Ναι.
cidelip1234
@cidelip1234
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by cidelip1234
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Επανέρχομαι στο πρόβλημά μου με το Mercedes στο οποίο εγκατέστησα το Prins Silveriline. Μετά από επικοινωνία με την εταιρεία Fgas Φαρμάκης στα Γιάννενα ανακαλύψαμε κάτι επιπλέον που αναδεικνύει πόσο μπουμπούκι είναι ο εγκαταστάτης μου. Δεν είχε καταχωρήσει τα στοιχεία του συστήματος στο ειδικό ηλεκτρονικό δίκτυο της Prins με αποτέλεσμα να μην ισχύει η πανευρωπαϊκή εγγύηση για το σύστημα!!! Ευτυχώς η FGAS είναι σοβαρή και συνεργάσιμη εταιρεία. Τους έστειλα όλα τα serial numbers των εξαρτημάτων του συστήματος, τα έστειλαν με email στην Ολλανδία και μας κάλυψαν οι Ολλανδοί για την εγγύηση των εξαρτημάτων. Μου έδωσαν τη λύση να επισκεφθώ τον έτερο εγκαταστάτη Prins στην Αττική, μια πολύ διαφημισμένη εταιρεία στην τηλεόραση που βρίσκεται στη Μεταμόρφωση . Ο τεχνικός της Prins που έλεγξε το όχημά μου μου φάνηκε εξαιρετικός γνώστης του συστήματος. Μου είπε ότι υπήρχε ανάκληση για αλλαγή του αισθητήρα πίεσης από την Prins (πρέπει αντί για αυτόν με το καφέ χρώμα να αλλαχτεί με άλλον της Bosch που έχει μαύρο χρώμα). Βέβαια για την ανάκληση ούτε λόγος από τον εγκαταστάτη μου. Ο αισθητήρας είναι πάνω στο φίλτρο αέριας φάσης. Άλλαξε τον αισθητήρα χωρίς να πληρώσω το ανταλλακτικό λόγω εγγύησης και ανάκλησης. Μου χρέωσαν μόνο 30 ευρώ για έναν συνολικό έλεγχο του συστήματος και επαναρύθμιση. Αυτό έγινε πριν από τρεις ημέρες και μέχρι σήμερα το σύστημα πηγαίνει καλά.
Ας ελπίσω ότι τα βάσανά μου και και η οικονομική αιμορραγία θα τελειώσει εδώ.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ελπίζω να τοποθετήθηκαν γνήσια τσιμουχάκια. Όσο για το πως προέκυπτε το φτωχό μείγμα, αυτό το σφάλμα εμφάνιζε το διαγνωστικό του αυτοκινήτου
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ειναι 6/2002. Το αν επαρκούσε δεν το γνωρίζω. Γνωρίζω μόνο την ταλαιπωρία μου και την αιμορραγία στην τσέπη μου
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Εχω ήδη επικοινωνήσει με τον αντιπρόσωπο της prins στα Γιάννενα και μπορώ να πω οτι ήταν πολύ συνεργάσιμος και ευγενικός. Φαίνεται πολύ σοβαρή εταιρεία. Όσο για το τι μου είπε για τον συγκεκριμένο εγκατάσταση ας μην πω καλύτερα. Μου είπε οτι απλώς έχουν εμπορική συνεργασία μαζί του και δεν μπορούν να επέμβουν καθώς έχουν παρά πολλές καταγγελίες απο πελάτες που έβαλαν prins. Μου πρότεινε μάλιστα να ανέβω Γιάννενα για φτιάξει το αυτοκίνητο χωρις κανένα κοστος για μένα. Αναζητούμε λύσεις βέβαια στην Αθηνα η το πολύ έως την Κόρινθο η την Πάτρα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Καλησπέρα σε όλους. Θα σας πω την κακή εμπειρία μου με το υγραέριο ελπίζοντας να βοηθήσω όσους μπορώ να πάρουν τη σωστή απόφαση. Έχω ένα mercedes w203 C200 K με τα 163 άλογα, 1800 κυβικά μοντέλο 2002. Το σύστημα που διάλεξα ήταν το ολλανδικό prins silverline μετά από ανάγνωση αναρτήσεων σε εξειδικευμένο ελληνικό forum για την υγραεριοκίνηση. Μόνο δυο τοποθετούν αυτή τη μάρκα στην Αθήνα. Ο ένας είναι στα νότια προάστια και ο άλλος είναι μια επιχείρηση που έχει ρίξει πολύ χρήμα σε διαφημίσεις στην TV (δεν λέμε ονόματα για να μην λένε ότι προσπαθούμε να δυσφημίσουμε). Διάλεξα τον πρώτο, στα νότια προάστια. Μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα και να πληρώσω υπήρχε ευγένεια και διάθεση συνεργασίας από τον εγκαταστάτη που το τοποθέτησε. Περίπου έναν μήνα μετά την τοποθέτηση και ενώ μέχρι τότε το σύστημα δούλευε κανονικά, κάηκε η αντλία της βενζίνης. 300 ευρώ λογαριασμός. Ο μηχανικός μου μού είπε ότι μεγάλο ρόλο στο να παραδώσει πνεύμα η αντλία έπαιξε το γεγονός ότι τοποθετήθηκε σύστημα υγραερίου καθώς η αντλία καταπονείται. Μετά από αυτό άρχισε να ανάβει λαμπάκι μηχανής με ένδειξη φτωχού μείγματος. Άρχισα να επισκέπτομαι τον εγκαταστάτη, αφού μου είχε πει ότι σε περίπτωση που υπάρχει λαμπάκι μηχανής να πηγαίνω σε αυτόν χωρίς ραντεβού. Άρχισα να διακρίνω στον έναν από τους δυο συναιτέρους (είναι δυο συναίτεροι στο κατάστημα) μια λανθάνουσα μαγκιά, υπεροψία, και δυσφορία κατά τη δεύτερη ή τρίτη επίσκεψή μου. Δεν έδωσα σημασία. Το μεγάλο πρόβλημα ξεκίνησε πριν από δυο μήνες όταν το αυτοκίνητο άρχισε σε στάση να ρετάρει καθώς δυο κύλινδροι έβγαιναν εκτός λειτουργίας. Άρχισαν πάλι οι επισκέψεις στον εγκαταστάτη. Αν και η εγκατάσταση ήταν ακόμη στην εγγύηση άρχισε να μου παίρνει 30άρια και 50αρια. Τη μια έβαλε ένα καθαριστικό μπέκ της prins. Την άλλη άλλαξε τα φίλτρα. Η λανθάνουσα μαγκιά έγινε προκλητική αγένεια με ύφος και φωνές του στύλ 'όποιος δεν έχει ραντεβού να σηκωθεί να φύγει τώρα!'. Και πάλι δεν έδωσα συνέχεια γιατί είχα καταλάβει ότι έχω μπλέξει. Πήρε το αυτοκίνητο και χωρίς να μου πει που πηγαίνει, επέστρεψε μετά από μια ώρα (επιεικώς απαράδεκτο καθώς θα έπρεπε να με ενημερώσει και να πάω μαζί του) και μου είπε μετά από έλεγχο από δικό του μηχανικό ότι το αυτοκίνητο είχε κάψει δυο βαλβίδες εξαγωγής και έχανε τη συμπίεση επειδή είχε πρόβλημα το αυτοκίνητο και ότι δεν έφταιγε το υγραέριο. Στην δικαιολογημένη στενάχωρια μου, του είπα ότι αν ήξερα ότι θα έμλεκα σε περιπέτειες -καθώς με είχε διαβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο δεν θα είχε προβλήματα- του είπα με ευγένεια ότι θα αναγκαστώ να κινηθώ νομικά για τη ζημιά που έγινε στο οχημά μου. Η απάντηση; Με ύφος υποκόσμου: 'Κάνε και κολοτούμπες'!!! Αποχώρησα χωρίς να δημιουργήσω άλλα προβλήματα. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε σε δικό μου μηχανικό ο οποίος μου είπε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πράγματι μια ευπάθεια στο καπάκι αλλά είναι πολύ πιθανό να έχει προκαλέσει τη βλάβη το υγραέριο. Το όχημα είχε κάνει 142.000 χιλιόμετρα (τα 30.000 με το υγραέριο) και συνήθως το πρόβλημα χωρίς το υγραέριο αν παρουσιαζόταν, παρουσιαζόταν, όπως μου είπε ο μηχανισκός μου, στις 70.000 έως 80.000. Η περιπέτεια συνεχίζεται. Έναν μήνα μετά την επισκευή που κόστισε πάνω από 1.000 ευρώ άρχισε το σύστημα του υγραερίου να κλείνει και να με πετά ξαφνικά σε βενζίνη. Όπως καταλαβαίνετε δεν πήγα πάλι στον εγκαταστάτη λόγω της προηγούμενης συμπεριφοράς του. Και πλέον εξετάζω το ενδεχόμενο να κινηθώ νομικά αλλά και βρίσκομαι σε αναζήτηση λύσης για το σύστημα (αν θα πρέπει δηλαδή να το ξηλώσω ή να συνεχίσω να ξοδεύω).
Μερικά διδάγματα από έναν παθόντα:
-Αποφύγετε συμβουλές από ελληνικά αποκλειστικά φορουμ υγραεριοκίνησης, τα οποία συστήνονται και στο συγκεκριμενο topic των 4τροχών. Αυτό το οποίο εγώ εμπιστεύθηκα, το πιο γνωστό, προέκυψε απολύτως ελεγχόμενο από τον εγκαταστάτη. Θα σας πω μόνο ένα παράδειγμα. Πριν από μήνες μπήκε κάποιος και έγραψε μια αρνητική κριτική για τον δικό μου εγκαταστάτη. Η κριτική του βγήκε μόνο για λίγα λεπτά 'στον αέρα' και μετά μυστηριωδώς εξαφανίστηκε. Μάλιστα αν δείτε στο φορουμ τις κριτικές για το συγκεκριμένο εγκαταστάση είναι όλες θετικές. Ειναι δυνατόν;
-Υπάρχουν συγκεκριμένα προφίλ μελών σε διάφορα φόρουμ (και στους 4τροχους, και στα εξειδικευμένα φορουμ για τις μάρκες αυτοκινήτων, όπως mercedes, BMW, Audi, και γενικά σε ολα) που συστηματικά και ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ γράφουν καλά λόγια για συγκεκριμένους εγκαταστάτες και συστήματα υγρεριοκίνησης, όπως για το δικό μου το ολλανδικό σύστημα και τον δικό μου εγκαταστάτη. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και επιφύλαξη. Νομίζω ότι το σύστημα (επειδή συμβουλεύτηκα και ξένα φόρουμ) είναι αξιόπιστο. Αλλά υπάρχει θέμα με τον εγκαταστάτη.
-Αναζητήστε συμβουλές από ξένα φόρουμ υγρεριοκίνησης (π.χ. γερμανικά) διότι μου φαντάζουν πιο αξιόπιστα.
Αυτά από έναν παθόντα που προσπαθεί να μεταφέρει την εμπειρία του σε όσους περισσότερους μπορεί για να μην πέφτουν εύκολα θύματα, όπως δυστυχώς έπεσα εγώ.