-
Παιδια βρηκα BRC στο Ρεθυμνο με 1000€ με το ΚΤΕΟ μεσα στα λεφτα αυτα!
χωρις να εχει ιδιαιτερο ανταγωνισμο απο αλλους..
Οποτε κατι μου βρωμαει..
Τι θα επρεπε να τον ρωτησω;;
πχ το καζανι τι προελευση εχει; κατι ακουσα οτι τα καλα ειναι Τουρκιας, τα μη ποιοτικα Κινεζινα
κλπ κλπ
υπαρχει καποια λιστα με αυτα που πρεπει να προσεξω;; -
Ποιο brc ?ποια έκδοση το sequent 24 η το plug n drive?
-
αααααα...
δεν ξερω..θα τον παρω τηλ αυριο και πρεπει να ξερω τι θα τον ρωτησω..πχ αυτο που ειπες δεν το ξερω..
δε ξερω τι ειναι καλυτερο! -
Καλυτερο ειναι το 2 plug n drive εφοσον επικοινωνει ο εγκεφαλος του αεριου με του οχηματος .Δηλ υποστηριζει το πρωτοκολλο επικοινωνίας.Ακομα πιο γρηγορος επεξεργαστης και εχει και τον map sensor επανω.Αν η τιμη ειναι για το 1ο τοτε λιγο ακριβη αλλα κανονικη αν κοστιζει το κτεο 80 ευρω .Το 2ο παιζει στα 1100 χωρις κτεο.Αν ειναι καλος μαστορας (ρυθμισεις στο δρομο οχι στο γραφειο )σου κανει και το 1ο .Αν σου περισευουν βαλε το 2ο και αν προκειται να κρατησεις το αυτοκινητο χρονια ακομα.
Και κατι τελευταιο .Ειναι Αδειούχος εγκαταστατης?ειναι ενημερωμενος για τα προιοντα της εταιρειας παρακολουθωντας σεμινάρια κ.λ.π.? -
δε ξέρω αν είναι ενημερωμένος, θεωρώ πως ναι!
είναι αδειουχος ( χωρίς να είμαι 100% σίγουρος ) διότι έχει διαφημιστικες πινακίδες!! από καζανια κλπ τι πρέπει να τσεκάρω;; -
Τα καζανια ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιταξεις.Τον μάστορα και το κιτ Κοιτα .Η δεξαμενη να εχει πιλυβαλβιδα brc
-
Φιλε ευχαριστω ΠΑΡΑ πολυ!!
θα ρωτησω αυτα που μου ειπες.. -
Ξεχασα ,δεν θα γραφει brc αλλα mtm η πολυβαλβιδα.Επισης οταν στο ρυθμισει το προγραμμα του κιτ εχει μια επιλογη σχετικα με check engine να αναβει η να μην αναβει σε περιπτωση δυσλειτουργιας η λαθος μειγμα ,missfire κ.τ.λ αυτη να στην αφησει να βγαινει το check γιατι μερικοι πονηροι το τσεκαρουν για να μην βγαινει αν κατο δεν παει καλα.Να μην σε ανησυχω αν ξερει απο ρυθμισεις και ειναι τιμιος δηλ ξερει τι κανει δεν θα στο τσεκαρει
-
Αν ηταν μπουζι θα στο εκανε και στη βενζινη, το πιο πιθανο που μπορω να σκευτω ειναι οτι καπου σου κανει μπερδεμα στα μιγματα ή μπορει καποιο σωληνακι της υργαεριοφιαλης να χανει (εξου και η μυρωδια) αν η μυρωδια συνεχιζει να ειναι εντονη κρατα το στην βενζινοκινηση και πηγαινε το αμεσα σε καποιο συνεργειο η στην εταιρια που εγκατεστησες το υγραεριο.
Και περαν της πλακας τωρα μη σκευτεις να αναψεις τσιγαρο η οτιδηποτε, στη θεση σου δε θα το κιναγα καν και θα πηγαινα στο συνεργειο με οδικη.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Αν ηταν μπουζι θα στο εκανε και στη βενζινη, το πιο πιθανο που μπορω να σκευτω ειναι οτι καπου σου κανει μπερδεμα στα μιγματα ή μπορει καποιο σωληνακι της υργαεριοφιαλης να χανει (εξου και η μυρωδια) αν η μυρωδια συνεχιζει να ειναι εντονη κρατα το στην βενζινοκινηση και πηγαινε το αμεσα σε καποιο συνεργειο η στην εταιρια που εγκατεστησες το υγραεριο.Και περαν της πλακας τωρα μη σκευτεις να αναψεις τσιγαρο η οτιδηποτε, στη θεση σου δε θα το κιναγα καν και θα πηγαινα στο συνεργειο με οδικη.
οχι φιλε, μπακαλιστικα να στο πω και στο 75% να δουλευει ο πολλαπλασιαστης στη βενζινη δεν θα εχεις προβλημα, στο υγραεριο ομως τρομερο.
-
καλημέρα, ενδιαφέρεται ο πατέρας να τοποθετήσει υγραέριο σε ένα volvo s40 1.6 2006.
πόσο σοβαρός είναι ο κίνδυνος κάτι να πάει στραβά?
ποιο σύστημα προτείνεται? -
Νομιζω εχουν τον ιδιο κινητηρα με τα ford? Οποτε καλος εγκαταστατης και καλο συστημα ,αφθονη λιπανση για να βγαλεις καποια χιλ.Εγω σε ford 2006 .1600cc εχω γυρω στις 9000 χιλ τωρα και πριν κανω εγκατασταση εκανα ελεγχο διακενου στις βαλβιδες για να εχω ενα σημειο αναφορας.Ευελπιστω να φτασω και να ξεπερασω τις 80000 χιλ στο αεριο οποτε και ζημια να ερθει μετα δεν με νοιαζει γιατι θα εχω εξοικονομησει αρκετα
-
Ο χρήστης firefighter2011 έγραψε:
Νομιζω εχουν τον ιδιο κινητηρα με τα ford?Σοβαρα οντως? τι τις συνδεει αυτες τις 2 μαρκες?
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Νομιζω εχουν τον ιδιο κινητηρα με τα ford?
Σοβαρα οντως? τι τις συνδεει αυτες τις 2 μαρκες?
Ένας μεγάλος έρωτας.
Ή το γεγονός οτι μέχρι το 2010 η Volvo άνηκε στην Ford.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Νομιζω εχουν τον ιδιο κινητηρα με τα ford?
Σοβαρα οντως? τι τις συνδεει αυτες τις 2 μαρκες?
κινητήρας και πλαίσιο είναι focus
@firefighter2011
ποιο σύστημα έβαλες?κόστος? -
Δεν ξανασχολιαζω εδω μεσα γιατι μερικοι ειναι ξερολες και ειρωνες
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Νομιζω εχουν τον ιδιο κινητηρα με τα ford?
**Σοβαρα οντως? τι τις συνδεει αυτες τις 2 μαρκες?
Ένας μεγάλος έρωτας.
Ή το γεγονός οτι μέχρι το 2010 η Volvo άνηκε στην Ford.**
καλημέρα, ενδιαφέρεται ο πατέρας να τοποθετήσει υγραέριο σε ένα volvo s40 1.6 2006.
πόσο σοβαρός είναι ο κίνδυνος κάτι να πάει στραβά?
ποιο σύστημα προτείνεται?πραγματικα απεφυγε να το βαλεις υγραεριο, εχει θεματα ο κινητηρας με αυτο το καυσιμο
-
http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/R ... eo-/442974
ενδεχομενως απο την εκρηξη που φαινεται να μην εχουν τοποθετηθει τα προβλεπομενα...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/Rethymno-I-stigmi-tis-ekriksis-polyteloys-tzip-poy-kanei-to-gyro-toy-facebook-Vinteo-/442974ενδεχομενως απο την εκρηξη που φαινεται να μην εχουν τοποθετηθει τα προβλεπομενα...
Εκεί που το πάρκαρε είναι εγκαταστάσεις πρώην πρατηρίου καυσίμων.
-
Καλησπέρα σε όλους. Θα σας πω την κακή εμπειρία μου με το υγραέριο ελπίζοντας να βοηθήσω όσους μπορώ να πάρουν τη σωστή απόφαση. Έχω ένα mercedes w203 C200 K με τα 163 άλογα, 1800 κυβικά μοντέλο 2002. Το σύστημα που διάλεξα ήταν το ολλανδικό prins silverline μετά από ανάγνωση αναρτήσεων σε εξειδικευμένο ελληνικό forum για την υγραεριοκίνηση. Μόνο δυο τοποθετούν αυτή τη μάρκα στην Αθήνα. Ο ένας είναι στα νότια προάστια και ο άλλος είναι μια επιχείρηση που έχει ρίξει πολύ χρήμα σε διαφημίσεις στην TV (δεν λέμε ονόματα για να μην λένε ότι προσπαθούμε να δυσφημίσουμε). Διάλεξα τον πρώτο, στα νότια προάστια. Μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα και να πληρώσω υπήρχε ευγένεια και διάθεση συνεργασίας από τον εγκαταστάτη που το τοποθέτησε. Περίπου έναν μήνα μετά την τοποθέτηση και ενώ μέχρι τότε το σύστημα δούλευε κανονικά, κάηκε η αντλία της βενζίνης. 300 ευρώ λογαριασμός. Ο μηχανικός μου μού είπε ότι μεγάλο ρόλο στο να παραδώσει πνεύμα η αντλία έπαιξε το γεγονός ότι τοποθετήθηκε σύστημα υγραερίου καθώς η αντλία καταπονείται. Μετά από αυτό άρχισε να ανάβει λαμπάκι μηχανής με ένδειξη φτωχού μείγματος. Άρχισα να επισκέπτομαι τον εγκαταστάτη, αφού μου είχε πει ότι σε περίπτωση που υπάρχει λαμπάκι μηχανής να πηγαίνω σε αυτόν χωρίς ραντεβού. Άρχισα να διακρίνω στον έναν από τους δυο συναιτέρους (είναι δυο συναίτεροι στο κατάστημα) μια λανθάνουσα μαγκιά, υπεροψία, και δυσφορία κατά τη δεύτερη ή τρίτη επίσκεψή μου. Δεν έδωσα σημασία. Το μεγάλο πρόβλημα ξεκίνησε πριν από δυο μήνες όταν το αυτοκίνητο άρχισε σε στάση να ρετάρει καθώς δυο κύλινδροι έβγαιναν εκτός λειτουργίας. Άρχισαν πάλι οι επισκέψεις στον εγκαταστάτη. Αν και η εγκατάσταση ήταν ακόμη στην εγγύηση άρχισε να μου παίρνει 30άρια και 50αρια. Τη μια έβαλε ένα καθαριστικό μπέκ της prins. Την άλλη άλλαξε τα φίλτρα. Η λανθάνουσα μαγκιά έγινε προκλητική αγένεια με ύφος και φωνές του στύλ 'όποιος δεν έχει ραντεβού να σηκωθεί να φύγει τώρα!'. Και πάλι δεν έδωσα συνέχεια γιατί είχα καταλάβει ότι έχω μπλέξει. Πήρε το αυτοκίνητο και χωρίς να μου πει που πηγαίνει, επέστρεψε μετά από μια ώρα (επιεικώς απαράδεκτο καθώς θα έπρεπε να με ενημερώσει και να πάω μαζί του) και μου είπε μετά από έλεγχο από δικό του μηχανικό ότι το αυτοκίνητο είχε κάψει δυο βαλβίδες εξαγωγής και έχανε τη συμπίεση επειδή είχε πρόβλημα το αυτοκίνητο και ότι δεν έφταιγε το υγραέριο. Στην δικαιολογημένη στενάχωρια μου, του είπα ότι αν ήξερα ότι θα έμλεκα σε περιπέτειες -καθώς με είχε διαβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο δεν θα είχε προβλήματα- του είπα με ευγένεια ότι θα αναγκαστώ να κινηθώ νομικά για τη ζημιά που έγινε στο οχημά μου. Η απάντηση; Με ύφος υποκόσμου: 'Κάνε και κολοτούμπες'!!! Αποχώρησα χωρίς να δημιουργήσω άλλα προβλήματα. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε σε δικό μου μηχανικό ο οποίος μου είπε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πράγματι μια ευπάθεια στο καπάκι αλλά είναι πολύ πιθανό να έχει προκαλέσει τη βλάβη το υγραέριο. Το όχημα είχε κάνει 142.000 χιλιόμετρα (τα 30.000 με το υγραέριο) και συνήθως το πρόβλημα χωρίς το υγραέριο αν παρουσιαζόταν, παρουσιαζόταν, όπως μου είπε ο μηχανισκός μου, στις 70.000 έως 80.000. Η περιπέτεια συνεχίζεται. Έναν μήνα μετά την επισκευή που κόστισε πάνω από 1.000 ευρώ άρχισε το σύστημα του υγραερίου να κλείνει και να με πετά ξαφνικά σε βενζίνη. Όπως καταλαβαίνετε δεν πήγα πάλι στον εγκαταστάτη λόγω της προηγούμενης συμπεριφοράς του. Και πλέον εξετάζω το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά αλλά και βρίσκομαι σε αναζήτηση λύσης για το σύστημα (αν θα πρέπει δηλαδή να το ξηλώσω ή να συνεχίσω να ξοδεύω).
Μερικά διδάγματα από έναν παθόντα:
-Αποφύγετε συμβουλές από ελληνικά αποκλειστικά φορουμ υγραεριοκίνησης, τα οποία συστήνονται και στο συγκεκριμενο topic των 4τροχών. Αυτό το οποίο εγώ εμπιστεύθηκα, το πιο γνωστό, προέκυψε απολύτως ελεγχόμενο από τον εγκαταστάτη. Θα σας πω μόνο ένα παράδειγμα. Πριν από μήνες μπήκε κάποιος και έγραψε μια αρνητική κριτική για τον δικό μου εγκαταστάτη. Η κριτική του βγήκε μόνο για λίγα λεπτά 'στον αέρα' και μετά μυστηριωδώς εξαφανίστηκε. Μάλιστα αν δείτε στο φορουμ τις κριτικές για το συγκεκριμένο εγκαταστάση είναι όλες θετικές. Ειναι δυνατόν;
-Υπάρχουν συγκεκριμένα προφίλ μελών σε διάφορα φόρουμ (και στους 4τροχους, και στα εξειδικευμένα φορουμ για τις μάρκες αυτοκινήτων, όπως mercedes, BMW, Audi, και γενικά σε ολα) που συστηματικά και ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ γράφουν καλά λόγια για συγκεκριμένους εγκαταστάτες και συστήματα υγρεριοκίνησης, όπως για το δικό μου το ολλανδικό σύστημα και τον δικό μου εγκαταστάτη. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και επιφύλαξη. Νομίζω ότι το σύστημα (επειδή συμβουλεύτηκα και ξένα φόρουμ) είναι αξιόπιστο. Αλλά υπάρχει θέμα με τον εγκαταστάτη.
-Αναζητήστε συμβουλές από ξένα φόρουμ υγρεριοκίνησης (π.χ. γερμανικά) διότι μου φαντάζουν πιο αξιόπιστα.
Αυτά από έναν παθόντα που προσπαθεί να μεταφέρει την εμπειρία του σε όσους περισσότερους μπορεί για να μην πέφτουν εύκολα θύματα, όπως δυστυχώς έπεσα εγώ.
Υγραεριοκίνηση!