-
Πάντως παιδιά, πραγματικά έχω μπερδευτεί με το θέμα της κατανάλωσης. Το δικό μου το Ceed 1.6 δίνει εργοστασιακή 6.4 και στα 3 χρόνια που το έχω παίζω πάντα από 6.2 έως 7.0. Το spritmonitor που διάβασα ότι είναι αξιόπιστο, πάλι δίνει 7.86!!!
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2Θέλω να πω, μήπως είναι τέτοιες οι διαδρομές που κάνω, που βοηθούν στη χαμηλή κατανάλωση; Κινούμαι Κορωπί-Αγ. Παρασκευή-Χαλάνδρι-Αττ.Οδο και Βάρης-Κορωπίου κυρίως. Για να καταλάβετε, η μέση ταχύτητα που γράφει ο υπ.ταξιδίου που έχω πολλούς μήνες να τον μηδενίσω, είναι 38χλμ...
Προσπαθώ να 'μαντέψω' με τη βοήθειά σας, πως θα κυμανθεί το θέμα κατανάλωσης σε όποιο αμάξι κι αν καταλήξω δεδομένων των μάλλον ευνοικών συνθηκών που θα έχει, όσον αφορά την κατανάλωση.
Πάντως, με βλέπω μεταξύ Cuore, i10 και Splash, εκτός αν πετύχω κάποια πολύ καλή ευκαιρία se mii-citigo.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Αυτή είναι η κατανάλωση βενζίνης. Για πες και για την κατανάλωση λαδιού...Μπα εγώ είμαι η εξαίρεση.
Όταν οδηγείς σε ανοιχτούς δρόμους έχεις χαμηλότερη κατανάλωση (αρκεί να μη το ζορίζεις φυσικά). Όσο περισσότερη κίνηση (σταμάτα/ξεκίνα, μποτιλιάρισμα) τόσο ανεβαίνει.
-
Ο χρήστης nickts1 έγραψε:
Πάντως παιδιά, πραγματικά έχω μπερδευτεί με το θέμα της κατανάλωσης.Είναι απλά τα πράγματα. Κανένα αμάξι δεν έχει απόλυτα την ίδια κατανάλωση με ένα άλλο, ακόμα και ίδιο. Πέρα από τις δυνατότητες του ίδιου του αυτοκινήτου να πάει οικονομικά, πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν οι συνθήκες στις οποίες ταξιδεύει. Αν είσαι πολύ συχνά σε μποτιλιάρισμα θα έχεις αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση από ένα ίδιο αμάξι που ταξιδεύει με λογικές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο κλπ.
Οι εργοαστασιακές καταναλώσεις έχουν συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης, που δεν αντιστοιχεί σχεδόν καθόλου στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Κατά τη γνώμη μου και το spitmonitor μόνο ως ενδεικτική μέτρηση μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε γιατί δεν ξέρεις αν ο κάθε ένας που μετράει εκεί ακολουθεί αυστηρά τη μέτρηση(π.χ. εγώ που δοκίμασα να το κάνω κάποτε μου φάνηκε βαρετό και το παράτησα), δεν ξέρεις σε τι ακριβώς συνθήκες οδηγεί, αν λέει πραγματικά νούμερα κλπ.
Όσο για το cuore, όπως είπε ο Δημήτρης ήταν μεμονωμέμη περίπτωση το δικό του και του έκαιγε πολύ λάδι. Αν ψάξει κανείς μεταχειρισμένο καλό είναι να το τσεκάρει πολύ καλά μην τυχόν και είναι στην ίδια παρτίδα(από τα πρώτα δηλαδή τέλος του 2007).
Προσωπικά θα πήγαινα για το Seat που παραθέτεις πιο πάνω. Είναι με πολύ λίγα χλμ, και από τα πιο καινούρια μοντέλα.
-
Η Daihatsu ψιλοελέγχεται από την Toyota και χρησιμοποιούν πολλά κοινά πράματα. Μερικά μοντέλα της μίας μπορεί σε κάποιες χώρες να κυκλοφορεί με το όνομα της άλλης (πχ το Terios υπάρχει και σαν Toyota με άλλο όνομα).
Γενικά για κινητήρα ίδιας τεχνολογίας και συνθήκες πόλης με συχνά σταμάτα ξεκίνα στην κατανάλωση κερδίζει το ελαφρύτερο.
-
Βασικά της ανήκει εδώ και πολλά χρόνια.
-
Καλησπέρα,
ανοίγω ξανά το θέμα (αντί να φτιάξω καινούριο) γιατί μπήκα και εγώ στη διαδικασία να κοιτάζω με τη γυναίκα μου για αμαξάκι πόλης (για τη γυναίκα μου). υπολογίζουμε ότι θα αγγίζει τα 15000 χλμ το χρόνο και το budget μας είναι 5 - 6k €... άντε και ένα τσακ πάνω (όχι πάνω από 6.5k €).Δεν θέλει panda, δεν της αρέσει το σχήμα και δεν θέλω aygo/c1/107 προηγούμενης γενιάς γιατί από τους κοντινούς μας που έχουν το aygo έχουν ταλαιπωρηθεί... Της μητέρας μου για παράδειγμα το aygo έχει μείνει 2 φορές στην εθνική και την μάζεψε οδική βοήθεια, την πρώτη ενώ ήταν στα 40k χιλιόμετρα και μετά από service....
καταλήξαμε σε i10, picanto, ίσως ka (επιφυλλακτικά λόγω τρίπορτου) του 2010... Τελικά μετά από παζάρια μεταξύ μας μπήκαν στις επιλογές μας και τα corsa και fiesta (1.2) και ας είναι και λίγο μεγαλύτερα και C3 (1.1), αρκεί να είναι οικονομικά στην κατανάλωση...
ιδέες?
-
Κοίτα να το πάρεις από ιδιώτη που το είχε από πρώτο χέρι. Δεν μπορώ να φανταστώ τι χαρους μπορεί να πουλάνε οι εκάστοτε εμπορίες μεταχειρισμένων - από νοικιάρικα δηλαδή.
Το i10 1.2 το εχουμε στην οικογένεια και μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από κινητήρα, επιδόσεις και ποιότητα (για τα μέτρα της κατηγορίας). Πολή καλή ορατότητα, αξιοπιστία και καλή οδική συμπεριφορά σε κοντινά ταξιδάκια. Το C3 που αναφέρεις όπως και το fiesta είναι μεγαλύτερα και φαντάζομαι πιο ακριβά.
-
Έχει μεγάλη σημασία ο δρόμος που κινείσαι αλλά και ο τρόπος που οδηγείς, εγώ πχ στον ένα χρόνο που είχα το i20 της αδερφής μου με τον ίδιο κινητήρα είχα κατανάλωση σταθερά κάτω από 6.5 οπότε δεν μου φάνηκε ότι έκαιγε και τόσο πολύ... Θα κοιτούσα για i10 το 1.2 ή για panda με τους 69hp γιατί τα θεωρώ πιο αυτοκίνητα...
-
Απέφυγε το C3 1,1. Προβληματικό.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Κοίτα να το πάρεις από ιδιώτη που το είχε από πρώτο χέρι. Δεν μπορώ να φανταστώ τι χαρους μπορεί να πουλάνε οι εκάστοτε εμπορίες μεταχειρισμένων - από νοικιάρικα δηλαδή.Το i10 1.2 το εχουμε στην οικογένεια και μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από κινητήρα, επιδόσεις και ποιότητα (για τα μέτρα της κατηγορίας). Πολή καλή ορατότητα, αξιοπιστία και καλή οδική συμπεριφορά σε κοντινά ταξιδάκια. Το C3 που αναφέρεις όπως και το fiesta είναι μεγαλύτερα και φαντάζομαι πιο ακριβά.
Έχουμε ήδη δει από έμπορο ενα i10 1.1 που της άρεσε της γυναίκας μου (και μερικά που δεν της άρεσαν), θα κανονίσω με spotmechanic να πάνε να το δουν (να δούμε και στην πράξη τι κάνουν). To fiesta και το C3 δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά στην τιμή..
Έχει μεγάλη σημασία ο δρόμος που κινείσαι αλλά και ο τρόπος που οδηγείς, εγώ πχ στον ένα χρόνο που είχα το i20 της αδερφής μου με τον ίδιο κινητήρα είχα κατανάλωση σταθερά κάτω από 6.5 οπότε δεν μου φάνηκε ότι έκαιγε και τόσο πολύ... Θα κοιτούσα για i10 το 1.2 ή για panda με τους 69hp γιατί τα θεωρώ πιο αυτοκίνητα...
Ο δρόμος είναι 80% εθνική, το πρωί όμως που πάει ο κόσμος στη δουλιά του από Κηφισό... οπότε νομίζω πιάνει σαν 'εντός', άντε 'μεικτό' κύκλο.... Το pandaki το συμπαθώ και εγώ αλλά δεν της αρέσει με τπτ.
Απέφυγε το C3 1,1. Προβληματικό.
Έχω καλή εμπειρία από 3 C3 πολύ κοντινών μου ανθρώπων και γιαυτό το βάλαμε στο παιχνίδι... Η αλήθεια είναι ότι το ένα μόνο είναι το 1.1... τα άλλα 2 ειναι 1.4.
Ξέρει κάποιος με τι εγγύηση έβγαινε το i10 το 2010 ή το 2011?? 5 χρόνια? 7 χρόνια? Το picanto έβγαινε με 7 χρόνια εγγύηση, οπότε είναι μεγάλο συν...
-
Ο χρήστης nickts1 έγραψε:
Ξέρουμε πόσο καίει το i10 στο περίπου; Γιατί αν το Cuore είναι στο 5-5,5 και είναι οικονομικότερο, ελπίζω να μη φτάνουμε κοντά στα επίπεδα του Ceed που έχω τώρα (6.5).Cuore 5,5-6 εντός πολης ελεγμένο απο το όχημα της πεθεράς
Ceed 6,5 εντός πόλης και μάλιστα το 1,6 ούτε με σφαίρες (είχα επι δυο χρόνια τον1,4 και έκαιγε minimum 8 -εκτός αν αναφερόμαστε σε diesel οπότε πάω πάσο -
Ενδιαφέρομαι κι εγώ για ένα αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά. Είμαι μεταξύ i10, aygo αλλά και agila. Έχει κανείς άποψη για το opel; εμφάνιση καλή αλλά από κατανάλωση πως παει;
-
Ο χρήστης Esti έγραψε:
θα κανονίσω με spotmechanic να πάνε να το δουν (να δούμε και στην πράξη τι κάνουν).Όταν το κάνεις, δώσε μας feedback, αν είναι εύκολο, για την spotmechanic.
-
Ο χρήστης tegeatis έγραψε:
θα κανονίσω με spotmechanic να πάνε να το δουν (να δούμε και στην πράξη τι κάνουν).
Όταν το κάνεις, δώσε μας feedback, αν είναι εύκολο, για την spotmechanic.
Ναι θα το κάνω, απλά τελικά θα το αναβάλω για κανένα δίμηνο λόγω αναγκών που έχουν προτεραιότητα...
-
Ο χρήστης nickts1 έγραψε:
Τέλος, όντας άσχετος από μηχανικά, ακούω ότι είναι καλύτερα σε μεταχειρισμένο να πάρεις αμάξι με καδένα και όχι ιμάντα...Ξέρουμε αν ισχύει και ποιά μοντέλα από αυτά που αναφέρω έχουν καδένα;;Περί καδένας. Προφανώς το μέταλλο έχει μεγαλύτερες αντοχές από το λάστιχο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ό,τι η καδένα σε ένα αυτοκίνητο αντέχει περισσότερο από τον ιμάντα σε καταπονήσεις. Οι κατασκευαστές κάνουν την καδέανα κ τον ιμάντα τόσο παχιά όσο χρειάζεται για να αντέχουν. Το κέρδος από την καδένα είναι ότι είναι (θεωρητικά) εφόρου ζωής, ενώ ο ιμάντας θέλει αλλαγή μετά από τόσα χλμ ή τόσα χρόνια.
--Μην τρομάξεις με τα παρακάτω. Περίμενε 2η παράγραφο--
Η καδένα αυξάνει το κόστος (με μελλοντική απόσβεση από την μη αλλαγή της), αλλά οι κατασκευαστές λόγω οικονομίας πολλές φορές βάζουν πολύ λεπτή μονή καδένα, η οποία μπορεί να σπάσει ή να μαγκώσει (είναι σαν την καδένα του ποδηλάτου, συνήθως με διπλούς πύρους και πολλαπλά ελάσματα-συνδέσεις). Αν μαγκώσει τότε έχεις ένα κινητήρα να προσπαθεί να στροφάρει τραβώντας μια τεντωμένη καδένα που δεν μπορεί να περιστραφεί γιατί μάγκωσε. Πάει ο κινητήρας. Αν σπάσει τότε έχεις ένα μεταλλικό μαστίγιο με αιχμηρή άκρη να εκτινάσεται μέσα στο χώρο του κινητήρα και να διαλύει ό,τι βρει. Καλώδια, πλαστικά, ακόμα και μερικά μέταλλα (π.χ. ψυγείο) θα είναι σαν βούτηρο στα 2 με 5 περάσματα που θα κάνει μέχρι να φύγει από τη θέση του.
Τώρα αυτά είναι ακραίες περιπτώσεις που συνέβησαν σε μερικούς γκαντέμηδες. Έβγαλαν κάποιες εταιρίες, ένα ή δύο μοντέλα με πολύ αδύναμη καδένα (αρκετά ανθεκτική για κανονική χρήση, αλλά ίσα ίσα), έγινε χοντρή ζημιά σε μερικούς πελάτες και αμέσως έγινε ανάκληση. Πλέον (φαντάζομαι) το πάθημα έγινε μάθημα και για αυτό πολλοί επέτρεψαν στον ιμάντα ή βάζουν διπλή καδένα.
Το κλου των ανωτέρω είναι ότι καλή ιδέα η καδένα, (αν κ είμαι ήσυχος με τον ιμάντα μου) αλλά πριν πάρεις ψάξε στο νετ κ σε μηχανικούς για την αντοχή της.Κατά τα άλλα. Hyundai i10.
Σκέφτηκες να κοιτάξεις κ το νέο twingo; -
Ο χρήστης 352554 έγραψε:
Σκέφτηκες να κοιτάξεις κ το νέο twingo;
Νομίζω είναι πολύ πάνω από το budget των 6.5k€... Πανέμορφο βέβαια, αλλά εκτός budget.
-
Ο χρήστης Esti έγραψε:
Δεν θέλει panda, δεν της αρέσει το σχήμα ...
Και όμως το σχήμα κάνει τη διαφορά.
Για μένα το Παντάκι σε αυτή τη κατηγορία έχει πολλά ατού.
Αγορά μεταχειρισμένου αυτ. πόλης - 5000-6000€