-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Θα τολμησω προβλεψη και ας πεσω εξω...Λογικά - ποσο αστείο ακούγεται αυτό το λογικά στη χώρα μας - για να υπάρξει αύξηση εσόδων χωρίς να γίνει επανάσταση:- Οχήματα που δεν πληρωναν τίποτα λογω χαμηλών ρύπων τώρα θα πληρώνουν.
- Οχήματα παλιά θα πληρώνουν τα ίδια με πριν. Ελαφρύνσεις δεν μπορούν να γίνουν γιατί ο στόχος εσόδων θα πέσει έξω.
- Οχήματα μεγάλης αξίας θα πληρώνουν χαράτσι είτε ως φόρο πολυτελείας είτε με άλλο τρόπο. Π.χ. πάνω από 30.000 θα παίζει κανένα 600αρι στην καλύτερη. Μπορεί κ παραπάνω. Αυτά που κοστίζουν 20 με 25000 θα πάνε κάπου στα μισά - ενώ πχ ως diesel πλήρωναν κανένα 100 η 140 κοκ. Τα μικρομεσαία καινούρια θα είναι λιγο χαμηλότερα.
Εάν πάει έτσι το πράμα προβλέπω χρυσές δουλειές για τα μεταχειρισμένα...
Δεν βλέπω να πεφτεις ιδιαιτέρως έξω.
Επισης επειδή το κράτος μας ειναι μεγαλη κουφάλα προβλέπω 8ετης κύκλους αλλαγής τελών κυκλοφοριας απο εμπορική αξία σε ρύπους και το ανάποδο, έτσι ώστε να μην πεθάνουν τελείως τα καινούργια αλλα παράλληλα να τα περνούν και απο αυτούς που αγοράζουν καινουργιο. -
Αν ευσταθεί αυτό το δημοσίευμα,φαντάζομαι πως αναφέρεται μόνο στα φετινά τέλη(2016) επειδή δεν προλαβαίνουν να αλλάξουν τη νομοθεσία και η όποια αλλαγή θα ισχύσει για τα τέλη του 2017 τα οποία θα πληρωθούν το Νοέμβριο/Δεκέμβριο του 2016...
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 128566.asp -
Αν ειναι να μας τα πάρουν προλαβαίνουν και παραπρολαβαινουν.
-
Το βρήκα και στην Ημερησία .
Ο Γρυλλάκης είπε τώρα στην ΕΡΤ1 ότι μάλλον δε θα υπάρξει αλλαγή φέτος και αν υπάρξει, θα αφορά μόνο όσα οχήματα έχουν ταξινομηθει μετά το Νοέμβριο του 2010. -
τα έχω γράψει 100 φορές εδω μέσα
όλα για μετά το 2010η ξεφτίλα του ελληνικού κράτους που δεν έχει δεδομένα για πριν το 2010
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Το βρήκα και στην Ημερησία .
Ο Γρυλλάκης είπε τώρα στην ΕΡΤ1 ότι μάλλον δε θα υπάρξει αλλαγή φέτος και αν υπάρξει, θα αφορά μόνο όσα οχήματα έχουν ταξινομηθει μετά το Νοέμβριο του 2010.Τώρα με αυτό χαιρόμαστε ή κλαίμε;;
-
Μπορει να πληρωσουμε και αναδρομικα τελη, απο το 2010...
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Μπορει να πληρωσουμε και αναδρομικα τελη, απο το 2010...Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Ωραια. Εγω λεω να τους πληρωσουμε και απο τοτε που γεννηθηκαμε για να μην κλαινε. Τα νεα τελη θα ισχυουν απο του χρονου. Τοτε ομως δεν θα ισχυει αυτη η κυβερνηση.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Μπορει να πληρωσουμε και αναδρομικα τελη, απο το 2010...
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Ωραια. Εγω λεω να τους πληρωσουμε και απο τοτε που γεννηθηκαμε για να μην κλαινε. Τα νεα τελη θα ισχυουν απο του χρονου. Τοτε ομως δεν θα ισχυει αυτη η κυβερνηση.
Πολυ πιθανό κ αυτό. Συνυπογράφω!
-
Καμία αλλαγή φέτος διαβάζω και στο car n driver....θα ανακοινωθεί τουλάχιστον τι θα αλλάξει από του χρόνου ή θα μας το φυλάξουν για έκπληξη ; μάλλον το 2ο ε;
-
Αν ήξεραν τι τους γίνεται και οι ίδιοι ίσως να μας έλεγαν.... Αλλα μιλάμε για προγράμμα, πλάνο, όραμα, ηγεσία.... Στο τέλος πάντα οι Γερμανοί θα φταίνε βέβαια....
-
Σε πρώτη φάση ακούγεται θετικό το γεγονός ότι δε βιάζονται να κάνουν έναν άρπα-κόλλα νόμο με καθαρά φοροεισπρακτικό χαρακτήρα(όχι ότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες να τον αποφύγουμε το επόμενο έτος) και αφήνουν ως έχει το υπάρχον καθεστώς για τα τέλη του 2016.Η λογική λέει ότι οι όποιες διαβουλεύσεις θα συνεχιστούν και δε θα παρθούν αποφάσεις βιαστικά με δεδομένο ότι τα μέτρα θα πρέπει να είναι έτοιμα όχι σε λίγες βδομάδες αλλά αρχές του 2016.Ας ελπίσουμε ότι δε θα επικρατήσει και πάλι η λογική του παραλόγου αν και διατηρώ ζωηρές αμφιβολίες επ'αυτού!
Εδώ πληροφορίες και τοποθετήσεις σε ένα αρκετά εκτενές σημερινό άρθρο. -
Το έχουμε ξαναδεί το εργακι...
Τύπος: Αλλάζουν τα τέλη.
Υπουργείο: Διάψευση.
...
...
...
Αλλάζουν τα τέλη.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
το να πάνε τα '0' τέλη στο 80γρ και να αυξήσουν το €/γρCO2, είναι πανεύκολο και προλαβαίνουν να το κάνουν.
όπως και να αυξήσουν τον ειδ,φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα. -
Προλαβαίνουν αλλα δεν νομίζω να το κάνουν γιατι θέλουν να πάρουν ακόμα περισσότερα λεφτά απο τα τέλη για αυτο έχουν φαγωθεί με την εμπορική αξια( των καινούργιων φυσικά γιατι απο τα παλιά που αξίζουν 3 χιλιαρικα θέλουν επισης να συνεχίσουν να τα παίρνουν).
-
ευσεβείς πόθοι;
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500029772
...
Δυνατότητα καταβολής τελών κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους για τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν την 1/11/2010, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα επαρκή και ασφαλή στοιχεία για τις εκπομπές CO2 αυτών.
... -
Ερώτηση για όσους πληρώνουν με βάση τους ρύπους.
Είδα αυτό:
Οπως γράφει και το asfalisinet.gr για να δείτε πόσο θα πληρώσετε πρέπει να βρείτε τις εκπομπές CO2 και να πολλαπλασιάσετε τα γραμμάρια που εκπέμπει το αυτοκίνητό σας επί το κόστος ανά γραμμάριο.
Εκπομπές ρύπων (γρ. CO2 / χλμ.) - Ετήσια τέλη σε € / γρ. CO2
0 – 100 (γρ./χλμ.) 0 €
101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90 €
121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 €
141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 €
161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 €
181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 €
201 – 250 (γρ./χλμ.) 2,80 €
Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 €Πηγή: Υπολογίστε πόσο θα πληρώσετε για τέλη κυκλοφορίας το 2016 | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/229340/yp ... z3nhXWDfkJ
Όταν πήρα το Παντάκι μου είπαν ότι πληρώνει τέλη 133euro με βάση τους ρύπους.
Όμως στην άδεια κυκλοφορίας γράφει: 113 γρ./χλμ. CO2
Με βάση τον παραπάνω πίνακα: 113χ0,90 = 101,70euro.Κάνω κάτι λάθος;
-
ότι γράφει η αδεια σου.
εν προκειμένω αυτό που αναφέρεις. -
thanks!...
-
H nea jaguar δεν πληρώνει τέλη επίσης http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... jaguar-xe/
Τέλη κυκλοφορίας