-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μου έχει φύγει το κλαπέτο από την σύγκριση των εξόδων συντήρησης και χρήσης μεταξύ των δύο αυτοκινήτων...
Και το CX 2.5T που ειχε ο πατερας εκαιγε τον κωλο του σε σχεση με τη xantia μετα, αλλα πηγαινε και τον κωλο του...
-
Καλώς ή κακώς, εκτός από τις οδηγικές ανάγκες μου, εγώ κοιτάω και τα οικονομικά μεγέθη μεταξύ δύο αυτοκινήτων.
Αν είναι να επιλέξω αυτοκίνητο που θα μου ζητά τα ίδια ή και περισσότερα από το Γαλλικό THP, τότε καλύτερα να το κρατήσω.
Και το Γαλλικό THP δόξα το θεούλη, τα θέλει φραγκάκια του.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γειά σου Storm.
Panda 1200 με 75 δεν έβγαινε, 60 άλογα είχε. 80 άλογα είχε το 16βάλβιδο 1200άρη Punto.Κάθομαι και διαβάζω τα εγχειρίδια χρήσης του PANDA.
Από το Ελληνικό εγχειρίδιο (μοντέλο 2010 και μετά) βρήκα ότι ο κωδικός μηχανής του Panda είναι: **169A4000 **και έχει 69άλογα/5500στροφές με ροπή 10,4kgm/3000στροφές.
Ο προηγούμενος κινητήρας έχει κωδικό **188A4000 **και είναι με 60άλογα/5000στροφές και ροπή 10,4kgm/2500στροφές.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι καταναλώσεις που βλέπω στα δύο εγχειρίδια:
60 άλογα: 7.1λτ/100χλμ αστικό, 4.8λτ/100χλμ εκτός, 5.6λτ/100χλμ μεικτό
69 άλογα: 6.4λτ/100χλμ αστικό, 4λτ/100χλμ εκτός, 4.9λτ/100χλμ μεικτόΕνδιαφέρον.
-
Πρόσφατα πήρα ένα μεταχειρισμένο Παντα αποκλειστικά για διαδρομή σπίτι γραφείο σπίτι (~65 χλμ).
Το συγκεκριμένο είναι φορτωμένο με χλμ, (~140,000) αλλά επειδή το γνωρίζω από day one και έχω δει την συντήρηση που έχει γίνει, το πήρα.Το θέμα είναι ότι δεν λειτουργεί η ηλιοροφή. Το μοτερ δουλεύει αλλά κάνει έναν θόρυβο κρακ κρακ, σαν να υπάρχει κάποιο γρανάζι και να πηδάει δόντι. Επίσης, στο χειροκινητο Mode ανοίγει λίγο η ηλιοροφή αλλά μετά από ένα σημείο, κάνει κρακ κρακ και μένει εκεί.
Υπάρχει κάποιο manual για να δω τον μηχανισμό; Ξέρει κανείς πως έχουμε πρόσβαση στα εντόσθια της ηλιοροφής; Κατεβάζω την επένδυση του ουρανού; Αν ναι από πού ξεβιδώνω;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Γειά σου Storm.
Panda 1200 με 75 δεν έβγαινε, 60 άλογα είχε. 80 άλογα είχε το 16βάλβιδο 1200άρη Punto.Κάθομαι και διαβάζω τα εγχειρίδια χρήσης του PANDA.
Από το Ελληνικό εγχειρίδιο (μοντέλο 2010 και μετά) βρήκα ότι ο κωδικός μηχανής του Panda είναι: **169A4000 **και έχει 69άλογα/5500στροφές με ροπή 10,4kgm/3000στροφές.
Ο προηγούμενος κινητήρας έχει κωδικό **188A4000 **και είναι με 60άλογα/5000στροφές και ροπή 10,4kgm/2500στροφές.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι καταναλώσεις που βλέπω στα δύο εγχειρίδια:
60 άλογα: 7.1λτ/100χλμ αστικό, 4.8λτ/100χλμ εκτός, 5.6λτ/100χλμ μεικτό
69 άλογα: 6.4λτ/100χλμ αστικό, 4λτ/100χλμ εκτός, 4.9λτ/100χλμ μεικτόΕνδιαφέρον.
Με το 1200 με τα 60 άλογα έχω κατανάλωση μικτή 6.9 (roadtrip app) με όχι ιδιαίτερη προσοχή (+aircon). Κινητήρας με 140,000χλμ!
-
140000χλμ!!!!! Φοβερό.
Πως το βλέπεις το Παντάκι; Αξίζει;
Από βλάβες; Ποιότητα κατασκευής, συναρμολόγηση;
Αν και διαβάζω ότι είναι πολύ καλό σαν κατασκευή, χωρίς τριγμούς, θορύβους κλπ... -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Υπάρχει κάποιο manual για να δω τον μηχανισμό; Ξέρει κανείς πως έχουμε πρόσβαση στα εντόσθια της ηλιοροφής; Κατεβάζω την επένδυση του ουρανού; Αν ναι από πού ξεβιδώνω;
Για ρίξε μία ματιά εδώ: http://storage.fiat-bg.org/
Ίσως κάπου μέσα στο χάος υπάρχει και το service manual.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Κάθομαι και διαβάζω τα εγχειρίδια χρήσης του PANDA.Από το Ελληνικό εγχειρίδιο (μοντέλο 2010 και μετά) βρήκα ότι ο κωδικός μηχανής του Panda είναι: 169A4000 και έχει 69άλογα/5500στροφές με ροπή 10,4kgm/3000στροφές.
Ναι φίλε, έτσι είναι. Ξέχασα να αναφέρω ότι η τελευταία έκδοση είχε 69 άλογα.
@ citastak: Φοβάμαι ότι είναι σπασμένος ο οδηγός. Συνηθισμένο σε ηλιοροφές κάθε τύπου αυτοκινήτου. Ακριβή βλάβη γιατί θέλει αντικατάσταση συνήθως.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάθομαι και διαβάζω τα εγχειρίδια χρήσης του PANDA.
Από το Ελληνικό εγχειρίδιο (μοντέλο 2010 και μετά) βρήκα ότι ο κωδικός μηχανής του Panda είναι: 169A4000 και έχει 69άλογα/5500στροφές με ροπή 10,4kgm/3000στροφές.
Ναι φίλε, έτσι είναι. Ξέχασα να αναφέρω ότι η τελευταία έκδοση είχε 69 άλογα.
@ citastak: Φοβάμαι ότι είναι σπασμένος ο οδηγός. Συνηθισμένο σε ηλιοροφές κάθε τύπου αυτοκινήτου. Ακριβή βλάβη γιατί θέλει αντικατάσταση συνήθως.
Και εγώ αυτό έχω διαβάσει ότι είναι ο οδηγός.
Έχεις ιδέα πόσο μπορεί να κάνει το ανταλλακτικό; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
140000χλμ!!!!! Φοβερό.Πως το βλέπεις το Παντάκι; Αξίζει;
Από βλάβες; Ποιότητα κατασκευής, συναρμολόγηση;
Αν και διαβάζω ότι είναι πολύ καλό σαν κατασκευή, χωρίς τριγμούς, θορύβους κλπ...Δεν είναι ποιοτικό μέσα. Πλαστικό σκληρό, το οποίο δεν έχει σπασίματα κτλ.
Τρίζουν κάποια πλαστικά καπάκια τα οποία θα τα φτιάξω το σκ.
Για 140,000χλμ είναι μια χαρά. Δυο μήνες πριν το αγοράσω, αλλάχθηκαν λάστιχα και αμορτισερ. Έχει αλλαγές λαδιών κάθε 5,000χλμ (!) και πρόσφατα άλλαξε όλα τα ζουμιά (υγρά φρένων, παραφλού) και πίσω φρένα.
Ο κινητήρας είναι μια χαρά, δεν καίει λάδι και έχει χαμηλή κατανάλωση.
Χρειάζεται ψαλίδια εμπρός τα οποία θα αλλαχθούν τον Σεπτέμβρη. Επίσης το ρουλεμαν του δυναμό κάνει θόρυβο και θα αλλαχθεί σύντομα. Είναι πανεύκολο στη συντήρηση - άλλαξα λάδια, φίλτρα, τακάκια μόνος μου στο γκαράζ μου. Για ιμάντα το πήγα σε συνεργείο.
Για τη δική μου χρήση, είναι ότι βολικότερο για κίνηση στην πόλη μετά την μοτοσυκλέτα μου (που την τρώει η σκόνη στο γκαραζ)... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Υπάρχει κάποιο manual για να δω τον μηχανισμό; Ξέρει κανείς πως έχουμε πρόσβαση στα εντόσθια της ηλιοροφής; Κατεβάζω την επένδυση του ουρανού; Αν ναι από πού ξεβιδώνω;
Για ρίξε μία ματιά εδώ: http://storage.fiat-bg.org/
Ίσως κάπου μέσα στο χάος υπάρχει και το service manual.
Ευχαριστώ. Κατεβάζω το αρχειο eLearn Manuale Technic. Αλλιώς μάλλον για Haynes.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δεν είναι ποιοτικό μέσα. Πλαστικό σκληρό, το οποίο δεν έχει σπασίματα κτλ.
Γιατί λες ότι δεν είναι ποιοτικό μέσα;
Στο καινούριο Panda πάντως που μπήκα, μου φάνηκε ιδιαίτερα ποιοτικό.
Στο προηγούμενο δεν έχω μπει ακόμη μέσα. Θα μπω σε λίγο. Σε καμιά ώρα περίπου... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δεν είναι ποιοτικό μέσα. Πλαστικό σκληρό, το οποίο δεν έχει σπασίματα κτλ.
Γιατί λες ότι δεν είναι ποιοτικό μέσα;
Στο καινούριο Panda πάντως που μπήκα, μου φάνηκε ιδιαίτερα ποιοτικό.
Στο προηγούμενο δεν έχω μπει ακόμη μέσα. Θα μπω σε λίγο. Σε καμιά ώρα περίπου...Το εσωτερικό του είναι από σκληρό πλαστικό. Δεν το θεωρώ ποιοτικό, αλλά είναι τίμιο Overall.
Για το καινούριο δεν έχω εικόνα. -
Πράγματι από σκληρό πλαστικό, ανθεκτικούρα εντελώς. Ούτε μαλακές επιφάνειες, ούτε ευαίσθητες γυαλιστερές επιφάνειες, ούτε νεωτερισμοί. Εργαλείο μεταφοράς με καλή οδηγική συμπεριφορά.
Και όπως καταλάβατε έκανα τουρνέ σε 3 εμπορίες.
Και σε μία εμπορία μου έκατσε.**BYE-BYE 207THP... Στο καλό και να μας γράφεις.
Ας το πάει άλλος για service και ας αλλάξει ο επόμενος τα λάστιχα του και πλέον ας αγχώνεται ο επόμενος για φράγκα, ζημιές, καδένες, χρονισμούς, έξοδα συντήρησης και χρήσης και σούπερ αμόλυβδες βενζίνες... **Την άλλη βδομάδα πλέον θα είμαι Ιταλός... Μου έκατσε 'φρέσκο' PANDA που δεν έχει βγει ακόμα αγγελία...
Το έκλεισα.
FIAT PANDA DYNAMIC 2012 **ΑΣΗΜΙ ** με λίγα χιλιόμετρα.Σαν και αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6662960/ αλλά η έκδοση Dynamic με το στροφόμετρο, με trip computer, και με την μαύρη ταπετσαρία, πλαστικά, καθίσματα, έχει και συναγερμό κλπ...
Το αυτοκίνητο με ενθουσίασε. 69 αλογάκια, 133euro τέλη κυκλοφορίας.
Θα πληρώσω 65euro για το 2ο εξάμηνο.Τα λάστιχα του είναι τα εργοστασιακά, τέλη του 2011 κατασκευή, Continental.
Από φανοποιεία το αυτοκίνητο είναι με το εργοστασιακό χρώμα. Είχα μαζί μου φίλο φανοποιό. Βρήκε δύο σημεία, χαμηλά στον προφυλακτήρα και δίπλα στον δεξί καθρέπτη με δύο γρατζουνιές. Θα τα φτιάξει η εμπορία δώρο.Το αυτοκίνητο ολοκάθαρο και με μυρωδιά καινούριου.
Πήρε με την μία μπροστά, ήσυχο. Χαλαρό!...
Οι πόρτες μου φάνηκαν ποιο στιβαρές και ποιο βαριές από του 207...
Μέσα είναι όπως το ήθελα. Άνετο και ποιο μαζεμένο από το καινούριο Panda.
Η θέση οδήγησης ψηλά και τα καθίσματα πολυθρόνες. Σαν να καθόμουν σε τζιπάκι.
Πολυμορφικό γαρ, με πραγματικά πολύ καλούς χώρους και ψηλή θέση οδήγησης.
Στα θετικά η απίστευτη ορατότητα γύρω-γύρω. Παιχνιδάκι.
Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να βγει στο δρόμο.
Το κάναμε μία βόλτα, ενθουσιάστηκα.Το αυτοκίνητο θα μου παραδοθεί με πολλές παροχές, 3 χρόνια δωρεάν service (εργατικά και αναλώσιμα) και 3 χρόνια εγγύηση.
-
Καλορίζικο!
Άρα θέλεις λάστιχα (εφόσον είναι 2011).
Πόσο πήγε τελικά; -
Τώρα δεν έχω πρόβλημα να αλλάξω λάστιχα.
Πρόβλημα είχα με τα λάστιχα του 207 που τα έχω από το 2010 και σε μόνιμη ακινησία.
Ευτυχώς τα AVON βγήκαν καλά, αν και ακριβούτσικα, 400euro.Τώρα στο Panda κάποια στιγμή θα βάλω λαστιχάκια 'τρακτέρ' 155/80/13 με 140euro ...
Δεν θα ήθελα να αναφερθώ αναλυτικά σε τιμές. Οικονομικά δεν θα πληγώ σχεδόν καθόλου.
Φυσικά δεν περίμενα να μου δώσουν και χρήματα...Το μόνο που επιβεβαιώσα (και με στεναχώρησε) είναι ότι έχουν γεμίσει οι εμπορίες με Peugeot 207 απούλητα.
Δυστυχώς τα Γαλλικά έχουν βγάλει πολύ κακό όνομα στην αγορά.
Είναι εξωφρενικό π.χ. εμπορία στην Αθήνα να έχει λευκό 207RALLYE/2010 με 45000χλμ σε τιμή 7500euro και τελικά να το πουλά με 4800euro μετά από 6 μήνες παραμονής στην εμπορία. Αγοράστηκε από παλικάρι στην εργασία μου. -
Καλορίζικο!!!
Με το καλό να παραλάβεις! -
Καλοτάξιδο Storm!
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Έχεις ιδέα πόσο μπορεί να κάνει το ανταλλακτικό;Δεν ξέρω, αλλά σαν Fiat πρέπει να έχει λογική τιμή.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ! Καλά να είστε!...
-
με γεια
FIAT FORUM