-
Έκανα κάποια τεστάκια σήμερα και τελικά διαπίστωσα οτι το αντισπιν κάνει τη δουλειά.Δοκίμασα να ανεβώ σε ανηφόρα με την όπισθεν για λίγα μέτρα (ίσα-ίσα να βρεθεί όλο το αμάξι πάνω στην ανηφόρα) και με ενεργοποιημένο τι αντισπιν αλλά και απενεργοποιημένο και είδα οτι χωρίς το αντισπίν το όχημα ανέβαινε στην ανηφόρα χωρίς δυσκολία ενώ με το αντισπιν κάπου ένιωθα οτι το αμάξι φρέναρε δεν ανέβαινε εξίσου γρήγορα.Να διευκρινίσω οτι ο δρόμος δεν είχε ούτε χώματα ούτε χαλίκια που να προκαλούν ολίσθηση των τροχών.Οπότε για την ώρα μάλλον γλιτώνουμε τον δίσκο αν και μάλλον δεν θα αργήσει να έρθει η ώρα του.
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Μακάρι να είναι αυτό γιατί με τα διάφορα που έχω ακούσει για δίσκο-πλατώ έχω φρικάρειΑν ήταν δίσκος θα πατινάριζε (ανέβαζε στροφές χωρίς να επιταχύνει), δεν θα έσβηνε/πνίγονταν. Το σβήσιμο σημαίνει έλλειψη δύναμης, καμία σχέση με τελειωμένο συμπλέκτη.
Είχα κάνει το τεστάκι με τον συμπλέκτη όπου έχοντας ταχύτητα μέσα αφήνεις απότομα το συμπλέκτη και βλέπεις πως αντιδρά το αμάξι
Αν δεν θες να κόψεις τον δίσκο, να μην κάνεις τέτοια τεστάκια. Ο συμπλέκτης δοκιμάζεται με πρώτη σε κράσπεδο. Αν δεις οτι πατινάρει έχει πρόβλημα. Εναλλακτικά στις γρήγορες αλλαγές ταχύτητας προς τα πάνω με πολλές στροφές, αυτές πρέπει να πέφτουν αμέσως και όχι σταδιακά. Σε υδραυλικούς συμπλέκτες βέβαια δεν μπορείς να δοκιμάσεις κάτι. Αυτοί πεθαίνουν απροειδοποίητα.
-
Άντε τώρα εξήγα την έλλειψη ισχύος λόγω του αντισπιν στον πατέρα μου που είναι της παλιάς σχολής .Με το που είδε αυτό το ζόρι στην όπισθεν είπε κατευθείαν οτι ο δίσκος ετοιμάζεται και ειδικά αφού του το είπε και ο φίλος μηχανικός του (μέσω τηλεφώνου η διάγνωση)τελείωσε .Στην αρχή επειδή πατούσα γκάζι και δεν πήγαινε υπέθεσα οτι κάτι τρέχει με το ηλεκτρόγκαζο αλλά μάλλον διαψεύστηκα.Το τεστάκι πάντως με τον συμπλέκτη δεν ήξερα οτι μπορεί να έχει αυτή την κατάληξη .Απο πατιναρίσματα πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι και οι άλλαγες ταχυτήτων γίνονται απολύτως ομαλά και οι στροφές πέφτουν άμεσα.
-
Το πιο σωστο και ακινδυνο τεστ ειναι αυτο της 4ης,5ης και 6ης ταχύτητας σταματημενος. Βάζεις ολες αυτές τις ταχύτητες σταματημένος αμα δεν σβήσει η 4η εισαι για αλλαγή , οσο πιο ψηλά σβήνει το αυτοκίνητο δηλαδή σε 5η και 6η αντίτσοιχα τοσο καλύτερα ειναι τα νεα. Οποιαδηποτε αλλη δοκιμη μπορει να καταστρέψεις τον δισκο διχως λογο.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ειχε γινει και σε μενα παλια μετα απο ταξιδι. Παιζει ρολο η ανηφορα, η κουραση του δισκου και βεβαια η ισχυς του αυτοκινητου. Γενικα η οπισθεν ειναι λιγοτερο δυνατηΣτάλθηκε απο s4 με tapa
ακριβώς το αντίθετο!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ειχε γινει και σε μενα παλια μετα απο ταξιδι. Παιζει ρολο η ανηφορα, η κουραση του δισκου και βεβαια η ισχυς του αυτοκινητου. Γενικα η οπισθεν ειναι λιγοτερο δυνατη
Στάλθηκε απο s4 με tapa
ακριβώς το αντίθετο!
Όχι, δίκιο έχει. Από την εισαγωγή των 5τάχυτων κιβωτίων και μετά η 1η είναι σχεδόν πάντα πιο κοντή από την όπισθεν. Άνοιξε το βιβλιαράκι των αυτοκινήτων σου και θα το δεις.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
οσο πιο ψηλά σβήνει το αυτοκίνητο δηλαδή σε 5η και 6η αντίτσοιχα τοσο καλύτερα ειναι τα νεα.μηπως τα λες αναποδα?
-
δεν νομιζω.
-
εγω πιστευω το αναποδο
ας μας πει καποιος που ξερει σιγουρα -
Καλησπέρα σε όλους,
Ενδιαφέρομαι για την 320 E90 SI και την πέμπτη θα πάω να δω μία.
Μπορεί κάποιος να μου πει 2-3 πράγματα να προσέξω εκτός απο τα κλασσικά (βιβλίο service, κτλ)?, κατι συγκεκριμένο για αυτο το μοντέλο?
Και κάτι αλλο, όσον αφορά την αξιοπιστία, εχουν τίποτα θέματα τα εν λόγω μοντέλα (οπως π.χ. μπεκ η πολλαπλασιαστές στο f/l μοντέλο)
Ευχαριστώ!
-
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Να κοιτάξεις ότι έχει γίνει ρύθμιση βαλβίδων (δεν έχει υδραυλικές αυτορρυθμιζόμενες) και ότι έχουν αλλαχτεί οι πολλαπλασιαστές μέσα στα πλαίσια της ανάκλησης.
Πάντως να ξέρεις ότι και με μια απλη 320 fl με 170 άλογα θα είσαι ευχαριστημένος, αν και δεν είναι τόσο ξεχωριστή οδηγικά. Είναι όμως πιο χρηστική από άποψη συντήρησης και παραμένει σβέλτη και σπορτίφ.
-
REALZEUS καλησπέρα,
αν σου πω οτι βρήκα μια 320 SI απο φιλο συναδέλφου μου και μου την αφηνει 9500 με 70000 χλμ. (2006 μοντέλο)..
Καταλαβαίνω οτι ειναι ειδική, και οτι καιει αρκετα αλλα απο την μια σκέφτομαι οτι τον χρόνο κανω 5-6000 χλμ το μέγιστο και απο την αλλη ειναι σε καλή τιμή.
Αν ειναι και οκ με τα σέρβις της, και το θέμα με τους πολλαπλασιαστές (εχει και αυτη ε?...) ειναι λυμένο νομίζω αξίζει.
-
Καλησπέρα και σε σένα Kapamaru,
Φυσικά και αξίζει! Καλοτάξιδη! Απλά πρόσεξε να μην έχει τράκους, ζημιές κλπ.
-
Μακάρι να ειναι καθαρό το αμάξι, θα δούμε.
Καλό βραδι.
-
Καλησπερα σε όλους
Υπάρχει κάποιο αξιόπιστο συνεργείο ιδανικά στα βόρεια προάστια να πάω για έλεγχο μια 116i. Ευχαριστώ -
Ειχαμε μελος με 320 si μαλιστα οπως του παραπανω ενδιαφερομενου που την πηγαινε στον Σιττα στο Γερακα και ηταν πολυ ευχαριστημενος απο το συνεργειο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειχαμε μελος με 320 si μαλιστα οπως του παραπανω ενδιαφερομενου που την πηγαινε στον Σιττα στο Γερακα και ηταν πολυ ευχαριστημενος απο το συνεργειο..Εδώ είμαι.
Ισχύει!
Sent from my D6603 using Tapatalk
-
@nonos & nikos!
Ευχαριστω! -
Πήγα στον Σίττα στον Γέρακα και πράγματι εμεινα πολύ ευχαριστημένος. Το αυτοκίνητο ήταν σε άριστη κατάσταση με εγγύηση 2 χρόνια και τελικά το έκλεισα!
Ευχαριστώ για την βοήθεια
-
Τσακ μπαμ!Καλορίζικο,με το καλό να ξεκινήσεις τις βόλτες
Αυτή την εγγύηση έμπορος σου την έδωσε ή το αμάξι είναι ελαφρά μεταχειρισμένο και έχει ακόμα την εργοστασιακή εγγύηση;
Edit:Οκ,απάντησες στο διπλανό θέμα!
BMW FORUM