-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Μηπως η αντλία του νερού ελιωσε ;
σε 2 μηνες?
Πρίν απο λίγο καιρό (2 μήνες ) άλλαξα τρόμπα νερού και έβαλα μία απλή που βρήκα απο ένα μαγαζί ύμιτασιόν, μαζι θερμοστάτηιμιτασιον,τα εμπιστεύεσαι;
απολυτα τις καλες εταιριες, οχι μονο δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις 'γνησιες' αλλα δεν ειναι και λιγες οι φορες που βγηκαν ανθεκτικοτερες.
+1
Το ιμιτασιον ειναι πολυ υποτιμητικος ορος. Το ακουσμα του σε παραπεμπει σε κατι υποδυεστερο. Δεν ειναι ετσι ομως. Υπαρχουν και υποδυεστερα aftermarket σε ποιοτητα αλλα και πολυ καλυτερα απο τα γνησια.
-
Δεν ξερουμε όμως τι έβαλε.
-
Επειδή άρχισαν και αυτά να χαλάνε, δοκίμασε αν την αύξηση της θερμοκρασίας την κάνει όταν είναι μόνο στο αέριο και όχι στην τζίνα. Δοκίμασε και πες μας
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Επειδή άρχισαν και αυτά να χαλάνε, δοκίμασε αν την αύξηση της θερμοκρασίας την κάνει όταν είναι μόνο στο αέριο και όχι στην τζίνα. Δοκίμασε και πες μαςΤι πιστεύεις ότι μπορέι να έχει χαλάσει στο αέριο;;
Μήπως κάνει μέσα από τον πνεύμονα βραχυκύκλωμα το ψυκτικό και δεν περνάει αρκετό νερό από το ψυγείο;
Πάντως επειδή δείχνει να έχει πρόβλημα στις υψηλές στροφές και όχι στην πόλη, θα έλεγα για χαμηλή παροχή νερού προς το ψυγείο άρα
Κακός θερμοστάτης (δεν ανοίγει καλά)
Κακή αντλία (μικρή παροχή)
Βουλωμένο ψυγείο καή ψύξη (από μέσα αλλά και απ έξω )
Βραχυκύκλωμα από τον πνεύμοναΤίποτα άλλο;;
-
Τρυπάει ο πνεύμονας και περνάει αέριο στο σύστημα ψύξης. Είναι πολύ της μόδας τώρα που περάσαν τα χρονάκια για τα υγραεριοκίνητα. Φουσκώνουν τα νερά και βράζουν από την τάπα. Έχω δεί να ανοίγουν μηχανές ξανά και ξανά και να λένε στο τέλος ότι θα τις αλλάξουν και τελικά να φταίει ο πνεύμονας. Γι'αυτό πριν γίνει οτιδήποτε άλλο πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το αέριο....
Μετά πάμε μέχρι και σε κυλινδροκεφαλή γιατί Nissan είναι και ραγίζουν. Αλλά πρώτα τα εύκολα....
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Τρυπάει ο πμεύμονας και περνάει αέριο στο σύστημα ψύξης. Είναι πολύ της μόδας τώρα που περάσαν τα χρονάκια για τα υγραεριοκίνητα. Φουσκώνουν τα νερά και βράζουν από την τάπα. Έχω δεί να ανοίγουν μηχανές ξανά και ξανά και να λένε στο τέλος ότι θα τις αλλάξουν και τελικά να φταίει ο πνεύμονας. Γι'αυτό πριν γίνει οτιδήποτε άλλο πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το αέριο....Μετά πάμε μέχρι και σε κυλινδροκεφαλή γιατί Nissan είναι και ραγίζουν. Αλλά πρώτα τα εύκολα....
απο οτι λεει, μονο σε πλακωματα και ψηλα φορτια εχει το προβλημα, οταν δεν το πλακωνει και παει χαλαρα ειναι ενταξει, αρα δεν ειναι διαρροη απο τον πνευμονα.
δε φταει για ολα το υγραεριο. -
Ας το δοκιμάσει να αποκλείσουμε τα ενδεχόμενα και μετά βλέπουμε. Στο ρελαντί και χαμηλές στροφές είναι χαμηλή και η πίεση στον πνεύμονα. Οταν το πλακώνει το αέριο ανεβάζει πίεση 2bar και εμποδίζει το νερό να κυκλοφορήσει. Είναι το πιο εύκολο που μπορεί να κάνει. Πατάει το κουμπί και το δουλεύει τζίνα να δούμε αν ανεβάσει θερμοκρασία.
Σήμερα άλλαξα ένα σε Opel corsa d που Μόνο στο αέριο έβραζε τα νερά..... -
αν δεν με απαταει η μνημη μου η primera του 1992 ειναι με καμπυρλατερ, απο το 1993 και μετα βγηκε ψεκαστη.
-
αν δεν με απαταει η μνημη μου η primera του 1992 ειναι με καμπυρλατερ, απο το 1993 και μετα βγηκε ψεκαστη.
και σε περιπτωση που φερνει υγραεριο στο συστημα ψυξεως αυτο εχει χαρακτηριστικη μυρωδια, τουλαχιστον καποιες περιπτωσεις που μου ετυχαν. -
Τώρα που το ανέφερες έχεις δίκαιο. Δεν το κατέστησε σαφές το ιδιοκτήτης αλλά η μηχανή πρέπει να είναι σαν το sunny δηλαδή ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ. Ο καρμπυρατερίσιος πνεύμονας δεν κάνει τέτοια πράγματα.
Μπορεί να μιλάμε για φλάντζα ή ρήγμα τότε....Άστα να πάνε...
Ανοδος Θερμοκρασίας μετα τις 3.500 στροφες Primera 1,6 P10