-
για τα τελη και τις εκλογικες 'ορεξεις' του 'λαου'
εγω επι ΝΔ 2006 ΑΓΟΡΑΣΑ το mazda με την κρατικη διευκολυνση του φορολογικου τεκμηριου και με την υποχρεωση των 330€ τελων το χρονο.
αργοτερα με ΠΑΣΟΚ τα τελη Χ 2 660€
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΝΔ φορος πολυτελειας 430€
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ τα τελη στα 690€ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ολες οι επιλογες ηταν απο +100% για τα τελη, εως + οσα για τον φορο πολυτελειας.
Α! μην ξεχναμε το πηρα καινουργιο 25,000 με μια προσφορα που ετρεχε τοτε και ολες οι αναφερομενες κυβερνητικες επιλογες στην δεκαετια το καταντησαν να πρεπει μεχρι να πληρωσω για να το πουλησω.
-
18.18% η αυξηση για μενα. Απαράδεκτες οι αυξησεις στους μικρους κινητήρες.
-
απαραδεκτες ειναι στα μεγαλα μεγαλα κυβικα γιατι τζιραρουν περισσοτερο χρημα για την χρηση τους.
-
Ο χρήστης dim63 έγραψε:
ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ολες οι επιλογες ηταν απο +100% για τα τελη, εως + οσα για τον φορο πολυτελειας.
Στις εκλογές δεν παίρνουν μέρος μόνο 3 ή 4 ή 5 κόμματα.
Εγώ συγκεκριμένα για το θέμα των τελών που συζητάμε εδώ και αφορά κατά βάση φορολογία για συντήρηση, διατήρηση και από ότι βλέπουμε και την αύξηση του δημόσιου τομέα, θα επέλεγα κόμμα που ξεκάθαρα αναφέρει στις πολιτικές του θέσεις δραστική μείωση του δημοσίου. Μόνο έτσι θα υπάρχει δυνατότητα μείωσης της φορολογίας.
Αλλά δεν νομίζω να το θέλει αυτό ο ελληνικός λαός.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στις εκλογές δεν παίρνουν μέρος μόνο 3 ή 4 ή 5 κόμματα.
Εγώ συγκεκριμένα για το θέμα των τελών που συζητάμε εδώ και αφορά κατά βάση φορολογία για συντήρηση, διατήρηση και από ότι βλέπουμε και την αύξηση του δημόσιου τομέα, θα επέλεγα κόμμα που ξεκάθαρα αναφέρει στις πολιτικές του θέσεις δραστική μείωση του δημοσίου. Μόνο έτσι θα υπάρχει δυνατότητα μείωσης της φορολογίας.
Αλλά δεν νομίζω να το θέλει αυτό ο ελληνικός λαός.
Πρέπει να έχουμε ξεκάθαρο τι εννοούμε με το 'μείωση της φορολογίας'.
Μείωση για ποιον:- για τον εργαζόμενο με τα 500-1500 ή και 3000 ευρώ το μήνα που τα έχει δουλέψει με τον ιδρώτα ή και το αίμα τους
- τον εφοπλιστή με τα 100 καράβια, για το βιομήχανο με τα 10 εργοστάσια που τα έχουν βγάλει με τον ιδρώτα και το αίμα των εργαζομένων
Σήμερα για να μη φορολογηθούν οι βιομήχανοι, φορολογούνται οι εργαζόμενοι
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ολες οι επιλογες ηταν απο +100% για τα τελη, εως + οσα για τον φορο πολυτελειας.
Στις εκλογές δεν παίρνουν μέρος μόνο 3 ή 4 ή 5 κόμματα.
Εγώ συγκεκριμένα για το θέμα των τελών που συζητάμε εδώ και αφορά κατά βάση φορολογία για συντήρηση, διατήρηση και από ότι βλέπουμε και την αύξηση του δημόσιου τομέα, θα επέλεγα κόμμα που ξεκάθαρα αναφέρει στις πολιτικές του θέσεις δραστική μείωση του δημοσίου. Μόνο έτσι θα υπάρχει δυνατότητα μείωσης της φορολογίας.
Αλλά δεν νομίζω να το θέλει αυτό ο ελληνικός λαός.
σιγουρα ειναι πολλα τα κομματα που λαμβανουν μερος στις εκλογες με την προ συριζα εποχη ΜΟΝΟ ΔΥΟ και τωρα με την συμπραξη ................τα ειδαμε και τα αλλα.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Πρέπει να έχουμε ξεκάθαρο τι εννοούμε με το 'μείωση της φορολογίας'.
Μείωση για ποιον:- για τον εργαζόμενο με τα 500-1500 ή και 3000 ευρώ το μήνα που τα έχει δουλέψει με τον ιδρώτα ή και το αίμα τους
- τον εφοπλιστή με τα 100 καράβια, για το βιομήχανο με τα 10 εργοστάσια που τα έχουν βγάλει με τον ιδρώτα και το αίμα των εργαζομένων
Σήμερα για να μη φορολογηθούν οι βιομήχανοι, φορολογούνται οι εργαζόμενοι
Ελπίζω να μου επιτρέπεις να μην απαντήσω σε αυτά που γράφεις γιατί έχουν έντονη ιδεολογική και κομματική υφή και δεν αφορούν το θέμα.
Από εκεί και πέρα, τα τέλη θα είναι αυτά που είναι και όποιος έχει πληρώνει.
-
Tέλη δεν έπρεπε να υπάρχουν σε αυτούς τους άθλιους δρόμους.Η αν ήθελε να έχει τέλη το κράτος ας τα ενσωμάτωνε στα καύσιμα 0,10 λέπτα το λίτρο επιπλέον της τιμής όποτε όποιος κινούσε το όχημα του αναγκαστικά βάζοντας καύσιμο θα τα έπαιρνε το κράτος απο εκεί!
-
Ο χρήστης bill97480 έγραψε:
Tέλη δεν έπρεπε να υπάρχουν σε αυτούς τους άθλιους δρόμους.Η αν ήθελε να έχει τέλη το κράτος ας τα ενσωμάτωνε στα καύσιμα 0,10 λέπτα το λίτρο επιπλέον της τιμής όποτε όποιος κινούσε το όχημα του αναγκαστικά βάζοντας καύσιμο θα τα έπαιρνε το κράτος απο εκεί!Πολύ σωστός. Αλλά στο Ελλαδισταν έχουμε τεκμήριο 3200 σε 1600αρι 10ετιας, που τα πραγματικά του έξοδα (τέλη, ασφάλεια, συνεργείο, βενζίνες - που έχουν φόρο και δεν θα έπρεπε να λογίζονται κανονικά, αλλά ας τις βάλουμε και αυτές μέσα έτσι γιατί είμαστε large) με 10.000 χλμ/χρόνο αντε να είναι κανένα διχιλιαρο βαριά...
Για καθένα 'έξυπνο' που φοροδιαφευγει, θα πρέπει να βρεθεί και ένας μ@λ@κας να πληρώσει τη χασούρα. Και επειδή στην Ελλάδα έχουμε πολλούς 'έξυπνους', οι μ@λ@κες που είναι λιγότεροι θα πληρώνουν περισσότερα...
-
Ο χρήστης bill97480 έγραψε:
Tέλη δεν έπρεπε να υπάρχουν σε αυτούς τους άθλιους δρόμους.Η αν ήθελε να έχει τέλη το κράτος ας τα ενσωμάτωνε στα καύσιμα 0,10 λέπτα το λίτρο επιπλέον της τιμής όποτε όποιος κινούσε το όχημα του αναγκαστικά βάζοντας καύσιμο θα τα έπαιρνε το κράτος απο εκεί!Σε 15 ευρώ βενζίνη πληρωνεις 5 ευρώ για βενζίνη και 10 για φόρους...και θες να πληρωνεις και παραπανω;!
Χωσε κι άλλο Αλέξη, αντέχουν και γουσταρουν!!! -
Αυτη η αποψη με τα τελη στα καυσιμα..... Βλεπετε το δεντρακι και χανετε το δασος... αν σκεφτειτε πως οτι ακουμπατε θ ακριβυνει.. δε θελετε να ξερετε ποσο πιο πανω θα μας ερχεται...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτη η αποψη με τα τελη στα καυσιμα..... Βλεπετε το δεντρακι και χανετε το δασος... αν σκεφτειτε πως οτι ακουμπατε θ ακριβυνει.. δε θελετε να ξερετε ποσο πιο πανω θα μας ερχεται...Οκ. Σύμφωνοι. Υπάρχει κάποια άλλη λύση; γιατί καταντάει γραφικό να διαμαρτυρεται κάποιος για υψηλά τέλη στο 2.5 λίτρων αυτοκίνητο του...
-
Και βεβαια υπαρχουν λυσεις καλυτερες απο τα καυσιμα.Ενας συνδυασμος ιπποδυναμης,παλαιοτητας,βαρους,εκπομπων ρυπων κ.α. και θα ταν πολυ πιο δικαιος. Το μονο στανταρ και πανηλιθιο ειναι να εξεταζουμε ΚΥΡΙΩΣ τα κυβικα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και βεβαια υπαρχουν λυσεις καλυτερες απο τα καυσιμα.Ενας συνδυασμος ιπποδυναμης,παλαιοτητας,βαρους,εκπομπων ρυπων κ.α. και θα ταν πολυ πιο δικαιος. Το μονο στανταρ και πανηλιθιο ειναι να εξεταζουμε ΚΥΡΙΩΣ τα κυβικα.Τα τελη του 2017 θα υπολογιζονται με τις παραμετρους που λες......τωρα δεν προλαβαιναν να φτιαξουν τη σουπα και μας πασαραν κατι προχειρο. Τουλαχιστον ετσι λενε οι κυβερνοντες!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και βεβαια υπαρχουν λυσεις καλυτερες απο τα καυσιμα.Ενας συνδυασμος ιπποδυναμης,παλαιοτητας,βαρους,εκπομπων ρυπων κ.α. και θα ταν πολυ πιο δικαιος. Το μονο στανταρ και πανηλιθιο ειναι να εξεταζουμε ΚΥΡΙΩΣ τα κυβικα.@@ μαντορλες.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ρε εδω δίναμε 660 και θα δωσουμε 690 και θα πουμε και ευχαριστωΣου λεει κατάμουτρα ότι θα πληρώνεις για το αμάξι του άλλου.
Κουμμουνισμός690 kai γενικα οι αυξησεις στα τελη κλπ θα γινουν για να μην πληρωνουν στα ιδιωτικα σχολεια οι πλουσιοι 23%. Οποτε παμε προς το Καπιταλισμος.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Και βεβαια υπαρχουν λυσεις καλυτερες απο τα καυσιμα.Ενας συνδυασμος ιπποδυναμης,παλαιοτητας,βαρους,εκπομπων ρυπων κ.α. και θα ταν πολυ πιο δικαιος. Το μονο στανταρ και πανηλιθιο ειναι να εξεταζουμε ΚΥΡΙΩΣ τα κυβικα.
Τα τελη του 2017 θα υπολογιζονται με τις παραμετρους που λες......τωρα δεν προλαβαιναν να φτιαξουν τη σουπα και μας πασαραν κατι προχειρο. Τουλαχιστον ετσι λενε οι κυβερνοντες!
Και ποτέ είπαν κάτι αυτοί και έγινε; έδω δεν γίνεται σε προηγμένες χώρες αυτό, θα το κάνουν στην Ελλάδα; ούτε μια στο εκατομμύριο.
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Και βεβαια υπαρχουν λυσεις καλυτερες απο τα καυσιμα.Ενας συνδυασμος ιπποδυναμης,παλαιοτητας,βαρους,εκπομπων ρυπων κ.α. και θα ταν πολυ πιο δικαιος. Το μονο στανταρ και πανηλιθιο ειναι να εξεταζουμε ΚΥΡΙΩΣ τα κυβικα.
Τα τελη του 2017 θα υπολογιζονται με τις παραμετρους που λες......τωρα δεν προλαβαιναν να φτιαξουν τη σουπα και μας πασαραν κατι προχειρο. Τουλαχιστον ετσι λενε οι κυβερνοντες!
Και ποτέ είπαν κάτι αυτοί και έγινε; έδω δεν γίνεται σε προηγμένες χώρες αυτό, θα το κάνουν στην Ελλάδα; ούτε μια στο εκατομμύριο.
Μαζι σου.....εγω απλα λεω αυτο που ειπανε. Πιστευω οτι αν τα συνυπολογισουν ολα μαζι,παλι σε αυξηση θα παμε!!!!
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Tέλη δεν έπρεπε να υπάρχουν σε αυτούς τους άθλιους δρόμους.Η αν ήθελε να έχει τέλη το κράτος ας τα ενσωμάτωνε στα καύσιμα 0,10 λέπτα το λίτρο επιπλέον της τιμής όποτε όποιος κινούσε το όχημα του αναγκαστικά βάζοντας καύσιμο θα τα έπαιρνε το κράτος απο εκεί!
Σε 15 ευρώ βενζίνη πληρωνεις 5 ευρώ για βενζίνη και 10 για φόρους...και θες να πληρωνεις και παραπανω;!
Χωσε κι άλλο Αλέξη, αντέχουν και γουσταρουν!!!Φιλε μου καλε τα πραγματα ειναι απλα.Το θεμα ειναι οτι το κρατος πιο πολυ θα εχει χασουρα τωρα με αυτο το μετρο γιατι δες ποσοι θα παραδωσουν πινακιδες και οι απωλειες για το κρατος θα ειναι πολυ πιο μεγαλυτερες απο οτι θα κερδιζε!
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Και βεβαια υπαρχουν λυσεις καλυτερες απο τα καυσιμα.Ενας συνδυασμος ιπποδυναμης,παλαιοτητας,βαρους,εκπομπων ρυπων κ.α. και θα ταν πολυ πιο δικαιος. Το μονο στανταρ και πανηλιθιο ειναι να εξεταζουμε ΚΥΡΙΩΣ τα κυβικα.
@@ μαντορλες.
Διαφωνεις μαζι μου ή θεωρεις οτι μια τετοια λυση δε θα εφαρμοστει ποτε?
Τέλη κυκλοφορίας