-
Περασα σημερα απο τον ισμαηλο και της εκανα td, εντυπωσεις αψογες τοσο απο ροπη οσο και απο την ποιοτητα της καμπινας. Μηπως γνωριζει κανεις γιατι δεν χρησιμοποιουνται στην gla τα led.
-
Καλησπέρα!
Γνωρίζει κανείς τιμή ή κάποιες περισσότερες πληροφορίες(εκδόσεις,,χρηματοδότηση,test drive) για την GLA 1.6 diesel;;
Βρίσκω δημοσιεύματα όπως αυτό που δεν αναφέρουν όμως περαιτέρω λεπτομέρειες..
Ευχαριστώ προκαταβολικά -
Νομιζω οτι η gla αξιζει σαν αυτοκινητο γιατι παιρνεις μια υπερυψωμενη mercedes με χαμηλα κοστη συντηρησης βεβαια η top εκδοση για εμενα ειναι η gla 45 amg η οποια εχει επιδοσεις που ζηλευουν οι πρωτες εκδοσεις των touareg, q7, ml-class cayenne κλπ στην μιση τιμη απότι κανουν τα παραπανω αυτοκινητα
-
Ο χρήστης theo1995 έγραψε:
Νομιζω οτι η gla αξιζει σαν αυτοκινητο γιατι παιρνεις μια υπερυψωμενη mercedes με χαμηλα κοστη συντηρησηςΣυμφωνώ...οδήγησα πρόσφατα τη βενζινοκίνητη έκδοση και με κάλυψε αν και το test drive ήταν μικρής διάρκειας.Αν μπορείς,δώσε info για το σχόλιο σχετικά με τα ''χαμηλά κόστη συντήρησης''...ενδιαφέρον ακούγεται
-
Γνωρίζετε μήπως αν η βενζινοκίνητη (GLA 200) καίει απαραιτήτως Super Αμόλυβδη και όχι απλή;
-
Μια χαρά καίει και 95άρα.
-
Για όσους τυχόν ενδιαφέρονται,δοκιμή της αυτόματης GLA 180CDI.
Η GLA 180 CDI, αν και με κίνηση στους εμπρός μόνο τροχούς, διατηρεί το στυλ των τετρακίνητων εκδόσεων υιοθετώντας ένα κομψό σπορ αμάξωμα που δείχνει να απέχει αρκετά από το έδαφος. Στο εσωτερικό η ομοιότητα με την A-Class είναι αναμενόμενη και καλοδεχούμενη, με την ποιότητα να βρίσκεται ελαφρώς κάτω από τα κορυφαία για Mercedes-Benz επίπεδα, την εργονομία να είναι σωστά μελετημένη και τη θέση οδήγησης να βολεύει κάθε ανάστημα. Γενικά, δεν έχεις την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε κάποιο SUV κοιτώντας τα άλλα αυτοκίνητα αφ’ υψηλού, αλλά σε μικρομεσαίο χάτσμπακ που πατάει σε υπερυψωμένο πλαίσιο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, με αποκορύφωμα την αλα tablet οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και τους 9 αερόσακους (μετωπικοί, πλευρικοί, οροφής και γονάτων οδηγού), ενώ μπορεί να εμπλουτιστεί όσο αντέχει η τσέπη σου. Εμείς από τα έξτρα ξεχωρίζουμε τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Η καμπίνα τα πάει καλά και σε χώρους. Πίσω δύο ενήλικες έχουν αρκετό αέρα, με εξαίρεση το ύψος στις ακριανές θέσεις που περιορίζεται από την καμπυλότητα της οροφής, κάτι που επηρεάζει κυρίως αν κάθονται τρεις επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Η σχεδιαστική γραμμή που θυμίζει κουπέ απαιτεί επίσης προσεκτικό μπες - βγες, αν δεν θες να κουτουλίσεις στην οροφή. Μεγάλος, τετράγωνος και απόλυτα εκμεταλλεύσιμος είναι ο χώρος αποσκευών, με την απουσία ρεζέρβας να απελευθερώνει επιπλέον λίτρα (421 στο σύνολο). Πολλοί είναι και οι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό, χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο που ελέγχεται από το joystick και τα paddles στην κολόνα του τιμονιού απελευθερώνοντας χώρο στην κονσόλα.
Στην οδήγηση, το πρώτο που σου κάνει θετική εντύπωση είναι ο άριστος συνδυασμός του μοτέρ με το προαιρετικό 7-άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT που “φοράει” το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Στην προκειμένη περίπτωση η ζωντάνια του μοτέρ δεν οφείλεται στους 109 ίππους αλλά στη ροπή των 260 Nm που κορυφώνεται στις 1.750-2.500 rpm μόλις. Τα 11,9 sec που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για την επιτάχυνση 0-100 km/h είναι μια μάλλον απαισιόδοξη τιμή. Η GLA 180 CDI Auto δείχνει ταχύτερη στην πραγματικότητα, ενώ πολύ θετικά είναι και τα σχόλιά μας τόσο για τα δυνατά φρένα όσο και για την εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Το στιβαρό πλαίσιο πατάει γερά στην άσφαλτο και προσφέρει αρκετή πληροφορία, ενώ την ίδια στιγμή απορροφά αποτελεσματικά τις λακκούβες με μια μικρή αδυναμία στις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες. Γενικά, η GLA 180 CDI είναι άνετη, σταθερή, δεν γέρνει και εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό της.
Παράλληλα είναι και οικονομική. Στην πόλη, αν κινείσαι ήρεμα δεν ξεπερνάς τα 7 lt/100 km σε κατανάλωση πετρελαίου και στο ταξίδι είσαι χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια στα 5,5. Μόνο αν κυνηγάς το χρόνο βλέπεις τιμές που ξεκινούν από 9. Υπολόγισε μια μέση τιμή κατανάλωσης κοντά στα 6,2 lt/100 km, όχι μακριά από τα 3,9 της επίσημης εργοστασιακής τιμής. Και με εκπομπές CO2 στα 103 g/km, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι κάτω από 100 ευρώ!
Με άλλα λόγια, ο μικρός 1.5 diesel τα καταφέρνει περίφημα τόσο σε απόδοση όσο και σε οικονομία, οπότε εύκολα παραβλέπουμε την τραχύτητα στη λειτουργία του που κάποιες φορές νικά την καλή ηχομόνωση της καμπίνας για να φτάσει στα αυτιά σου. Πταίσμα που μαζί με τα υπόλοιπα μειονεκτήματα δεν αρκούν να χαλάσουν την εικόνα ενός ξεχωριστού, premium, ευχάριστου στην οδήγηση και οικονομικού στη χρήση crossover. -
υπερβολικο το βρισκω το review. Ακομα και τα ασχημα του θετικα τα βγαζει...
-
Ε δεν είναι και πολύ συνηθισμένο σε ελληνικό test drive να τονίζεται κάποιο χτυπητό μειονέκτημα,συνήθως ''γυαλίζεται-στρογγυλεύεται''...όσοι διαβάζουν συχνά έχουν εξασκηθεί να διαβάζουν πίσω από τις λέξεις και να κρατάνε τα βασικά!Δεν είναι λίγες οι φορές που οδηγείς ο ίδιος ένα αμάξι και αναρωτιέσαι αν αυτός ο δημοσιογράφος στη δοκιμή είχε οδηγήσει το ίδιο!Στο συγκεκριμένο τουλάχιστον αναφέρει ξεκάθαρα τα τρία σημεία που δεν του άρεσαν + τις περιορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες.
-
Στο περιπου... μια λεει για την καταναλωση απο την αλλη μας λεει οτι ειναι πολυ καλη. Οτι βγαζει 109 ιππους και ειναι μια χαρα . Και δεν μας λεει και οτι ξεκιναει καπου πανω απο 30000 ευρω .Ειναι Mercedes παρα πολυ ωραια αλλα αυτο νομιζω οτι δεν φτανει...
-
Υπερτιμημενη ολη αυτη η κατηγορια.. Στις μικρες mercedes αλλωστε ιστορικα δεν επαιρνες καμια μηχανολογικη πρωτια παρα ονομα και θεωρητικα καλη ποιοτητα.
-
Εγώ παρέλαβα τέλος Αυγούστου την GLA 200 Urban αυτόματη σε καφέ χρώμα και μέχρι στιγμής οι εντυπώσεις είναι άριστες!!
Εξαιρετικά φρένα, εξαιρετική ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης και ο κινητήρας βελούδινος! -
Καλοτάξιδο να είναι!
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε limited_one!
-
Μπραβο φιλε !!! Καλοταξιδο !!! Να το χαρεις και να μας πεις οποτε μπορεσεις πιο αναλυτικα τις εντυπωσεις σου !!!
-
Σκέφτομαι τον επόμενο χρόνο να αγοράσω το GLA 180d μοντέλο της Mercedes-Benz.
Δεν βρήκα καμία σχετική ανάρτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο και σκέφτηκα οτι είναι
μια καλή στιγμή για να ακούσω τις απόψεις σας!Προσωπική μου άποψη, το επέλεξα διότι θεωρώ οτι έχει ότι χρειάζεται ένα σημερινό αμάξι εν έτη 2016,
επίσης με την version της diesel τα κυβικά πέφτουν στα 1461 ένταντι των 1595 της απλής βενζίνης,
οπότε γλιτώνω κι ένα 30άρι ευρώ απο τα τέλη!
Επίσης, είναι ένα όχημα για οικογένεια και είναι πολύ όμορφο εξωτερικά + οτι θεωρώ οτι οι μηχανές της
Mercedes είναι απο τις πιο ανθεκτικές αυτή τη στιγμή στην αγορά οπότε ευελπιστώ να μην μου βγάλει και προβλήματα!
Με diesel θα καίει μόνο 4.8 εντός πόλης και 4.0 εκτός, που πιστεύω οτι για το μέγεθός του είναι πολύ οικονομικό!!Περιμένω και τις δικές σας απόψεις!
-
Καλωσόρισες στο forum!
Eίναι ένα αμάξι που έχει κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά της Μercedes αλλά προσωπικά μου φαίνεται ως ένα εμπορικό μοντέλο που κυκλοφόρησε για να κερδίσει μέρος της πίτας στη δημοφιλή κατηγορία των ψηλών-ημίψηλων αυτοκινήτων...είναι κάτι σαν μια ψηλή a-class.
Kαι κάποιες παρατηρήσεις: 1.Αν σε ενδιαφέρουν τα ονόματα και οι φίρμες,φοράει κινητήρα Renault-Nissan.
2.Αν ψάχνεις οικογενειακό αμάξι,όπως αναφέρεις,υπάρχουν άλλες προτάσεις με πιο vfm χαρακτήρα,κατά την άποψή μου.Δεν ξέρω από πόσα μέλη απαρτίζεται η οικογένειά σου αλλά οι χώροι της GLA έχω την αίσθηση πως δεν είναι επαρκείς για 2 ενήλικες+2 παιδιά.
3.Αν μπεις σ'αυτή τη διαδικασία και ξοδέψεις 35 ή 40 χιλιάρικα μην ''τσιγκουνευτείς'' τα 30-50€ παραπάνω ή παρακάτω στα ετήσια τέλη και
4.Η κατανάλωσή της όντως είναι χαμηλή αλλά γενικότερα μην πιστεύεις τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι εταιρείες. -
Σ'ευχαριστώ για το καλοσόρισμα και για την ανταπόκριση!
Επειδή δεν έχω πολύ γνώση απο μηχανές, οι κινητήρες Renault-Nissan δεν είναι και τόσο αξιόπιστοι?
Και για ποιό λόγο μία τόσο μεγάλη εταιρία να μην χρησιμοποιεί δικιές της μηχανές?
Η τιμή του 180d απο την αντιπροσωπία δεν ξεπερνάει τα 30.000 ευρώ.
Με γόητευσε πολύ το εσωτερικό του όπως και το εξωτερικό του,
απ'ότι έχω δει το μόνο πρόβλημα σε αυτό το μοντέλο είναι το σχετικά χαμηλό ύψος στις πίσω θέσεις
που ένα άτομο πάνω απο 1,85 θα δυσκολευτεί αρκετά.
Αλλά τον πίσω χώρο τον θέλω πιο πολύ για παιδιά.
Το Α class είναι επίσης ωραίο αλλά μου φάνηκε πολύ στενό και χαμηλό στο εσωτερικό και επίσης είναι πολύ κοντά
στην τιμή του για τα δικά μου δεδομένα πολύ ανώτερου GLA. -
Η gla εχει απο τους μικρότερους χωρους στην κατηγορια, δε τη λες οικογενειακο αυτοκινητο. Πρεπει να τη δεις απο κοντα για να δεις αν σε καλυπτει.
Οπως σου λεει και ο συνφορουμίτης μη πιστευεις τις καταναλώσεις που αναφέρουν οι εταιρειες, υπολογιζε +1lt σιγουρα.
Επισης σκεψου αν οντως χρειαζεσαι ντίζελ, οταν φτανεις να δινεις τοσα χιλιάρικα, το να ψαχνεσαι για τα 30-40€ δε κολλαει.
Γενικα συμφωνω με τον leonidas , πρεπει να δωσεις παραπανω στοιχεια σχετικα με τους χωρους που θες και τα χλμ που κανεις
Edit: εχουμε την b 180 Cdi , οι επιδοσεις ειναι ικανοποιητικότατες , η καταναλωση γυρω στο 5.7 εντος πόλης με σχετική προσοχη στο γκαζι (5.3 με αττικη οδό) . Ειναι αμαξι που εχει οντως αρκετούς χωρους σε μαζεμένες διαστασεις και προτεινω να το κοιταξεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα κυβικά εκατοστά δεν έχουν σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας σε κάθε περίπτωση.
MERCEDES-BENZ GLA