-
Καλησπερα παιδια,θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο μαζεμενο σε μεγεθος,μπορω να δωσω 12.000ευρω,κανω περιπου 25.000 χλμ το χρονο απο τα οποια το 70%περιπου εθνικη και αττικη .
Θα ηθελα να μου κανετε μερικες προτασεις,σας ευχαριστω -
Καλησπερα παιδια,θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο μαζεμενο σε μεγεθος,μπορω να δωσω 12.000ευρω,κανω περιπου 25.000 χλμ το χρονο απο τα οποια το 70%περιπου εθνικη και αττικη .
Θα ηθελα να μου κανετε μερικες προτασεις,σας ευχαριστω -
Καλησπερα παιδια,θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο μαζεμενο σε μεγεθος,μπορω να δωσω 12.000ευρω,κανω περιπου 25.000 χλμ το χρονο απο τα οποια το 70%περιπου εθνικη και αττικη .
Θα ηθελα να μου κανετε μερικες προτασεις,σας ευχαριστω -
Ο χρήστης Ikariwths έγραψε:
Καλησπερα παιδια,θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο μαζεμενο σε μεγεθος,μπορω να δωσω 12.000ευρω,κανω περιπου 25.000 χλμ το χρονο απο τα οποια το 70%περιπου εθνικη και αττικη .
Θα ηθελα να μου κανετε μερικες προτασεις,σας ευχαριστωΑν και δεν μας λες πολλά θα πρότεινα κάτι σε diesel για παράδειγμα Hyundai i20..
-
ψησου να μας πεις περισσοτερες πληροφοριες : πχ τι μεγεθος θεωρεις μαζεμενο ? καινουργιο ή μτχ ? κυβικα ?
-
Eχετε δικιο,η αρχικη μου σκεψη ηταν diesel λιγα κυβικά,γιαυτο κοιταξα μεταξυ polo ,kia rio ,i20 ,ibiza,c3,208.
Αν ξεχναω κατι καλο σε αυτα τα λεφτα πειτε το.
Δεν εχω αποριψει στο μυαλο μου εντελως την ιδεα του να παρω ενα μεγαλυτερου κυβισμου βενζινη και να του βαλω υγραεριο. -
Ετσι οπως τα κανουν τα πραγματα με τα τελη, μεινε χαμηλα στα κυβικα.
-
Θα πάω στην έκθεση την επόμενη εβδομάδα να τα δω όλα μαζί ,προς το παρών με έχει κερδίσει το κια Ρίο πως σας φαίνεται σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας;
Στάλθηκε από το MediaPad T1 8.0 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα, ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση ένα μήνα πριν
Έψαξα ότι κυκλοφορει σε αυτά τα χρήματα με ακριβώς τις ιδιες ανάγκες και προδιαγραφές
Τα καινούργια με απογοήτευσαν, ή για να μη είμαι τόσο αυστηρός δεν με ικανοποίησε κανένα
Παραδοσιακά αντίθετος σε αγορά μεταχειρισμένου, στράφηκα σε αυτή τη λύση αφού θεωρώ πως για την αγορά ενός μικρομεσαίου με αξιοπρέπη ποιότητα και τις λιγότερες παραχωρήσεις χρειαζεσαι τουλαχιστον 15.000
Έν τελει αγόρασα μτχ Golf 2009, 1.4 tsi από έμπορο μετά από ενδελεχή έλεγχο σε συνεργεία και test drive και τελική τιμή 9.400
Κάνοντας τη σύγκριση με Peugeot 208 , I20 και Kia Rio η διαφορά είναι χαώδης στα πάντα. Παίρνεις καινούργιο δεν αντιλέγω, με μηδέν χρήση και χλμ...αλλα:
Ειδικά σε διαδρομες σε εθνική καταλάβαινεις τη διαφορά σε ποιότητα εσωτερικού, αμαξώματος και κινητήρα
Αθόρυβο και άριστη ηχομόνωση ακόμα και με 180χλμ , δεν τρίζει τίποτα, cruise control, παθητική ασφάλεια
Μιλάω ως πρώην κάτοχος Ford Fiesta, mx5 και η σύζυγος εχει Fiesta 1.6 του 2008 αγορασμένο καινουργιο 15.000
Υπάρχει διαφορά δυστυχώς -
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
Καλησπέρα, ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση ένα μήνα πριν
Έψαξα ότι κυκλοφορει σε αυτά τα χρήματα με ακριβώς τις ιδιες ανάγκες και προδιαγραφές
Τα καινούργια με απογοήτευσαν, ή για να μη είμαι τόσο αυστηρός δεν με ικανοποίησε κανένα
Παραδοσιακά αντίθετος σε αγορά μεταχειρισμένου, στράφηκα σε αυτή τη λύση αφού θεωρώ πως για την αγορά ενός μικρομεσαίου με αξιοπρέπη ποιότητα και τις λιγότερες παραχωρήσεις χρειαζεσαι τουλαχιστον 15.000
Έν τελει αγόρασα μτχ Golf 2009, 1.4 tsi από έμπορο μετά από ενδελεχή έλεγχο σε συνεργεία και test drive και τελική τιμή 9.400
Κάνοντας τη σύγκριση με Peugeot 208 , I20 και Kia Rio η διαφορά είναι χαώδης στα πάντα. Παίρνεις καινούργιο δεν αντιλέγω, με μηδέν χρήση και χλμ...αλλα:
Ειδικά σε διαδρομες σε εθνική καταλάβαινεις τη διαφορά σε ποιότητα εσωτερικού, αμαξώματος και κινητήρα
Αθόρυβο και άριστη ηχομόνωση ακόμα και με 180χλμ , δεν τρίζει τίποτα, cruise control, παθητική ασφάλεια
Μιλάω ως πρώην κάτοχος Ford Fiesta, mx5 και η σύζυγος εχει Fiesta 1.6 του 2008 αγορασμένο καινουργιο 15.000
Υπάρχει διαφορά δυστυχώςΕσύ θα τον κάψεις τον άνθρωπο...
-
καλησπερα παιδια,θα προτιμουσα στο μετρο του δυνατου να αποφύγω τα γερμανικα αυτοκινητα ,σε δευτερο χερι μου αρεσει το volvo c30 1600cc απο το 2010 και μετα.το κια ριο το εχει κανεις να μου πει εντυπωσεις?
-
επίσης και για το subaru imbreza 2008 4x4 1500cc εχω ακουσει καλα λογια αλλα ρε γαμωτο δε μου αρεσει!
-
Καλησπερα φιλε, εχω το rio 1.4 crdi facelift, ειμαι στα 12.000 χλμ και μεχρι στιγμης ειμαι απολυτα ικανοποιημενος σε ολους τους τομεις...οτι θελεις ρωτα.
-
καλησπερα φιλε μου,θα ηθελα να μαθω τη πραγματικη καταναλωση του ριο ,αν γνωριζεις αν ειναι μεγαλυτερη απο το 1.1 και πως οδηγήθηκες στην αγορα του,σε ευχαριστω.
ειδα σε ενα βιντεο στο youtybe οτι θα βγει facelift to2016 ισχυει?αν ναι ποσο καιρο κανει να ερθει ελλαδα? -
Το facelift κυκλοφορη εδω και 6 μηνες στην ελληνικη αγορα, δεν νομιζω να βγει και δευτερο facelift,λογικα σε 3 χρονια θα αλλαξει μοντελο..οδηγηθηκα στην αγορα του ριο οντας παλιος κατοχος picanto,το ειχα στη κατοχη μου 8 χρονια δυανιοντας 360.000 χλμ. χωρις το παραμικρο προβλημα. φυσικα απο πλευρας ποιοτητας κατασκευεις δεν υπαρχει επαφη, ειναι ετη φωτος μπροστα το ριο,αλλα απο αξιοπιστια πιστευω οτι θα ειμαι στα ιδια υψηλα επιπεδα...η καταναλωση στα πρωτα χλμ ηταν λιγο τσιμπιμενη (6,0 λιτρα)σε σχεση με αυτα που περιμενα, αλλα τωρα στα 12,000 χλμ εχει μια διαφορα προς τα κατω με ελαφρυ ποδι δεν εχω περασει τα 5 λιτρα και με βαρυ τα 5,5.. για το 1.1 δεν γνωριζω τι διαφορα στη καταναλωση αλλα το εχω οδηγησει και μου φανηκε αργο σε σχεση με το 1.4 και η διαφορα στην τιμη ηταν τοσο μικρη που κατα την γνωμη μου δεν αξιζει να το προτιμισεις.
-
Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες φιλε μου,οδηγαω απελπιστικα ηρεμηα και αργα οποτε δε με ενδιαφερει το γκαζι,περισσοτερο εστιαζω στην οικονομια μιας και θα ειναι οχημα που θα κανει περιπου 30.000 το χρονο.οσο για το facelift σου παραθετω το λινκ για να μου πεις τη γνωμη σου
https://www.youtube.com/watch?v=1pzR9D4QeCE
ειναι αυτο που λες? -
Αυτο ειναι ιδιο με το δικο μου facelift.. αν τα χλμ.τα κανεις εντος πολης τοτε το 1.1 θα σε ικανοποιηση
-
να σαι καλα φιλε μου,αν επιτρεπεται σε τι τιμη το πηρες?
-
14.030 (εκδοση upgrade) με την εκπτωση της αποσυρσης και με επιπλεον εκπτωσει λογω υπαρξεις και αλλου Kia στην κατοχη μου. το 1.1 με το ιδιο επιπεδο εξοπλισμου θα μου εβγαινε 1000 ευρω λιγοτερα.
-
Έχοντας ως δεδομένα τα 25-30.000 km το χρόνο, την ήρεμη οδήγηση, το σημαντικό ποσοστό χιλιομέτρων εκτός πόλης και τον προϋπολογισμό των 12.000 Ευρώ, θεωρώ ότι οποιαδήποτε άλλη επιλογή εκτός από την αγορά ενός καινούριου μικρού diesel συνιστά οικονομικό παραλογισμό... Σε σχέση με ένα μεταχειρισμένο μικρομεσαίο βενζίνης πενταετίας, ένα καινούριο μικρό diesel θα έχει ώφελος περί τα 2.000 Ευρώ το χρόνο από κατανάλωση και τέλη μόνο. Μιλάμε δηλαδή για 10 χιλιάρικα κέρδος μέσα σε μια πενταετία! Αν συνυπολογίσουμε ότι το μεταχειρισμένο μάλλον θα θέλει κι ένα 500αρικάκι με την αγορά του (ένα μικρό σέρβις και λάστιχα ή αμορτισέρ ή φρένα) συν κάποιες πιθανές βλάβες εντός της πενταετίας, που στο καινούριο δε θα παρουσιαστούν ή θα καλυφθούν εντός εγγύησης, τότε σε ένα ορίζοντα πενταετίας το μεταχειρισμένο μικρομεσαίο βενζίνης θα έχει κοστίσει τα διπλά!
Συγκεκριμενοποιώντας την πρόταση μου, θα έλεγα να κοιτάξεις τα i-20 και Rio είτε με τον 1.1 είτε με τον 1.4 crd-i, καθώς το budget σου είναι περιορισμένο για να κοιτάξεις τα πιο ακριβά (και λίγο καλύτερα) μοντέλα της κατηγορίας (π.χ. Clio, Polo κλπ), ενώ ταυτόχρονα σαν αυτοκίνητα παραμένουν ολοκληρωμένα και αξιόπιστα.
-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση .το budget μπορεί να ανέβει αν θεωρηθεί ότι κάποιο μοντέλο είναι αρκετά καλύτερο και ότι αξίζει τη διαφορά .φτάνω άνετα τα 14000 +
Στάλθηκε από το SM-A300F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αναζητηση μικρου εως μικρομεσαίου μεχρι 12000