Ο χρήστης Esti έγραψε:
θα κανονίσω με spotmechanic να πάνε να το δουν (να δούμε και στην πράξη τι κάνουν).
Όταν το κάνεις, δώσε μας feedback, αν είναι εύκολο, για την spotmechanic.
Ο χρήστης Esti έγραψε:
θα κανονίσω με spotmechanic να πάνε να το δουν (να δούμε και στην πράξη τι κάνουν).
Όταν το κάνεις, δώσε μας feedback, αν είναι εύκολο, για την spotmechanic.
Έχει πάρει κανείς πρόσφατα καμία προσφορά για Focus diesel (οποιοδήποτε τύπο);
Μέχρι να ανέβω Αθήνα, επειδή είμαι σε πόλη χωρίς αντιπροσωπεία, δίνουν καλύτερες τιμές σε σχέση με το site;
Επίσης, μεγάλο ξενέρωμα αυτό που αναφέρετε στις τελευταίες σελίδες ότι Trend και Business δεν έχουν πίσω δισκόφρενα. Έχω ψάξει λέξη προς λέξη το site της ford, δεν το αναφέρει πουθενά...
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Ψηφίζω i20 με μία επιφύλαξη για το dpf του...Γενικά στα μικρά diesel και ειδικά στην τεχνολογία των dpf να ξέρεις ότι οι Γάλλοι είναι μπροστά...Όσο και αν αυτό πειράζει κάποιους κολλημένους άσχετους...Προβλήματα με το dpf έχω ακούσει για corsa, για yaris και για kia-hyundai...Για γαλλικό ακόμα τίποτα...Ψάξτο και θα δεις...
Όταν λες 'Γάλλοι', εννοείς την Renault ή και τον κινητήρα του PSA-Ford;
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στο εξωτερικό πουλάνε clio 1.5dci euro6 ?
Τσέκαρε το γαλλικό site της Renault και το γερμανικό της Ford. Προφανώς και πουλάνε τους νέους euro6 κινητήρες με βελτιωμένες καταναλώσεις και εκπομπές και στέλνουν στην μπανανία το στοκ που θέλουν να ξεφορτωθούν και σου πουλάνε κιόλας ότι το παίρνεις με τρομερή προσφορά και ότι οι euro6 κινητήρες θα γίνουν υποχρεωτικοί το 2016, ενώ το πρότυπο ισχύει από πέρσι το Σεπτέμβρη.
Καταρχήν, σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Επιστρέφω στο θέμα μετά από ένα εξαντλητικό 3ήμερο τουρνέ στις αντιπροσωπίες, το οποίο ομολογώ περισσότερο με έμπλεξε παρά μου έδωσε απάντηση.
Peugeot 208, citroen C3, fiat panda, scoda fabia, nissan note, νομίζω απορρίφθηκαν πριν βγω από την αντιπροσωπεία, ακόμα. Ειδικά για την Peugeot περίμενα χαρακτηριστικά ανάλογα της Ford.
Υπάρχει κάποιο άλλο που δεν του έδωσα ευκαιρία; Μου λείπει η Mazda...
Ο χρήστης S3 έγραψε:
καπου διαβασα οτι το φιεστα ερχεται με τον νεο 1.5 tdci με τα 95.
http://www.gocar.gr/news/feed/15169,Neo ... _TDCi.html
Είμαι ανάμεσα στα 2 αυτά και με outsider τα Opel Corsa και ελαφρώς μεταχειρισμένο VW Polo που έχουν κινητήρες euro6. Renault και Ford προσπαθούν να ξεστοκάρουν τα παλιά και λένε θα έχουν καινούρια από Φθινόπωρο, ενώ στο εξωτερικό ήδη δίνουν τα καινούρια.
Λέτε αξίζει να περιμένω μέχρι τότε ή να εκμεταλλευτώ τις προσφορές που έχουν τώρα; Πέρα από την περιβαλλοντική συνείδηση, οι euro6 κινητήρες, λόγω και των έξτρα φίλτρων, εκτός των άλλον, αναμένεται να είναι πιο ακριβοί στην συντήρηση; Βέβαια στην περίπτωση του fiesta νομίζω αξίζει περισσότερο η αναμονή γιατί τα 1600cc παραείναι αντιοικονομικά (στην εφορία και τις ασφαλιστικές).
Για αγορά μεταχειρισμένου renault απο την Lion Αθήνας στην λεωφ Κηφισού, τι έχετε να πείτε;
Να εμπιστευτώ τα χιλιόμετρα, το 'ατρακάριστο' και την διαβεβαίωση ότι τα σέρβις είχαν γίνει όπως προβλεπόταν εντός της ίδιας της μονάδας;
Δεν έχω και γνωστό συνεργείο για να το πάω για έλεγχο, ΑΝ μου επέτρεπαν κιόλας να το πάω.
Με δεδομένο ότι η Lion έχει την αντιπροσωπεία της renault, μπορώ να ζητήσω κάποια γραπτή εγγύηση ή την πραγματοποίηση κάποιου ελέγχου με γραπτά αποτελέσματα καλής λειτουργίας;
Για αγορά μεταχειρισμένου renault απο την Lion Αθήνας στην λεωφ Κηφισού, τι έχετε να πείτε;
Να εμπιστευτώ τα χιλιόμετρα, το 'ατρακάριστο' και την διαβεβαίωση ότι τα σέρβις είχαν γίνει όπως προβλεπόταν εντός της ίδιας της μονάδας;
Δεν έχω και γνωστό συνεργείο για να το πάω για έλεγχο, ΑΝ μου επέτρεπαν κιόλας να το πάω.
Με δεδομένο ότι η Lion έχει την αντιπροσωπεία της renault, μπορώ να ζητήσω κάποια γραπτή εγγύηση ή την πραγματοποίηση κάποιου ελέγχου με γραπτά αποτελέσματα καλής λειτουργίας;
Ενδιαφέρομαι (πρώτο αυτοκίνητο) για diesel σε κατηγορία mini με πρόβλεψη για 30000+ χλμ ετησίως, καθημερινά σε Αττική οδό και αρκετά ταξίδια σε Εθνική Οδό και ορεινή Πελοπόννησο (aka ανηφοριές).
Νομίζω ότι Ford Fiesta, Renault Clio και Opel Corsa είναι οι βασικοί ανταγωνιστές αλλά περιμένω κριτικές και για άλλα πχ Toyota Yaris, Scoda Fabia, Suzuki Swift, Peugeot 208, κτλ. Βασικά κριτήρια για μένα οικονομία, αξιοπιστία, χώροι.
Αρχικά κοίταζα μικρομεσαία, μιας και εντός 5ετίας με βλέπω διπλό ή και τριπλό, αλλά ανεβαίνει πολύ το budget δυστυχώς και είπα να λογικευτώ και ησύχασα γιατί εκεί ο ανταγωνισμός ήταν να σε τρελάνει.
Γενικά, εδώ στο φόρουμ διακρίνω μια τάση προς το clio 90hp, ειδικά στο diesel και μάλλον εκεί καταλήγω, αλλά με προβληματίζουν τα εξής:
).Ευχαριστώ!
Ενδιαφέρομαι (πρώτο αυτοκίνητο) για diesel σε κατηγορία mini με πρόβλεψη για 30000+ χλμ ετησίως, καθημερινά σε Αττική οδό και αρκετά ταξίδια σε Εθνική Οδό και ορεινή Πελοπόννησο (aka ανηφοριές).
Νομίζω ότι Ford Fiesta, Renault Clio και Opel Corsa είναι οι βασικοί ανταγωνιστές αλλά περιμένω κριτικές και για άλλα πχ Toyota Yaris, Scoda Fabia, Suzuki Swift, Peugeot 208, κτλ. Βασικά κριτήρια για μένα οικονομία, αξιοπιστία, χώροι.
Αρχικά κοίταζα μικρομεσαία, μιας και εντός 5ετίας με βλέπω διπλό ή και τριπλό, αλλά ανεβαίνει πολύ το budget δυστυχώς και είπα να λογικευτώ και ησύχασα γιατί εκεί ο ανταγωνισμός ήταν να σε τρελάνει.
Γενικά, εδώ στο φόρουμ διακρίνω μια τάση προς το clio 90hp, ειδικά στο diesel και μάλλον εκεί καταλήγω, αλλά με προβληματίζουν τα εξής:
).Ευχαριστώ!