανικο το πηγα....δεν το πιασε μονο που ακουσε τι του ειπα λεει πεταλουδα....Μα του λεω αφου παρει όλα αψογα και δεν το κανει παντα αλλα επεμενε...Άλλος μηχανικος μου ειπε ότι ο διανομεας-πολλαπλασιαστης εχει ακομα υγρασία από το πλυσιμο και πρεπει να καθαριστουν αλλα δεν ασχοληθηκε.
Υπαρχει περιπτωση να φτυσε η πεταλουδα?Δεν θα το κανε παντα?Σε βιντεο στο νετ αν είναι πεταλουδα το ρελαντί ανεβοκατεβαινει.
Στο δικο μου αυτοκινητο w202 c 180 pro lifting εχω βαλβδια ψυχρης?Που είναι?καθαριζεται?Γιατι ακουσα ότι ρυθμίζεται με τον ψεκασμο μονο.Θα ηθελα να ακουσω γνωμες.....ταυτόχρονα θα το ξαναπαω σε μηχανικο-ηλεκτρολογο το αυτοκινητο....απλως δεν θελω να αλλαξω το μισο αμαξι για να στρωσει!
Λοιπον εχουμε εξελιξεις.Το αυτοκινητο πηγε από βραδυς σε ηλεκτρολογο.Το πρωι δεν του το κανε αλλα όταν μαρσαριζε ρεταριζε-εκοβε(δεν ημουν εκει).Εβγαλε μπουζι(μια χαρα ηταν) και δεν εβγαλε πολλαπλασιαστη να καθαρισει ή να δει γιατι πρεπει να βγει η πολλαπλη!!!(ΑΝ εκανε τετοια μλκια η μερκ........)Το εβαλε στον εγκεφαλο και βρηκε τα εξης σφαλματα......
1ον)Αισθητήρας θερμοκρασιας ψυκτικου(γινεται εγκέφαλος να βγαλει τετοιο σφαλμα?! )Τεσπα το απεδωσε πιθανον στο ότι τον αλλαξα
2ον)Σφαλμα στην πεταλουδα γκαζιού...
Τα εσβησε ,εκανε reset και θα δουμε αν το ξανακανει.
Μου λεει πιθανον είναι η πεταλουδα.Εψαξα το θεμα της πεταλούδας!Δεν εχω βαλβιδα ψυχρης αλλα ελεγχεται ηλεκτρονικα από την πεταλουδα.Εχει μια διαδρομή καποιων μοιρων που ελεγχεται ηλεκτρονικα και ανοιγει-κλεινει.Ειδα βιντεακια στο youtube και από ότι καταλαβα εχει 2 ποτενσιόμετρα από πισω μερια και γρανάζια.Μετρας στα διαφορα pin της φισσας της με πολυμετρο και διαπιστώνεις αν εχει θεμα.
Και αναρωτιέμαι εγω ,είναι δυνατον να εχει θεμα η πεταλουδα από τη στιγμη που:
1-Δεν το κανει παντα
2-Μετα από 40δευτερολεπρα δλδ αφου παρει ενώ πριν δεν μπορουσε....ο αισθητήρας ψυκτικου δινει την ιδια θερμοκρασια στον εγκεφαλο.....αλλα πλεον δουλευει μια χαρα.
3-Ζεστο δεν το κανει ποτε.Για τον αισθητηρα στροφαλου μου πε ότι μπορει να χαλασε ή ότι μπορει να μαζεψε ρινίσματα....κατι τετοιο .
Μια φορα μου χε κοπει ένα Τ στα σωληνάκια υποπιεσης και το αλλαξα αλλα εβγαλα το κολλαρο και το φιλτροκουτι και ηταν σκετη πεταλουδα και πολλπλη.Εβαλα μπροστα να δω αν όλα ΟΚ και με ΚΛΕΙΣΤΟ κλαπετο πεταλούδας χτυπουσε κοφτη στις 4000σαλ.Το σβησα....εβγαλα πολο...ξαναβαλα δυσκολευτηκε λιγο να κρατησει ρελαντί αλλα μετα ενταξει.Αρα το σφαλμα που ειδαμε σημερα παιζει να είναι από τοτε?
Τελος μου ειπε ότι δεν πρεπει να είναι ηλεκτρολογικο θεμα.
Αν είναι πεταλουδα...και τσιτωσω την ντιζα το γκαζιού τοσο ώστε να μενει λιιιιγο ανοιχτο το κλαπετο κανονικα δεν θα πρεπει να μου το κανει ειτε καθολου ειτε σε μικροτερο βαθμο? -
Απορία:
Σε αυτοκίνητα με υδραυλικό συμπλέκτη,
το κύκλωμα του συμπλέκτη επικοινωνεί με το κύκλωμα των φρένων;Για ποιό λόγο ρωτάω:
σε περίπτωση αλλαγής υγρών φρένων
η διαδικασία περιλαμβάνει και την ανανέωση των υγρών του κυκλώματος του συμπλέκτη; -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Απορία:Σε αυτοκίνητα με υδραυλικό συμπλέκτη,
το κύκλωμα του συμπλέκτη επικοινωνεί με το κύκλωμα των φρένων;Για ποιό λόγο ρωτάω:
σε περίπτωση αλλαγής υγρών φρένων
η διαδικασία περιλαμβάνει και την ανανέωση των υγρών του κυκλώματος του συμπλέκτη;συνηθως μοιραζονται το ιδιο δοχειο υγρων, καλο θα ειναι και στις 2 περιπτωσεις να κανεις την ιδια διαδικασια και στον συμπλεκτη.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Απορία:
Σε αυτοκίνητα με υδραυλικό συμπλέκτη,
το κύκλωμα του συμπλέκτη επικοινωνεί με το κύκλωμα των φρένων;Για ποιό λόγο ρωτάω:
σε περίπτωση αλλαγής υγρών φρένων
η διαδικασία περιλαμβάνει και την ανανέωση των υγρών του κυκλώματος του συμπλέκτη;συνηθως μοιραζονται το ιδιο δοχειο υγρων, καλο θα ειναι και στις 2 περιπτωσεις να κανεις την ιδια διαδικασια και στον συμπλεκτη.
Ναι αυτό το έχω ακούσει που κάποιοι το συνιστούν,
απλά μου δημιουργεί εντύπωση πως αν και όντως είναι έτσιτότε πώς γίνεται και ορισμένοι αλλάζουν μαζί με τα υγρά των φρένων κι αυτά του συμπλέκτη
(που θα ήταν το λογικό)
και ταυτόχρονα άλλοι όχι.Εκτός αν δεν είναι τόσο τραγικό το να ανανεώνεις τα υγρά στα φρένα και να αφήνεις πάνω τα παλιά του συμπλέκτη.
Μια φορά πάντως δηλαδή το κύκλωμα του συμπλέκτη καταλαβαίνω φοράει υγρά φρένων.
Κι έχω δει που η βαλβίδα εξαέρωσης του συμπλέκτη είναι σε χωριστό σημείο σε σχέση με το κύκλωμα φρένων. -
ερωτηση.
στο ρελαντι οταν εχουμε τιναγματα που το καταλαβαινουμε στην καμπινα αλλα στο στροφομετρο δειχνει σταθερη η βελονα, τι μπορει να φταιει? (προφανως με διαγνωστικο βλεπεις οτι ανεβοκατεβαινουν οι στροφες,σε λογικα πλαισια)
πολλαπλασιαστης καινουργιος,μπουζι αλλαγμενα,μπουζωκαλωδια οκ,πεταλουδα πεντακαθαρη,πολλαπλη εισαγωγης καθαρη,φιλτρο αερα οκ,ρελιε εγκεφαλου οκ.
που μπορει να οφειλεται το τιναγμα,εχεις την αισθηση οτι ερχεται και κοβεται το ρευμα...
που να ψαξω? σωληνακια φαινονται οκ, αλλα πως μπορω να δω την ελαχιστη σχισμη,που ενδεχομενως να χανω αερα?μοτερ 1.6 8V Audi A4 2006 mont.
-
Παίζει να είναι και αντλία βενζίνης.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........