-
Ακόμα άδεια ρίχνουν. Ότι τους πει η τρόικα θα κάνουν στο τέλος. Μην ακούτε τίποτα...
-
Αν πάρεις μια μια κάποιες κατηγορίες θα καταλάβεις 2 πράγματα. Το πρώτο ότι η ηλιθιότητα και άγνοια των κυβερνοντων είναι επικίνδυνη.
Το δεύτερο ότι σε αντίθεση με τα πιστεύω των αριστερών αυτοί τελικά κοιτάνε να χτυπήσουν την κατώτερη τάξη....
Και εξηγούμε. Μια πιθανή αύξηση του πετρελαίου κίνησης ( όπως λανθασμένα είχε γίνει από τους προηγούμενους για το θέρμανσης ) , ποιους θα επηρεάσει; αυτούς που έχουν τα φράγκα οι όσους έχουν επιλέξει το diesel για να μπορούν να κινούνται οικονομικά;
Δυστυχώς και οι προηγούμενοι και οι οι νέοι τα ίδια σκατα είναι -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
http://www.capital.gr/capitaltax/3066713/allazoun-ola-sta-teli-kukloforiasΓια διαβάστε, για διαβάστε!!
Πως θα γίνουν όλα αυτά;;
Κάτι τέτοιες 'ριζικές αλλαγές' ακούμε και διαβάζουμε δύο με τρεις φορές το χρόνο.
Δεν νομίζω να γίνει κάτι από αυτά.
Αν θα γίνει κάτι, θα είναι πάλι κάτι γενικό και εύκολο.
Τα 'δύσκολα' είναι για άλλα κράτη.
-
Να δω αύξηση diesel και αντιδρασεις μεταφορέων και ταξί και τί στον κόσμο. Ας κάνουν πρώτα τη δυνατότητα πληρωμής τελών με το μήνα που είναι το λογικό και βλέπουμε τα υπολοιπα
-
Οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα από το 2010 και μετά (καινούργια ή μεταχειρισμένα)
http://www.financialbox.gr/index.php?op ... Itemid=179Εν ολίγοις πάνε να μαζέψουν παραπάνω λεφτά από τα αυτοκίνητα που πλήρωναν τέλη με βάση τις εκπομπές καυσαερίων μέχρι τώρα και όχι να μειώσουν πιθανός τα τέλη που πληρώνουν τα πριν το '10 ταξινομημένα.
-
μην το 'κουράζουμε' βρε παιδια, ήθελα πολλά να γράψω επι του θέματος, αλλά θα αρκεστώ στα δυο quotes (απο το capital τα πηρα, αλλά ειναι μέρος απο τις ανακοινώσεις του ΥΠ.Οικονομικών -ή όπως λεγεται τελος παντων)
Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας ανήλθαν το 2014 στα περίπου 1,1 δις. ευρώ και με τις παραπάνω παρεμβάσεις εκτιμάται ότι θα υπάρξει αύξηση των κρατικών εσόδων, αλλά με επιβάρυνση, όπως υποστηρίζουν στο υπουργείο Οικονομικών, των νοικοκυριών που διαθέτουν φοροδοτική ικανότητα.
5.Το Υπουργείο Οικονομικών θα κινηθεί με ρεαλισμό και ευαισθησία, στα προβλήματα που δημιουργεί το υπάρχον φορολογικό σύστημα και με στόχο την ολοκλήρωση των διαδικασιών της συμφωνίας. Όσοι διαφωνούν, ας καταλάβουν επιτέλους την ετυμηγορία των πολιτών στις 20.9.15 και ας προσαρμόσουν επιτέλους την πολιτική τους στα νέα δεδομένα.
-
Θα τολμησω προβλεψη και ας πεσω εξω...Λογικά - ποσο αστείο ακούγεται αυτό το λογικά στη χώρα μας - για να υπάρξει αύξηση εσόδων χωρίς να γίνει επανάσταση:
- Οχήματα που δεν πληρωναν τίποτα λογω χαμηλών ρύπων τώρα θα πληρώνουν.
- Οχήματα παλιά θα πληρώνουν τα ίδια με πριν. Ελαφρύνσεις δεν μπορούν να γίνουν γιατί ο στόχος εσόδων θα πέσει έξω.
- Οχήματα μεγάλης αξίας θα πληρώνουν χαράτσι είτε ως φόρο πολυτελείας είτε με άλλο τρόπο. Π.χ. πάνω από 30.000 θα παίζει κανένα 600αρι στην καλύτερη. Μπορεί κ παραπάνω. Αυτά που κοστίζουν 20 με 25000 θα πάνε κάπου στα μισά - ενώ πχ ως diesel πλήρωναν κανένα 100 η 140 κοκ. Τα μικρομεσαία καινούρια θα είναι λιγο χαμηλότερα.
Εάν πάει έτσι το πράμα προβλέπω χρυσές δουλειές για τα μεταχειρισμένα...
-
Τα πάνω, κάτω έρχονται με τα σχέδια για την αλλαγή του υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων αλλά και γενικά των φόρων που αφορούν στα αυτοκίνητα. Πλέον και σε ό,τι αφορά στα τέλη ο υπολογισμός θα γίνεται με βάση την εμπορική αξία και όχι με βάση τον κυβισμό ή του ρύπους του αυτοκινήτου.
Επί της ουσίας δηλαδή ένα αυτοκίνητο 1.600 κυβικών με αξία 15.000 ευρώ θα έχει πολύ λιγότερα τέλη από ένα επίσης 1.600 κυβικών αλλά εμπορικής αξίας 25.000 ευρώ. Οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα από το 2010 και μετά (καινούργια ή μεταχειρισμένα).
Δεν έχει διευκρινιστεί τι θα γίνει με τα πιο παλιά αυτοκίνητα και πως θα υπολογίζονται τα τέλη. Μια σκέψη είναι να υπολογίζονται με βάση την αξία που προκύπτει από την ασφάλεια των αυτοκινήτων.
Με τον ίδιο τρόπο σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα που εισάγονται (καινούργια ή μεταχειρισμένα) θα υπολογίζεται και το τέλος ταξινόμησης, αλλά και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι θα υπάρξει μεγάλη επιβάρυνση σε όσους έχουν αυτοκίνητο μεγάλης αξίας αλλά όχι και πολύ μεγάλη μείωση στα χρήματα που πληρώνουν όσοι έχουν φθηνό ή παλιό αυτοκίνητο καθώς οι φόροι αυξάνονται και τα έσοδα που υπολογίζει το κράτος εκτινάσσονται από το 1 δισ. που είναι για φέτος στα 1,6 δισ. το 2016.
-
τα έσοδα είναι λιγότερα από πριν αρχίσουν τις μαλακίες......
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Θα τολμησω προβλεψη και ας πεσω εξω...Λογικά - ποσο αστείο ακούγεται αυτό το λογικά στη χώρα μας - για να υπάρξει αύξηση εσόδων χωρίς να γίνει επανάσταση:- Οχήματα που δεν πληρωναν τίποτα λογω χαμηλών ρύπων τώρα θα πληρώνουν.
- Οχήματα παλιά θα πληρώνουν τα ίδια με πριν. Ελαφρύνσεις δεν μπορούν να γίνουν γιατί ο στόχος εσόδων θα πέσει έξω.
- Οχήματα μεγάλης αξίας θα πληρώνουν χαράτσι είτε ως φόρο πολυτελείας είτε με άλλο τρόπο. Π.χ. πάνω από 30.000 θα παίζει κανένα 600αρι στην καλύτερη. Μπορεί κ παραπάνω. Αυτά που κοστίζουν 20 με 25000 θα πάνε κάπου στα μισά - ενώ πχ ως diesel πλήρωναν κανένα 100 η 140 κοκ. Τα μικρομεσαία καινούρια θα είναι λιγο χαμηλότερα.
Εάν πάει έτσι το πράμα προβλέπω χρυσές δουλειές για τα μεταχειρισμένα...
Δεν βλέπω να πεφτεις ιδιαιτέρως έξω.
Επισης επειδή το κράτος μας ειναι μεγαλη κουφάλα προβλέπω 8ετης κύκλους αλλαγής τελών κυκλοφοριας απο εμπορική αξία σε ρύπους και το ανάποδο, έτσι ώστε να μην πεθάνουν τελείως τα καινούργια αλλα παράλληλα να τα περνούν και απο αυτούς που αγοράζουν καινουργιο. -
Αν ευσταθεί αυτό το δημοσίευμα,φαντάζομαι πως αναφέρεται μόνο στα φετινά τέλη(2016) επειδή δεν προλαβαίνουν να αλλάξουν τη νομοθεσία και η όποια αλλαγή θα ισχύσει για τα τέλη του 2017 τα οποία θα πληρωθούν το Νοέμβριο/Δεκέμβριο του 2016...
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 128566.asp -
Αν ειναι να μας τα πάρουν προλαβαίνουν και παραπρολαβαινουν.
-
Το βρήκα και στην Ημερησία .
Ο Γρυλλάκης είπε τώρα στην ΕΡΤ1 ότι μάλλον δε θα υπάρξει αλλαγή φέτος και αν υπάρξει, θα αφορά μόνο όσα οχήματα έχουν ταξινομηθει μετά το Νοέμβριο του 2010. -
τα έχω γράψει 100 φορές εδω μέσα
όλα για μετά το 2010η ξεφτίλα του ελληνικού κράτους που δεν έχει δεδομένα για πριν το 2010
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Το βρήκα και στην Ημερησία .
Ο Γρυλλάκης είπε τώρα στην ΕΡΤ1 ότι μάλλον δε θα υπάρξει αλλαγή φέτος και αν υπάρξει, θα αφορά μόνο όσα οχήματα έχουν ταξινομηθει μετά το Νοέμβριο του 2010.Τώρα με αυτό χαιρόμαστε ή κλαίμε;;
-
Μπορει να πληρωσουμε και αναδρομικα τελη, απο το 2010...
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Μπορει να πληρωσουμε και αναδρομικα τελη, απο το 2010...Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Ωραια. Εγω λεω να τους πληρωσουμε και απο τοτε που γεννηθηκαμε για να μην κλαινε. Τα νεα τελη θα ισχυουν απο του χρονου. Τοτε ομως δεν θα ισχυει αυτη η κυβερνηση.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Μπορει να πληρωσουμε και αναδρομικα τελη, απο το 2010...
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Ωραια. Εγω λεω να τους πληρωσουμε και απο τοτε που γεννηθηκαμε για να μην κλαινε. Τα νεα τελη θα ισχυουν απο του χρονου. Τοτε ομως δεν θα ισχυει αυτη η κυβερνηση.
Πολυ πιθανό κ αυτό. Συνυπογράφω!
-
Καμία αλλαγή φέτος διαβάζω και στο car n driver....θα ανακοινωθεί τουλάχιστον τι θα αλλάξει από του χρόνου ή θα μας το φυλάξουν για έκπληξη ; μάλλον το 2ο ε;
-
Αν ήξεραν τι τους γίνεται και οι ίδιοι ίσως να μας έλεγαν.... Αλλα μιλάμε για προγράμμα, πλάνο, όραμα, ηγεσία.... Στο τέλος πάντα οι Γερμανοί θα φταίνε βέβαια....
Τέλη κυκλοφορίας