Οι πληροφορίες μου είναι ότι 'βγαίνει' Ευρώπη Ιανουάριο 2006. Δυστυχώς, νομίζω ότι πρέπει να ξεχάσουμε το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα αναφέρει η ίδια η εταιρία. Επίσης, το τελευταίο πρωτότυπο στο Τόκυο, είχε χώρο αποσκευών 320 λίτρα, όχι 380 που διάβασα κάπου, και ήταν και 5 πόντους στενότερο από το πρωτότυπο της Φρανκφούρτης.
Latest posts made by polyzos-giorgos
-
RE: PALI GIA TO DAIHATSU D-COMPACT
-
RE: Daihatsu Terios 2006
Αρχικά μια διευκρίνηση: Όταν έγραψα ότι το νέο 'Τεριός' παραμένει στενό, πραγματικά δεν ενοούσα τίποτα σχετικό με το υπάρχον μοντέλο. Είναι στενό όσο ένα αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας, το οποίο δεν χαρακτηρίζεται από πλούσιους χώρους (π.χ. η Κορόλα που οδηγώ τελευταία).
Τώρα, αν θα υπάρχουν δύο Τεριός στην αγορά ταυτόχρονα, κατά το πρότυπο του Οκτάβια ή του Πούντο, εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα τέτοιο.
Τέλος, δεν έχω καταλάβει ακριβώς τη συζήτηση για το νέο Jimny. Υπάρχει συνέντευξη ενός μέλους του διοικητικού συμβουλίου της Σουζούκι (βλ. παρακάτω σύνδεσμο), όπου σαφέστατα αναλύεται το πλάνο της εταιρίας για τα επόμενα πέντε χρόνια. Εκεί ξεκαθαρίζεται ότι αντικαταστάτης του ανωτέρω μοντέλου θα υπάρξει το 2009! Εξάλλου, θα ήταν περίεργο να γίνει αντικατάσταση σύντομα, αφού μόλις φέτος ήρθε το ανανεωμένο Jimny!
http://www.channel4.com/4car/news/news- ... s_id=12695 -
RE: Daihatsu Terios 2006
Επειδή ήμουνα το Σάββατο στη Φρανκφούρτη, το 'πρωτότυπο' φορούσε 1.5 κι όχι 1.3 λίτρα. Παραμένει στενό, όχι βέβαια όσο το προηγούμενο μοντέλο. Σε ερώτησή μου στους υπεύθυνους της εταιρίας, αν πρόκειται για το νέο Τεριός και πότε θα αρχίσουν πωλήσεις, αυτοί αρνήθηκαν χαμογελώντας κάθε σχέση με το Τεριός.
-
RE: Νέο Daihatsu Terios
Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ:
http://www.autoexpress.co.uk/news/57395 ... erios.html -
RE: Νέο Daihatsu Terios
Φωτογραφίες δεν έχω εντοπίσει κάπου. Πάντως οι πληροφορίες του άρθρου προέρχονται από επίσημο δελτίο τύπου που διένειμε η Daihatsu Αγγλίας, δεν πρόκειται, δηλαδή, για ράδιο-αρβύλα.
-
RE: Αγορά SUV!
Βρέθηκα και εγώ πρόσφατα σ' αυτό το δίλημμα (αγορά τζιπ). Η γνώμη μου είναι να ...περιμένεις. Οι νέοι κανονισμοί αντιρυπαντικής τεχνολογίας (EURO 4) σε συνδυασμό με την πιθανότητα να επιτραπούν τα πετρελαιοκίνητα που καλύπτουν αυτές τις προδιαγραφές από το 2006, νομίζω ότι θα μας δώσουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερα μοντέλα, με πολύ μικρότερο κόστος χρήσης. Εκτός από τα υπάρχοντα μοντέλα που θα φορέσουν καινούργιους κινητήρες, αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους καινούριο Suzuki στο μέγεθος του RAV, με τον 1.9 της FIAT πετρέλαιο και κοντές σχέσεις και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού, ενώ αναμένεται και καινούριο RAV, το οποίο μάλλον θα φοράει τον καινούριο 2.2 πετρέλαιο με περίπου 140-150 ίππους και πολύ λογική κατανάλωση. Επίσης, πιθανότατα θα κυκλοφορήσει και η FIAT το αδελφό μοντέλο της SUZUKI, ενώ μάλλον επιστρέφει (αρχές 2006) το Frontera.