-
Kαι τα redline δεν είναι πιστοποιημένα αλλά...
-
Μην ψαρώνετε με τα Group IV και V. Τα λάδια δεν είναι τόσο τα base stocks τους αλλά η έρευνα πίσω τους. Πολλά Group III (και τέτοια φαίνεται πως είναι πλέον τα Mobil 1 για παράδειγμα) είναι άριστα long life λάδια, ανώτερα από τα περισσότερα Group IV/V κυρίως λόγω της έρευνας που έχει πέσει στα πρόσθετά τους.
Αν δε θέλετε πειραματισμούς, βάζετε μόνο λιπαντικά με τις κατάλληλες προδιαγραφές.
-
-
Aυτά τα Αμερικανάκια....συριζαίοι θα είναι...
'Is there such a thing as an oil that improves with age?' According to Howe, there is. 'This is not surprising
because part of the synthetic package and base oil chemistry actually reacts with the [engines'] blow by gasses to
create a more effective anti wear chemistry. The polyolesters and unique anti wear chemistry in Red Line are
designed to improve the wear characteristics after a period of engine operation.' This explains why the performance
of the Red Line shows a small wear diameter after some use'.
(Aπαντάει ο πρόεδρος της Redline). -
Γράφεις και μάλιστα καιρό τώρα, σε αυτό το νήμα, και τολμάς να λες πως δεν γνωρίζεις τι λάδι έβαλαν μέσα
Είναι επαγγελματικό το Ντάστερ, και έχουμε έναν εδώ στην εταιρεία που ασχολείται με αυτά, εγώ δεν ξέρω ούτε που είναι το σέρβις του.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γράφεις και μάλιστα καιρό τώρα, σε αυτό το νήμα, και τολμάς να λες πως δεν γνωρίζεις τι λάδι έβαλαν μέσα
Είναι επαγγελματικό το Ντάστερ, και έχουμε έναν εδώ στην εταιρεία που ασχολείται με αυτά, εγώ δεν ξέρω ούτε που είναι το σέρβις του.
ΟΚ, πάσο
-
Παιδια εχει κανεις εμπειρια απο τα λιπαντικα kroon oil; Πρωτη φορα βλεπω αυτη την εταιρεια και σε σερβις συγγενικου αυτοκινητου χρησιμοποιηθηκαν απο τον μηχανικο! Ειναι ελληνικο λαδι;
-
δεν ξέρω αν είναι καν λάδι.......το ελληνικό θα ψάχνουμε;;;
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Παιδια εχει κανεις εμπειρια απο τα λιπαντικα kroon oil; Πρωτη φορα βλεπω αυτη την εταιρεια και σε σερβις συγγενικου αυτοκινητου χρησιμοποιηθηκαν απο τον μηχανικο! Ειναι ελληνικο λαδι;Κάποιος είχε αναφερθεί γι' αυτά παλιά στο φόρουμ, ολλανδικά είναι:
http://www.kroon-oil.com/en/about-kroon-oil/ -
Μια χαρα λαδι ειναι μην αγχωνεσαι.
Ολανδικη ειναι και μαλιστα πολυ παλια εταιρεια!- Με προλαβε ο φιλος πιο πανω!
-
Επειδή με τα capital controls έχουν χάσει λίγο τη μπάλλα οι γνωστοί «λαδάδες», γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω Elf Full Tech FE 5W30 για τον R9M του καινούργιου Qashqai?
-
-
http://www.car-e.gr/lipantika-chimika/e ... 0-5lt.html
-
το πείραμα ολοκληρώθηκε
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... /3911893/1
-
Πρωτα απο ολα το manual το διαβασες ;;
Η αναλυση λαδιου σου; γιατι δεν μπορω να την δω με το 5W20.. -
Η ανάλυση στα 20,400 χλμ είχε τα εξής σχόλια 'Aluminum and copper are still high for your 700cc motorcycle engine. We aren't sure how long the last sample ran, but after 8,000 km, this sample shows a significant increase in copper, which is from brass/bronze parts. We aren't sure if this is necessarily a problem yet, but it's worth keeping an eye on. Iron
tracks with time on oil, so longer oil runs tend to produce more iron, so that's okay. Other metals are close to
average. The viscosity was a bit thin for 10W/30 but that's okay. TBN read strong at 5.6. Try a 4,000-km run
and check back on metals.' -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
το πείραμα ολοκληρώθηκεhttp://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... /3911893/1
Η Blackstone απο οτι βλέπω θελει 28$ για την ανάλυση , τα μεταφορικά ποσο σου βγήκαν ?
-
Με ταχυδρομείο συστημένο 6,30€ σε φάκελο την συσκευασία που σου στέλνουν,μπορείς να την ζητήσεις μεσα στην φόρμα της ιστοσελίδας Blackstone.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Η ανάλυση στα 20,400 χλμ είχε τα εξής σχόλια 'Aluminum and copper are still high for your 700cc motorcycle engine. We aren't sure how long the last sample ran, but after 8,000 km, this sample shows a significant increase in copper, which is from brass/bronze parts. We aren't sure if this is necessarily a problem yet, but it's worth keeping an eye on. Iron
tracks with time on oil, so longer oil runs tend to produce more iron, so that's okay. Other metals are close to
average. The viscosity was a bit thin for 10W/30 but that's okay. TBN read strong at 5.6. Try a 4,000-km run
and check back on metals.'Για ποιο λαδι μιλαμε;
-
καλησπέρες, από έναν αδαή στα των αυτοκινήτων, που παρακαλεί τη ψυχοθεραπευτική συμβουλή σας, σ΄ ένα μάλλον ανούσιο προβληματισμό:
-σε lancia delta 1.4 του 1995 το manual συστήνει τη χρήση Selenia 15w/40 semisynth multigrade.
-στο site της selenia http://www.flitalia.it/en/fl/component/option,com_dspcatprod/Itemid,254/ σε 15w/40 υπάρχει μόνο το Vision που δεν μπορώ να το βρω πλέον πουθενά, κι έτσι είμαι μεταξύ του 20Κ και του Gold με σκοπό να βοηθήσω τη 'γιαγιά delta'...
-εντελώς απλοϊκά σκεφτόμενος, θεωρώ πως τα 20Κ για να αντέχουν περισσότερα χλμ μάλλον θα φθείρονται, καιγονται, αναθυμιαζουν δυσκολότερα?
-τα Gold είναι API SN (2011) άρα με τις πιο προσφατες προδιαγραφές (High temperature deposit protection for pistons, Better sludge control, Better seal compatibility, Aftertreatment compatibility), ενώ τα 20Κ είναι API SL (2001) με προδιαγραφές πιο κοντά στην ηλικία της delta. δεν μπορώ να αξιολογήσω (εάν υπάρχει κατ' ουσία) τη διαφορά αυτή...τι λέτε, να κάνω μια βόλτα πρώτα από το ψυχιατρείο ή τη γλυτώνω...
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]