-
Μια αλλη ερωτηση,για το γνωστο θεμα του sync 2 που δεν παιζει playlists απο usb,υπαρχει καποια πατεντα?
Ο χρήστης famas έγραψε:
Ισχύει κανονικά, για αυτό άλλωστε με over boost βγάζει 3 κιλά παραπάνω ροπή. Από τα 17 πάει στα 20.Απλα με μπερδεψε ο αλλος που εγραψε οτι ειναι disabled,δηλαδη οτι υπαρχει το overboost και στα 100ps απλα ειναι off.
-
Κανενας δεν γνωριζει για το sync 2 και πως αναγνωριζει playlists απο USB stick?
-
θελω να αγορασω για την γυναικα μου ενα μικρο diesel αμαξι για την πολη...αυτο το Fiesta εισαγωγης ο εμπορος μου το δινει με 3500 (αν και δεν ειμαι πολυτεκνος ή κατι απο αυτα που γραφει) και μου λεει οτι ο εκτελονισμος ειναι 800 ευρω,εγω γενικα ειχα ακουσει για πιο μεγαλα ποσα,ξερει κανεις το ποσο οντως μπορει να κανει ο εκτελονισμος για αυτο το αυτοκινητο?ειχει κανεις αποψη γενικα για fiesta πετρελαιο αυτης της ηλικιας?και αν εχετε και εσεις να μου κανετε μια προταση μεχρι 5000 ευρω,ευχαριστω εκ των προτερων! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6774738/
-
Ο χρήστης nicktheol έγραψε:
θελω να αγορασω για την γυναικα μου ενα μικρο diesel αμαξι για την πολη...αυτο το Fiesta εισαγωγης ο εμπορος μου το δινει με 3500 (αν και δεν ειμαι πολυτεκνος ή κατι απο αυτα που γραφει) και μου λεει οτι ο εκτελονισμος ειναι 800 ευρω,εγω γενικα ειχα ακουσει για πιο μεγαλα ποσα,ξερει κανεις το ποσο οντως μπορει να κανει ο εκτελονισμος για αυτο το αυτοκινητο?ειχει κανεις αποψη γενικα για fiesta πετρελαιο αυτης της ηλικιας?και αν εχετε και εσεις να μου κανετε μια προταση μεχρι 5000 ευρω,ευχαριστω εκ των προτερων! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6774738/Απο οσα διαβαζω πετρελαιο απο το εξωτερικο με 120.000χλμ του 2007 μοντελο, δεν βρισκεις. Εκτος και αν εισαι τοοοσο τυχερος. Για τον εκτελωνισμο δεν ξερω ποσο παει. Ξερω ομως κατι αλλο. Δως του 800 ευρω να παει να στο εκτελωνησει. Γιατι στελνει εσενα; Αν ψηνεσαι για πετρελαιο, κοιτας ελληνικο. Δεν ξερω αν θα βρεις με 5000 ευρω και σε τι κατασταση.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
θελω να αγορασω για την γυναικα μου ενα μικρο diesel αμαξι για την πολη...αυτο το Fiesta εισαγωγης ο εμπορος μου το δινει με 3500 (αν και δεν ειμαι πολυτεκνος ή κατι απο αυτα που γραφει) και μου λεει οτι ο εκτελονισμος ειναι 800 ευρω,εγω γενικα ειχα ακουσει για πιο μεγαλα ποσα,ξερει κανεις το ποσο οντως μπορει να κανει ο εκτελονισμος για αυτο το αυτοκινητο?ειχει κανεις αποψη γενικα για fiesta πετρελαιο αυτης της ηλικιας?και αν εχετε και εσεις να μου κανετε μια προταση μεχρι 5000 ευρω,ευχαριστω εκ των προτερων! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6774738/
Απο οσα διαβαζω πετρελαιο απο το εξωτερικο με 120.000χλμ του 2007 μοντελο, δεν βρισκεις. Εκτος και αν εισαι τοοοσο τυχερος. Για τον εκτελωνισμο δεν ξερω ποσο παει. Ξερω ομως κατι αλλο. Δως του 800 ευρω να παει να στο εκτελωνησει. Γιατι στελνει εσενα; Αν ψηνεσαι για πετρελαιο, κοιτας ελληνικο. Δεν ξερω αν θα βρεις με 5000 ευρω και σε τι κατασταση.
Απο μια ερευνα που εκανα μπορεις να βρεις σε τοσα χιλιομετρα αυτο το αμαξι και βρηκα και ενα με 1500 ευρω αλλα το κακο ειναι οτι δνε ξερω τις διαδικασιες και δεν εχω και χρονο για να δω πως θα μπορουσα να το φερω
-
Έχει πάρει κανείς πρόσφατα καμία προσφορά για Focus diesel (οποιοδήποτε τύπο);
Μέχρι να ανέβω Αθήνα, επειδή είμαι σε πόλη χωρίς αντιπροσωπεία, δίνουν καλύτερες τιμές σε σχέση με το site;Επίσης, μεγάλο ξενέρωμα αυτό που αναφέρετε στις τελευταίες σελίδες ότι Trend και Business δεν έχουν πίσω δισκόφρενα. Έχω ψάξει λέξη προς λέξη το site της ford, δεν το αναφέρει πουθενά...
-
Οι τιμές από κοντά πάντα έχουν διαφορές. Βέβαια υπάρχουν και επιβαρύνσεις που δεν αναφέρονται στα sites (έξοδα ταξινόμησης κλπ).
-
Μια διευκρίνιση σε σχέση με προηγούμενο post μου, τελικά όλες οι εκδόσεις focus έχουν πίσω δισκόφρενα εκτός απο το diesel με τα 95 άλογα, στην απλή έκδοση νομίζω..
-
Καλησπέρα θα ήθελα να σας κάνω μια περίεργη ερώτηση, έχω ένα ford ka 2009 το οποίο δεν έχει καθ ύψος ρύθμιση στην θέση του οδηγού και επειδή ορισμένοι-ες που το οδηγούν και τέρμα μπροστά να το πάνε δεν φτάνουν πολύ καλά τον συμπλέκτη, υπάρχει κάποιος τρόπος να βάλω ρύθμιση καθ ύψος ή ακόμα καλύτερα να προσθέσω 5-6cm στο σιδηρόδρομο του καθίσματος(ράγες)???
-
Μόνο αν αλλάξεις κάθισμα ή σιδηρόδρομο. Αλλά και πάλι δεν θα βρεις εύκολα κάτι να ταιριάζει. Να με συγχωρείς για την περιέργεια, αλλά τι ύψος έχουν αυτοί οι οδηγοί που δεν φτάνουν τα πεντάλ με τέρμα μπροστά τα καθίσματα;
-
Ο κουμπαρος μου ειναι αναμεσα στο fiesta black line Και στο fiesta ST.
Η διαφορα στην τιμη ειναι κατι παραπανω απο 1000 €.
Περα απο το μοτερ απο τα λιγα που κοιταξα ειναι η διαφορα στο κιβωτιο (το πρωτο εχει 5 σχεσεις, το δευτερο 6) και οτι το Black line εχει ταμπουρα πισω αντι για δισκους.
Εχετε καποια γνωμη πανω σε αυτο αν θεωρησουμε οτι μπορει να φτασει το ποσο της δευτερης εκδοσης ;
-
Οι διαφορές τους είναι πολύ παραπάνω από αυτές που αναφέρεις. Το απλό είναι ένα σβέλτο supermini, το ST είναι hot hatch με τα όλα του. Πολύ πιο γρήγορο (προφανώς), με σκληρές αναρτήσεις και στρίψιμο GTi. Αυτή τη στιγμή θεωρείται ίσως το καλύτερο και πιο σκληροπυρηνικό μικρό hot hatch (από την στιγμή που φλώρεψε το Clio RS). Αυτό συνεπάγεται όμως συμβιβασμούς στην καθημερινή χρήση σε άνεση και θόρυβο. Αν ο κουμπάρος είναι γρήγορος, δεν τίθεται καν θέμα: ST. Αν όμως θέλει ένα αυτοκινητάκι για κάθε μέρα καλύτερο μάλλον το απλό που είναι πολύ πιο άνετο και ήσυχο.
-
Οτι λεει ο παραπανω.. Προσωπικα το ST χωρις δευτερη σκεψη.
-
Για 1000€ διαφορα χωρις συζήτηση το δεύτερο, εκτός και αν το κράτος αρχίζει να φορολογεί βαση του 0-100.
-
Παιδιά το ST είναι σκληρό. Δεν κάνει για όλους... Για αυτό και έκανα την αναλυσούλα παραπάνω.
-
Γεια σας παιδια... Εχω ενα Ford Focus MK1 του 2002 μοντέλο... θελω να κανω καποιες ερωτησεις...
-
Αλλαξα ιμάντα χρονισμου... 180 ευρω μαζι με αντλία νερού... ΕΠΟΜΕΝΗ αλλαγή ΠΟΤΕ να ειναι ?
-
στα 80 χλμ περιπου κανει ενα ΒΟΥΗΤΟ το αμαξι... στα 90 σταματαει... σαν ρουλεμαν αλλα δε το κανει σε ολα τα χιλιομετρα... ξερει κανεις κατι ?
-
μπουζι καθε ποτε να αλλαζω ? η χρηση ειναι ΑΠΛΗ και καθημερινη... το αμαξι παει μεχρι 2 το πολυ 2.5 χιλιαδες στροφες.. το παω πολυ νορμαλ μιας και εχω και υγραεριο και για να μη καιει και γιατι δε κανει να το καιμε με υγραεριο για προβληματα...
-
λαδια καθε ποτε.... εκει που τα αλλαξα μπηκε σε ενα site της Ford ο τυπος και μου ειπε παιρνει 5W30 και αλλαγη καθε 20 χιλιαδες χλμ... τι παιζει ? παντως τα λαδια που βγαλαμε απο μεσα ηταν βουτυρο. πεντακαθαρα και δεν ειχαν μαυρισει ΟΥΤΕ ειχε χασει...
-
Αμορτισερ τι προτινετε για να μην ακουγετε μεσα στο αμαξι ΤΙΠΟΤΑ ? θελω οτι πιο μαλακο κυκλοφορει για να εχει οσο το δυνατον λιγοτερους κραδασμους... μου εχουν προτεινει SACHS & MONROE ( αν το γραφω καλα )
-
-
- Ιμάντα ξανά σε 60.000 η 4 χρόνια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
- Δεν ξέρω
- Κάθε 40.000 αρκεί να χρησιμοποιείς τα σωστά αφού έχεις και αέριο
- Λάδια εφόσον χρησιμοποιείς με ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές του κατασκευαστή κάθε 15.000 Τα 20 που λένε τα θεωρώ υπερβολικά, ειδικά από την στιγμή που έχεις αέριο
- Sachs νομίζω είναι πιο μαλακά χωρίς να είμαι σίγουρος.
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
- Ιμάντα ξανά σε 60.000 η 4 χρόνια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
- Δεν ξέρω
- Κάθε 40.000 αρκεί να χρησιμοποιείς τα σωστά αφού έχεις και αέριο
- Λάδια εφόσον χρησιμοποιείς με ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές του κατασκευαστή κάθε 15.000 Τα 20 που λένε τα θεωρώ υπερβολικά, ειδικά από την στιγμή που έχεις αέριο
- Sachs νομίζω είναι πιο μαλακά χωρίς να είμαι σίγουρος.
Δηλαδή ξέρεις καλύτερα από τον κατασκευαστή; Τι του λες του ανθρώπου;
- Ο ιμάντας αλλάζει κάθε 180.000 χλμ ή 10 χρόνια (όποιο έρθει πρώτο). Αν όμως κινείσαι σε δυσμενείς συνθήκες η αλλαγή μπορεί να γίνει στις 120.000. Ο δικός μου βγήκε σαν καινούριος σχεδόν στα 120.000 και μετάνιωσα που δεν τον άλλαξα στα 180.000. Να αλλάξεις και την αντλία νερού αφού θα ανοιχτεί ο κινητήρας.
- Αν ήταν ρουλεμάν δεν θα έπρεπε να σταματάει ο θόρυβος. Συνεργείο και έλεγχος.
- Μπουζί λέει το βιβλίο συντήρησης (το λεπτό). Δεν θυμάμαι τώρα να σου πω.
- Λάδια κάθε 20.000 όπως λέει ο κατασκευαστής. Και νωρίτερα να τα αλλάξεις κακό δεν θα κάνεις (παρά μόνο στην τσέπη σου). Απαραίτητα αλλαγή και φίλτρου με κάθε αλλαγή λαδιών.
- Sachs Supertouring.
-
Σίγουρα ΔΕΝ ξέρω καλύτερα από τον κατασκευαστή, αλλά το βιβλίο συντήρησης που έχω μπροστά μου λέει αλλαγή ιμάντα κάθε 120.000 ή έξι χρόνια. Δεν ξέρω αν πρόσεξες αλλά το παληκάρι λέει για Μκ1. Ο φίλος το έχει υγραεριοκίνητο, οπότε δεδομένων των σχετικά μεγαλύτερων καταπονήσεων του κινητήρα θεωρώ σημαντικό την αλλαγή λαδιών στα 15000χλμ. Μόνο καλό θα του κάνει. Για τα μπουζί μπορούν να μείνουν και μέχρι τα 60.000 αλλά εγώ προτιμώ το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν. Τόση οικονομία μου κάνει το αμάξι, ας δώσω και μερικά για προληπτική συντήρηση.
-
Για το Mk1 μιλάω κι εγώ και το έχω καινούριο από το 2003, με 220.000 χλμ σήμερα (παροπλισμένο όμως εδώ και 2 χρόνια).
Η υγραεριοκίνηση επηρεάζει το μοτέρ (ποτέ δεν θα έβαζα υγραέριο προσωπικά), αλλά όχι τους ιμάντες στους οποίους δίνεις διάστημα αλλαγής υποπολλαπλάσιο από το προβλεπόμενο. Τα μόνα αυτοκίνητα που θέλουν τόσο συχνά ιμάντα (κάθε 50.000) είναι οι AR TS.
Αν η θεραπεία βγαίνει πιο ακριβή από τα προβλεπόμενα, δεν σου γλιτώνει κάτι το αυτοκίνητο στην τελική.
FORD FORUM