-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το θέμα είναι το Δημόσιο να παρέχει σωστές υπηρεσίες και οι δυ να εξυπηρετούν τον κόσμο.
Και άλλο καλό...
Όλο αστεία είστε σήμερα...
-
Γιατι μπαινετε στο τρυπακι των υπαλληλων και οχι των εργοδοτων; Δλδ εγω που εχω μια επιχειρηση ιδιωτικη, αν ο υπευθυνος προσωπικου, μου προσλαβει 3 στοκους θα φταινε αυτοι οι 3 υπαλληλοι; Καθεστε και τα βαζετε με αυτους που ειδαν φως και μπηκαν και οχι με αυτους που ανοιξαν τις πορτες και βαζουν κοσμος και κοσμακη για να εχουν την εξουσια, την καρεκλα, να φτιαχνουν νομους για τους λιγους.
Ok. Αυριο φευγουν ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι. Τα λαμογια στην βουλη δλδ δεν θα βαλουν παλι οποιον βρουνε για να παρουν ψηφους; Οι διαμορφωτες της κουλτουρας που υπαρχει στο δημοσιο ειναι οι βαλτοι συνδικαλιστες και οι πολιτικοι. Οσοι ειστε ιδιωτικοι υπαλληλοι, αν ειχατε εναν προισταμενο που δεν σας ελεγχε, δεν θα χαβαλεδιαζατε; Αυτο κανουν και οσοι ειναι στα πανω κλιμακια του δημοσιου τομεα. Οποιος παει να εργαστει στον δημοσιο τομεα χαλαει τη σουπα. Και ξερετε γιατι χαλαει την σουπα; Γιατι πιανει τα λαυρακια που παιρνουν μιζες, προμηθειες, αδειες παρανομες, υπερωριες παρανομες. Χωρια που οι φωστηρες της βουλης επιτηδες εχουν κανει μια εγκυκλοπαιδεια απο νομους για να μην μπορει κανενας να βγαλει ακρη παρα μονον οσοι ειναι δικοι τους, για να κλεβουν. Μεσα σε αυτον τον κυκεωνα νομων, ρυθμισεων, εγκυκλιων κλπ, βαζουν τον δημοσιο υπαλληλο να βγαλει ακρη. Και αν το κανει, τρωει μια δυσμενη μεταθεση. Υπαρχει εφορια στην οποια εχουν πει στους υπαλληλους να μην ανοιξουν φακελους. Αντε εγω που ειμαι δ.υ (δεν ειμαι) να το κανω. Θα κυνηγαω κοτσιφια στην Ηπειρο. -
Ο δημοσιος υπαλληλος δεν αποδιδει γιατι αυτος που θεωρητικα τον ελεγχει δεν εχει σαν στοχο του το κερδος. Παντου οι δημοσιοι υπαλληλοι δεν ειναι οι αποδοτικοτεροι υπαλληλοι. Σε ολες τις χωρες. Απλα στις αλλες χωρες δεν ειναι προνομιο να εισαι ΔΥ. Εδω ο Ελληνας μεγαλωνει με ονειρο του τη σιγουρια του δημοσιου. Η μονη λυση να μην ειναι προβλημα σε μια χωρα οι ΔΥ ειναι να ειναι οσο το δυνατον λιγοτεροι. Οι ακρως απαραιτητοι.
-
Η απλά να μην είναι μόνιμοι και να έχουν στόχους όπως γίνεται κα στον ιδιωτικό τομεα
-
Οντως οι Δημόσιοι σε πολλές περιπτώσεις δουλεύουν λιγότερο
Το βασικό όμως είναι ότι ο ιδιωτικός τομέας έχει τραγικε΄ς συνθήκες εργασίαςκαι μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο (Κίνα) κλπ πάμε από το κακό στο χειρότερο
Ανεργοι στην Ευρώπη, Δουλειές στην Κίνα χωρίς περιβαντολλογικά όρια -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Βέβαια τα τελευταία χρόνια μπαίνουν στο δημόσιο άνθρωποι αρκετά μορφωμένοι και με άλλη νοοτροπία...
Καλό...
Αυτό είναι αλήθεια, για ρίξε μια ματιά στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ των τελευταίων ετών. Υπάρχουν πάρα πολλοί διδακτορικοί που χτυπάνε θέσεις. Όπως έγραψα και στο αρχικό μου ποστ σίγουρα και αυτοί κάποια στιγμή δεν θα δουλεύουν όπως την πρώτη μέρα που διορίστηκαν γιατί θα τους φάει το ίδιο το σύστημα. Άλλωστε έχει αποδειχτεί ότι όποιος προσπαθεί να κάνει την δουλειά του σωστά στο δημόσιο αργά ή γρήγορα του βάζουν χέρι (εντολή άνωθεν το λένε...) και καταντάει γραφικός.
Τέλος πάντων δεν είναι μόνο οι ΔΥ το πρόβλημα σε αυτή την χώρα. Χρειάζονται μεταρρυθμίσεις σε αρκετούς τομείς ώστε συνδυαστικά να πάμε μπροστά σαν κοινωνία. Αν δεν σπάσουν αυγά ομελέτα δεν γίνεται. -
Εγώ πάλι πιστεύω ότι όλα είναι θέμα παιδείας και όχι αν εργάζεσαι στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα. Πέρα από τις ιδιαιτερότητες του κάθε τομέα (μονιμότητα ή μη, εργασιακός μεσαίωνας στον ΙΤ κλπ) αν δεν το έχεις δεν δουλεύεις. Καλά κάνουμε και βρίζουμε όλοι το δημόσιο, αλλά στον ιδιωτικό τομέα τι γίνεται? Έχω πάμπολλα παραδείγματα κάκιστης λειτουργίας ιδιωτικών επιχειρήσεων που θα χρειαζόμουν σελίδες να αναφέρω....όπως βέβαια και για το δημόσιο. Οπότε το πράμα είναι απλό....αν είσαι γαιδούρι όπου και να πας να δουλέψεις απλά δεν θα δουλέψεις.
-
Το θέμα αφορά το θεσμό των τελών κυκλοφορίας, για ποιο λόγο δημιουργήθηκε, τους λόγους που αυξάνονται διαρκώς και εν΄τέλει που πάνε τα λεφτά των τελών κυκλοφορίας.
Επίσης εγώ βάζω και άλλο ένα θέμα.
Γιατί να είναι υποχρεωτική η πληρωμή τους προς το δημόσιο;Και γιατί να μην έχω την δυνατότητα να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας σε μία ιδιωτική εταιρεία η οποία θα μπορεί να ανταποδώσει προσωπικά ή γενικά κάποιες αληθινές υπηρεσίες; Π.χ. υγείας ή συντήρησης οδικού δικτύου κλπ...κλπ...
Το δημόσιο τι ακριβώς προσφέρει;
-
Υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά, ότι τους ΔΥ τους πληρώνουν οι φορολογούμενοι και τους ΙΥ ο εργοδότης τους. Επίσης οι ΔΥ έχουν την μονιμότητα. Αν κάποιος εργοδότης θέλει να πληρώνει ανθρώπους αντιπαραγωγικούς και τεμπέληδες δικαίωμά του. Προσωπικά δεν έχω πολλά παραδείγματα ιδιωτικών υπαλλήλων που να λουφάρουν συστηματικά, ειδικά τις εποχές που ζούμε τώρα. Το αντίθετο συμβαίνει, να δουλεύουν 10 και 12 ώρες ημερησίως κάτω από τρελή πίεση με μισθούς πείνας ή τέλος πάντων όχι ανάλογους της δουλειάς που κάνουν. Γιατί αν δεν το κάνουν αυτό την άλλη μέρα θα μάθουν τι σημαίνει επίδομα ανεργίας. Αντιθέτως ο ΔΥ θα πάρει τον μισθό του βρέξει χιονίσει χωρίς ιδιαίτερο άγχος. Και δεν μιλάμε για μικρούς μισθούς ακόμα και σήμερα μετά τις τόσες περικοπές. Δεν είναι περίεργο λοιπόν που το δημόσιο φαντάζει σαν παράδεισος στα μάτια όλων των υπολοίπων.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Όλα είναι ανοιχτά, πρέπει να περιμένουμε να τα δούμε γραμμένα και ψηφισμένα.^αυτο.
ολα τα αλλα ειναι για να 'μανουριάζουμε' μεταξύ μας -
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Εγώ πάλι πιστεύω ότι όλα είναι θέμα παιδείας και όχι αν εργάζεσαι στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα. Πέρα από τις ιδιαιτερότητες του κάθε τομέα (μονιμότητα ή μη, εργασιακός μεσαίωνας στον ΙΤ κλπ) αν δεν το έχεις δεν δουλεύεις. Καλά κάνουμε και βρίζουμε όλοι το δημόσιο, αλλά στον ιδιωτικό τομέα τι γίνεται? Έχω πάμπολλα παραδείγματα κάκιστης λειτουργίας ιδιωτικών επιχειρήσεων που θα χρειαζόμουν σελίδες να αναφέρω....όπως βέβαια και για το δημόσιο. Οπότε το πράμα είναι απλό....αν είσαι γαιδούρι όπου και να πας να δουλέψεις απλά δεν θα δουλέψεις.Ετσι ειναι. Ή θα δουλευεις και θα ρουφιανευεις. Εχει και τετοιους που τους συχενομαι. Αλλο να πεις κατι που δεν εγινε σωστα και αλλο να ψαχνεις ευκαιρια για να θαψεις τον συναδελφο σου.
Τα τελη κυκλοφοριας γραφτηκε και παραπανω. Σημερα θα φορολογηθουν λιγο αυτα που δεν φορολογουνταν. Του χρονου λιγο ακομη και παει λεγοντας μεχρι να φτασουν καμια 200 ευρω και εκει τα τελη. Θα τσιμπησουν και τον φορο στην βενζινη. Δεν τους μαθαμε τοσα χρονια; -
τελικα ειναι σιγουρο οτι θα τα αλλάξουν. Το θεμα ειναι πως και ποσο.
Αφου ειδαν οτι οποιος ηταν να καταθεσει πινακιδες τις κατεθεσε (καποιοι πηραν και 'καινουριο οικονομικο' για να κανουν τη δουλεια τους (ή το γουστο τους βρε αδερφε), τωρα σκεφτηκαν να βαλουν χερι και στα καινουρια.
Ποιος θα καταθεσει πινακιδες σε ενα καινουριο (και ακριβο) αυτοκινητο για 100 (ψωρο)€;;;
Ελα ντε. Ευτυχώς που ηρθε το 'καινουριο' να διωξει το 'παλιο'
Αλεξιάδης: «Αυτό που εξετάζουμε είναι να επιβαρύνουμε μεγάλα και ακριβά με λίγο παραπάνω από το 0 ή το λίγο που είχανε» - Άγνωστο το πότε θα εκδοθούν - «Αλλά θα πληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους» είπε ο αναπληρωτής υπ. Οικονομικών
Σε αλλαγές από φέτος στα τέλη κυκλοφορίας θα προχωρήσει το υπουργείο Οικονομικών με στόχευση, όπως δήλωσε την Παρασκευή ο Τρύφων Αλεξιάδης, «να τα κάνουμε πιο δίκαια».http://www.protothema.gr/economy/articl ... soun-oloi/
-
Εγώ περιμένω να δω αν την επιπλέον επιβάρυνση που θα έχω για το qashqai 1.5 dci του 2015, θα την δω αντίστοιχα ως μείωση στο 1.4 Citroën c2 του 2004 που έχει η γηυναικα μου και για το οποίο πληρώνει 240€. Για να δουμε πόσο δίκαια τελικά θα τα κάνουν...
-
Στο 207 πλήρωνα 265euro...
Στο Παντάκι υποτίθεται ότι θα πληρώσω 100euro.Ελπίζω το αριστεριστάν να μην με βάλει να πληρώσω πάλι 265euro...
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Εγώ περιμένω να δω αν την επιπλέον επιβάρυνση που θα έχω για το qashqai 1.5 dci του 2015, θα την δω αντίστοιχα ως μείωση στο 1.4 Citroën c2 του 2004 που έχει η γηυναικα μου και για το οποίο πληρώνει 240€. Για να δουμε πόσο δίκαια τελικά θα τα κάνουν...Ατομικά μπορει να εχουμε καποια επιβαρυνση ή κάποια ελαφρυνση (λεμε τωρα καμια βλακεια να περναει η ωρα), αλλα το σιγουρο ειναι οτι συνολικά θα υπάρξει επιβάρυνση...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στο 207 πλήρωνα 265euro...
Στο Παντάκι υποτίθεται ότι θα πληρώσω 100euro.Ελπίζω το αριστεριστάν να μην με βάλει να πληρώσω πάλι 265euro...
100 ή 130 ευρω; Ο αριστερος, νεοφιλελευθερος υφηπουργος διαβασα πως ειπε πως τπτ πλεον δεν θα ειναι εκτος τελων κυκλοφοριας. Τα τελη κυκλοφοριας των βουλευτικων αυτοκινητων τα πληρωνουν οι βουλευτες; Ρητορικη ερωτηξη.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εγώ περιμένω να δω αν την επιπλέον επιβάρυνση που θα έχω για το qashqai 1.5 dci του 2015, θα την δω αντίστοιχα ως μείωση στο 1.4 Citroën c2 του 2004 που έχει η γηυναικα μου και για το οποίο πληρώνει 240€. Για να δουμε πόσο δίκαια τελικά θα τα κάνουν...
Ατομικά μπορει να εχουμε καποια επιβαρυνση ή κάποια ελαφρυνση (λεμε τωρα καμια βλακεια να περναει η ωρα), αλλα το σιγουρο ειναι οτι συνολικά θα υπάρξει επιβάρυνση...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βοηθήσουν την μεσαία τάξη. ...
Και κάπου εδώ γελάμε ή κλαίμε -
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=748340
Αλεξιάδης: Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας - Από φέτος οι αλλαγές
«Στόχος να τα κάνουμε πιο δίκαια» δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15:30
Αλεξιάδης: Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας - Από φέτος οι αλλαγέςΑλλαγές από φέτος στα τέλη κυκλοφορίας προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης με στόχο «να τα κάνουμε πιο δίκαια». Το σχέδιο που προωθείται προβλέπει να πληρώσουν όλοι, ακόμα και οι κάτοχοι υβριδικών, ηλεκτροκινήτων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων. «Τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν». Λόγω της εφαρμογής των αλλαγών, θα καθυστερήσει η έκδοση των τελών, αλλά «μέχρι τέλος του έτους θα εχουν πληρωθεί σίγουρα».
Όπως εξήγησε κ. Αλεξιάδης μιλώντας στα Παραπολιτικά FM, «αυτό που εξετάζουμε είναι να επιβαρύνουμε μεγάλα και ακριβά με λίγο παραπάνω από το 0 ή το λίγο που είχανε».
Κατά τον κ. Αλεξιάδη με αυτά τα κριτήρια «τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν».
«Είχαμε δύο επιλογές ή να επαναλάβουμε την περσινή κατάσταση και να βγουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας ή να καθυστερήσουμε την έκδοση των τελών, γιατί πραγματικά πνιγόμαστε αυτές τις μέρες στο υπουργείο Οικονομικών. Θα καθυστερήσουμε να βγάλουμε τα τέλη κυκλοφορίας τα οποία ούτως ή άλλως θα πληρωθούνε πολύ αργότερα για να μπορέσουμε να τα κάνουμε πιο δίκαια. Αυτό το σενάριο επεξεργαζόμαστε αυτή τη στιγμή δηλαδή να μεταφέρουμε φορολογικό βάρος από φθηνά και μικρά σε μεγάλα και ακριβά» εξήγησε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.
Κληθείς να δώσει παραδείγματα εφαρμογής στην πράξη του σκεπτικού του οικονομικού επιτελείου ο κ. Αλεξιάδης αναφέρθηκε στους πίνακες που έχει στα χέρια του: «μου ήρθε για παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κυβικά που δεν είναι μεγάλο, αλλά που κάνει 40.000 ευρώ. Το θεωρείται δίκαιο να μην πληρώσει αυτό 1 € τέλος κυκλοφορίας; Και να πληρώνει τέλος κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να είναι και 2.000 κυβικά, αλλά κάνει λιγότερο αυτή τη στιγμή από 3.000-4.000 ευρώ;».
Η οριστική απόφαση αναμένεται «την επόμενη, μεθεπόμενη εβδομάδα» ώστε τα τέλη να βγούν μέσα στον Νοέμβριο. «Απλά μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν πληρωθεί σίγουρα» υπογράμμισε ο αναπληρωτής υπ. Οικονομικών.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Στο 207 πλήρωνα 265euro...
Στο Παντάκι υποτίθεται ότι θα πληρώσω 100euro.Ελπίζω το αριστεριστάν να μην με βάλει να πληρώσω πάλι 265euro...
100 ή 130 ευρω; Ο αριστερος, νεοφιλελευθερος υφηπουργος διαβασα πως ειπε πως τπτ πλεον δεν θα ειναι εκτος τελων κυκλοφοριας. Τα τελη κυκλοφοριας των βουλευτικων αυτοκινητων τα πληρωνουν οι βουλευτες; Ρητορικη ερωτηξη.
100euro το Παντάκι... 113 CO2 χ 0,90e = 101,70euro
Τα βουλευτικά αυτοκίνητα λογικά επειδή είναι leasing θα πληρώνουν τέλη, αλλά τα τέλη θα συμπεριέχονται στο ποσό του συνολικού κόστους leasing όλων των αυτοκινήτων. Φυσικά υπάρχει και μία περίπτωση η εταιρεία leasing να κάνει τον κινέζο και να μην πληρώσει τίποτα. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
-
Zητουμε την παρεμβαση του κινηματος Δεν Πληρωνω,εδω και τωρα. Αυτοι θα επιβαλουν τελη και στα πατινια,οτι εχει ροδες και κινειται.
Τέλη κυκλοφορίας (merged)