-
Πολυ ομορφο στο ασπρο emperor. Δεν ειναι μεταλλικο ετσι ;
Πολυ ακριβο το μεταλλικο χρωμα. Θα σου φανει χρησιμο το λευκο χρωμα. Δεν θα λερωνεται το ιδιο ευκολα οσο ενα σκουροχρωμο.
-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Ψυχή βαθειά και συνεχίζουμε...δεν εχουμε να χωρίσουμε και τιποτα πιστευω κι ολοι ψαχνουμε βοηθεια μέσα από το forum για την καλύτερη επιλογή στο νέο μας αυτοκίνητο.Ο λόγος που συνεχίζω να γράφω δεν είναι για να πουλήσω γνώση ή μαθηματα συμπεριφοράς αλλά για να τεστάρω αυτά που μαθαίνω-μου λένε αν ειναι σωστά και στην τελική αν τόσα λεφτά που με κόπο βγάλαμε θα πιάσουν τόπο και δεν θα πανε σε λάθος επιλογές.ΔΕΝ ειμαι ειδικός κι ειχα 5 χρονια να ασχοληθώ με αγορά αυτοκινητου. αν δημιουργησα πανικό-νευρα με λάθος πληροφορίες mea culpa. (ελικρινά δεν ξερω τη διαφορά led me Xenon ουτε αυτόματο κιβωτιο Zf kai AISIN οπότε με χαρα δεχομαι καθε διόρθωση αν πω κάτι λάθος).Για οσους ακουνε 2λιτρο και φευγουν μακριά για φορολογικούς λόγους
διαβασα σε γερμανικό περιοδικό οτι η Χ1 sdrive 18ι θα πωλείται από 30.000. Λέγεται οτι ο 3κιλινδρος 1500αρης κινητηρας ικανοποιει στην Χ1 και του χρόνου η bmw θα τον εχει στην νέα 520. Επειδή οδηγησα την 318ι μπορω να πω το ίδιο. ικανοποιητικός αλλά όχι εξαιρετικός οπως θα περιίμενες για bmw και μειον η αυξημένη καταναλωση του . Μάλλον θα περιμενουμε μέχρι τέλη οκτώβρη για επιβεβαίωση. Εγώ κατέληξα οτι με αυτά που ακουγονται για περιουσιολογια -νεα τελη κυκλοφορίας κτλ. αυτή η έκδοση της Χ1 μου ταιριάζει και θα περιμενω ρισκάρωντας να χάσω και την αποσυρση.
Επίσης δεν ξερω γιατί στο autobild προτεινουν ως απαριτητη και την επιλογή adaptive dampers (610 ευρώ νομίζω)http://www.autobild.de/artikel/bmw-x1-a ... 78075.html
Driving pleasure is very important especially in the X1
BMW X1The BMW is as so often the Dynamicist, the bought however with a taut suspension.
Is largely due to the sensitive, direct steering, no comparison with the smooth, decoupled steering in the Audi. The downside of the BMW-pleasure, we have to mention is the fairly tight responsive suspension. For people who might like a bit more comfortable, we recommend the adaptive dampers for 500 euros. Which brings us to the rates: From 29,950 Euro there is the X1, with front-wheel drive and three-cylinder, we talked about it.Και εγω τα ειχα αφησει και τωρα τα εψαξα λιγο στην αγορα αυτοκινητου. Τα Xenon & LED είναι διαφορετικες τεχνολογιες, τωρα βαζουν τα δευτερα φανταζομαι για λογους κοστους. Αποψη μου ότι είναι απαραίτητα για αυτοκινητο πριμιουμ. Εχω κανει μονο 60 χμ με το 118 1.5 αλλα ισχυει αυτό για οριακο κινητηρα με αυξημενη καταναλωση. Είναι αρκετος για βασικες μετακινησεις αλλα δεν εχεις τα γκαζια που εχεις με αντιστοιχους κινητήρες σε Αουντι πχ. Παντως θα περιμενω να δω την καταναλωση όταν θα εχω φτασει τα 5000 χμ γιατι το αμαξι είναι ακομα πολύ καινουριο.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Πολυ ομορφο στο ασπρο emperor. Δεν ειναι μεταλλικο ετσι ;Πολυ ακριβο το μεταλλικο χρωμα. Θα σου φανει χρησιμο το λευκο χρωμα. Δεν θα λερωνεται το ιδιο ευκολα οσο ενα σκουροχρωμο.
Όμορφο όντως είναι αλλά νομιζω ότι όταν λερωνεται θα φαίνεται αρκετά. Το καλύτερο χρώμα για να μην φαίνεται η βρωμιά πιστεύω ότι είναι το ασημί. Μπορεί να είναι χιλιοφορεμενο αλλά κρίνοντας από τα Γιάννενα όπου βρέχει μόνο μια φορά το χρόνο - αλλά κρατάει 6 μήνες - το δικό μου τωρινό ασημί, που ελάχιστα προλαβαίνω λόγω δουλειάς κ παιδιών να καθαρίσω, κρύβει πολύ καλά τη βρωμιά...
-
Μου αρεσει πολυ περισσοτερο το ασπρο σε σχεση με το ασημι ακομα και αν δεν ειναι μεταλλικο.
Δεν θα φαινονται οι λεκεδες οπως αντιστοιχα σε ενα σκουροχρωμο οχημα. Αν και το μαυρο ειναι ερωτας σε ολα τα αυτοκινητα. Ισως παιζει ρολο σε αυτο αν ειναι μεταλλικο.Αλλα 800+ μου φαινονται παρα πολλα για το μεταλλικο. Αντιθετα στο renegade η διαφορα ηταν μολις 100 ευρω .
Αντιθετα το ασπρο - περλε που βγαζουν καποιες αλλες εταιρειες δεν με τρελαινει. Παει μονο σε καποια μικρα και πιο παιχνιδιαρικα αυτοκινητα.
Θα εχεις εσυ ασπρη την BMW λευκο ο llenodas Jeep και θα εισαστε μια ωραια παρεα !! χα χα χα!
-
Αντε να πάμε όλοι μαζί εκδρομή!!! Εσύ θύμισε μου πήρες ή ετοιμάζεσαι να παρεις;
-
Εγω θα το παραλαβω με την νεα χρονια για να μην πληρωσω τα τελη κυκλοφοριας αν και ειναι εδω το αυτοκινητο απο αρχες Δεκεμβρη.
Το jeep renegade σε μαυρο εχω παραγγειλει.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Εγω θα το παραλαβω με την νεα χρονια για να μην πληρωσω τα τελη κυκλοφοριας αν και ειναι εδω το αυτοκινητο απο αρχες Δεκεμβρη.Το jeep renegade σε μαυρο εχω παραγγειλει.
Εξαιρετική επιλογή. Το ειδα κ απο κοντά κ μου άρεσε πολυ. Ιδιαίτερο κ με τύπο. Τα τέλη δεν πανε αναλογικά με τους μήνες; ψίχουλα θα πληρώσεις αν το παρεις τώρα αν εχω καταλάβει σωστά...
-
Σε ευχαριστω παρα πολυ !!!
το παιρνω βενζινη τα τελη ειναι 270 και οχι δεν πανε αναλογικα δυστυχως ... οποτε δεν εχει νοημα. Θα περιμενω να αλλαξει η χρονια και να το παρω στα χερια μου. Δεν περνανε οι μερες με τιποτα.
-
Απορώ πως αντέχεις. Ειναι 2μισι μηνες ακόμη...
-
Η αληθεια ειναι οτι δεν αντεχω... Και οσο πιο πολυ περνανε οι μερες ολο και σκεφτομαι την επιλογη μου. Αν οντως εκανα καλα αν θα μπορουσα να βαλω και αλλα εξτρα ... Και μετα χαζευω φωτο και reviews και ξανα-μανα και ριχνω ματιες και σε αλλα μοντελα και ειμαι ηδη στην αναμονη σχεδον ενα μηνα τωρα.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, το diesel είναι μονόδρομος για σένα...Αν θέλεις και χώρους μάλλον για το CRV σε βλέπω...Υπό φυσιολογικές συνθήκες το CRV με τα 160 αλογα θα ηταν το φαβορι. Ομως το πρωτο χαστουκι ηρθε με την αυξηση τιμης κατα 3.000 ευρω σε μια μερα και το δευτερο χαστουκι ερχεται αυτες τις μερες για τις αποκαλυψεις σχετικα με τα ντηζελ ολων των εταιρειων.
Χτεσινη ειδηση: 'Mercedes-Benz, Honda, Mazda and Mitsubishi have joined the growing list of manufacturers whose diesel cars are known to emit significantly more pollution on the road than in regulatory tests, according to data obtained by the Guardian. In more realistic on-road tests, some Honda models emitted six times the regulatory limit of NOx pollution while some unnamed 4x4 models had 20 times the NOx limit coming out of their exhaust pipes.'
http://www.theguardian.com/environment/ ... ssions-row
Επισης ο αναπληρωτης Υπ. Οικονομικων ειπε οτι υπαρχει σκεψη το Μαρτιο να μπει πρασινο τελος σε ολα τα ντηζελοκινητα euro4 και παλαιοτερα στην Ελλαδα, 50-70 ευρω ετησιως αλλα ολα θα εξαρτηθουν (επι ποιων ντηζελοκινητων θα εφαρμοστει και ποιο θα ειναι το ποσο) απο τα λεφτα που τους λειπουν.
http://www.newsauto.gr/erchete-to-prasi ... lirosoume/
Και ποιος μου εξασφαλιζει εμενα οτι δε θα φορολογησουν και τα euro6 η οτι το τελικο ποσο δε θα ειναι 100-200 ευρω το χρονο; Εχουν πολυ ντηζελοκινητο κοινο για να αρμεξουν.
Αρα η βενζινοκινητη 1.5 X1 κερδιζει ποντους ακομα και με τα 15.000 χλμ που κανω το χρονο. -
Η x1 1.5 βενζινης βγαζει 136 αλογα? Που αλλου εχει φορεθει αυτο το μοτερ? Ρωταω για να δουμε κατα ποσο ειναι αξιοπιστο αν μπορει καποιος να το πει αυτο για ενα νεο μοτερ! Σκεφτομουν για το quashqai 1.5 diesel τη πλουσια accenta con που παει 24.000 αλλα με κανα 30αρι παιρνεις πιστευω μια x1 1.5 βενζινη με ποιοτητα κλασεις ανωτερη αλλα με χειροτερο εξοπλισμο. Χιλιομετρα που κανω το χρονο μαλλον 6-7.000 αλλα με το νισσαν θα κινουμαι οικονομικα. Οσο σκεφτομαι για αυτοκινητο τοσο μπερδευομαι
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Ναι 136 στο 18. Απο το 2014 εχει φορεθει στο Μινι Κουπερ, 218 active/ gran tourer, φετος στα 116/118, 218 κουπε, 318, 418 gran coupe, και τωρα στο νεο Χ1 18, και του χρονου στο νεο 518.
Αδελφα μοτερ ειναι το τρικυλινδρο ντηζελ και αυτο του i8.
Αγνωστη ακομα η αξιοπιστια αλλα τα προηγουμενα μοτερ ηταν απο την Peugeot και ειχαν βγαλει και καποια θεματα με τους τεντωτηρες της αλυσιδας. Οι τρικυλινδροι ειναι μοτερ BMW.
-
Κάνεις ελάχιστα χλμ. Εγώ δεν θα έπαιρνα diesel...
-
Και μια αναλυτικότερη παρουσίαση από δοκιμή εντός συνόρων της 2λιτρης πετρελαιοκίνητης με τα 190 άλογα...
http://www.autoblog.gr/2015/10/11/first ... utoBlog%29
-
Αν ειναι αλήθεια τα 27.500ευρ, τοτε η ελλαδα θα πουλησει πιο φτηνα σε ολη την ευρώπη την Χ1.
Οι τιμές με απόσυρση της νέας X1 διαμορφώνονται ως εξής:sDrive18i 27.370 ευρώ
sDrive20i 33.550 ευρώ
xDrive20i 36.050 ευρώ
xDrive25i 42.250 ευρώ
sDrive16d 29.770 ευρώ
sDrive18d 32.500 ευρώ
xDrive18d 35.050 ευρώ
sDrive20d 35.300 ευρώ
xDrive20d 37.850 ευρώ
xDrive25d 43.500 ευρώ
http://www.businessenergy.gr/articlenew ... F%81%CF%8E
Στη Γαλλία λενε οτι η 1.500 Χ1 θα κοστίζει από 32.000
http://www.caradisiac.com/Essai-video-B ... 104901.htmtest drive για να τη δούμε και στο χώμα.
Youtube Video -
Με αποσυρση ; Τοτε ή το μέτρο της αποσυρσης θα παραμεινει και του χρονου ή θα προλαβουν να φερουν και καποιες Χ1 με το 1500 κινητηρα μεχρι το τελος του ετους.
-
Για τις τιμές να επαναλάβω - το έχω γράψει και μερικές σελίδες πιο πριν - ότι για τα μοντέλα που έχουν υποχρεωτικό αυτόματο κιβώτιο, όπως το 20d, στην τιμή πρέπει να προστεθούν και τα 2.561 ευρώ του κιβωτίου, τα οποία δεν εμφανίζονται από την αρχή στην τιμή (κακώς...), εφόσον δεν μπορείς να μην το επιλέξεις τελικά...
-
περα απο αυτο σε αλλες εταιρειες δεν υπολογιζουν στην τιμη πχ το χρωμα ακομα και αν αυτο δεν ειναι μεταλλικο . Μετα εχουμε εξοδα μεταφορας κτλ που μπορει να ανεβασουν ως και πανω 1000 ευρω την τιμη.
Οποτε καποιος που λεει να φτασω μεχρι 30000 χιλιαδες ευρω για να καταφερω να παω σε μια καλυτερη εταιρεια (πχ BMW, Mercedes ή αλλες) να ξεπερνα οριακα αυτο το ποσο και με μονο τον βασικο εξοπλισμο . Γιατι αν προσθεσει κατι ακομα θα φτασει τα +5000 για πλακα.
Σορρυ βρε emperor Που δεν θυμαμαι τι εχεις γραψει... Το αυτοματο ειναι στα διλιτρα βενζινης ; Δηλαδη στο δικο σου που ειναι πετρελαιο ειναι μηχανικο ;
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
περα απο αυτο σε αλλες εταιρειες δεν υπολογιζουν στην τιμη πχ το χρωμα ακομα και αν αυτο δεν ειναι μεταλλικο . Μετα εχουμε εξοδα μεταφορας κτλ που μπορει να ανεβασουν ως και πανω 1000 ευρω την τιμη.Οποτε καποιος που λεει να φτασω μεχρι 30000 χιλιαδες ευρω για να καταφερω να παω σε μια καλυτερη εταιρεια (πχ BMW, Mercedes ή αλλες) να ξεπερνα οριακα αυτο το ποσο και με μονο τον βασικο εξοπλισμο . Γιατι αν προσθεσει κατι ακομα θα φτασει τα +5000 για πλακα.
Σορρυ βρε emperor Που δεν θυμαμαι τι εχεις γραψει... Το αυτοματο ειναι στα διλιτρα βενζινης ; Δηλαδη στο δικο σου που ειναι πετρελαιο ειναι μηχανικο ;
drenie σου κάνω copy paste από autoblog :
Η BMW X1 sDrive20i και η xDrive20i συνδυάζονται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, με την πρώτη να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα (7,4 δευτ. η xDrive20i) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 225 χλμ/ώρα (223 χλμ/ώρα η xDrive20i). Σε ότι αφορά τη μέση κατανάλωση, αυτή στην δικίνητη έκδοση ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ και στην τετρακίνητη στα 6,3 λίτρα/100 χλμ με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 139 και 149 γρ/χλμ αντίστοιχα.
Η BMW X1 xDrive25i φορά και αυτή μόνο το 8-τάχυχτο αυτόματο κιβώτιο και χρειάζεται 6,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 χλμ/ώρα. Έχει 6,4 λίτρα μέση κατανάλωση στα 100 χλμ και 149 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
H BMW X1 sDrive18d συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό και με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 205 χλμ/ώρα. Καταναλώνει 4,1 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 109 γρ/χλμ CO2 (4,3 λίτρα/100 χλμ και 114 γρ/χλμ CO2 με το αυτόματο κιβώτιο).
Η BMW X1 xDrive20d μπορεί να συνδυαστεί μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,6 δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 219 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 128 γρ/χλμ CO2.
Η BMW X1** xDrive25d μπορεί να εξοπλιστεί μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο**, επιταχύνοντας από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωσή της ανακοινώνεται στα 5 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 132 γρ/χλμ.
Άρα το δικό μου ΔΕΝ έχει επιλογή για μηχανικό κιβώτιο, το οποίο ομολογώ ότι θα προτιμούσα σε κάθε περίπτωση. Μάλιστα με τα χρήματα του αυτόματου κιβωτίου θα έβαζα από εξοπλισμό δύο πράγματα που ήθελα πολύ, τα φώτα led (πάνω από 1500 ευρώ +) και τη βοήθεια στο παρκάρισμα (π.χ. την κάμερα...) τα οποία δεν έβαλα για να μην ξεπεράσω κι άλλο το budget που είχαμε ορίσει με τη γυναίκα. Η άλλη λύση θα ήταν να πάω στην 18d και να βάλω όσο εξοπλισμό ήθελα, αλλά προτίμησα τον κινητήρα...
Οι μικρότερες εκδόσεις πάντως βγαίνουν με μηχανικό κιβώτιο
BMW X1 2016