-
Το μέγιστο budget είναι αυστηρά 20.000
Οι επιλογές μου:- Καινούργιο dacia duster 1.5dci 4x4
- Toyota rav4 2011 ~13000 + 1500 lpg
Οι ανάγκες είναι ταξίδια πολλά και καθημερινή διαδρομή 60χλμ Δουλειά και οικογένεια και εξοχικό σε κακό χωματοδρομο. Τώρα έχω avensis 2007 και το λυπάμαι στους κατσικοδρομους.
Παρακαλώ βοήθεια. -
Το μέγιστο budget είναι αυστηρά 20.000
Οι επιλογές μου:- Καινούργιο dacia duster 1.5dci 4x4
- Toyota rav4 2011 ~13000 + 1500 lpg
Οι ανάγκες είναι ταξίδια πολλά και καθημερινή διαδρομή 60χλμ Δουλειά και οικογένεια και εξοχικό σε κακό χωματοδρομο. Τώρα έχω avensis 2007 και το λυπάμαι στους κατσικοδρομους.
Παρακαλώ βοήθεια. -
Το μέγιστο budget είναι αυστηρά 20.000
Οι επιλογές μου:- Καινούργιο dacia duster 1.5dci 4x4
- Toyota rav4 2011 ~13000 + 1500 lpg
Οι ανάγκες είναι ταξίδια πολλά και καθημερινή διαδρομή 60χλμ Δουλειά και οικογένεια και εξοχικό σε κακό χωματοδρομο. Τώρα έχω avensis 2007 και το λυπάμαι στους κατσικοδρομους.
Παρακαλώ βοήθεια. -
Παρόμοια περίπτωση. Με το duster σώθηκα. 35000 ΧΛΜ έως τώρα, κάθε μέρα λίγα χλμ σε χωματόδρομο και πολλά στην ΑΟ. Αποτέλεσμα: απρόσκοπτη λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα οικονομικοτατου που τον μοιράζεται με τα υπόλoιπα του ομίλου renault-nissan. Οι εργονομικές ατέλειες που είχε η πρώτη γενιά, απλά δεν υπάρχουν ενώ η συναρμογή των πλαστικών είναι απλά άριστη. Στο ταξίδι μπορείς να το φορτώσεις ότι μπορείς να φανταστείς και πάλι οι χώροι του χωρούν κατι ακόμη αν χρειαστεί. . Η ηχομόνωση, η άνεση στο ταξίδι είναι σε πολύ καλά επίπεδα ενώ είναι φορτωμένο με όλα τα καλούδια που χρειάζονται για να ξεπερνάς απρόσκοπτα δύσκολες καταστάσεις (Hill asist , asr, esp e.c.a). Μετά από ενα χρόνο και κάτι μαζί του το μόνο που θα ήθελα είναι λιγα περισσότερα άλογα. Αν έβγαινε με τον 1.6 dci που εφοδιάζει το qq θα το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια. Και πάλι όμως καθώς η υψηλή ροπή του εμφανίζεται από πολύ χαμηλά, τα 110 άλογα του είναι απόλυτα επαρκέστατα και μεταφέρουν το αμάξωμα με χαρακτηριστική άνεση.
-
Tiguan 1.4 πως και δεν το κοιτας ? Το κοιταω εγω για 2ο αυτοκινητο αυτο τον καιρο γιαυτο σε ρωταω (η δεν ειναι παρα πολυ 4χ4 και γιαυτο?).
-
Κάνε ένα test drive το Duster να δεις πως σου φαίνεται. Είναι αξιόπιστο, 'αγρίμι' και με μεγάλους χώρους, αλλά προσωπικά μου φάνηκε κουραστικό για κάθε ημέρα. Δε νομίζω πως έχει σχέση η ηχομόνωση του με αυτή του Qashqai για παράδειγμα (για το RAV δεν γνωρίζω). Η μηχανή του είναι επαρκέστατη και πολύ οικονομική για τον όγκο του αυτοκινήτου.
-
Σίγουρα καινούριο και ας είναι και 'κατώτερο'
Που να κοιτας τώρα μτχ 2λιτρο Rav4 του κάθε αποτυχημένου....Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Καταρχήν ευχαριστώ όλους.
Το tiguan είναι ωραίο αλλά με φοβίζει το θέμα κινητήρα. Είναι απολύτως συμβατό με αέριο και ποιοτικά μέσα πολύ καλό.
Rav4 έχω βρει καθαρό με 30.000 χλμ 2011. Αλλά λίγο τα τέλη λίγο το.τεκμήριο με κρατάει κάτι.
Το.duster αναμένουμε αντικατάσταση ή ανανέωση τώρα κοντά; -
-
Το ανανεωμένο πουλάνε τώρα.
Καινούριο θα κανει καμια 3ετια να έρθει.Στάλθηκε από το SMO72HD μου
-
Από.κατανάλωση; Αξιοπιστία;
-
Suzuki SX4 S-Cross ελαφρώς μεταχειρισμένο σκέφτηκες;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6329666/Το έχει ο πατέρας μου και είναι πολυ ικανοποιημένος. Επαρκέστατη δύναμη και πολλή ροπή, ταξιδεύει και προσπερνάει ανετότατα. Μέση κατανάλωση σε ταξίδι δύσκολα ξεπερνάει το 5, αν το προσπαθήσεις και δε βιάζεσαι το ρίχνεις και στο 4+!
Καλό πορτμπαγκάζ με 430 λίτρα, μια χαρά χώροι μέσα, ήσυχο και για το είδος του έχει σχετικά σφιχτή αναρτηση, άρα ταξιδεύει χωρίς πλεύσεις κλπ.
Από αξιοπιστία μια χαρά μέχρι στιγμής, αν και είναι νωρίς για να κρίνουμε. Πάντως είναι το τρίτο SUV Σουζούκι στη σειρα που παίρνει και συνολικά σε 18 χρόνια και 400.000+ χλμ ποτέ δεν είχε κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας. Τώρα να αυτό λέει κάτι, δε ξέρω. Μπορεί και να ήταν τυχερός
-
Ο χρήστης christosjr1 έγραψε:
Καταρχήν ευχαριστώ όλους.
Το tiguan είναι ωραίο αλλά με φοβίζει το θέμα κινητήρα. Είναι απολύτως συμβατό με αέριο και ποιοτικά μέσα πολύ καλό.
Rav4 έχω βρει καθαρό με 30.000 χλμ 2011. Αλλά λίγο τα τέλη λίγο το.τεκμήριο με κρατάει κάτι.
Το.duster αναμένουμε αντικατάσταση ή ανανέωση τώρα κοντά;Καλα δεν ειναι ιδιος με του RAV4 καθοτι ο 2ος ειναι και 2λιτρος αλλα αποτι ακουω δεν βγαζει ιδιαιτερα προβληματα και τοσο σε εμφανιση οσο σε χωρους και ποιοτητα νομιζω πως το Tiguan ειναι ανωτερο.
-
Ο χρήστης christosjr1 έγραψε:
Καταρχήν ευχαριστώ όλους.
Το tiguan είναι ωραίο αλλά με φοβίζει το θέμα κινητήρα. Είναι απολύτως συμβατό με αέριο και ποιοτικά μέσα πολύ καλό.
Rav4 έχω βρει καθαρό με 30.000 χλμ 2011. Αλλά λίγο τα τέλη λίγο το.τεκμήριο με κρατάει κάτι.
Το.duster αναμένουμε αντικατάσταση ή ανανέωση τώρα κοντά;Για τα χρήματα που διαθέτεις πιστεύω πως πρέπει να αγοράσεις κάτι καινούργιο. Όσο καθαρό και αν είναι το όποιο μεταχειρισμένο... δεν παύει να είναι μεταχειρισμένο. Τελεία και παύλα! Εγώ τουλάχιστον έτσι λειτούργησα. Πέρα από την χαρά και την μυρωδιά του καινούργιου, έχεις ανεξαρτήτως επιλογής κάποια χρόνια εγγύησης και ας είναι αχρείαστη.
-
Εννοείται καινούριο DUSTER.
Ιδανικό για την περίπτωση.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Κάνε ένα test drive το Duster να δεις πως σου φαίνεται. Είναι αξιόπιστο, 'αγρίμι' και με μεγάλους χώρους, αλλά προσωπικά μου φάνηκε κουραστικό για κάθε ημέρα. Δε νομίζω πως έχει σχέση η ηχομόνωση του με αυτή του Qashqai για παράδειγμα (για το RAV δεν γνωρίζω). Η μηχανή του είναι επαρκέστατη και πολύ οικονομική για τον όγκο του αυτοκινήτου.Επειδή έχω το duster οφείλω να δηλώσω πως εντός της Αθήνας δίχως να είναι ιδιαίτερα κουραστικό, εντούτοις λόγω του όγκου του δεν είναι το στοιχείο του η αστική χρήση. Λεπτομέρεια... Οι αισθητήρες παρκαρίσματος λειτουργούν άψογα. Οσον αφορά την ηχομόνωση τουλάχιστον σε σχέση με το προηγούμενο qq οι μετρήσεις αν θυμάμαι καλά ήταν παραπλήσιες έως και καλύτερες σε ταχύτητες έως τα 120χλμ/ώρα. Στον ανοικτό δρόμο είναι πολύ ξεκούραστο. Μειονεκτεί σε δρόμους με στροφιλίκια όπου αν προέρχεσαι όπως εγώ από την συνύπαρξη με μια alfa romeo... αν μη τι άλλο μια ήττα την τρως! .
Στους κατσικόδρομους το θεωρώ άριστο ενώ λόγω του τρόπου συναρμογής (ευρεία χρήση της παραδοσιακής τεχνικής με βίδες) τα πλαστικά δεν τρίζουν. Όχι τουλάχιστον μετά από 35000 χλμ εκ των οποίων τα 5000 σε μέρη που θα λυπόμουν πολλά κατ' όνομα suv. Υπάρχουν κατασκευαστές που στα ανάλογα σημεία παίζουν πολύ με την τεχνική του κλιπ. Ονόματα δεν λέμε! Τέτοια suv να μου λείπουν... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εννοείται καινούριο DUSTER.Ιδανικό για την περίπτωση.
Φίλε Storm εννοείται πως αν δεν είχα την ανάγκη των μεγάλων χώρων η πρώτη μου επιλογή και ο μεγάλος νταλκάς είναι το jimny
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Κάνε ένα test drive το Duster να δεις πως σου φαίνεται. Είναι αξιόπιστο, 'αγρίμι' και με μεγάλους χώρους, αλλά προσωπικά μου φάνηκε κουραστικό για κάθε ημέρα. Δε νομίζω πως έχει σχέση η ηχομόνωση του με αυτή του Qashqai για παράδειγμα (για το RAV δεν γνωρίζω). Η μηχανή του είναι επαρκέστατη και πολύ οικονομική για τον όγκο του αυτοκινήτου.
Επειδή έχω το duster οφείλω να δηλώσω πως εντός της Αθήνας δίχως να είναι ιδιαίτερα κουραστικό, εντούτοις λόγω του όγκου του δεν είναι το στοιχείο του η αστική χρήση. Λεπτομέρεια... Οι αισθητήρες παρκαρίσματος λειτουργούν άψογα. Οσον αφορά την ηχομόνωση τουλάχιστον σε σχέση με το προηγούμενο qq οι μετρήσεις αν θυμάμαι καλά ήταν παραπλήσιες έως και καλύτερες σε ταχύτητες έως τα 120χλμ/ώρα. Στον ανοικτό δρόμο είναι πολύ ξεκούραστο. Μειονεκτεί σε δρόμους με στροφιλίκια όπου αν προέρχεσαι όπως εγώ από την συνύπαρξη με μια alfa romeo... αν μη τι άλλο μια ήττα την τρως! .
Στους κατσικόδρομους το θεωρώ άριστο ενώ λόγω του τρόπου συναρμογής (ευρεία χρήση της παραδοσιακής τεχνικής με βίδες) τα πλαστικά δεν τρίζουν. Όχι τουλάχιστον μετά από 35000 χλμ εκ των οποίων τα 5000 σε μέρη που θα λυπόμουν πολλά κατ' όνομα suv. Υπάρχουν κατασκευαστές που στα ανάλογα σημεία παίζουν πολύ με την τεχνική του κλιπ. Ονόματα δεν λέμε! Τέτοια suv να μου λείπουν...Δε διαφωνώ για χώρους, αντοχή, ικανότητα εκτός δρόμου, άνεση, τιμή. Αλλά σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα που έκανα test drive (Qashqai 1.5 & 1.6, Fiat 500X, Suzuki Vitara), ήταν το μόνο που μου έδωσε την αίσθηση αγροτικού. Και στον δρόμο αλλά και στο εσωτερικό του.
Ανάλογα με τις προτεραιότητες που έχει κάποιος πάντως, μπορεί να είναι εξαιρετική επιλογή για τα λεφτά που ζητάει.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εννοείται καινούριο DUSTER.
Ιδανικό για την περίπτωση.
Φίλε Storm εννοείται πως αν δεν είχα την ανάγκη των μεγάλων χώρων η πρώτη μου επιλογή και ο μεγάλος νταλκάς είναι το jimny
Λοιπόν δεν φταίω εγώ για το offtopic, αλλά θα το πω...
Πήρε ένας κοντά στο σπίτι μου, ολοκαίνουριο Jimny...
Κάθομαι και το κοιτάω και το λιγουρεύομαι...
Αλλά έχω μία ένσταση για το Jimny που πήρε.
Γιατί το παίρνουν σε μαύρο;;
Εμένα δεν μου αρέσει. Και μέσα στο λιοπύρι, θα βράζει μέσα...
Επίσης με τις καινούριες ζάντες που είναι σκούρες γκρι, το Jimny φαίνεται σαν 'αράπης'...Στο ίδιο σπίτι (μάλλον ο πατέρας )έχει πάρει το Duster σε γκρι ανοιχτό χρώμα.
Στο μάτι μου αρέσει ποιο πολύ το Duster. Φαίνεται ποιο ετοιμοπόλεμο.Επίσης θεωρώ ότι όσο κυκλοφορούν αυτοκίνητα τύπου Qashqai/ASX κλπ... μέσα σε αστικά περιβάλλοντα, άνετα κυκλοφορεί και το Duster και προκαλεί και λιγότερο άγχος σε σχέση με τα 'ακριβά' μικρομεσαία crossover.
Αν είχα ανάγκες μεταφοράς αποσκευών ή συνεπιβατών στάνταρ το Duster θα έμπαινε δυναμικά στις επιλογές μου.
-
Kατοχος του ανανεωμενου duster 4wd ενα χρονο τωρα, μονο καλα λογια εχω να πω και συμφωνω με οσα γραφει ο spi duster. Το dusterακι ειναι το μοναδικο αυτοκινητο της οικογενειας και καλυπτει ανετα τις πολλαπλες μας αναγκες. Μεγαλους χωρους για 5 με τα μπαγκαζια τους, δυναμη και ροπη για προσπερασματα χωρις πολλα ρισκα και πολυ καλες επιδοσεις εκτος δρομου λογω ενασχολησης με το βουνο και την φυση. Μεχρι στιγμης το αμαξι εχει αποδειχθει αξιοπιστο και οικονομικο. Κατα την γνωμη μου η καλυτερη επιλογη απο τα δυο που προτεινες.
Αγορά οικογενειακου 4χ4