-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για μένα παντως τα τέλη κυκλοφοριας δεν εχουν ιδιαίτερο νόημα, θα έπρεπε να ενσωματωθούν στην τιμη των καυσίμων έτσι ωςτε ο καθένας να πληρώνει βαση του ποσο ρυπαίνει και ποσο χρησιμοποιεί το οδικό δίκτυο.
Σε μια πρώτη ματιά το κράτος φαίνεται να χάνει αλλα αν βάλεις όλους αυτούς που δεν πληρώνουν τίποτα γιατι απλώς εχουν καταθέσει πινακίδες και έτσι θα ξανά βγουν στους δρόμους πληρώνοντας έμμεσα λόγω καυσίμων και ΦΠΑ σε ασφάλειες,ΚΤΕΟ,συνεργεία, το κράτος δεν θα βγει χαμένο.
Εγώ θα πρότεινα ενα πράσινο τέλος σε αυτοκινητα παλιάς τεχνολογίας, πχ πισω απο euro 4 ως αντικινητρο στην κυκλοφορία σαπακιων και έμμεσο κίνητρο στην αγορά καινούργιου αυτοκινητου που έτσι και αλλιώς υπέρ φορολογείται προσφέροντας μεγάλα έσοδα στο κράτος.
Τέλος κυκλοφοριας βαση εμπορικής αξίας αποτελεί σαφές αντικινητρο στην αγορά καινούργιου αυτοκινητου κάτι που αποτελεί μεγάλο αυτογκόλ για το κράτος,εκτός και αν θεωρεί οτι εχει ξεζουμισει τόσο τους πολίτες του που πλέον έτσι και αλλιώς η αγορά καινούργιου θα πεθάνει.bill το ξερω ρε φιλε οτι το εγραψες για να καταργηθουν τα τελη. Εδω αναφερομουν που μου θες αλλα τελη. Δλδ να κοψουμε τα τελη και να αρχισουμε σε αλλους τελη. Δεν εχει τελος αυτη η ιστορια. Αν το αυτοκινητο κρινει το κτεο πως ειναι ασφαλες γιατι να με υποχρεωσει το κρατος, σε αυτες τις εποχες που δεν παιζει ευρω ουτε για δειγμα, να πουλησω το αμαξι μου και να μην μπορω να κανω την δουλεια μου; Για τους ρυπους; Και το ξαναγραφω. Οι επαγγελματιες αυτοκινητιστες και οι εταιριες που εχουν φορτηγα και νταλικες χαρους, δεν ελεγχονται τα οχηματα τους και μολυνουν και ειναι δημοσιοι κινδυνοι σε θεματα ασφαλειας. Κανει κατι η κυβερνηση εκει; Στον μικροαστο πολιτη πουλαει φορολογικους τσαμπουκαδες.
Βαλανε τον ανθρωπο να παρει μεγαλα κυβικα 2000cc (θεωρουνται μεγαλα τεσπα), βαλανε αλλους να παρουν με χαμηλους ρυπους και τωρα δλδ απο πριν ξεκινησαν την τιμωρια. Και δεν βαζουν μυαλο με τις πινακιδες που πηραν στα χερια. Και ερχονται και συνεχιζουν να βρισκους δικαιολογιες και να τιμωρουν. Και ψαχνομαστε μεταξυ μας ποιο ειναι δικαιο μετρο, οταν απεναντι εχουμε παραλογους, ασχετους και αχρηστους κυβερνωντες; Να πω εγω ποιο ειναι το ποιο δικαιο μετρο; Να πανε αυτοι στα τσακιδια και οχι εμεις που μας εχουν του κλωτσου και του μπατσου. -
Και για το πράσινο τέλος που πρότεινα δεν μίλησα για υπέρογκα ποσα των τελών κυκλοφοριας.
Αν ειναι 100-150€ και πάλι πολύ χαμηλότερο θα ειναι των σημερινών τελών και ως συνέπεια πολύ λιγότεροι θα καταθέσουν πινακίδες.
Απλώς γενικά υπάρχει ένας κρατικός ιδεοψυχαναγκασμος οτι πρεπει να πάρουμε τόσα απο τέλη κυκλοφοριας και τέρμα. Έμμεσες απώλειες απο κατάθεση πινακίδων,ασφάλειες αυτοκινητων που παύουν,μείωση πωλήσεων καινούργιων προφανώς υπερβαίνουν τις διανοητικες ικανότητες των κυβερνώντων ως προς τον υπολογισμό τους. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για μένα παντως τα τέλη κυκλοφοριας δεν εχουν ιδιαίτερο νόημα, θα έπρεπε να ενσωματωθούν στην τιμη των καυσίμων έτσι ωςτε ο καθένας να πληρώνει βαση του ποσο ρυπαίνει και ποσο χρησιμοποιεί το οδικό δίκτυο.
...Το πρόβλημα είναι ότι αν γίνει αυτό που λες, στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα πιθανό, μετά την ενσωμάτωση κάποιος άλλος υπουργός ή κάποια άλλη κυβέρνηση να βρει χώρο για να φτιάξει έναν άλλο φόρο που να ονομάζεται π.χ. 'τέλη οδικού δικτύου'.
Δηλ. κάτι σαν την 'έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης'.
Που από 'έκτακτη' έγινε μόνιμη και τώρα θα ενσωματωθεί στην φορολογία εισοδήματος.
Και ήδη ακούγεται ότι μόλις γίνει αυτό, μετά από μικρό χρονικό διάστημα θα βγάλουν στη φόρα νέο έκτακτο φόρο αλληλεγγύης.Ότι κενό βλέπουν να δημιουργείται βρίσκουν ευκαιρία να το γεμίζουν.
Τα πράγματα είναι απλά.
Όσο τα κόστη για να συντηρηθεί το κτήνος ΔΗΜΟΣΙΟ είναι υπέρογκα, τόσο θα αναζητούν τρόπους για να μαζεύουν χρήματα.Οπότε (για μένα) κανονικά δεν θα πρέπει κανείς, μα κανείς να παραπονιέται ή να 'κλαίγεται'.
-
Storm εκει με το δημοσιο. Ενταξει την γνωμη σου λες δεκτη. Να σου πω ομως κατι. Εκτος απο το δημοσιο κοστιζει και το οτι εχει πολλους συνταξιουχους και λιγους εργαζομενους να τους βαζουν λεφτα στα αφαλιστικα ταμεια. Τι κανουμε τωρα εδω; Εκτελεση στο Συνταγμα
Bill oti συστημα ρε φιλε και να πουμε δεν βγαινει ακρη. Αυτοι μας κανανε με τον ΕΝΦΙΑ να πληρωνουμε νοικι στο σπιτι μας. Σε λιγο ή η εφορια θα το παρει ή η τραπεζα. -
Ως 'ενοικιαζόμενο κρέας' στον ιδιωτικό τομέα, μην περιμένεις από μένα να διαβάσεις κάτι καλό για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΗΝΟΣ.
Τα 'τέλη κυκλοφορίας' είναι μέρος της 'τροφής' για να συντηρείται το 'κτήνος'.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ως 'ενοικιαζόμενο κρέας' στον ιδιωτικό τομέα, μην περιμένεις από μένα να διαβάσεις κάτι καλό για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΗΝΟΣ.Τα 'τέλη κυκλοφορίας' είναι μέρος της 'τροφής' για να συντηρείται το 'κτήνος'.
Ρε Storm και εγω στον ιδιωτικο ειμαι. Ενταξει εγω ειμαι σε αλλη θεση, αλλα και εγω τρωω αρμεγμα. Δεν προκειται παντως να αφησουν τπτ ορθιο. Του χρονου θα αλλαξουν ξανα τα τελη τα ιδια του παραχρονου. Δεν θυμαμαι εδω και σχεδον 20 χρονια που εχω διπλωμα να πηγε κατι καλυτερα στην φορολογια. Και αν πηγε για λιγο καλα ηταν να για πιασουν περισσοτερα ψαρια. Εχουν υπερφορολογησει τα παντα για να ερθει η αναπτυξη βεβαιως και οι καλυτερες μερες και καληνυχτα.
-
Θα ήθελα μία βοήθεια.
Εχει κανείς υπόψιν ποσό κόστιζαν τα τέλη κυκλοφορίας την περίοδο 08 έως το 10?
Αυτοκίνητο bmw m3 e46 3246κυβικά.Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης taksidiotis έγραψε:
Θα ήθελα μία βοήθεια.Εχει κανείς υπόψιν ποσό κόστιζαν τα τέλη κυκλοφορίας την περίοδο 08 έως το 10?
Αυτοκίνητο bmw m3 e46 3246κυβικά.Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
483€ και τα πηρες.
-
http://www.protothema.gr/economy/articl ... loforias-/
http://www.iefimerida.gr/news/233012/ay ... onoyn-oloi -
Αυτοί οι κοπ@νοι τελικά δεν είναι ικανοί ούτε ψιλικατζιδικο να διαχειριστουν...
-
Και από τα ψιλικατζίδικα με τα απολύτως απαραίτητα όπως αυτά στα χωριά....κριμα-κριμα-κριμα...και για τα τέλη και για όλα που ελπίζαμε!
-
Στην τελική ποιος τα μαμαει και τα τέλη. Ας μου έβαζαν να πληρώσω και 1000€, δεν θα με πείραζε αν τα υπόλοιπα ήταν σωστά....
Ας μου έλεγαν ρε φίλε τόσα μας λείπουν, πάμε όλοι να βάλουμε πλάτη για να σωθούμε. Αλλά δεν το κάνουν έτσι, αντιθέτως κοιτάνε ύπουλα, χωρίς κανένα πλάνο και προγραμματισμο να αρπάξουν ότι μπορούμε για να μπαλωσουν τρύπες, πάντα καλυπτόμενοι πίσω από έναν νόμο του κ@λου...μ -
Σημειωτέον πως το ισοδύναμο στις αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας βρέθηκε
προκειμένου να παραμείνει αφορολόγητο από ΦΠΑ το σύνολο των υπηρεσιών στην ιδιωτική Παιδεία.
0 % .Εγώ πχ δεν καταλαβαίνω τη λογική με την οποία η ιδιωτική Παιδεία αντιμετωπίζεται διαφορετικά από την ιδιωτική Υγεία φερ' ειπέιν.
Γιατί στην ιδιωτική Υγεία
που κανείς κάνει χρήση των υπηρεσιών της περιστασιακά και πολλές φορές από μείζονα ανάγκη χωρίς εναλλακτική
θα πρέπει να επιβάλλει το κράτος ΦΠΑ και μάλιστα πλήρες 23%.
Και το κράτος να θεωρείται ταυτόχρονα λογικό που δεν επιβάλλει καθόλου ΦΠΑ στην ιδιωτική Παιδεία,
στην οποία κανείς συχνά πηγαίνει από επιλογή
και για να κάνει τακτική χρήση των υπηρεσιών της, θα πρέπει να έχει μακροχρόνια σταθερά εξασφαλισμένο τέτοιο εισόδημα.Πρόκειται για προστατευτισμό στον κλάδο της ιδιωτικής Εκπαίδευσης, σε αντιδιαστολή με άλλους τομείς της οικονομίας.
Και για μια ευνοϊκή μεταχείριση στους συναλλασσόμενους χρήστες των υπηρεσιών της ιδιωτικής Παιδείας.
Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει μια κοινή λογική
που να εξειδικεύει και να δικαιολογεί τα κριτήρια με τα οποία επιβάλλεται ο ΦΠΑ στην οικονομία και δη στον ιδιωτικό τομέα.Αυτόν τον προστατευτισμό δεν τον απολαμβάνουν άλλοι κλάδοι του ιδιωτικού τομέα, τουναντίον μάλλον τελικά επιβαρύνονται με τα βάρη του.
Υποτίθεται πως βάζαμε όλοι πλάτη από κοινού ισομερώς,
αποδεικνύονται κουραφέξαλα όλα αυτά. -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Θα ήθελα μία βοήθεια.
Εχει κανείς υπόψιν ποσό κόστιζαν τα τέλη κυκλοφορίας την περίοδο 08 έως το 10?
Αυτοκίνητο bmw m3 e46 3246κυβικά.Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
483€ και τα πηρες.
Μόνο?
πως....Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Σημειωτέον πως το ισοδύναμο στις αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας βρέθηκε
προκειμένου να παραμείνει αφορολόγητο από ΦΠΑ το σύνολο των υπηρεσιών στην ιδιωτική Παιδεία.
0 % .Εγώ πχ δεν καταλαβαίνω τη λογική με την οποία η ιδιωτική Παιδεία αντιμετωπίζεται διαφορετικά από την ιδιωτική Υγεία φερ' ειπέιν.
Γιατί στην ιδιωτική Υγεία
που κανείς κάνει χρήση των υπηρεσιών της περιστασιακά και πολλές φορές από μείζονα ανάγκη χωρίς εναλλακτική
θα πρέπει να επιβάλλει το κράτος ΦΠΑ και μάλιστα πλήρες 23%.
Και το κράτος να θεωρείται ταυτόχρονα λογικό που δεν επιβάλλει καθόλου ΦΠΑ στην ιδιωτική Παιδεία,
στην οποία κανείς συχνά πηγαίνει από επιλογή
και για να κάνει τακτική χρήση των υπηρεσιών της, θα πρέπει να έχει μακροχρόνια σταθερά εξασφαλισμένο τέτοιο εισόδημα.Πρόκειται για προστατευτισμό στον κλάδο της ιδιωτικής Εκπαίδευσης, σε αντιδιαστολή με άλλους τομείς της οικονομίας.
Και για μια ευνοϊκή μεταχείριση στους συναλλασσόμενους χρήστες των υπηρεσιών της ιδιωτικής Παιδείας.
Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει μια κοινή λογική
που να εξειδικεύει και να δικαιολογεί τα κριτήρια με τα οποία επιβάλλεται ο ΦΠΑ στην οικονομία και δη στον ιδιωτικό τομέα.Αυτόν τον προστατευτισμό δεν τον απολαμβάνουν άλλοι κλάδοι του ιδιωτικού τομέα, τουναντίον μάλλον τελικά επιβαρύνονται με τα βάρη του.
Υποτίθεται πως βάζαμε όλοι πλάτη από κοινού ισομερώς,
αποδεικνύονται κουραφέξαλα όλα αυτά.Bre μπας και μου εισαι σοσιαλιστης; Προσεχε θα στις βρεξουν. Ελα, πλακα σου κανω. Κοιτα. Ειναι απλα τα πραματα. Ενα ιδιωτικο σχολειο κοστιζει 7000 ευρω. Ο μπαμπακας και η μαμακα εχουν 7000 ή και 14000 ευρω αν στελνουν δυο παιδια, αλλα δεν εχουν κοντα στα 1600 ευρω ρε παιδι μου για τον ΦΠΑ. Εδω ο ΣΚΑΙ τοση προπαγανδα κανει με τα αλλα καναλια για το 23% στην ιδιωτικη εκπαιδευση. Καποιοι στην υψηλη κοινωνια δεν το θελουν. Τον Φιλη ολα τα καναλια τον εχουν κανει ρομπα γιατι ειπε πως οι προνομοιουχοι στελνουν τα παιδια τους στο ιδιωτικο σχολειό (οπως το λεει και το Τσιπρα). Σχολειό. Μαλιστα. Τεσπα.
Λοιπον, πρεπει να βοηθησουμε αυτους τους ανθρωπους να μπορουν να στελνουν τα παιδια τους, στα φθηνα αυτα ιδιωτικα σχολεια για να σταματησει και η Τατιανα ρε παιδι μου. Μας τα εχει κανει κουδουνια. Βαλτε το χερι στην τσεπη και σωστε και εγω θα το βαλω, ολοι.
Αλλα ρε καλοπαιδα του κερατα, εσεις εκει πανω στην εξουσια, ενα μετρο για τα κακομοιρα παιδακια, που πανε στο σχολειο και ειναι νηστικα 3 μερες και λυποθυμουν απο την πεινα, δεν πειρατε. -
Βασικά εγώ δεν καταλαβαίνω την κοινωνία.
Θέλει ΦΠΑ, δε θέλει ΦΠΑ;
Τουλάχιστον ας έχει ενιαία κριτήρια,
δε γίνεται να βάζει ΦΠΑ στην ιδιωτική Υγεία και ταυτόχρονα να μη βάζει ΦΠΑ στην ιδιωτική Παιδεία.Και δεν είναι θέμα σοσιαλιστών μόνο αυτό.
η προηγούμενη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ας πούμε έβαλε ΦΠΑ στην ιδιωτική Υγεία
και τώρα οι ίδιες κομματικές παρατάξεις στην αντιπολίτευση φωνασκούν
για να μη μπει μισό δράμι ΦΠΑ στην ιδιωτική Παιδεία,
γιατί θα είναι :'άδικο',
'ιδεοληψία',
'θα δημιουργήσει ανεργία',
'θα επιβαρύνει οικονομικά την ελληνική οικογένεια',
'θα σπρώξει τον κόσμο στο δημόσιο σύστημα σε βάρος του ιδιωτικού' κλπ κλπ'.Μα... αυτά όλα όταν ως συγκυβέρνηση τα εφάρμοζαν πριν λίγο καιρό με επιβολή του ΦΠΑ στην ιδιωτική Υγεία
δεν ίσχυαν αυτά τότε και εκεί;...Το δε κόμμα της αριστεράς (λέγε με ΣΥΡΙΖΑ) που σήμερα κυβερνά
δεσμεύτηκε προεκλογικά πως ΦΠΑ στην ιδιωτική Παιδεία δεν αποτελεί το ιδεολογικό του περίβλημα
και το θεωρεί και άδικο.
Και ως κυβέρνηση αποδέχεται το ΦΠΑ στο άλλο υποτίθεται αγαθό, αυτό της Υγείας,
ωσάν εκεί να είναι με ποιά λογική άραγε δίκαιο και αποδεκτό.Από πού να το πιάσεις;
Η κοινωνία αυτή δε σώνεται... -
Είναι αυτή η κοινωνία που πιστεύει τα τελευταία χρόνια μεγάλους πολιτικούς άντρες με 'ιστορικές' εκφράσεις του τύπου 'λεφτά υπάρχουν', 'έχουμε βρει ισοδύναμα μέτρα', 'θα καταργήσουμε τα μνημόνια με ένα νόμο και σε ένα άρθρο'…
-
Απαντω εδω για να μην δημιουργησουμε προβλημα στην ροη του Θεματος.
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=58333&start=420 -
Ας ελπίσουμε ότι αποτελεί απλά ένα ακόμα απαισιόδοξο σενάριο.
*Παρά τις διαψεύσεις, όλα δείχνουν πως στο αυτοκίνητο θα βρει Κυβέρνηση τη «λύση» για να καλύψει τα υπολειπόμενα εκατομμύρια ευρώ, από τα προαπαιτούμενα των δανειστών.Το 23% στα δίδακτρα της ιδιωτικής εκπαίδευσης και η προεκλογική υπόσχεση του Πρωθυπουργού ότι δε θα εφαρμοστεί αυτό, οδηγεί τα… φορολογικά μυαλά του Υπουργείου οικονομικών, σε δύο σενάρια ώστε να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300 εκατομμυρίων ευρώ: ή στην επιβολή ΦΠΑ 23% στο μοσχάρι, ή στην δραματική αύξηση των τελών κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαιρέτως τους πόσους ρύπους εκπέμπουν στο περιβάλλον…
Το πρώτο σενάριο είχε τεθεί και πάλι στο τραπέζι και είχε κριθεί ως αντικοινωνικό και με ιδιαίτερα μεγάλο πολιτικό κόστος για την Κυβέρνηση, οπότε θεωρείται ως δεδομένο ότι θα απορριφθεί πριν καλά-καλά συζητηθεί.
Ολοι οι… δρόμοι οδηγούν προς τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα φέρουν άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία, ενώ κάποιες πιο… αριστερίζουσες φωνές εντός Κυβερνήσεως φωνάζουν οτι πρέπει να πληρώσουν «οι έχοντες», δηλαδή αυτοί που τολμούν -εν μέσω οικονομικής κρίσης- να συντηρούν ένα αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο έχει έτοιμο το σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό αναφέρει ότι θα πληρώσουν όλοι όσοι έχουν ένα αυτοκίνητο, ακόμα και αυτοί που απέκτησαν ένα μικρό, μετά το Νοέμβριο του 2010 και έχουν απαλλαγεί απο τα τέλη, λόγω χαμηλών ρύπων (100 gr C02 και κάτω).
**
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως όλοι οι κάτοχοι ΙΧ μέχρι και τα 1.996 κ.εκ. θα πληρώσουν 450 ευρω ανεξαιρέτως το πότε απέκτησαν το αυτοκίνητό τους.
Οι κάτοχοι από τα 1.996 κ.εκ. και μέχρι τα 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.800 ευρώ, ενώ από τα 3.000 κ.εκ. και πάνω, 2.500 ευρώ. Συζητείται να υπάρξει μία έκπτωση στα αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω…**Οι εύλογοι φόβοι της Κυβέρνησης ότι θα σπεύσουν κατά χιλιάδες να καταθέσουν τις πινακίδες τους, οπότε και πάλι δε θα καλυφθεί το ποσό των 300 εκ. ευρώ που εναγωνίως αναζητείται, μπορεί να φέρει μία μικρή έκπτωση στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ **μελετάται νομικά πως θα σταθεί το «τέλος ακινησίας» το οποίο – εφόσον επιβληθεί- θα πλησιάσει σε ποσό τα βασικά τέλη, δηλαδή 450 ευρώ.
Σημειώστε πως εφόσον δεν επιτευχθεί ο στόχος των + 300 εκ. ευρώ, θα επιβληθεί άμεσα το “πράσινο τέλος” αλλά και το χαράτσι του δακτυλίου, το οποίο θα καταργεί τα μονά-ζυγά, επιβάλλοντας ένα χαράτσι σε όσους ιδιοκτήτες θέλουν να μπαίνουν με το αυτοκίνητό τους στον δακτύλιο…***
-
Μήπως θέλουν να τους πάρουμε και καμία π..α;;
Τέλη κυκλοφορίας