-
Ο χρήστης 307cc έγραψε:
ΚαλημέραΘα ήθελα τα φώτα σας ......!!!!!!! Σ΄ ένα άρθρο για το ΚΙΑ Sportage 2.0 χωρίς το ESP, διάβασα ότι σε περίπτωση που χαθεί η πρόσφυση - σε στροφή πχ -, εμπλέκεται η τετρακίνηση και δεν αφήνει να φύγει από τον δρόμο. Κάτι ανάλογο κάνει και το ESP. Ποιά η διαφορά τους ???? Χρειάζεται στο συγκεκριμένο SUV και το ESP ??????
Διάβασα σε ένα άρθρο ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ESP μπερδεύει το σύστημα τετρακίνησης γιατί εκεί που είναι να ενεργοποιηθεί η τετρακίνηση μπαίνει στη μέση το ESP και ακυρώνει τη διαδικασία.
Πάντως άλλη δουλειά κάνει το ESP και άλλη η τετρακίνηση. Προτιμώ τη δεύτερη πάντως. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Καλημέρα
Θα ήθελα τα φώτα σας ......!!!!!!! Σ΄ ένα άρθρο για το ΚΙΑ Sportage 2.0 χωρίς το ESP, διάβασα ότι σε περίπτωση που χαθεί η πρόσφυση - σε στροφή πχ -, εμπλέκεται η τετρακίνηση και δεν αφήνει να φύγει από τον δρόμο. Κάτι ανάλογο κάνει και το ESP. Ποιά η διαφορά τους ???? Χρειάζεται στο συγκεκριμένο SUV και το ESP ??????
Διάβασα σε ένα άρθρο ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ESP μπερδεύει το σύστημα τετρακίνησης γιατί εκεί που είναι να ενεργοποιηθεί η τετρακίνηση μπαίνει στη μέση το ESP και ακυρώνει τη διαδικασία.
Πάντως άλλη δουλειά κάνει το ESP και άλλη η τετρακίνηση. Προτιμώ τη δεύτερη πάντως.Aκριβως MECO εχουν κανει μια μεγαλη πατατα γιατι το ESP συνδυαζεται τελεια με μονιμη τετρακινηση και οχι αυτοματα εμπλεκομενη....αρα σε ανηφορα λασπη εκει που σπινιαρουν οι εμπρος τροχοι και παει να μπει η τετρακινηση το ESP κοβει κινητηρα φρεναρει τροχους ....αιντε στις μεγαλες ταχυτητες κατι γινεται ,,στις μικρες ομως???? και με λασπες τι θα γινει ολο σβησε δωσε κρατα παρε θα εισαι???
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
Καλημέρα
Θα ήθελα τα φώτα σας ......!!!!!!! Σ΄ ένα άρθρο για το ΚΙΑ Sportage 2.0 χωρίς το ESP, διάβασα ότι σε περίπτωση που χαθεί η πρόσφυση - σε στροφή πχ -, εμπλέκεται η τετρακίνηση και δεν αφήνει να φύγει από τον δρόμο. Κάτι ανάλογο κάνει και το ESP. Ποιά η διαφορά τους ???? Χρειάζεται στο συγκεκριμένο SUV και το ESP ??????
Διάβασα σε ένα άρθρο ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ESP μπερδεύει το σύστημα τετρακίνησης γιατί εκεί που είναι να ενεργοποιηθεί η τετρακίνηση μπαίνει στη μέση το ESP και ακυρώνει τη διαδικασία.
Πάντως άλλη δουλειά κάνει το ESP και άλλη η τετρακίνηση. Προτιμώ τη δεύτερη πάντως.Aκριβως MECO εχουν κανει μια μεγαλη πατατα γιατι το ESP συνδυαζεται τελεια με μονιμη τετρακινηση και οχι αυτοματα εμπλεκομενη....αρα σε ανηφορα λασπη εκει που σπινιαρουν οι εμπρος τροχοι και παει να μπει η τετρακινηση το ESP κοβει κινητηρα φρεναρει τροχους ....αιντε στις μεγαλες ταχυτητες κατι γινεται ,,στις μικρες ομως???? και με λασπες τι θα γινει ολο σβησε δωσε κρατα παρε θα εισαι???
Δηλαδή το RAV4 με την μόνιμη 4κίνηση και το ESP ειναι καλύτερο από το Sportage ????
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Δηλαδή το RAV4 με την μόνιμη 4κίνηση και το ESP ειναι καλύτερο από το Sportage ????Φυσικά και ναι γιατί στο RAV το ESP (VDC λέγεται στο RAV) είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και να φρενάρει όποιον τροχό σπινάρει ώστε να πηγαίνει ροπή στον άλλον.
Υπάρχει και έκδοση χωρίς VDC η οποία έχει διαφορικό torsen στον πίσω άξονα. Αυτό για μένα είναι το καλύτερο, αν και τα ηλεκτρονικά στο RAV δουλεύουν σχεδόν υποδειγματικά. Το κακό είναι ότι αυτή η έκδοση έχει απλό A/C και δεν έχει ηλιοροφή. -
Γνώμες για το καινούργιο ΗΟΝDA CRV ????????????
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δηλαδή το RAV4 με την μόνιμη 4κίνηση και το ESP ειναι καλύτερο από το Sportage ????
Φυσικά και ναι γιατί στο RAV το ESP (VDC λέγεται στο RAV) είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και να φρενάρει όποιον τροχό σπινάρει ώστε να πηγαίνει ροπή στον άλλον.
Υπάρχει και έκδοση χωρίς VDC η οποία έχει διαφορικό torsen στον πίσω άξονα. Αυτό για μένα είναι το καλύτερο, αν και τα ηλεκτρονικά στο RAV δουλεύουν σχεδόν υποδειγματικά. Το κακό είναι ότι αυτή η έκδοση έχει απλό A/C και δεν έχει ηλιοροφή.To ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί στο Sportage, με διακόπτη ή με κάποια πατέντα?
-
Ο χρήστης Psaraks έγραψε:
To ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί στο Sportage, με διακόπτη ή με κάποια πατέντα?
Εαν θυμάμαι καλά υπάρχει button ESP το οποίο το απενεργοποιεί. Τώρα εαν έχει κάποιες ρυθμίσεις ώστε να είναι μόνιμα σε λειτουργεία πάνω απο κάποι χλμ κτλ δεν γνωρίζω.
Πάντως όταν το οδήγησα εγώ δεν είχα πρόβλημα με το ESP... Υποθέτω ότι θα το έχουν σκεφτεί και οι Κορεάτες το ζήτημα και θα έχουν προβλέψει να μην μπλέκει η τετρακίνηση με το ESP
-
Ο χρήστης 307cc έγραψε:
Γνώμες για το καινούργιο ΗΟΝDA CRV ????????????σιγα σιγα σκανε στα σιτε (καλες γενικα)
-
Βρέθηκα και εγώ πρόσφατα σ' αυτό το δίλημμα (αγορά τζιπ). Η γνώμη μου είναι να ...περιμένεις. Οι νέοι κανονισμοί αντιρυπαντικής τεχνολογίας (EURO 4) σε συνδυασμό με την πιθανότητα να επιτραπούν τα πετρελαιοκίνητα που καλύπτουν αυτές τις προδιαγραφές από το 2006, νομίζω ότι θα μας δώσουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερα μοντέλα, με πολύ μικρότερο κόστος χρήσης. Εκτός από τα υπάρχοντα μοντέλα που θα φορέσουν καινούργιους κινητήρες, αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους καινούριο Suzuki στο μέγεθος του RAV, με τον 1.9 της FIAT πετρέλαιο και κοντές σχέσεις και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού, ενώ αναμένεται και καινούριο RAV, το οποίο μάλλον θα φοράει τον καινούριο 2.2 πετρέλαιο με περίπου 140-150 ίππους και πολύ λογική κατανάλωση. Επίσης, πιθανότατα θα κυκλοφορήσει και η FIAT το αδελφό μοντέλο της SUZUKI, ενώ μάλλον επιστρέφει (αρχές 2006) το Frontera.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Γνώμες για το καινούργιο ΗΟΝDA CRV ????????????
σιγα σιγα σκανε στα σιτε (καλες γενικα)
http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/?id=164
με αυτον τον κινητηρα οταν επιτραπουν τα ντιζελ θα πρεπει να ειναι πολυ καλη επιλογη αφου συνδιαζει και επιδοσεις και οικονομια.
-
¼íôùò èá åßíáé ðïëý êáëÞ ðåñßðôùóç.
-
να σας αναφερω τι επαθε ενας φιλος που αγορασε το tribute 3.0 πριν απο 3 μηνες.
σε αυτο το διαστημα το τουτου εχει κανει 9000 χλμ,και του εχει βγαλει τα εξης και οχι μονο:
αλλαγη αισθητηρα καταλυτη και καταλυτης
και αλλαγη του συστηματος AΒS
ολα αυτα εγινα αλλαγη μεσα στα ορια της εγγυησης αλλα ρωταω δεν ειναι απραδεκτο να εμφανιζονται τετοια προβληματα?
ευτυχως ο ανθρωπος εχει χρημα και σκφτεται να το αλλαξει και να παρει το XC 90 -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
ευτυχως ο ανθρωπος εχει χρημα και σκφτεται να το αλλαξει και να παρει το XC 90Aν και καθυστερημένη η απάντησή μου πες στον φίλο σου ότι πάει από το κακό στο χειρότερο...
Είναι κρίμα, να κυκλοφορούν αυτοκίνητα όπως το RAV το outlander και το fοrester και ο κόσμος να επιλέγει κουβάδες... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
ευτυχως ο ανθρωπος εχει χρημα και σκφτεται να το αλλαξει και να παρει το XC 90
Aν και καθυστερημένη η απάντησή μου πες στον φίλο σου ότι πάει από το κακό στο χειρότερο...
Είναι κρίμα, να κυκλοφορούν αυτοκίνητα όπως το RAV το outlander και το fοrester και ο κόσμος να επιλέγει κουβάδες...ΓΙΑ το Μαβερικ 2.3 τι λετε!!??
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
ΓΙΑ το Μαβερικ 2.3 τι λετε!!??Εγώ προσωπικά δεν λέω τίποτα. Αν μιλάμε για SUV τότε επέλεξε κάποιο από τα 3 παραπάνω που αναφέρω. Ειδικά RΑV και Outlander που τα οδήγησα πρόσφατα έχω να πω τα καλύτερα λόγια. Έχουν αίσθηση επιβατικού στην άσφαλτο και όταν είναι να γλυστρίσουν γλυστράνε με 4 και χωρίς μούτρα. Ειδικά το Outlander έχει εξαιρετικό στήσιμο...
Κρίμα για το RAV που οι καλά εξοπλισμένες εκδόσεις έχουν ηλεκτρονικά.
Αν τώρα σε ενδιαφέρει το 'εκτός δρόμου' τότε πρότίμησε κάποιο τζιπ αντί για SUV.
Aν μιλάμε για χωματόδρομους τότε μείνε στα τρία παραπάνω.
Outlander RAV και Forester είναι πολύ καλά και στους χωματόδρομους. -
Ισως η καλυτερη λυση τελικα να ειναι 1ο το CRV,,,,μετα το Μαβερικ 2.3,,,μετα το Φορεστερ,,,,μετα το Αουτ Λαντερ και μετα το Ραβ.....Διοτι προτεραιοτητα εχουν οι χωροι ,οι δυνατοτητες κινησης σε κακοτραχαλο,,η οδηγικη συμπεριφορα και τελος η φιρμα.....
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
Ισως η καλυτερη λυση τελικα να ειναι 1ο το CRV,,,,μετα το Μαβερικ 2.3,,,μετα το Φορεστερ,,,,μετα το Αουτ Λαντερ και μετα το Ραβ.....Διοτι προτεραιοτητα εχουν οι χωροι ,οι δυνατοτητες κινησης σε κακοτραχαλο,,η οδηγικη συμπεριφορα και τελος η φιρμα.....Προφανώς αυτό είναι προσωπική άποψη. Για μένα πάλι αν δεν υπάρχουν τρία διφαρικά δεν αξίζει μία το αυτοκίνητο...
Μaverick πάντως δεν θα έπαιρνα με τίποτα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
ευτυχως ο ανθρωπος εχει χρημα και σκφτεται να το αλλαξει και να παρει το XC 90
Aν και καθυστερημένη η απάντησή μου πες στον φίλο σου ότι πάει από το κακό στο χειρότερο...
Είναι κρίμα, να κυκλοφορούν αυτοκίνητα όπως το RAV το outlander και το fοrester και ο κόσμος να επιλέγει κουβάδες...To XC90 όμως, είναι πολύ, ΠΟΛΥ εντυπωσιακός κουβάς... Αααχχχ...
-
Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
To XC90 όμως, είναι πολύ, ΠΟΛΥ εντυπωσιακός κουβάς... Αααχχχ...Φυσικά και είναι εντυπωσιακό... Κανένας δε διαφωνεί με αυτό.
-
Σχετικά με σύγκριση νέου CRV - Outlander, προχθές στην (κοινή) αντιπροσωπεία, οι πωλητές ήταν κατηγορηματικοί ότι το δεύτερο, στην πράξη, έχει καλύτερη τετρακίνηση. Απλά, το Honda έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους.
ΥΓ: Έπαθα πλάκα με το πτυσσόμενο τραπέζι και την τεράστια πλαστική λεκάνη στο δάπεδο του χώρου αποσκευών του CRV!!! Μόνο η ψησταριά λείπει, ίσως τη βάλουν στο επόμενο μοντέλο
Αγορά SUV!