-
Σπύρο αν είσαι προς τα βόρεια πήγαινε Σφακιανάκη. Ξέρουν και απο το qq πολυ καλα
-
Ευχαριστώ φίλε iceman. Από Σφακιανάκη το έχω πάρει το duster.
-
Iceman και axel τελικά έχουν παρόμοια λύση όπως κατάλαβα αν συμβει το ίδιο θέμα και στο duster με το φιλτροκούτι. Μια βίδα πρέπει να τοποθετήσουν στην σύνδεση του μαρκουτσιού με το φιλτροκούτι. Θα πάω αυριο γιατί αυτό το τακ τακ μου την σπάει σε βαθμό να μη θέλω να ανοίξω το παράθυρο όταν είμαι σε χαμηλές στροφές και σχέση ταχύτητας. Πάντως σας ευχαριστώ και πάλι.
-
Αρκετοί ως προσωρινή λύση το έπιαναν με tire ups.
Ενημέρωσε μας αν μπορείς, αν το πρόβλημα λύθηκε μετά την τοποθέτηση της βίδας από την αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αρκετοί ως προσωρινή λύση το έπιαναν με tire ups.Ενημέρωσε μας αν μπορείς, αν το πρόβλημα λύθηκε μετά την τοποθέτηση της βίδας από την αντιπροσωπεία.
Καλημέρα παιδιά. Μόλις γύρισα από την αντιπροσωπεία. Στην αρχή προσπάθησαν με ένα δεματικό να σταματήσουν το συντονισμό. Μου εξήγησαν πως αυτό κάνουν στην περίπτωση του clio. Τελικά επειδή με αυτό τον τρόπο δεν λειτούργησε αποτελεσματικά προχώρησαν στη λύση της βίδας. Τουλάχιστον στα πρώτα χλμ το πρόβλημα δείχνει να έχει λυθεί. Εντούτοις δεν κρύβω πως με χάλασε λίγο το γεγονός πως από το εργοστάσιο δεν πρόσεξαν ότι τόσος όγκος (μαρκούτσι και φιλτρόκουτο) δίχως αυτή την βιδούλα χορεύουν σάλσα.
-
Προφανώς δεν υπολόγισαν πως τα πλαστικά κλιπς που υπάρχουν στο πλάι, θα χαλαρώσουν με την πάροδο του χρόνου και τους συντονισμούς του κινητήρα.
Τέλος καλό όλα καλά! Μικρο το κακό
-
καλησπερα σε ολους!εγω παλιοτερα ειχα πολυ εντονο τριξιμο στην πισω πορτα (πορτ παγκαζ) σε καθε κλειστη στροφη το οποιο διορθωθηκε με λιγο υγρο γρασσο που το ψεκασε ο μηχανικος στην κλειδαρια..
Τωρα 2-3 μερες μου χτυπαει καποιο πλαστικο καπου εκει στο ντουλαπακι ή στην πορτα του συνοδηγου σε καθε μικρη λακουβιτσα.Νομιζα οτι χτυπαει καποιο απο τα αντικειμενα και το αδειασα,αλλα αυτο συνεχιζεται.. τωρα για off road διαδρομες πρεπει πρωτα να παιρνω depon.. Εχει καποιος κατι παρομοιο? 90% ειναι το ντουλαπι,νομιζω οτι κανει καποιο συντονισμο..αλλα αντε βρες το τωρα... -
Μήπως έχει ξεκουμπώσει το φίλτρο καμπίνας το οποίο βρίσκεται στην πλευρά του συνοδηγού και δίπλα στο ντουλαπάκι;
-
Τελικα ηταν το κλειστρο στο ντουλαπακι..εβαλα λιγο λαδι σιλικονης και σταματησε..
Οσο για την αναβαθμιση του εγκεφαλου που αναφερονται καποιοι παραπανω,ρωτησα στην αντιπροσωπεια και χωρις να κοιταξει καν αριθμο πλαισιου ή αδεια κυκλοφοριας ο μηχανικος.. μου λεει ''δεν χρειαζεται..δεν χρειαζεται..''
Ειναι τοσο απαραδεκτοι..τοσο τσομπανοβλαχοι.. επειδη το αυτοκινητο εχει αγοραστει απο γερμανια και οχι απο αυτους.. προσπαθουν να με ξεφορτωθουν..ενω ειναι υποχρεωμενοι να με καλυψουν σε ολα τα θεματα εγγυησης.. -
Είναι μάλλον σε ποιους θα πέσεις... Εγώ από αλλού αγόρασα το όχημα μου και σε άλλο εξουσιοδοτημενο το πηγαίνω καθώς με βολεύει και πρόβλημα συμπεριφοράς δεν μου έβγαλαν... Εσύ πόσα χλμ έχεις κάνει με το duster; Σου έχει προκύψει κάτι άξιο λόγου;
-
Το εχω περιπου ενα χρονο και εχω καπου στις 10.000 χλμ.. Τα προβληματα που ειχα μεχρι τωρα ειναι εντελως ασημαντα.. μου ειχε κολλησει ο δεικτης καυσιμων κανα δυο φορες και ενω ειχα φουλαρει μου εδειχνε μια γραμμη πιο κατω.. και καποια ψιλοτριξιματα στα πλαστικα τα οποια κι αυτα ξεπεραστηκαν με διαφορα τρικ .. Σιγουρα το εσωτερικο του duster ειναι ποιοτικα χαμηλοτερο σε συγκριση με τις υπολοιπες ευρωπαικες εταιριες..δηλαδη ακομα και ο μηχανισμος των παραθυρων δε μπορει να συγκριθει με ενος opel ή vw .. το νιωθεις στο χερι σου οτι προκειτε για κατι πιο φτηνιαρικο..
Εγω το αγορασα απο γερμανια λογω του οτι μενει η οικογενεια μου εκει..οποτε ειμαστε πανω-κατω πολυ συχνα..το πληρωσα 17.200 ευρω την ιδια στιγμη που εδω ειχα παρει προσφορα 21.450 ..με τον ιδιο ακριβως εξοπλισμο..
Οπως καταλαβαινεις για να καταφερει η dacia να πουλησει στην γερμανια πρεπει να ριξει πολυ χαμηλα τις τιμες..διαφορετικα ο γερμανος θα προτιμησει τις εγχωριες εταιριες.. -
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Φιλε μαρουσιωτη οι Κ2 της hermes χωρανε στο duster, γιατι η ραμπες του αυτοκινητου ειναι πολυ χοντρες. Εγω μονο της thule εχω βρει 180 ευρω η μια και 230 ευρω η αλλη και της dacia στα 160 ευρω. Και ποσο κανουν οι Κ2;65 ευρώ πήρα εγώ τις Κ2 απο το υποκατάστημα της εταιρείας, Θεομήτορος 48 & Πωγωνίου 1 , 17342, Αγιος Δημήτριος, Αθήνα www.hermes.com.gr και του ταιριάζουν μια χαρά.
Τα εργοστασιακά ελαστικά Continental στα πόσα χρόνια ή χιλιόμετρα τα αλλάξατε?
-
Φιλε manos k, πηρα εδω και καμποσο καιρο της thule, 'τροποποιημενες' γιατι ακομα και αυτες με τον ιμαντα δεν εφταναν να κλεισουν γυρω απο τις μπαρες του duster. Το δικο μου το duster ειναι μοντελο του 2014, το δικο σου;
Για κοιταξτε και αυτο..
http://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokin ... polis-2015
Μιλαμε οτι το duster ειναι σκλυροτραχηλο αμαξι..
-
Ξεκίνησε η διάθεση με τους κινητήρες EU6 με αυξημένη ροπή στα 260 από 240 στο diesel 4x4, ρύπους 123 από 135 και κατανάλωση 4.7 από 5.2!
http://www.dacia.com.gr/files/NEW_DUSTE ... IPMENT.pdf
-
Αυτές τις μέρες με τα έντονα καιρικά φαινόμενα η γειτονια μου έχει γίνει απροσπέλαστη για τα περισσότερα οχήματα. Δρόμοι έχουν γινει ποτάμια και μεγάλα νεροφαγώματα έχουν κανει παντού την εμφάνιση τους. Σε μια περιοχή που τα σπίτια όλα είναι χτισμένα νόμιμα βάσει σχεδίου πόλης, οι δρόμοι είναι ακόμη χωματόδρομοι λόγω έλλειψης κονδυλίων. Αυτος ήταν ο λόγος που αγορασα το duster. Με εξαίρεση κάποια μαβερικ, τσεροκι, βιταρα και τζιμνυ και φυσικά το duster , τα υπόλοιπα υποφέρουν. Αυτές τις μέρες φαίνεται ποσο τίμια πρόταση είναι το duster. Κάτι asx sx4 qq, κλπ κινούνται αλλά με πολύ δυσκολία. Είναι από εκείνες τις στιγμές που ξεχωρίζει το γνησιο off road από το crossover.
-
μια συμπλεκταριστή τετρακίνηση δεν κάνει κάποιο όχημα off road, με την έννοια που το αναφέρεις εσυ τουλάχιστον.
και το δικό σου όχημα δεν εξαιρείται βέβαια από αυτόν τον κανόνα.
το ότι έχει αυξημένες ικανότητες έναντι των άλλων που ανέφερες δεκτόν, αλλά μέχρι εκεί. -
Σε ευχαριστώ για την παρατήρηση. Εχεις δίκιο. Ομως στην πραγματικότητα δεν διαφωνούμε. Απλά είναι αυτή η θεόκοντη πρώτη, η προστατευτική ποδιά από κάτω, η υψηλή απόσταση από το έδαφος και ο ροπάτος ντίζελ κινητήρας που του δίνουν πραγματικά σπουδαίες δυνατότητες να κινηθεί σε εδάφη που με άλλα απλά δεν πας. Φαντάσου πως αυτές τις μέρες στους ίδιους δρόμους ένας τρελός γείτονας με ένα καινούργιο renegade 170 ιππων ντίζελ πέρασε από τα ίδια κακοτράχαλα σημεία ρυμουλκώντας και την βάρκα του. Φυσικά και δεν βλέπω το duster ακριβώς το ίδιο με αυτό το κτηνάκι... Όμως επί του πρακτέου δίχως ιδιαίτερη δυσκολία κινείται στα ίδια σημεία και με την ίδια αξιοπρέπεια με αυτό το διπλάσιας τιμής αυτοκίνητο. Απλά δεν θα έλεγα το ίδιο για το qq (το οποίο το συμπαθώ ιδιαίτερα) που ενώ είναι ξαδερφάκι του duster και με τιμή μεγαλύτερη εντούτοις δεν... πάντα λόγω προσανατολισμών σε ποιο νορμάλ διαδρομές. Παρεμπιπτόντως να γράψω για τους φίλους ιδιοκτήτες των ντίζελ εκδόσεων πως προχώρησα σε επαναπρογραμματισμό του κινητήρα με το τελευταίο update όταν εντελώς ξαφνικά στο ταμπλό μου άναψε ένα αλαρμ 'κίτρινος κινητήρας'. Από το ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ μου είπαν ότι το αλαρμ ουσιαστικά ήταν αποτέλεσμα 'μπαγκ' του προηγούμενου προγράμματος που έτρεχε στον εγκέφαλο του duster. Κατά τα άλλα το αλαρμ μετά τον επαναπρογραμματισμό δεν εμφανίστηκε ξανά. Οφείλω να γράψω ένα ευχαριστώ τόσο στον κο Μπαρκα προίστάμενο του τεχνικού τμήματος, όσο και στον υπεύθυνο πωλητή της Dacia κο Μπεσίνη για την άψογη εξυπηρέτηση.
-
Μεγάλη μορφή ο Παναγιώτης Μπάρκας στο εν λόγω service. Μακάρι να μπορούσαν να επεκτείνουν τους χώρους τους γιατί με τόσες μάρκες μετα βιας χωράνε.
-
Το συγκεκριμένο update νομίζω είχε αναφερθεί αρκετό καιρό πριν, πως και δεν είχες προχωρήσει στην αναβάθμιση; Λογικά πάντως, το ίδιο bug θα πρέπει να υπάρχει και στο QQ, παρόλα αυτά δεν έχω ακούσει τίποτα για αναβαθμίσεις κλπ...
-
Θα συμφωνήσω με τον iceman. Η κατάσταση με τους χώρους είναι λίγο τραγική. Φανταστείτε ότι για να το βγάλω από το προαύλιο του συνεργείου χρειαστηκαν αρκετές μανούβρες και με τους αισθητήρες παρκαρίσματος να μου έχουν σπάσει τα νεύρα μαζί με το καμπανάκι της όπισθεν. Τώρα όσον αφορά το update είχα ενημερωθεί από την προηγούμενη φορά που έκανα service πως πρέπει να γίνει αλλά επειδή βιαζόμουν πολύ εκείνη την ημέρα το άφησα για την επόμενη φορά. Το duster όμως δεν είχε την καλοσύνη να μου κάνει το χατήρι και έτσι πήγα λίγο βεβιασμένα.
Dacia Duster