Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανοδος Θερμοκρασίας μετα τις 3.500 στροφες Primera 1,6 P10
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανοδος Θερμοκρασίας μετα τις 3.500 στροφες Primera 1,6 P10
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    29
    1838
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

      Μηπως η αντλία του νερού ελιωσε ;

      σε 2 μηνες?
      Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτη

      ιμιτασιον,τα εμπιστεύεσαι;

      απολυτα τις καλες εταιριες, οχι μονο δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις 'γνησιες' αλλα δεν ειναι και λιγες οι φορες που βγηκαν ανθεκτικοτερες.

      +1

      Το ιμιτασιον ειναι πολυ υποτιμητικος ορος. Το ακουσμα του σε παραπεμπει σε κατι υποδυεστερο. Δεν ειναι ετσι ομως. Υπαρχουν και υποδυεστερα aftermarket σε ποιοτητα αλλα και πολυ καλυτερα απο τα γνησια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        adensa last edited by

        Δεν ξερουμε όμως τι έβαλε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntofato last edited by

          Επειδή άρχισαν και αυτά να χαλάνε, δοκίμασε αν την αύξηση της θερμοκρασίας την κάνει όταν είναι μόνο στο αέριο και όχι στην τζίνα. Δοκίμασε και πες μας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
            Επειδή άρχισαν και αυτά να χαλάνε, δοκίμασε αν την αύξηση της θερμοκρασίας την κάνει όταν είναι μόνο στο αέριο και όχι στην τζίνα. Δοκίμασε και πες μας

            Τι πιστεύεις ότι μπορέι να έχει χαλάσει στο αέριο;;
            Μήπως κάνει μέσα από τον πνεύμονα βραχυκύκλωμα το ψυκτικό και δεν περνάει αρκετό νερό από το ψυγείο;
            Πάντως επειδή δείχνει να έχει πρόβλημα στις υψηλές στροφές και όχι στην πόλη, θα έλεγα για χαμηλή παροχή νερού προς το ψυγείο άρα
            Κακός θερμοστάτης (δεν ανοίγει καλά)
            Κακή αντλία (μικρή παροχή)
            Βουλωμένο ψυγείο καή ψύξη (από μέσα αλλά και απ έξω )
            Βραχυκύκλωμα από τον πνεύμονα

            Τίποτα άλλο;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntofato last edited by

              Τρυπάει ο πνεύμονας και περνάει αέριο στο σύστημα ψύξης. Είναι πολύ της μόδας τώρα που περάσαν τα χρονάκια για τα υγραεριοκίνητα. Φουσκώνουν τα νερά και βράζουν από την τάπα. Έχω δεί να ανοίγουν μηχανές ξανά και ξανά και να λένε στο τέλος ότι θα τις αλλάξουν και τελικά να φταίει ο πνεύμονας. Γι'αυτό πριν γίνει οτιδήποτε άλλο πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το αέριο....

              Μετά πάμε μέχρι και σε κυλινδροκεφαλή γιατί Nissan είναι και ραγίζουν. Αλλά πρώτα τα εύκολα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                Τρυπάει ο πμεύμονας και περνάει αέριο στο σύστημα ψύξης. Είναι πολύ της μόδας τώρα που περάσαν τα χρονάκια για τα υγραεριοκίνητα. Φουσκώνουν τα νερά και βράζουν από την τάπα. Έχω δεί να ανοίγουν μηχανές ξανά και ξανά και να λένε στο τέλος ότι θα τις αλλάξουν και τελικά να φταίει ο πνεύμονας. Γι'αυτό πριν γίνει οτιδήποτε άλλο πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το αέριο....

                Μετά πάμε μέχρι και σε κυλινδροκεφαλή γιατί Nissan είναι και ραγίζουν. Αλλά πρώτα τα εύκολα....

                απο οτι λεει, μονο σε πλακωματα και ψηλα φορτια εχει το προβλημα, οταν δεν το πλακωνει και παει χαλαρα ειναι ενταξει, αρα δεν ειναι διαρροη απο τον πνευμονα.
                δε φταει για ολα το υγραεριο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntofato last edited by

                  Ας το δοκιμάσει να αποκλείσουμε τα ενδεχόμενα και μετά βλέπουμε. Στο ρελαντί και χαμηλές στροφές είναι χαμηλή και η πίεση στον πνεύμονα. Οταν το πλακώνει το αέριο ανεβάζει πίεση 2bar και εμποδίζει το νερό να κυκλοφορήσει. Είναι το πιο εύκολο που μπορεί να κάνει. Πατάει το κουμπί και το δουλεύει τζίνα να δούμε αν ανεβάσει θερμοκρασία.
                  Σήμερα άλλαξα ένα σε Opel corsa d που Μόνο στο αέριο έβραζε τα νερά.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    αν δεν με απαταει η μνημη μου η primera του 1992 ειναι με καμπυρλατερ, απο το 1993 και μετα βγηκε ψεκαστη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      αν δεν με απαταει η μνημη μου η primera του 1992 ειναι με καμπυρλατερ, απο το 1993 και μετα βγηκε ψεκαστη.
                      και σε περιπτωση που φερνει υγραεριο στο συστημα ψυξεως αυτο εχει χαρακτηριστικη μυρωδια, τουλαχιστον καποιες περιπτωσεις που μου ετυχαν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Τώρα που το ανέφερες έχεις δίκαιο. Δεν το κατέστησε σαφές το ιδιοκτήτης αλλά η μηχανή πρέπει να είναι σαν το sunny δηλαδή ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ. Ο καρμπυρατερίσιος πνεύμονας δεν κάνει τέτοια πράγματα.
                        Μπορεί να μιλάμε για φλάντζα ή ρήγμα τότε....Άστα να πάνε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr