-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Παρόλο αυτά πουλάει και έχει στήσει καλή μπίζνα...ναι επίσης είχε πολύ κόσμο εκείνη τη μέρα!!!
-
Ο χρήστης Esti έγραψε:
Παρόλο αυτά πουλάει και έχει στήσει καλή μπίζνα...
ναι επίσης είχε πολύ κόσμο εκείνη τη μέρα!!!
Εγώ πάντως πιστεύω τον Γιώργο...!!!!
Συνέντευξη με τον κο Γιώργο Μπήτρο
Με αισιοδοξία βλέπει την πορεία της αγοράς αυτοκινήτου, ο έμπορος κ. Γ. Μπήτρος, ο οποίος εκτιμά ότι σύντομα θα έχουμε σημάδια ανάκαμψης και πως το σοκ του 2009 θα ξεπεραστεί . Ας δούμε τι μας είπε στη συνέντευξη που μας παραχώρησε.
Α.T.: Πείτε μας λίγα λόγια για την επιχείρησή σας. Πότε ξεκίνησε η δραστηριοποίησή της;
Γ.Μ.: Η εταιρία μας ιδρύθηκε το 1989 από το Νίκο Μπήτρο και δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας αυτοκινήτων. Κύριο μέλημα της εταιρίας μας αποτελεί η άριστη εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας και η αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η πολύχρονη πείρα, ο σύγχρονος τρόπος λειτουργίας της επιχείρησης, οι παρεχόμενες υπηρεσίες και η άψογη εξυπηρέτηση μας καθιστούν μια δυναμική και καταξιωμένη επιχείρηση στο χώρο της εμπορίας αυτοκινήτων.Α.T.: Ποιες κατηγορίες αυτοκινήτων εμπορεύεστε;
Γ.Μ.: Στην εταιρία μας έχετε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε καινούρια αυτοκίνητα όλων των εταιριών και σε επιλεγμένα μεταχειρισμένα, που έχουν υποβληθεί σε αυστηρούς ελέγχους. Η εταιρία μας διαθέτει όλων των κατηγοριών αυτοκίνητα, από μικρά πόλης μέχρι και οικογενειακά – λιμουζίνες. Επίσης διαθέτουμε μεγάλη γκάμα από τζιπ 4Χ4. Έτσι, η εταιρία καλύπτει και τις πλέον ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών της.Α.T.: Τι ευκολίες πληρωμής προσφέρετε και ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό της επιχείρησής σας, για το οποίο αξίζει ο αγοραστής να σας επισκεφτεί;
Γ.Μ.: Τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα της εταιρίας διευκολύνουν την απόκτηση του επιθυμητού οχήματος άμεσα. Με δυνατότητα εξόφλησης έως και σε 72 μήνες και ακόμη και χωρίς προκαταβολή! Επίσης αναλαμβάνουμε την πλήρη διεκπεραίωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών για κάθε αγορά. Η εταιρία μας αγοράζει το αυτοκίνητό σας τοις μετρητοίς και αυθημερόν. Αξίζει να μας επισκεφτείτε για να πάρετε την προσφορά μας για το αυτοκίνητό σας, προκειμένου είτε να το αγοράσουμε αυθημερόν και χωρίς ανταλλαγή, είτε να κάνουμε ανταλλαγή με κάποιο από τα αυτοκίνητά μας.Α.T.: Τι συμβουλές θα δίνατε στους υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων; Τι θα πρέπει να προσέχουν, όταν αγοράζουν ένα μεταχειρισμένο;
Γ.Μ.: Ο κάθε υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να προσέξει στην αγορά του μεταχειρισμένου, ώστε το αυτοκίνητο που θα αγοράσει να είναι αυτό που θα καλύπτει τις ανάγκες του για τη χρήση για την οποία προορίζεται, καθώς επίσης και το κόστος συντήρησής του (service, καύσιμο, ασφάλεια, κ.ά). Η έρευνα αγοράς είναι ένα ακόμη σημείο που θα πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν την αγορά του αυτοκινήτου, αλλά θα πρέπει να τονιστεί, ότι το φθηνότερο δε σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο. Η έρευνα αγοράς δεν περιλαμβάνει μόνο την τιμή, αλλά και πολλά άλλα (ποιότητα, κατάσταση, κ.ά.).Α.T.: Ποια είναι η άποψή σας σχετικά με την κατάσταση της αγοράς του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου;
Γ.Μ.: Το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο έχει κάνει μεγάλη πρόοδο τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, κατά καιρούς, υπάρχουν αλλαγές σχετικά με το μέγεθος των πωλήσεων από τις εταιρίες, αλλά γενικά πιστεύω ότι έχει γίνει μεγάλη στροφή προς το μεταχειρισμένο και αυτό διότι έχουν αναβαθμίσει οι εταιρίες τον τρόπο αγοράς τους από τους ιδιώτες, αλλά και τον τρόπο ελέγχου τους, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο ανταγωνιστικό το προϊόν του μεταχειρισμένου στον πελάτη. Επίσης υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα λίγων ετών, τα οποία είναι μεγάλο δέλεαρ για τους υποψήφιους αγοραστές. Η αλήθεια είναι ότι η οικονομική κρίση έχει πλήξει και τον κλάδο αυτό, αλλά νομίζω ότι η πορεία του μεταχειρισμένου διαγράφεται ανοδική.Α.T.: Εκτιμάτε ότι η κατάσταση της αγοράς οφείλεται εν μέρει και στις τράπεζες, οι οποίες τον τελευταίο καιρό φαίνεται ότι δίνουν δάνεια με το σταγονόμετρο;
Γ.Μ.: Οι τράπεζες παίζουν και αυτές το ρόλο τους. Σαφώς τα τελευταία 10 χρόνια είναι ο βασικός χρηματοδότης των επιχειρήσεων και η δυσκολία τους να παρέχουν δάνεια στους πελάτες επιβαρύνει ακόμη πιο πολύ την ήδη δύσκολη κατάσταση. Η άποψή μου είναι, ότι θα πρέπει να είναι λιγότερο επιφυλακτικές απέναντι στον κόσμο και να ανοίξουν ξανά τις στρόφιγγες, έτσι ώστε να αναθερμανθεί η αγορά, με αποτέλεσμα να αυξήσουν και εκείνες τα κέρδη τους, κάτι που άλλωστε έγινε και πριν από 3-4 χρόνια, αφού ο κόσμος ήταν αυτός που τις έφτασε εκεί που είναι σήμερα.Α.T.: Ποιες αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας εκτιμάτε ότι θα βοηθούσαν στην ανάκαμψη της αγοράς;
Γ.Μ.: Στην Ελλάδα ο στόλος των αυτοκινήτων είναι από τους πιο παλιούς και δυσκίνητους σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Βέβαια, έχει γίνει μεγάλη πρόοδος αλλά ακόμη είμαστε στην αρχή. Γενικώς λοιπόν πιστεύω, ότι πρέπει η πολιτική ηγεσία να δώσει κίνητρα στους πολίτες, για να αλλάξουν το παλιό τους αυτοκίνητο. Τα κίνητρα θα πρέπει να είναι είτε φορολογικά, είτε με τη μέθοδο της απόσυρσης, είτε με κάποια έκπτωση για τα τέλη κυκλοφορίας.Α.T.: Πώς βλέπετε την επόμενη ημέρα της οικονομική κρίσης;
Γ.Μ.: Η επόμενη ημέρα στην αγορά πιστεύω ότι θα είναι καλύτερη. Το αυτοκίνητο δείχνει σιγά-σιγά κάποια σημάδια ανάκαμψης, μετά το σοκ του 2009. Θα πρέπει όλοι μας να συμβάλουμε στην αναθέρμανση της αγοράς και να μην καλλιεργούμε το κλίμα δυσπιστίας. Άλλωστε ο Έλληνας είναι δεμένος με το αυτοκίνητό του. Είναι σαν το δεύτερο σπίτι του!Η επόμενη ημέρα στην αγορά πιστεύω ότι θα είναι καλύτερη. Το αυτοκίνητο δείχνει σιγά-σιγά κάποια σημάδια ανάκαμψης, μετά το σοκ του 2009.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /94910.asp
-
Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως όλοι αυτοί οι έμποροι μεταχειρισμένων
έχουν ένα Σύνδεσμο-Συλλογικό όργανο για να εκπροσωπούν τα συμφέροντά τους,
και να διεκδικούν φοροαπαλλαγές, αποσύρσεις, επιχορηγήσεις κλπ από το κράτοςαλλά μια φορά ένα ξεσκαρτάρισμα στον κλάδο τους αδυνατούν-αδιαφορούν να βάλουν.
Το ίδιο ισχύει ανάλογα και για την Πολιτεία (Υπουργείο Ανάπτυξης, Μεταφορών κλπ κλπ)
που ως κυβερνώντες εκλεγμένοι κάνουν τα στραβά μάτια για τα ψηφαλάκια του κλάδου αυτοκινήτου βεβαίως βεβαίως.Μάλλον το θέμα δεν έχει αναδειχθεί δεόντως,
γιατί αλλιώς δεν εξηγείται να αδιαφορούν για τα ψηφαλάκια των πολιτών
που είτε αγοράζουν-συντηρούν υπερτιμημένα σαπάκια με γυρισμένα χλμ
είτε κινδυνεύουν από αυτά τα ίδια σαπάκια όσο κυκλοφορούν.ΥΓ:
Εκεί που έχει τα φίλτρα για να επιλέξετε αυτοκίνητο
μαζί με το χρώμα, τον κυβισμό κτλ
ας βάλουν και τα γυρισμένα χλμ στα πόσα το θέλει κανείς που ενδιαφέρεται. -
Εκμεταλλεύονται την αδυναμία του πελάτη που εκ΄των πραγμάτων δεν μπορεί να προβεί σε σοβαρό έλεγχο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και σπρώχνουν στην αγορά σαπάκια και αυτοκίνητα αμφιβόλου προέλευσης και αξιοπιστίας.
Και δυστυχώς τέτοια (απατεωνίστικη) νοοτροπία έχουν πλέον και πολλοί ιδιώτες.Οπότε όταν κάποιος δεν είναι και πολύ τυχερός, δεν του κόβει και πολύ, δεν έχει μεγάλη παρατηρητικότητα ή κάποια ελάχιστη εμπειρία στα αυτοκίνητα πολύ εύκολα μπορεί να την πατήσει.
Ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι από τους ποιο βρώμικους κλάδους.
-
Γι' αυτό και επειδή ο πελάτης είναι εύκολο θύμα και αδυνατεί να τους βάλει στη θέση τους
υποτίθεται ζητάς- την αυτοκάθαρση, από το Συλλογικό τους όργανο που εκπροσωπεί τυπικά τη νομιμότητα και το σωστό επιχειρείν
και - την κάθαρση, από τους κρατικούς φορείς και την εκλεγμένη διοίκηση που εκπροσωπεί το συλλογικό συμφέρον και τον υγιή ανταγωνισμό
Οι υγιείς - όσοι κι αν είναι - ας επιβληθουν για να βάλουν μία τάξη έστω στοχεύοντας μακροπρόθεσμα.
Διαφορετικά αν μου πει κανείς πως το Συλλογικό τους όργανο εκπροσωπεί μικροσυμφέροντα μόνον και απατεωνιές,
τότε το κράτος και οι πολιτικοί δεν έχουν κανένα λόγο να διαλέγονται και να διαπραγματεύονται μαζί τους
όταν οι φορείς του κλάδου αυτοκινήτου ζητούν διευκολύνσεις, αποσύρσεις και λοιπές ενισχύσεις.Αντίστοιχα αν κανείς πει πως δουλειά των πολιτικών εξ ορισμού είναι να υπηρετούν μικροσυμφέροντα,
τότε πάλι όχι δεν είναι δουλειά τους κι εκείνων αυτή
και όσοι πολιτικοί ενεργούν με αυτό τον τρόπο, αυτούς τους πολιτικούς πρέπει ως πολίτες να τους ελέγχουμε.Με άλλα λόγια, όχι άλλη ανοχή και συμβιβασμός με τη συλλογική απάτη.
Κι ενώ συμφωνούμε σ' αυτό ως κοινωνία,
η μόνη εξήγηση που διαφεύγουν τον έλεγχο ορισμένοι κλάδοι με τόσο πομπώδη τρόπο
είναι πως απλά έχουν εκφύγει της προσοχής. - την αυτοκάθαρση, από το Συλλογικό τους όργανο που εκπροσωπεί τυπικά τη νομιμότητα και το σωστό επιχειρείν
-
Παιδια ξερουμε κατι γενικα για SPOT MECHANIC? Πεφτει πολυ διαφημιση, μπορει να εχετε δει, και καλα με ενα μικρο ποσο πανε και ελεγχουν αυτοι το αμαξι που θες να παρεις για εσενα και σου δινουν πληρες ραπορτο... Εχει κανεις γνωμη? οχι οτι τους χρειαζεται κανεις, απλα βλεπω πολυ διαφημιση , και κοιτοντας στο site τους ειδα πολλες 'ιστοριες' περιστατικων που φαινονται λιγακι ''υποπτες'' βαση τροπου γραφης και παρουσιασης... σε οποιον κοβει το ματι του νομιζω θα καταλαβει... Ισως ομως και για εναν τελειως αδαη (οχι τα μελη του 4Τ ) η λυση αυτη να ειναι συμφερουσα αν θελει να τσεκαρει αμαξι... Αποψεις?
-
Ο χρήστης loumidis15 έγραψε:
Παιδια ξερουμε κατι γενικα για SPOT MECHANIC? Πεφτει πολυ διαφημιση, μπορει να εχετε δει, και καλα με ενα μικρο ποσο πανε και ελεγχουν αυτοι το αμαξι που θες να παρεις για εσενα και σου δινουν πληρες ραπορτο... Εχει κανεις γνωμη? οχι οτι τους χρειαζεται κανεις, απλα βλεπω πολυ διαφημιση , και κοιτοντας στο site τους ειδα πολλες 'ιστοριες' περιστατικων που φαινονται λιγακι ''υποπτες'' βαση τροπου γραφης και παρουσιασης... σε οποιον κοβει το ματι του νομιζω θα καταλαβει... Ισως ομως και για εναν τελειως αδαη (οχι τα μελη του 4Τ ) η λυση αυτη να ειναι συμφερουσα αν θελει να τσεκαρει αμαξι... Αποψεις?Πήρε και το δικό μου μάτι πολλή διαφήμιση,
κι έκανα κι εγώ τον κόπο και έριξα μια ματιά στο site τους,καταλαβαίνω αυτό που λες
' πολλες 'ιστοριες' περιστατικων που φαινονται λιγακι ''υποπτες'' βαση τροπου γραφης και παρουσιασης... 'προσωπική εμπειρία ΔΕΝ έχω
σε ερωτήσεις που απαντούσαν
δεν είμαι τόσο σίγουρος για το αν είναι η πιο αποδοτική λύση
και δε μου άρεσε που σε ντελικάτα θέματα μου φάνηκε εμένα ότι κρατούσαν πισινές και αοριστίες
του τύπου λχ δεν ελέγχουμε το ένα δεν ελέγχουμε το άλλοΟι άνθρωποι προσπαθούν να ανοίξουν μια αγορά.
Όχι απαραίτητα κάτι ιδιαίτερο, κατά τη γνώμη μου όπως σχημάτισα μια πρώτη εντύπωση.
Ασφαλώς μπορεί να κάνω λάθος. -
τυχαιο ευρημα απο το εν λογω site.... Μπορεί και οντως ομως να ειναι χρησιμο για οποιον δεν εχει χρονο και γνωση να ψαξει για το αυτοκινητο που τον ενδιαφερε..
Ε: Κάπου σε ξέρω εσένα;
Μ: Ναι έχω ξανακάνει έλεγχο εδώ
Ε: Μπράβο είχες βγάλει ένα Auris άχρηστο…
Μ: Δεν το έβγαλα απ’ το μυαλό μου, είχε σοβαρά θέματα
Ε: Δεν το πήρε ο πελάτης σου, το πήρε όμως κάποιος άλλος την επομένη μέρα και το πήγε σε επίσημο αντιπρόσωπο και του είπαν “μπράβο τι ωραίο αυτοκίνητο είναι αυτό”
Μ: Ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει. Εγώ έκανα τον έλεγχο μου, φωτογράφισα τα ευρήματα και βγήκε η αξιολόγηση. Δεν κερδίζω κάτι είτε βγει καλή ή κακή. Το μονό που θέλω, είναι ο πελάτης να ξέρει ότι έχει το αυτοκίνητο -
Εγώ όπως ήδη έχω ξαναπεί έχω μιλήσει μαζί τους (με την SPOT MECHANIC), αλλά τελικά δεν με ''έπεισε' η διαδικασία που ακολουθούν.
Για να κάνουν έλεγχο σε αυτοκίνητο ζητάνε πληροφορίες για τον έμπορο και το αυτοκίνητο.
Θέλουν να επικοινωνήσουν αυτοί με τον έμπορο και να κανονίσουν μεταξύ τους τον έλεγχο.
Και αν θέλει ο πελάτης παρευρίσκεται στον έλεγχο.Το πρόβλημα για μένα είναι τι θα συζητήσουν μεταξύ τους.
Εγώ θα ήθελα να τα κανονίσω όλα εγώ και απλά να δώσω ραντεβού με τον 'ελεγκτή' στην εμπορία όταν θα του πω εγώ.
-
Ο χρήστης loumidis15 έγραψε:
τυχαιο ευρημα απο το εν λογω site.... Μπορεί και οντως ομως να ειναι χρησιμο για οποιον δεν εχει χρονο και γνωση να ψαξει για το αυτοκινητο που τον ενδιαφερε..Ε: Κάπου σε ξέρω εσένα;
Μ: Ναι έχω ξανακάνει έλεγχο εδώ
Ε: Μπράβο είχες βγάλει ένα Auris άχρηστο…
Μ: Δεν το έβγαλα απ’ το μυαλό μου, είχε σοβαρά θέματα
Ε: Δεν το πήρε ο πελάτης σου, το πήρε όμως κάποιος άλλος την επομένη μέρα και το πήγε σε επίσημο αντιπρόσωπο και του είπαν “μπράβο τι ωραίο αυτοκίνητο είναι αυτό”
Μ: Ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει. Εγώ έκανα τον έλεγχο μου, φωτογράφισα τα ευρήματα και βγήκε η αξιολόγηση. Δεν κερδίζω κάτι είτε βγει καλή ή κακή. Το μονό που θέλω, είναι ο πελάτης να ξέρει ότι έχει το αυτοκίνητοστυλ, Βλέπει ο έμπορας τον ράμπο μηχανικό
και λέει 'την τύχη μου, ο εξολοθρευτής' ... !Και απαντά ο ράμπο
'δεν είμαι ο εξολοθρευτής, είμαι ο σπάιντερμαν,
εγώ και ο ρίνγκο πολεμάμε για την κοινωνία και τη δικαιοσύνη,
τον μπάτμαν δεν τον φωνάξαμε γιατί τον έχουμε καβάτζα στα δύσκολα
άμα κουνηθεί κανείς' ! -
εγω παντως μιλησα μαζι τους . φανηκαν αξιοπρεπεστατοι αλλα με ενα σοβαρο για μενα προβλημα. ΔΕΝ ελεγχουν αν τα χλμ του κοντερ αντιστοιχουν στην αληθεια. μου ειπαν οτι αξιολογουν το αυτοκινητο συμφωνα με τα χλμ που εχει το κοντερ και κρινουν
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ όπως ήδη έχω ξαναπεί έχω μιλήσει μαζί τους (με την SPOT MECHANIC), αλλά τελικά δεν με ''έπεισε' η διαδικασία που ακολουθούν.Για να κάνουν έλεγχο σε αυτοκίνητο ζητάνε πληροφορίες για τον έμπορο και το αυτοκίνητο.
Θέλουν να επικοινωνήσουν αυτοί με τον έμπορο και να κανονίσουν μεταξύ τους τον έλεγχο.
Και αν θέλει ο πελάτης παρευρίσκεται στον έλεγχο.Το πρόβλημα για μένα είναι τι θα συζητήσουν μεταξύ τους.
Εγώ θα ήθελα να τα κανονίσω όλα εγώ και απλά να δώσω ραντεβού με τον 'ελεγκτή' στην εμπορία όταν θα του πω εγώ.
Βασικοτατη η τελευταια προταση, κι για εμενα και για οποιονδηποτε 'λογικο' αν δεν ισχυε το τελευταιο δεν θα υπηρχε πιθανοτητα συνεργασιας
-
Είδα αυτοκίνητο σε αυτόν: http://pantazis.car.gr/cars/?sort=pra (Πανταζής αυτοκίνητα - 28ης Οκτωβρίου 272 (έναντι Σχολής Πυροβολικού), ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)
το οποίο το είχα δει, πριν περίπου 3 μήνες, από ιδιώτη με 50000χλμ περισσότερα και 1000 ευρώ φτηνότερο. -
Γεια σας. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος αγοράσει μτχ από τον Αθανασίου στα Ιωάννινα. Η αγγελία που με ενδιαφέρει είναι
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6886081/
Ευχαριστώ... -
Ύποπτα λίγα χλμ για εισαγωγής.
Μου κάνει εντύπωση το αυτοκολλητο με το barcode στον εμπρός προφυλακτήρα.
Δείχνει πολύ καινούριο (μήπως έχει αλλαχθεί; )
Επίσης το εσωτερικό δείχνει λεκιασμένο. Αυτό από μόνο του δεν είναι κάτι κακό (κάνεις ένα βιολογικό) αλλά νομίζω πως δε συνάδει με την εξωτερική κατάσταση του αυτοκινήτου.
Για τον σκουριασμένο κοτσαδόρο τι έχετε να πείτε; -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ύποπτα λίγα χλμ για εισαγωγής.
Μου κάνει εντύπωση το αυτοκολλητο με το barcode στον εμπρός προφυλακτήρα.
Δείχνει πολύ καινούριο (μήπως έχει αλλαχθεί; )
Επίσης το εσωτερικό δείχνει λεκιασμένο. Αυτό από μόνο του δεν είναι κάτι κακό (κάνεις ένα βιολογικό) αλλά νομίζω πως δε συνάδει με την εξωτερική κατάσταση του αυτοκινήτου.
Για τον σκουριασμένο κοτσαδόρο τι έχετε να πείτε;κοτσαδορος, λεκιασμενο εσωτερικο, το αμαξι ειναι μουσκευμενο για να γυαλιζει. εμφανησιακα αν το δει και απο κοντα ειναι ακυρο. ταλαιπωρημενο. ο κοτσαδορος μπορει να σημαινει και αμορτισερ ταιλαιπωρημενα. οταν βλεπω κοτσαδορο σε αμαξι δεν ασχολουμαι καν.
-
Ο κοτσαδόρος είναι και αυτός υπό συζήτηση.
Εγώ σε όλα τα αυτοκίνητα μου είχα κοτσαδόρο για να βάζω τη σχάρα των ποδηλάτων.
Φαίνεται ο κοτσαδόρος που έχει σύρει κάτι (έχει γρατζουνιές, σκουριές καλή ώρα κτλ).
Πάντως για να γυρίσουμε στο θέμα, μου κάνουν αρνητική εντύπωση τα χλμ. Φαίνονται πολύ λίγα. -
Κοιταγα με αφορμη ενα αυτοκινητο τα μεταχειρισμενα της Autopolis.. αυτος παιδες μου φαινεται τιμιος ,οτι δε γυρναει.. εχει αμαξια ακομα και με 300,000km σχεδον.. 8ετιας με 230,000km ,αλλο του '11 μη εταιρικου ενδιαφεροντος με 136.500km..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κοιταγα με αφορμη ενα αυτοκινητο τα μεταχειρισμενα της Autopolis.. αυτος παιδες μου φαινεται τιμιος ,οτι δε γυρναει.. εχει αμαξια ακομα και με 300,000km σχεδον.. 8ετιας με 230,000km ,αλλο του '11 μη εταιρικου ενδιαφεροντος με 136.500km..Να τον ταριχεύσουμε αυτόν γιατί είναι είδος προς εξαφάνιση ... Πέρα από την πλάκα είναι λίγοι οι έντιμοι και στο τέλος ελπίζω να καταφέρουν να επιβιώσουν μόνο αυτοί... Υπάρχουν όμως, μάλιστα κάποτε κάποιος σε αμάξι 8ετίας που είχε 195.000 χλμ που μου φάνηκαν πολλά μου είχε πει 'Αν θες τα γυρίζω αλλά τόσα έχει!' Εννοείτε ότι τελικά αγοράσαμε αυτοκίνητο από αυτόν... Στα diesel εισαγωγής όμως σπάω πλάκα όταν έχω χρόνο να περνάω και να τα βλέπω, αυτοκίνητα λιωμένα 7-8 χρονών τα παρουσιάζουν με 70-80000 χλμ... Το άσχημο είναι ότι κάποιοι τα πιστεύουν αυτά...
Έτσι να τα λέμε τα ονόματα συμφορουμίτες γιατί βοηθάμε κόσμο… (εγώ δεν το λέω γιατί ο άνθρωπος έπαψε να πουλάει μεταχειρισμένα…) -
Επειδή ρώτησε κάποιος για την Spotmechanic, ας πω την άποψή μου, μιας και χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες της...
Καταρχήν, το κόστος των 100€ για 3 ελέγχους, είναι ικανοποιητικό. Επισημαίνω, βέβαια, ότι για ελέγχους σε σχετικά μακρινές περιοχές από την Αθήνα, όπως π.χ. ο Ασπρόπυργος, υπάρχει επιβάρυνση 20€ ανά έλεγχο.
Ο έλεγχος και με δεδομένο το επιτόπιο της υπόθεσης είναι ικανοποιητικός, αλλά προσωπικά, εφόσον μου έκανε το αυτοκίνητο, θα του έριχνα μια τελική ματιά σε κάποιο συνεργείο για τις λεπτομέρειες, ώστε να έχω πλήρη εικόνα.
Ως προς τα χιλιόμετρα, δεν γίνεται πιστοποίηση του αληθές αυτών.
Ο έλεγχος είναι λεπτομερής και συνοδεύεται από καμιά 10αριά φωτογραφίες, οι οποίες εστιάζουν κυρίως στις ατέλειες του αυτοκινήτου (γρατζουνιές, φθορές κ.λπ.).
Στην αναφορά καταγράφονται λεπτομερώς τα πάντα... Από μια γρατζουνιά στον προφυλακτήρα μέχρι έναν μη λειτουργικό αναπτήρα.
Προσωπικά, θα ήθελα να εφάρμοζαν και τα παρακάτω:- Τηλεφωνική επικοινωνία του μηχανικού που έκανε τον έλεγχο με τον εντολέα-πελάτη, ώστε να αποσαφηνίζονται και κάποιες λεπτομέρειες (π.χ. κάποιο εύρημα που μπορεί να μην φαίνεται ξεκάθαρα στις φωτογραφίες).
- Φωτογράφηση του βιβλίου service του αυτοκινήτου, ώστε να υπάρχει καλύτερη εικόνα περί της γνησιότητάς του ή μη.
Αυτά...
Έμποροι μεταχειρισμένων